رنگ مو فانتزی مدتی است که در صنعت مد، ترند شده‌است. این رنگ موی جذاب، اولین بار توسط افرادی مانند کارل لاگرفلد و گوچی معرفی شد. توجه به این نکته ضروری است که رنگ موی فانتزی انواع مختلفی دارد؛ برخی از آن‌ها موقتی هستند. در حالی که برخی دیگر می‌توانند تا شش ماه روی موها باقی بمانند.

رنگ موهای فانتزی موقت معمولا با اسپری رنگ می‌شوند و بعد از یک یا دو بار حمام رفتن کاملا از بین می‌روند. در حالی‌که رنگ موهای دائمی، بسته به تعداد دفعات شستن موها می‌توانند مدت بیشتری روی مو بمانند. در این مطلب به معرفی ترندهای جذاب رنگ مو فانتزی جدید امسال می‌پردازیم، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

محبوب‌ترین رنگ موهای فانتزی 2024

رنگ مو فانتزی

در ادامه ما به معرفی کاتالوگ رنگ مو فانتزی ترند امسال خواهیم پرداخت:

رنگ مو فانتزی آلویی (Plum Hair Color)

رنگ مو آلویی

ترند رنگ موی آلویی دوباره به صنعت زیبایی بازگشته است. بسیاری از افراد مشهور و اینفلوئنسرها این رنگ بنفش تیره را استفاده کرده‌اند و همین موجب محبوبیت بیشتر آن شده است. رنگ موی آلویی به درخشندگی پوست و جذابیت چشم‌ها می‌افزاید و ظاهر شما بسیار تغییر می‌دهد.

رنگ موی فانتزی ابی (Blue Hair Color)

رنگ مو فانتزی آبی

آبی فانتزی، یک رنگ فانتزی موی ایده‌آل برای زمستان است. اگر می‌خواهید متفاوت باشید این رنگ مو برای شماست! ظاهر خود را تغییر دهید و رنگ جدیدی را در این زمستان امتحان کنید. این رنگ با هر تناژ پوستی عالی به نظر می‌رسد و تغییر جدیدی نسبت به رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای و مشکی در شما ایجاد می‌کند.

قیمت رنگ‌موهای باکیفیت جدید

رنگ موی اسطوخودوس (Lavender Hair Color)

رنگ مو اسطوخودوس

رنگ اسطوخودوس یکی از داغ‌ترین ترندهای رنگ موی فانتزی امسال است. این رنگ برای خانم‌هایی که پوست تیره‌تری دارند و می‌خواهند رنگ گرم برای موهای خود امتحان کنند، عالی است.

رنگ موی فانتزی خاکستری (Gray Hair Color)

رنگ موی فانتزی خاکستری

در گذشته اکثر افراد به محض اینکه موهایشان خاکستری می‌شد، سریع رنگ می‌کردند چراکه آن را  نشانه‌ای از پیری می‌دانستند. اما دنیای امروز دنیایی است که به زنان فراتر از ظاهرشان اهمیت می‌دهد، البته که هنوز راه زیادی در پیش است! در سال‌های اخیر، زنان جسارت داشتن موهای خاکستری بدون اینکه قضاوت شوند، را پیدا کرده‌اند.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد مشهور و اینفلوئنسرها از این رنگ موی فانتزی جدید استفاده می‌کنند، جای تعجب نیست که افراد بیشتری از این ظاهر شیک و لوکس استقبال کنند.

رنگ مو فانتزی صورتی (Pink Hair Colors)

رنگ مو فانتزی صورتی

امسال زنان بیشتری نسبت به تغییر رنگ موی خود اقدام کرده‌اند. در اين میان، رنگ موی صورتی از محبوبترین رنگ‌ها است. صورتی یکی از رنگ‌هایی است که اخيرا در صدر ترندهای آرایشی جای گرفته است و از سوی دختران جوان هم با استقبال زیادی مواجه شد. صورتی می‌تواند بانشاط و زنانگی به استایل بیافزاید.

مطالب کاربردی:  افزایش ماندگاری رنگ مو فانتزی با ترفندهای ساده و کاربردی

 

رنگ مو فانتزی بنفش (Violet Hair Colors)

رنگ مو فانتزی بنفش

رنگی که به تازگی دنیای مد را فرا گرفته است. این رنگ بنفش تیره را می‌توان با افزودن هر تنالیته‌ای از بنفش به موهای تیره به دست آورد. پرطرفدارترین تنالیته‌های از انواع رنگ‌های پاستلی یاسی و ارغوانی هستند.

رنگ مو فانتزی نئونی (Neon Fantasy Hair Colors)

رنگ مو فانتزی نئونی

دهه 2020 عصر جدیدی از رنگ موها را با خود به ارمغان آورد. رنگ موهای فانتزی نئونی و پاستلی جای رنگ‌های اشباع‌تر مانند قرمز، نارنجی و آبی را گرفتند. این رنگ‌های روشن در صنعت مد از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار شدند.

طرز استفاده از پودر رنگ موی فانتزی

رنگ مو بدون دکلره

اگر می‌خواهید در استفاده از رنگ موهای فانتزی نتیجه بهتری بگیرید، باید پایه رنگ موهای شما متوسط تا روشن باشد که رنگ‌ها ظاهر بهتری داشته باشند. اگر روی موی مشکی، رنگ موی فانتزی بزنید رنگ مورد نظر به شکل درستی به دست نمی‌آید.

جالب است بدانید که رنگ موی فانتزی بدون دکلره هم امکان‌پذیر است. ما می‌توانیم موهایی به رنگ قرمز داشته باشیم با ماندگاری بالا، بدون اینکه دکلره‌ای انجام بدهیم. در واقع رنگ موهای فانتزی بدون دکلره امکان‌پذیر نیست. برای رنگ کردن موها به‌صورت فانتزی، اگر نخواهیم از دکلره استفاده کنیم، می‌توان به سراغ هایلایت، آمبره و سامبره رفت.

رنگ مو راهی عالی برای بیان شخصیت شماست و در استایل شخصی نیز بسیار موثر است. اما پیدا کردن رنگ موی مناسب همیشه آسان نیست. يكی از مهم‌ترين مهارت‌های لازم اين است كه تسلط نسبی به كاتالوگ رنگ داشته باشيد.

اینجاست که متخصصان رنگ مو وارد عمل می‌شوند. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین رنگی که مناسب چهره و سلیقه و شخصیت شما است را بیابید. اگر عاشق رنگ موی فانتزی باشید، می‌توانید با استفاده از کاتالوگ رنگ موی فانتزی، رنگی که مناسب پوست، رنگ چشم و ظاهرتان است را امتحان کنید.

رنگ مو به اندازه آرایش در چهره شما تاثیرگذار است. برای رنگ موهای فانتزی، هر چقدر موها روشن‌تر باشند، رنگ‌ خالص‌تری خواهید داشت.

مطالب پربازدید:  رمز و راز رنگ موی بیانسه از زبان رنگ کار این سلبریتی جذاب

 

رنگ موهای فانتزی برای زنانی که در پی امتحان کردن راه‌های جدید برای زیباتر شدن هستند، عالی است. نکته قابل توجه در مورد رنگ‌های فانتزی این است که معمولا ماندگاری کمتری از سایر رنگ‌ها دارند و بعد از چند بار شستشو  شما شاهد رنگ موی متفاوتی از رنگ اولیه خواهید بود. شما هم موی فانتزی مورد علاقه‌تان را امتحان کنید! راستی کدام رنگ موی فانتزی بيشتر مورد توجه شما قرار گفت؟

 

منبع : perfectcorp

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *