مدل بارانی زنانه

بارانی از جمله لباس‌های پرطرفدار برای پاییز و زمستان است و ویژگی‌ اصلی آن این است که باید قابلیت ضد آب بودن داشته باشد. بنابراین برای دوخت یک بارانی باید از پارچه ضد آب استفاده شود. پاییز و زمستان 1401 با مدهای جدید در انواع مدل بارانی زنانه از راه رسیده است از جمله بارانی زنانه چرم، بارانی با رنگ‌های جیغ، بارانی دخترانه کمردار و…

در این مطلب به بررسی جدیدترین مدل بارانی زنانه و پارچه‌های مناسب برای بارانی می‌پردازیم. پس برای خوش‌پوش بودن در پاییز و زمستان امسال تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع مدل بارانی زنانه

جدیدترین مدل بارانی زنانه 

ابتدا به بررسی انواع مدل بارانی جدید زنانه که جزو محبوب‌ترین ترندهای 1401 می‌پردازیم.

مدل بارانی زنانه کوتاه

برای ست کردن انواع مدل بارانی زنانه کوتاه بسته سیلوئت و فرم کلی بارانی می‌توانید از لگ چرم، انواع شلوار جین مانند شلوار مام فیت، شلوار اسکینی، شلوار مام استایل، بوی فرند و… استفاده کنید. این امر دقیقا بستگی به سلیقه و استایل شخصی شما دارد.

مدل بارانی زنانه کوتاه

یکی از پرطرفدارترین انواع مدل بارانی زنانه، مدل چهار دکمه بارانی کوتاه است. این بارانی معمولا با شلوار اسکینی و نیم بوت ترکیب کلاسیک و رسمی دارد. 

استفاده از کمربند یکی از ارکان اصلی در مدل زنانه بارانی در پاییز 1401 است. اگر جزو آن دسته افراد هستید که با استایل اسپرت راحت هستید این مدل بارانی با شلوار مام فیت و کفش کتانی ست جذابی را برای شما می‌سازد. 

مدل زنانه بارانی کوتاه کلاسیک

مدل‌های بارانی زنانه میکرو بسیار خاص هستند و به‌سادگی می‌توان آن‌ها را با انواع شال ست کرد. البته ترجیحا برای این مدل بارانی از روسری‌ها استفاده نکنید. این مدل خاص برای دورهمی در کافه و بیرون رفتن با دوستان بسیار عالی است. 

جدیدترین بارانی و پالتو زنانه

مدل بارانی زنانه بلند

بسیاری از افراد به بارانی به شکل کلاسیک آن که معمولا بلند است علاقه دارند. معمولا بارانی بلند موجب بلندتر نشان دادن قامت فرد می‌شود. امسال این بارانی‌ها در انواع رنگ‌های شاد (ترند سال 2022) عرضه شده‌اند. برای کسانی که اهل ریسک در ظاهر خود نیستند هم می‌توان از رنگ تیره و خنثی استفاده کرد. 

مدل بارانی زنانه بلند

این مدل بارانی زنانه کمردار در کنار شلوار مام فیت و کتانی سفید بسیار جوان‌پسند خواهد بود. اگر حس می‌کنید کل ظاهر بیش از حد ساده و بدون طرح است می‌توان از شال طرح‌دار برای تنوع و جلوه بخشیدن به استایل استفاده کرد.

مدل بارانی زنانه بلند کلاسیک

بارانی‌های شش دکمه از جذاب‌ترین مدل‌های زنانه بارانی هستند که معمولا جز طبقه‌بندی لباس‌های کلاسیک قرار می‌گیرند و قابلیت ست کردن با نیم بوت یا بوت بلند را دارند. این مدل‌ اگر طراحی خاص و خارج از چهارچوبی نداشته باشد، می‌تواند تا سال‌های طولانی قابل استفاده باشد.

مدل بارانی زنانه ترکیبی

مدل بارانی زنانه بلند ترکیبی که معمولا از دو رنگ یا دو جنس متفاوت پارچه تهیه می‌شود، یکی از مدل‌های پرطرفدار در چند سال اخیر است. این مدل در طبقه‌بندی مانتو و بارانی برشی است. برای ست کردن آن بهتر است لگ یا شلوار اسکینی ساده و تک رنگ و نیم بوت پوشید.

مدل بارانی زنانه ترکیبی

این مدل بارانی جدید، ترکیبی از جنس چرم و یک جنس دیگر است. برای ست کردن بارانی‌های زنانه‌ای که داخلشان از چرم استفاده شده، می‌توانید از آیتم‌های چرم دیگر مانند دستکش چرم، کیف چرم، بوت چرم و … استفاده کنید. 

مدل بارانی زنانه با رنگ های شاداب

دوپامین درسینگ یا مد هیجانی یکی از ترندهای محبوب سال 2022 (1401) بوده است. با فروکش کردن بحران کرونا و بازگشت زندگی‌ها به روال عادی خود، طراحان با ایده لباس‌های شادی‌بخش می‌خواستند، امید را در سطح جامعه گسترش دهند و البته تا اندازه زیادی موفق هم بودند. در پاییز بارانی‌های رنگارنگ امید به فصلی نو و زندگی تازه را نشان خواهند داد.

مدل بارانی جدید زنانه رنگی

رنگ بنفش برای افراد خلاق بسیار مناسب است. این مدل بارانی جدید در کنار شلوار مام فیت آبی کمرنگ، کفش کتانی و شال طوسی بسیار شیک دیده می‌شود. 

رنگ قرمز برای افراد جسور و کسانی که خواهان جلب توجه هستند بسیار مناسب است. این مدل بارانی زنانه خاص در کنار لگ مشکی و نیم بوت فلت فرم، جلوه بسیار زیبایی به ظاهر می‌دهد. 

مدل بارانی زنانه قرمز رنگ

مدل بارانی دخترانه کلاه دار یکی از پرطرفدارترین مدل‌های بارانی است و دختران بسیاری به آن علاقه دارند. مزیت این مدل این است که در روزهای بارانی از خیس شدن موها و سر جلوگیری می‌کند. در صورتی که دوست ندارید بارانی شما حجیم باشد، می‌توانید از کلاه جدا زمستانی به همراه بارانی خود برای محافظت از موهای خود استفاده کنید.

مطالب جالب:  ۵ نکته مهم در انتخاب کلاه و شال گردن زمستانی

مدل بارانی زنانه چرم

مدل بارانی زنانه چرم

بارانی چرم یکی از محبوب‌ترین انواع بارانی در پاییز 2022 است. جنس چرم برای کسانی که به دنبال ظاهری لوکس و متمایز هستند، عالی است. با رعایت نکات مهم در استایل‌های زمستانی به شیک‌ترین ظاهر خود خواهید رسید.

مطالب جالب:  نکات طلایی برای داشتن بهترین تیپ زمستانی

انواع پارچه برای مدل بارانی زنانه

پارچه‌های ضد آب برای تهیه انواع مدل بارانی زنانه استفاده می‌شود. اگر عاشق باران باشید یا بخواهید در روزهای بارانی کارهای روزمره خود را انجام دهید، بارانی دخترانه بهترین آیتم برای پوشیدن است. بهترین پارچه‌ها برای طراحی و تولید انواع مدل بارانی شیک عبارتند از:

پارچه بارانی چرم

چرم انواع طبیعی و مصنوعی دارد و از خاصیت ضد آب بودن برخوردار است. انواع مدل‌ بارانی زنانه چرم در رنگ‌های متنوع در پاییز امسال ترند است. چرم علاوه بر خاصیت ضد‌آب بودن بسیار زیبا و شیک است و همین امر موجب می‌شود بارانی زنانه چرم بسیار پرطرفدار باشد. 

پارچه بارانی میکرو

این پارچه در انواع مدل بارانی شیک کاربرد دارد و به دلیل بافت نرم و مقاومت نسبت به آب، قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی و اتوکشی بسیار پرطرفدار است. 

پارچه پلی یورتان لمینیت

پارچه PUL نوعی پارچه پلی‌استر با پوشش ضد آب و بسیار مقاوم است. گاهی در ترکیب این نوع پارچه از پنبه هم استفاده می‌شود. 

پارچه بارانی شمعی

پارچه شمعی، از رایج‌ترین پارچه‌ها در تهیه بارانی است. این پارچه مقاومت بسیار بالایی در مقابل آب دارد و با عمل موم اندود کردن پارچه کتان تهیه می‌شود. 

پارچه ترموپلاستیک پلی یورتان

بارانی TPU نسبت به بارانی PUL، پایدار است اما دوام کمتری دارد.

پارچه های-تک

اگر به دنبال پارچه‌ای کاملا ضد‌آب برای خرید بارانی هستید، این پارچه همان چیزی است که لارم دارید. پارچه high-tech از الیاف مصنوعی درست شده است و قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را دارد.

بارانی بايد از پارچه ضدآب تهیه شود.

پارچه ضد آب ابریشمی

ایستایی هر کدام از پارچه‌ها برای دوخت انواع مدل بارانی متفاوت است. بنابراین با توجه به مدل انتخابی باید نوع پارچه را انتخاب کنید. اگر خواهان مدل بارانی زنانه لخت و ریزش‌دار هستید این نوع پارچه مناسب است. پارچه ابریشمی گرمای زیادی برای بدن ایجاد نمی‌کند، بنابراین اگر شما در محیط خیلی سرد زندگی می‌کنید، بارانی زنانه ابریشمی برای شما کاربرد نخواهد داشت.

بارانی لباسی نیست که نیاز به شست‌وشوی مداوم داشته باشد. برای شست‌وشوی انواع مدل بارانی زنانه تا جای ممکن از دست استفاده کنید و آن را داخل ماشین لباس‌شویی نیندازید یا اینکه از خشکشویی استفاده کنید. باید توجه داشت که تمام پارچه‌های بارانی، خاصیت ضد آب یکسانی ندارند و میزان ضدآب بودن آن‌ها، بستگی به جنس و بافت‌شان دارد.

 

در این مطلب به بررسی انواع مدل بارانی زنانه ترند در پاییز و زمستان 2022 پرداختیم. می‌دانیم که مدل‌های بارانی چرم، بارانی ترکیبی، بارانی کوتاه و مدل بارانی بلند و… بسیار پرطرفدار است. امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

شما از طرفداران بارانی زنانه هستید؟ چه مدلی را دوست دارید؟ معمولا بارانی خود را به چه مدل کفش و شلواری ست می‌کنید؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *