حیوانات خانگی

طبق آمار اعلام شده توسط دانشکده حقوق واشنگتن بین 12 تا 27 درصد از صاحبان حیوانات خانگی نام آن‌ها را به عنوان ذینفع در وصیت‌نامه ‌های خود می‌گنجانند. این روزها حیوانات خانگی به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده‌اند و اعتماد و علاقه به آنها به شدت در حال افزایش است، به همین دلیل در برخی کشورها حتی قوانین مربوط به ارث حیوانات هم  تنظیم شده است. در حالت کلی این ارثیه ها  شامل مبالغ ناچیزی می‌شود که تنها بخشی از هزینه های نگهداری این حیوانات بعد از فوت صاحبانشان را پوشش می‌دهد. اما از آن‌جایی که قانون شانس در دنیای حیوانات نیز جاری است، صاحبان بعضی از این حیوانات خانگی ارثیه‌های كلانی برای آن‌ها باقی می‌گذارند که باعث می‌شود تا آخر عمر به زندگی لوکس خود ادامه دهند. در این مقاله از مدیسه با بعضی از این حیوانات خانگی خوش شانس آشنا خواهید شد.

حیوانات خانگی كه وارث ثروت‌های هنگفت شدند

بلکی  – Blackie

مالک: بن ریا- Ben Rea

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ارثیه: ۱۲ میلیون دلار

بن ریا تاجر عتیقه بعد از مرگش ثروتی بالغ بر  ۱۲ میلیون دلار برای گربه خود، بلکی برجای گذاشت تا این گربه سیاه از نژاد بریتیش عنوان ثروتمند‌ترین گربه جهان را به خود اختصاص دهد. نکته قابل توجه در خصوص این تاجر عتیقه این است که وی علیرغم داشتن فرزند، حتی یک دلار برای آن‌ها باقی نگذاشت و باقی ثروتش را نیز به موسسات خیریه بخشید.

گربه بلکی

گانتر چهارم – Gunther IV

مالک: کارلوتا لیبین اشتاین – Carlotta Liebenstein

ارثیه: 80 میلیون دلار

اما ثروتمندترین سگ جهان ژرمن شپردی به نام گانتر چهارم است که ثروت خود را از همتای خود به نام گانتر سوم به ارث برده است. گانتر سوم به عنوان تنها وارث کونتس کارلوتا لیبین اشتاین در سال 1992  مالک ارثیه‌ای ۶۵ میلیون دلاری شد که با سرمایه‌گذاری وکلای مالی این سگ خوش‌بخت این سرمایه به ۳۷۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرد. بعد از مرگ گانتر سوم  تمامی این ثروت به سگی دیگر به نام گانتر چهارم رسید که در حال حاضر به دلیل داشتن ویلاها و املاک بسیاری در سراسر دنیا در واقع ثروتمندترین حیوان خانگی جهان محسوب می شود.

گانتر4- Gunther IV

گی گو- Gigoo

مالک: مایلز بلک ول – Miles Blackwell

ارثیه: 10 میلیون پوند

دیگر حیوان خانگی ثروتمند این لیست، مرغی به نام گی گو است.در سال 2001 گیگو به عنوان تنها وارث غول صنعت چاپ انگلیس مایلز بلک ول که در اواخر عمرش به مزرعه‌داری روی آورده بود، مالک ثروتی 10 میلیون پوندی شد و در لیست حیوانات ثروتمند جهان جای گرفت.

گیگو- Gigoo

سگ‌های اپرا وینفری

مالک: اپرا وینفری – Oprah Winfrey

ارثیه: 30 میلیون دلار

اپرا وینفری مجری معروف و ثروتمند آمریکایی عاشق سگ‌ها است به طوری که در حال حاضر سرپرستی بیش از 20 سگ را برعهده دارد. پنج سگ محبوب و خوش شانس اپرا که زندگی لوکسی دارند، در صورت زنده ماندن بعد از مادر ستاره خود میراث قابل توجهی که 30 میلیون دلار تخمین زده می شود را به ارث خواهند برد.

سگ‌های اپرا وینفری

با بهترین حیوانات خانگی آشنا شوید

 

توماسو- Tommaso

مالک: ماریا آسونتا – Maria Assunta

ارثیه: 2 میلیون دلار

اما جالب‌ترین داستان این لیست مربوط به گربه‌ای به نام توماسو است. گربه‌ای ولگرد در خیابان های رم که توسط بیوه ثروتمندی به نام ماریا آسونتا به فرزندی پذیرفته شد و پس از مرگ او نیز با دریافت ارثیه‌ای 13 میلیون دلاری به یکی از ثروتمند ترین حیوانات خانگی تبدیل شده است.

توماسو- Tommaso

بابلز- Bubbles

مالک: مایکل جکسون

ارثیه: 2 میلیون دلار

آخرین حیوان خانگی  ثروتمندی که با آن آشنا خواهید شد بابِلز، شامپانزه خواننده معروف پاپ مایکل جکسون است. خوش‌شانسی این شامپانزه تنها به زندگی لوکس در کنار این ستاره موسیقی و سفر به اقصی نقاط مختلف دنیا ختم نمی‌شود چرا که مایکل جکسون پیش از مرگش  2میلیون دلار از ثروت خود را نیز برای این حیوان به جا گذاشته است. بعد از مرگ مایکل جکسون بابلز به یک پناهگاه حفاظت از حیوانات سپرده شد و از سال 2010 که خواهر مایکل، لاتویا جکسون به دیدن او رفت خبری از او در دسترس نیست.

بابلز- Bubbles

 

خرید از پت شاپ آنلاین

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *