تلویزیون واقع نما و دنیای مد

آیا تا به حال اسم تلویزیون واقع نما (Reality television) به گوش شما خورده است؟ تلویزیون واقع نما به نوع خاصی از برنامه‌های تلویزیونی گفته می‌شود که از سال 2000 رواج پیدا کرد. بسیاری از افراد مانند خانواده کارداشیان شهرت خود را مدیون این سبک خاص از برنامه‌های تلویزیونی هستند. در تلویزیون واقع نما برنامه‌ها دارای طرحی کلی هستند اما فیلمنامه مشخصی ندارند. بعضی برنامه‌های گفت‌وگو محور، مسابقه‌ای و … هم در شمار این برنامه‌ها قرار می‌گیرند. این برنامه‌ها در نقطه میانی مستندها و برنامه‌های خیالی و سرگرم کننده قرار دارند و به نوعی تلاش دارند به هردوی این اهداف برسند.

این برنامه‌ها علاوه بر سرگرمی اطلاعات خوب و مفیدی در حوزه‌های مختلف در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از شوهای تلویزیون واقع نما را در حوزه مد و فشن با یکدیگر مرور کنیم تا بتوانیم به کمک این شوهای تلویزیونی با ترندها و شرایط کنونی دنیای مد و فشن آشنا شویم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 شوهای تلویزیون واقع نما که نباید از دست بدهید! inside

برش

در برش  (Making the Cut)  دوازده طراح مد و فشن بین‌المللی شرکت دارند. در این برنامه تلویزیون واقع نما این گروه از طراحان مد تلاش می‌کنند تا با توجه به توانمندی‌های خود یک برند جهانی تاسیس کنند. این شو، برنامه‌ای خلاقانه و جذاب است؛ خصوصا برای طراحان لباس و علاقه‌مندان به دنیای مد. برش محصول سال 2020 است و تا به حال 10 قسمت از آن منتشر شده است.

شوهای تلویزیون واقع نما که نباید از دست بدهید - 2

طراحی استایل هالیوود

طراحی استایل هالیوود (Styling Hollywood) به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید در دنیای طراحان لباسی که استایل سلبریتی‌ها را طراحی می‌کنند چه می‌گذرد. در طول این شو، از نزدیک شاهد طراحی استایل فرش قرمز بعضی از سلبریتی‌ها هستید. این شو محصول 2019 است و از طریق نتفلیکس ارائه شده است.

شوهای تلویزیون واقع نما که نباید از دست بدهید - 3

بعدی در دنیای مد

شو بعدی در دنیای مد (Next in Fashion)  یک شو پرانرژی از یک رقابت در دنیای فشن است. در این مسابقه طراحان مختلف با استفاده از طرح‌ها و بافت‌ها مختلف لباس تلاش می‌کنند تا برنده این رقابت باشند. میزبان این شو تن فرانس و الکسا چانگ هستند. اگر از طرفداران تلویزیون واقع نما باشید احتمالا با تن فرانس آشنایی دارید و او را در دیگر برنامه‌های تلویزیون واقع‌ نما دیده‌اید که به طراحی لباس می‌پردازد.

شوهای تلویزیون واقع نما که نباید از دست بدهید - 4

بهترین گوشی دنیا کدام است؟

پروژه مد

این شو تلویزیونی برای اولین بار در شبکه تلویزیونی براوو پخش شد. موضوع این شو طراحی بهترین لباس بود. این مسابقه با روندی مشابه روند آمریکن آیدل، یکی از دیگر شوهای پرآوازه تلویزیون واقع نما، در هر دوره خود میزبان طراحان مختلفی بود که در هر مرحله عده‌ای از آن‌ها بنا بر قضاوت داوران حذف می‌شوند.

شوهای تلویزیون واقع نما که نباید از دست بدهید - 5

هنر طراحی

این شو به زندگی نوابغ در عرصه‌های هنری مختلف می‌پردازد. فرقی ندارد که نابغه مورد نظر، عکاس، طراح و یا آرشیتکت است. وجه مشترک تمامی این عرصه‌ها وابستگی موضوع مورد نظر به خلاقیت است.

شوهای تلویزیون واقع نما که نباید از دست بدهید - 6

یک کوک در زمان

با این شو می‌توانید در کنار امبر بوچارت، مورخ دنیای مد، به سفری در طول تاریخ بروید. در این شو ماجراجویانه و شگفت‌انگیز پارچه‌ها و طرح‌های قدیمی را بررسی می‌کنید. این شو تلویزیونی واقع نما برای شما پنجره‌ای به فرهنگ تاریخی جوامع مختلف باز می‌کند.

 

فروشگاه لباس های زنانه مد روز

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *