ترندهای آرایشی 2024

ترندهای آرایشی 2024 از رنگارنگ‌ترین و درخشان‌ترین میکاپ‌های تاریخ و نمادی از تغییر نگرش پس از دوران کرونا هستند. آرایش‌های جدید در سال میلادی جدید نیاز به کنار گذاشتن محدودیت‌ها و چهارچوب‌های تعیین شده در روتین‌های آرایشی دارند. در این مقاله جدیدترین مدل‌های آرایشی در سال 2024 را به شما معرفی می‌کنیم که به زودی آن‌ها در هر جایی می‌بینید. بهتر است شما هم علاوه بر اطلاعات، کیف لوازم‌آرایشی خود را به‌روز کنید.

10 میکاپ ترند سال 2024

ترندهای آرایشی 2024

همان‌طور که می‌دانید آرایش‌های سنگین با زیرسازی‌های لایه‌لایه دیگر از مد افتاده‌اند و باید آن‌ها را کنار بگذارید. آرایش‌های طبیعی، علاوه بر این‌که جذابیت‌های زیادی دارند می‌توانند زیبایی طبیعی صورتتان را به نمایش بگذارند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل آرایش 2024 سبکی طبیعی با خلاقیت و جسارت‌های زیاد است. ترندهای جدید باعث می‌شوند تا افراد بیش‌تر به فکر سلامت پوست خود باشند و علاوه بر تهیه لوازم آرایشی مرغوب، لوازم مراقبتی پوست هم تهیه کنند. شما هم می‌توانید با تغذیه مناسب، خواب کافی، استفاده از شوینده‌های مناسب و ماسک‌های صورت، پوست خود را شاداب و درخشان کنید. در ادامه ترندهای آرایشی 2024 را به شما معرفی می‌کنیم.

آرایش براق و درخشان

آرایش براق از ترندهای آرایشی 2022

با این که آرایش‌های مات زیبایی و طرفداران زیادی دارند، اما 2024 سال میکاپ‌های درخشان و براق است. سایه‌ها، برق‌ لب‌ها و رژگونه‌های براق همگی در این سال طرفدار پیدا می‌کنند و افراد با آ‌ن‌ها می‌‌درخشند.

لب های براق از مهم ترین ترندهای آرایشی 2024

لب براق ترند آرایشی 2022

یکی دیگر از ترندهای آرایشی 2024 لب‌های براق و درخشان هستند. برق لب جزو لوازم مرقبتی هم به حساب می‌آیند و می‌توانند در سلامت پوست لب تاثیر مثبتی داشته باشند. شاید این آیتم بسیار ساده به نظر بیاید، ولی امسال یکی از شیک‌ترین مدل‌های آرایشی است. یک برق یا بالم لب تهیه کنید و در کیف لوازم آرایش خود قرار دهید. اگر هم اعتقادی به آرایش طبیعی ندارید، می‌توانید آن را روی رژ لب استفاده کنید.

لب های قرمز

رژ لب قرمز

در فشن شوی مایکل کورس، استفاده از رژ لب قرمز روی صورت ساده مدل‌ها با چشمانی پنهان شده پشت عینک، بار دیگر نشان داد که این رنگ به چه میزان می‌تواند در زیبایی تاثیر داشته باشد. رژلب‌های قرمز محبوب قلب اکثر خانم‌ها هستند و اکثرا در مراسم‌های رسمی از آن‌ها استفاده می‌شود. این رنگ زیبایی خاصی به هرچهره‌ای می‌دهد. با توجه به گرم یا سرد بودن پوست صورتتان می‌توانید از طیف‌های مختلف رنگ قرمز به‌عنوان رژلب استفاده کنید.

سایه های پاستلی

سایه پاستلی

سایه‌های پاستلی بعد از نمایش سلطنتی ویکتور و رولف در هفته مد پاریس، ترند شدند. استفاده از سایه چشم با رنگ‌های پاستلی آن هم در فصل بهار زیبایی خیره‌ای به چهره شما می‌دهند. علاوه بر آن باعث سرزنده شدن و شادابی صورت هم می‌شوند.

خرید لوازم آرایش چشم اورجینال

سایه های نئونی از جدیدترین ترندهای آرایشی 2024

سایه نئونی از ترندهای آرایشی 2022

استفاده مکرر از سایه‌های نئونی در فشن شوهای مختلف روی چهره‌ مدل‌‌ها نشانه‌ای از احیای سبک‌ اوایل دهه 2000 است. تنها نحوه استفاده از این‌ سایه‌ها تغییر کرده است و چشم‌‎هایی با ظاهر آبنتاتی یا گربه‌ای می‌سازند.

ست کردن سایه با لباس

ست کردن سایه با لباس

ست کردن سایه نئونی یا اکلیلی با رنگ لباس گزینه‌ای است که می‌تواند از آن استفاده کنید و جزو به روزترین‌ها باشید. این کار به میکاپ شما جلوه‌ای چندین برابر می‌دهد و ظاهری فو‌ق‌العاده ایجاد می‌کند.

خط چشم دوتایی

خط چشم دوتایی

خط چشم‌ دوتایی ترند آرایشی 2024 است که توسط پیتر فیلیپس، مدیر زیبایی و خلاقیت برند دیور خلق شده است. پیتر فیلیپس می‌گوید که برای خلق این نوع خط چشم از سبک‌ قدیمی الهام گرفته است.

مطالب دیدنی:  20 مدل خط چشم فوق العاده جذاب

خط چشم رنگی

خط چشم رنگی

علاوه بر سایه‌های پاستلی و نئونی، خط‌ چشم‌های پاستلی هم از ترندهای آرایشی 2024 هستند. کافی است تا کمی جسارت به خرج دهید و به‌جای خط چشم‌های مشکی از رنگ‌های پاستلی مناسب با رنگ صورتتان استفاده کنید و تاثیرش را بببینید. قطعا پس از آن، کل سال را از این خط‌ چشم‌های رنگی استفاده خواهید کرد.

تزئین چشم با نگین و کریستال

تزئین چشم با نگین یکی از ترندهای آرایشی 2022

یکی از جدیدترین ترندهای آرایشی 2024 استفاده از کریستال‌ها و نگین‌های مختلف در اطراف چشم هستند. به عنوان مثال در فشن شوی سیمون روشا در لندن از فویل رزگلد برای آرایش چشم استفاده شد. خوبی این تزئینات این است که به راحتی جدا می‌شوند و نیازی به شست‌و‌شوی صورت ندارند. امسال تزئینات کریستالی بیش‌تر از هر کانسیلری استفاده می‌شوند.

رژ گونه

رژ گونه

رژ گونه‌ها اغلب در رنگ‌های نود و برای برجسته‌تر کردن استخوان گونه استفاده می‌شد. یکی از ترندهای آرایشی 2024 استفاده از رژگونه براق و پررنگ است. جسارت به‌ خرج دهید و از این ترند در میکاپ خود استفاده و به چهره خود سرزندگی و نشاط را هدیه کنید. به‌جای رژ گونه می‌توانید از هایلاترها هم روی استخوان گونه خود استفاده کنید.

مطالب دیدنی:  20 مدل سایه چشم ترندی که حتما باید امتحان کنید

ترندهای مدل آرایش جدید

همان‌طور که مشاهده کردید، سبک‌‎های آرایشی جدید همگی یک میکاپ طبیعی را به شما پیشنهاد می‌کنند تا علاوه بر جذاب بودن به سلامت پوستتان هم اهمیت دهید. برای پیشی گرفتن از سایر افراد می‌توانید هر چه سریع‌تر دست به کار شوید و لوازم آرایشی بهداشتی مورد نیاز برای ترندهای آرایشی 2024 را تهیه کنید. علاوه بر این می‌توانید چند مورد از ترندهای آرایشی 2024 را باهم ترکیب کنید. برای مثال خط چشم‌های دوتایی را با یک خط چشم پاستلی رنگ بکشید و گونه‌ها و لب‌هایی براق هم داشته باشید.

 

منبع : allure

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *