مدل لباس دخترانه تابستانی

با نزدیک شدن به فصل گرما و تابستان بیشتر دختران جوان به فکر ایجاد تغییراتی در استایل خود می‌افتند. برای انتخاب یک مدل لباس دخترانه تابستانی زیبا و شیک ابتدا باید با انواع مدل لباس دخترانه و سبک‌های محبوب در میان دختران جوان به خوبی آشنا شوید تا برحسب نیاز و سلیقه، مدل و سبک موردپسند خود را انتخاب کنید. با راهنما انواع مدل لباس دخترانه تابستانی در این مقاله همراه مدیسه باشید تا ابتدا شما را با محبوب‌ترین استایل‌ های رایج دخترانه آشنا کنیم و سپس چند مدل لباس دخترانه تابستانی ترندی را نیز به شما معرفی کنیم.

محبوب‌ترین استایل های رایج دخترانه

استایل دخترانه کژوال casual

کژوال در لغت به معنی اتفاقی و تصادفی بودن است و اگر با دنیای مد ارتباط زیادی نداشته باشید شاید در وهله اول با شنیدن این عبارت اولین چیزی که به ذهنتان برسد نوعی شلختگی ظاهری باشد؛ اما در حقیقت اصلاً این‌گونه نیست و استایل کژوال در صنعت مد همه‌چیز هست به‌غیراز بی‌نظمی و شلختگی. استایل کژوال دخترانه به انواع مدل لباس دخترانه غیررسمی گفته می‌شود که سبکی راحت و روزمره دارد. استایل کژوال جزء پرطرفدارترین استایل‌ های دخترانه در سراسر جهان است و ترندی ترین انواع مدل لباس دخترانه تابستانی در این سبک، تیشرت، شلوار جین و کتانی‌ها هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استایل دخترانه کژوال

استایل دخترانه وینتیج Vintage

اگرچه وینتیج اصطلاحی در مد است که برای توصیف لباس‌های قدیمی تولید شده بین 20 تا 100 سال گذشته استفاده می‌شود، اما  استایل دخترانه وینتیج معمولاً ایده‌هایی از انواع مدل لباس دخترانه در دهه ۵۰ میلادی می‌گیرد. در استایل دخترانه وینتیج اصولاً همه‌چیز در رنگ‌های روشن خلاصه می‌شود و پارچه‌ها اکثراً گل‌دار یا خال‌خالی است.

استایل دخترانه وینتیج

استایل دخترانه ویبرانت vibrant

استایل دخترانه ویبرانت، انواع مدل لباس دخترانه تابستانی با رنگ‌های جذاب و هیجان‌انگیز را در برمی‌گیرد. این سبک با شعار هی دنیا؛ منو نگاه کن! شاید مناسب‌ترین استایل برای دختران جوان باشد. این استایل دخترانه تصویر زیبایی از یک زن جوان پر جنب‌وجوش، مشتاق و سرشار از زندگی را به نمایش می‌گذارد.

استایل دخترانه ویبرانت

 

خرید آنلاین لباس مجلسی شیک

 

استایل دخترانه بوهمیا

بوهو مخفف کلمه بوهمی است و نمونه‌ای از سبک لباس پوشیدن است که از سبک زندگی ارواح آزاد و هیپی‌های دهه 1960 و 1970 و حتی زنان پیش از رافائلی در اواخر قرن نوزدهم الهام گرفته شده است. سبک بوهو با دامن‌ها و لباس‌های بلند یا طبقه‌ طبقه، بلوزهای دهقانی، جواهرات چوبی، لباس‌های گلدوزی یا تزیین با منجوق، کیف‌های دستی حاشیه‌دار و صندل‌های تخت نگین‌دار یا تزیین‌شده مشخص می‌شود. انواع مدل لباس دخترانه تابستانی با سبک بوهو اغلب لایه‌ای و رنگارنگ هستند.

استایل دخترانه بوهمیا در سال 2005 به اوج خود رسید و سینا میلر، کیت ماس و مری کیت و اشلی اولین نمونه‌هایی از آن بودند. در حال حاضر استایل دخترانه بوهمیا طرفداران خود را در سراسر دنیا دارد و یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها میان دختران جوان است.

استایل دخترانه بوهمیا

استایل دخترانه مینیمال

استایل مینیمال تأکید زیادی روی ساده بودن دارد و در اغلب موقعیت‌های رسمی و غیررسمی کاربرد دارد. اکسسوری های استایل دخترانه مینیمال مانند سایر آیتم‌های این سبک بسیار ساده و ظریف هستند و رنگ‌هایی که در این استایل مورداستفاده قرار می‌گیرند نیز بیشتر رنگ‌های خنثی و روشن هستند. انواع مدل لباس دخترانه تابستانی با رنگ‌های روشن برای طرفداران سبک مینیمال وجود دارد که می‌تواند استایل جذابی برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

استایل دخترانه مینیمال

آشنایی با چند مدل لباس دخترانه تابستانی ترندی

مدل لباس دخترانه میدی

لباس میدی برای همه تیپ‌های بدنی مناسب است و به دلیل قد مناسبی که دارد راحتی زیادی برای دختران جوان به همراه دارد. انواع مدل لباس‌های میدی برای موقعیت‌های رسمی و یا حتی استفاده روزمره کاربرد دارند و یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرد‌ترین انواع مدل لباس دخترانه تابستانی محسوب می‌شوند. لباس‌های میدی با انواع  کفش کالج (کفش‌های بدون پاشنه) و کتانی به زیبایی هرچه تمام‌تر ست می‌شوند.

لباس دخترانه میدی

لباس اف شولدر (یقه قایقی)

این مدل لباس دخترانه تابستانی برای افرادی که می‌خواهند شانه و بازوی خود را به رخ بکشند اما تمایلی به پوشیدن لباس‌های دکلته ندارند بسیار مناسب است. لباس اف شولدر در علاوه بر باز بودن ناحیه شانه، دارای آستین یا چینی در ناحیه بازو نیز هستند. لباس‌های اف شولدر هم به‌صورت پیراهن و هم بلوز‌های روی شلوار دیده می‌شوند.

لباس اف شولدر

سارافون (لباس شیفت)

این مدل لباس دخترانه تابستانی که اولین بار در اوایل دهه 1960 به‌صورت گسترده در دنیای مد عرضه شد، لباسی با برش مستطیل و ساده از نوع بدون آستین است که بیشتر مناسب افراد کشیده و لاغر است. شما می‌توانید انواع سارافون را با یک کت بلیزر، کفش‌های پاشنه‌بلند یا در استایل‌های کژوال با کتانی و کفش‌های تخت ست کنید.

سارافون

تیشرت

تی‌شرت‌ها یا پیراهن‌های بی یقه‌ای که سال‌هاست در دنیای مد و فشن حضور دارند یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین مدل لباس دخترانه تابستانی هستند که سبکی همه‌گیر محسوب می‌شوند. کمتر کسی را در دنیا می‌توان پیدا کرد که چندین تیشرت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در کمد لباس‌های تابستانی خود نداشته باشد. تیشرت‌ها مناسب هر سبک و سلیقه‌ای است و برای استفاده روزمره و به‌عنوان لباس‌های راحتی برای هر نوع فرم بدنی مناسب هستند.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مدیسه به مجموعه متنوعی از انواع مدل لباس دخترانه تابستانی دسترسی داشته باشید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *