رنگ لباس کودکان از نگاه روانشناسی

شما درباره روانشناسی رنگ‌ها چه می‌دانید؟ کدام رنگ را برای روحیه فرزندتان مناسب‌تر می‌دانید؟ انتخاب رنگ لباس کودکان به آگاهی نیاز دارد؛ بهتر است پیش از خرید لباس برای کودکتان بدانید که چه طرحی، چه رنگی و چه استایلی برای او مناسب‌تر است. در این مطلب مسأله رنگ لباس کودکان را بررسی می‌کنیم و می‌خواهیم بدانیم هر رنگ لباس چه تأثیری در روحیه فرزندمان خواهد گذاشت.

رنگ لباس کودکان از نگاه روانشناسی - 1

آبی

رنگ آبی خلاقیت کودکان را برمی‌انگیزد و به آن‌ها حس آرامش و امنیت را القا می‌کند. همچنین تحقیقات نشان داده است که آبی اشتهای کودکان را نیز باز می‌کند اما اگر بیش از حد از این رنگ استفاده کنید باعث بروز علائم افسردگی در کودکتان می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

رنگ لباس کودکان از نگاه روانشناسی - 2

سارافون دخترانه میکرو مخمل آبی تن یر

قرمز

قرمز رنگ شور و هیجان است و باعث می‌شود حس دوست داشتن و دوست داشته شدن در کودکتان برانگیخته شود. این رنگ انرژی کودکتان را نیز بیشتر می‌کند، اگر کودک بیش‌فعالی دارید رنگ‌های سفید و سیاه را با این رنگ در استایل کودکتان ترکیب کنید.

رنگ لباس کودکان از نگاه روانشناسی - 3

زرد

رنگ زرد رنگ تأمل و روشن‌بینی است. این رنگ از نظر روانشناسان ذهن کودکان را تحریک می‌کند و آن‌ها را به دقت و تفکر بیشتر تشویق می‌کند. این رنگ برای اوقاتی که کودکتان در حال بازی کردن است رنگ مناسبی است.

رنگ لباس کودکان از نگاه روانشناسی - 4

پیراهن دخترانه نخی خردلی اچ اند ام

رنگ لباس هایمان را چگونه ست کنیم؟

سبز

سبز رنگ سلامتی و آرامش جسم و روح است. اگر فرزندتان دوره بیماری را می‌گذارد رنگ سبز بهترین انتخاب برای استایل اوست. این رنگ همچنین کودکان را به آرامش بیشتر دعوت می‌کند.

رنگ لباس کودکان از نگاه روانشناسی - 5

صورتی

رنگ صورتی باعث کاهش ضربان قلب می‌شود و همین باعث آرامش بیشتر فرزندتان می‌شود. اگر فرزندتان در بازی‌های رقابتی شرکت می‌کند می‌توانید از رنگ صورتی در استایل او استفاده کنید.

رنگ لباس کودکان از نگاه روانشناسی - 6

ست بلوز و دامن دخترانه صورتی یاسی گلدار تن یر

بنفش

این رنگ بیشترین توجه را در کودکان به خود جلب می‌کند. بنفش قدرت تخیل و تصور را در کودکان تقویت می‌کند و این باعث رشد سریع‌تر ذهن و بروز خلاقیت می‌شود. این رنگ بیشتر برای کودکان درون‌گرا پیشنهاد شده است.

رنگ لباس کودکان از نگاه روانشناسی - 7

نارنجی

نارنجی رنگ برانگیختن حافظه کودکان است. در متدهای آموزشی در مدارس و مهد کودک‌ها هم از این رنگ برای تحریک حافظه کودکان استفاده می‌شود تا آموزش‌های قبل را به خاطر بیاورند. حتما به صورت مداوم از رنگ نارنجی در استایل فرزندتان استفاده کنید.

رنگ لباس کودکان از نگاه روانشناسی - 8

تی شرت دخترانه نوزادی نخی نارنجی کوتون

 

خرید لباس بچه گانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *