راهنمای انتخاب بهترین هدیه روز مادر

روز مادر برای ما همیشه یکی از عزیزترین روزها است تا با خرید بهترین هدیه روز مادر از خاص‌ترین فرد زندگیمان تشکر کنیم. هر چند که مادران، سخاوتمندی زیادی دارند و بارها تاکید می‌کنند که نیازی به دریافت هدیه از جانب شما ندارند، باز هم مهم است که تمام تلاشتان را برای تهیه یک هدیه روز مادر مناسب بکنید. از طرفی این روز مصادف با روز زن هم هست و باید با یک هدیه شیک و زیبا نشان دهید که چقدر برایمان عزیز هستید.

هدیه روز مادر چی بخریم ؟

هدیه روز مادر چی بگیریم؟ این متداول‌ترین سوالی است که زمان نزدیک شدن به روز مادر با خود تکرار می‌کنیم. برای رفع این سوال در ادامه لیستی از ایده‌های جذاب برای هدیه روز مادر به شما ارائه می‌کنیم که به‌جای کادوهای کلیشه‌ای یا لوازم آشپزخانه برای مادر یا همسر خود تهیه کنید. راستش را بخواهید کسی با گرفتن لوازم آشزخانه به‌عنوان هدیه روز مادر خوشحال نمی‌شود، مگر این‌که مادر یا همسر شما علاقه خاصی به این گونه لوازم داشته باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

زیور آلات

کدام خانمی از زیورآلات خوشش نمی‌آید؟ این گزینه می‌تواند یک هدیه خاص به‌عنوان کادو روز مادر باشد. البته زیروآلات هم انواع متنوعی دارند که برای تهیه یکی از آن‌ها باید با سلیقه شخصی مادر یا همسرتان آشنا باشید تا بتوانید لبخند رضایت را در چهره او ببینید. می‌توانید یکی از انواع دستبند، انگشتر، گردنبند یا نیم‌ست‌ها را بنا بر بودجه خود از بین جنس‌های طلا، نقره، استیل، رزین و … تهیه کنید.

کیف ، کفش یا کمربند

هدیه روز مادر چه بخریم

کیف و کفش از اکسسوری‌های محبوب خانم‌ها هستند. در واقع خانم‌ها هرچقدر هم کیف و کفش داشته باشند باز هم از داشتن یک کیف یا کفش جدید خوشحال می‌شوند و ذوق می‌کنند. اگر می‌خواهید هدیه روز مادر شما باشکوه‌تر باشد، یک ست کیف و کمربند چرم یا کیف و کفش تهیه کنید.

ساعت مچی

ساعت مچی از کادوهای گران‌قیمت به‌حساب می‌آید که می‌توانید در صورت عدم محدودیت بودجه یک ساعت لوکس تهیه کنید. در صورتی که ساعت را به‌صورت آنلاین می‌خرید، دقت کنید که این کار را از یک فروشگاه آنلاین با محصولات برند و اورجینال انجام دهید.

شال و روسری

خرید و شال و روسری به عنوان هدیه روز مادر شاید خیلی تکراری به نظر بیاید، ولی تهیه یک شال یا روسری شیک ایده جذابی است که هر خانمی را به ذوق می‌آورد.

عطر و ادکلن

ادکلن یا عطر زنانه هم گزینه جذابی به عنوان هدیه روز مادر است. برای این کار کافی است که اطلاعات کمی از سلیقه او درباره رایحه‌های مختلف داشته باشید.

خرید عطر و ادکلون زنانه

گوشی موبایل یا تبلت

این روزها دیگر افراد کمی باقی مانده‌اند که از شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده نکنند. استفاده از شبکه‌های اجتماعی از لزومات برقراری ارتباط با اطرافیان در جامعه امروزی است. اگر گوشی موبایل همسرتان دچار مشکل شده است یا اگر مادر شما هنوز یک تلفن هوشمند ندارد، فرصت مناسبی است تا برای آن‌ها یک گوشی موبایل یا تبلت بخرید.

لوازم آرایشی

بهترین هدیه روز مادر

اگر مادر یا همسر شما اهل آرایش کردن است، صددرصد از دریافت لوازم آرایشی به عنوان هدیه روز زن خوشحال خواهد شد. فقط باید در جریان باشید که تنها از یک برند خاص استفاده می‌کنند یا خیر.

خرید ست لوازم آرایشی

لوازم مراقبتی و بهداشتی

لوازم مراقبت و بهداشت پوست و مو از جذاب‌ترین هدیه هایی است که می‌توانید به یک مادر هدیه بدهید. به دلیل این که مادران در طول زندگی کم‌تر وقت می‌کنند به خودشان برسند و از خودشان و پوستشان مراقبت کنند. این هدیه نشان می‌دهد که به چه میزان به فکر سلامتی مادرتان هستید و به چه میزان به او علاقه دارید.

شمع

شمع‌ها اسرار آمیزترین و آرامش‌بخش‌ترین لوازم دکوراسیون خانه هستند. شاید برایتان جالب باشد که خیلی‌ها به یکدیگر شمع کادو می‌دهند، نه صرفا به دلیل زیبایی که دارد، چون شمع یکی از اصلی‌‎ترین لوازم خود مراقبتی است. مادر شما می‌تواند با روشن کردن شمع‌های معطر در خانه انرژی بگیرد و ریلکس کند. در واقع شمع یکی از احساسی ترین کادوهایی است که می‌توانید به مادرتان هدیه دهید و نشان دهید که چقدر به فکر او و آرامش او هستید.

لباس ورزشی

آیا شما هم برای سلامتی مادرتان بارها او را به انجام ورزش تشویق کرده‌اید ولی فایده‌ای نداشته است؟ این بار با تهیه یک لباس ورزشی زنانه به عنوان هدیه روز مادر می‌توانید برای او انگیزه‌ای برای شروع ورزش ایجاد کنید. اگر هم او از قبل ورزشکار است، چه چیزی بهتر از یک دست لباس ورزشی نو؟

پوشاک زنانه

شما می‌توانید یکی از انواع لباس زنانه شیک مانند بلوز، پیراهن، شلوار، دامن، شومیز، لباس مجلسی و … را برای خرید هدیه روز مادر انتخاب کنید. کافی است تا شناخت درستی از سلیقه  و سایز او داشته باشید.

خرید انواع کادو خاص

هدیه مقرون به صرفه برای مادر

هدیه روز مادر ارزان

اگر بودجه زیادی برای خرید هدیه ندارید، نگران نباشید. ارزش معنوی یک کادو و نشان دادن اهمیت او نزد شما بیش‌ترین چیزی است که یک مادر به آن توجه می‌کند. در ضمن بسیاری از هدایایی وجود دارند که می‌توانید با بودجه‌ای محدود آن‌ها را تهیه کنید.

  • لاک
  • کتاب
  • کتاب رنگ‌آمیزی بزرگ‌سالان
  • ماگ‌های طرح‌ دار
  • دمپایی یا صندل روفرشی
  • کرم مرطوب‌ کننده دست و صورت
  • چتر
  • گل

مطالب دیدنی:  خرید هدیه خاص برای مناسبت های مختلف

بهترین هدیه برای روز مادر

انتخاب کادو برای روز مادر کار سختی نیست، تنها کافی است تا کلیشه‌ای فکر نکنید و کمی احساساتی برخورد کنید. هدیه روز مادر نمادی برای قدردانی از مادرانی است که کل زندگی خود را وقف ما کرده‌اند. پس به‌خوبی از آن‌ها قدردانی کنید و در انتخاب هدیه برای او دقت لازم را به خرج دهید.

شما می‌توانید برای خرید بهترین هدیه روز مادر به بخش هدایا و تخفیف فروشگاه اینترنتی مدیسه بروید و کادو خود را از بین دنیایی از لوازم زیبا و هدایای رنگارنگ انتخاب کنید.

 

مطالب مرتبط

راهنمای انتخاب بهترین هدیه روز پدر

راهنمای انتخاب به یادماندنی ترین ست هدیه ولنتاین

ست کیف و کمربند مردانه، هدیه‌ای خاص و شیک

چه هدیه‌ای بدهم تا بینهایت خوشحال شود؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *