مدل کاپشن دخترانه نوجوان ترند سال

روزهای سرد سال را پیش رو داریم و وقت آن رسیده که با چند مدل کاپشن دخترانه نوجوان آشنا شوید. نوجوانان در سنین رشد قرار دارند و به همین دلیل هر سال به سرعت تغییر سایز می‌دهند. بنابراین گاهی خرید کاپشن دخترانه شیک و متناسب برای آنها بسیار سخت است. براساس سن، کاپشن‌ها به دو مدل کاپشن دخترانه بچه‌گانه و نوجوان دسته‌بندی می‌شوند. همچنین براساس میزان ضخامت و جنس پارچه‌ای که در دوخت آن‌ها به کار می‌رود در انواع کاپشن بارانی دخترانه، کاپشن لی دخترانه، کاپشن چرم دخترانه و غیره تولید می‌شوند.

کاپشن دخترانه اسپرت طرفداران بسیاری دارد. زیرا می‌توان آن را به راحتی با شلوار جین و کفش کتانی یا بوت ست کرد. اما برخی از نوجوانان به پوشیدن کاپشن‌های فانتزی یا فشن علاقه مند هستند. برای آشنایی با 20 مدل کاپشن دخترانه جدید که در سال 2022 ترند بوده‌اند تا پایان این مطلب با همراه شوید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کاپشن چرم دخترانه با یقه شرپا

کاپشن چرم دخترانه با یقه شرپا 

این کاپشن دخترانه نوجوان از جنس چرم دوخته شده و قسمت یقه آن از پارچه‌ای به نام SHERPA که به شکم‌برهای معروف است دوخته‌شده‌است. این کاپشن یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین کاپشن‌ها در میان دختران نوجوان است. سبک طراحی آن کلاسیک است و به همراه شلوار جین، کتان، لگ‌های چرم و انواع بوت و کتانی به راحتی ست می‌شود.

کاپشن نوجوان چرم موتورسواری

کاپشن چرم دخترانه نوحوان

این کاپشن چرم دخترانه به مدل موتور سواری مشهور است. مدل این کاپشن دخترانه نوجوان بسیار راحت و کاربردی است. قسمت جلو به صورت دوبل طراحی شده و به وسیله زیپ بسته می شود.

پافر دخترانه با کلاه خز دار

پافر دخترانه با کلاه خز دار 

این مدل کاپشن دخترانه برای سن نوجوان بسیار مناسب است. جنس بدنه این کاپشن‌ها از پارچه ضد آب شمعی دوخته شده است. برخی از مدل‌های آن براق و برخی دیگر مات هستند. قسمت کلاه دارای لبه خزدار است و قابلیت جدا شدن دارد. این مدل با قدها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود.

لیست قیمت انواع کاپشن دخترانه

کاپشن پافر بدون کلاه

کاپشن پافر بدون کلاه 

این کاپشن دخترانه نوجوان هم طرفداران خاص خود را دارد. قد این کاپشن‌ها معمولاً بلند و تا روی ران‌ها است. روی این کاپشن‌ها به صورت لوزی، افقی یا عمودی رودوزی می‌شود.

کاپشن دخترانه جلو دوبل 4 یا 6 دکمه

کاپشن دخترانه شیک جلو دوبل 4 یا 6 دکمه

این کاپشن دخترانه نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نوجوانان است. این مدل هر چند برای دوخت پالتوهای کلاسیک دخترانه استفاده می‌شود اما انتخاب مناسبی برای دوخت کاپشن‌های نوجوانان نیز می‌باشد. در دوخت این مدل می‌توان از پارچه‌های مختلف کتان، شمعی، بادی و غیره استفاده کرد.

کاپشن پارکا دخترانه

کاپشن پارکا دخترانه 

این کاپشن دخترانه نوجوان بهترین انتخاب برای روزهای سرد زمستان است. پارکا از محبوب ترین کاپشن‌های دخترانه در سراسر جهان است که از مهم ترین ویژگی‌های آن می‌توان به قد بلند تا روی ران‌ها، مجهز بودن به کلاه، جیب‌های بزرگ و سر آستین‌های کشباف و جلو زیپ و دکمه اشاره کرد.

بارانی دخترانه بلند

کاپشن بارانی دخترانه بلند 

این کاپشن دخترانه برای روزهای بارانی طراحی شده و بسیار سبک است. بارانی‌ها از پارچه ضد تعریق با قابلیت تنفس پذیری بالا تولید می‌شوند. این کاپشن‌ها برای استفاده در روزهای گرم و سرد بارانی در فصل بهار و پاییز مناسب هستند.

بارانی دخترانه کوتاه

کاپشن بارانی دخترانه کوتاه 

کاپشن‌های بارانی دخترانه با قد کوتاه در سبک اسپرت تولید می‌شوند. این بارانی‌ها معمولاً در استایل‌های ورزشی و برای پیاده‌روی و کوهنوردی در روزهای بارانی استفاده می‌شوند. این کاپشن‌ها بسیار سبک و کم جا بوده و بعد از اتمام بارش باران می‌توان آنها را تا کرده و در کیف قرار داد.

کاپشن جین دخترانه

کاپشن لی دخترانه

کاپشن جین هم محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کاپشن دخترانه است. این کاپشن‌ها در مدل‌های مختلف و با ضخامت‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. کاپشن‌های جین تک لایه را می‌توان در روزهای سرد اوایل پاییز و بهار به همراه هودی استفاده کرد. کاپشن‌های تو کرک جین هم انتخاب مناسبی برای روزهای سرد زمستان هستند.

مطالب دیدنی :  20 استایل ترند فیشنت

کاپشن فشن 2023 دخترانه

کاپشن فشن دخترانه 

این کاپشن دخترانه نوجوان از محصولات برند چینی مارکالند Marcaland است. این محصول از پارچه شمعی براق دوخته شده و قد آن تا روی ران‌ها است. این کاپشن دخترانه دارای کلاه لبه خز دار، سر آستین‌های کشباف و جلو دکمه و زیپ است.

کاپشن مانتویی پشمی کلاهدار رویال جین

کاپشن مانتویی رویال جین

این مدل که به عنوان مانتو هم قابل استفاده است محصول شرکت ایرانی رویال جین است که در رنگ‌های طوسی و زرد تولید می‌شود و برای طرفداران استایل کژوال گزینه بسیار مناسبی است.

کاپشن بچه‌گانه فانتزی

کاپشن بچه گانه فانتزی 

این کاپشن دخترانه جدید، از محصولات برند چینی مارکالند Marcaland است. این کاپشن به صورت کلاه دار طراحی شده و پایین آن به وسیله بند گت می‌شود. این کاپشن بچه گانه از پارچه شمعی طرح دار با طرح فانی Funny دوخته شده و دارای رنگ بندی است.

کاپشن دخترانه اسپرت

کاپشن دخترانه اسپرت

این کاپشن دخترانه از دیگر محصولات برند چینی مارکالند است. این کاپشن دارای یقه کلاه‌دار، دو جیب بزرگ پاکتی، آستین بلند، قد بلند تا وسط ران، جنس شمعی براق و جلو زیپ دار است. طرح این کاپشن اسپرت و مدل آدیداس است. سه خط سفید آدیداس روی آست‌ها و یکی از در جیب‌ها دوخته شده است.

کاپشن دخترانه یقه ایستاده

کاپشن دخترانه یقه ایستاده 

این کاپشن ، از محصولات برند پرتغالی بیسیکس Basics است که در کشور بنگلادش تولید شده است. در دوخت این کاپشن از الیاف 100 درصد پلی استر استفاده شده است. این کاپشن دارای آستین بلند، دو جیب کانگورویی، جلو زیپ دار و یقه ایستاده است. این کاپشن فاقد کلاه و برای نوجوانان مناسب است.

مطالب کاربردی :  10 پیشنهاد منحصربه‌فرد برای استایل شلوار جین مشکی

کاپشن دخترانه کلاهدار شمعی

کاپشن دخترانه کلاهدار شمعی 

این کاپشن دخترانه از محصولات برند چینی First Kids است. این محصول دارای کلاه خز دار با قابلیت جدا شوندگی، جلو زیپ و دکمه، دارای دو جیب با درب زیپ دار، آستر مخملی و سر آستین‌های کشباف است. این محصول از پارچه شمعی قابل شست و شو با کیفیت بسیار بالا دوخته شده و دارای تنوع در رنگ‌بندی است.

انتخاب مدل کاپشن دخترانه نوجوان

در این مطلب به معرفی جدیدترین مدل‌های کاپشن دخترانه پرداخته شد. بهتر است قبل از خرید کاپشن به سبک مورد علاقه، سایز مناسب و رنگ پوستتان توجه کنید.

 

منبع : refinery29

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “جدیدترین‌های مدل کاپشن دخترانه نوجوان

  1. سورنا گفت:

    من اولی رو پارسال از مدیسه خریدم یادش بخیر خیلی مقاومه خیلی هم شیکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *