وسایل نگهداری سگ

امروزه بیش از پیش شاهد نگهداری سگ و گربه در ساختمان‌های مسکونی هستیم. به همین دلیل تولید انواع وسایل نگهداری سگ و گربه افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

این تجهیزات شامل: لوازم بهداشتی سگ و گربه، ظرف غذا برای انواع غذا و مکمل غذایی حیوانات خانگی، زیر انداز، قلاده، توالت سگ و گربه، اسباب‌بازی سگ و گربه و غیره می‌شوند. این لوازم ضروری برای نگهداری راحت این حیوانات در خانه تهیه می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با مدل‌های بسیار پرفروش و محبوب وسایل نگهداری گربه و سگ همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

زیرانداز مخصوص حیوانات بنلا بسته 5 عددی

زیرانداز مخصوص حیوانات بنلا بسته 5 عددی

بدون شک یکی از ضروری‌ترین لوازم گربه خانگی و سگ، زیرانداز مخصوص این حیوانات است. این وسیله توسط برند ایرانی بنلا Benla به تولید می‌رسد و در بسته های 5 عددی به بازار عرضه می‌شود.

ابعاد هر کدام از این زیراندازها 60 در 90 سانتی‌متر است که برای قرارگیری سگ و گربه ابعادی استاندارد به شمار می‌رود. در زمان تولید این نوع وسایل سگ و گربه، پودر جاذب بوگیر و اسانس لوندر یا اسطوخودوس به کار می‌رود که برای از بین بردن بوی نامطلوب ادرار این حیوانات بسیار کاربردی است. برای خرید این نوع از وسایل نگهداری از گربه و سگ به وب سایت فروشگاه آنلاین مدیسه بخش لوازم خانه مراجعه کنید.

قلاده کمری مشکی Mds Group

قلاده کمری مشکی Mds Group

این مدل از قلاده با برند Mds Group و در کشور چین تولید می‌شود. رنگ این نوع از وسایل گربه ارزان و سگ، مشکی و زرد با طرح استخوان است که مخصوص این حیوانات طراحی شده است.

این مدل قلاده کمری، جنسی نخی با بند بلند و مقاوم برزنتی دولا دارد که با بست کلیکی پلاستیکی در دور کمر این حیوانات تنظیم می‌شود. همچنین اتصال بند و قلاده این نوع وسایل سگ و گربه به وسیله یک قلاب فلزی صورت می‌گیرد. عرض بند این محصول نیز 1.5 سانتی‌‌متر​​​​ است که به راحتی امکان گشت و گذار را به حیوان می‌دهد.

لباس مخصوص سگ

لباس مخصوص سگ

کاپشن مخصوص سگ برند Sora جز وسایل نگهداری از سگ است که با قابلیت بازگشت در سایت فروشگاه آنلاین مدیسه به فروش می‌رسد. این لباس سگ در ایران تولید می‌شود و برای فصل پاییز و زمستان قابل استفاده است.

این نوع از وسایل سگ در رنگ‌های قرمز و زرد و به صورت چاپی طراحی شده است و جنس پارچه آن از نوع شمعی توکرکی است. سایز 1 این لباس مخصوص سگ با قد 38 سانتی‌متر در وب سایت آنلاین فروشگاه مدیسه موجود است.

برس دو طرفه حیوانات​

برس دو طرفه حیوانات​

برس دو طرفه حیوانات یکی از لوازم گربه ارزان قیمت است که در ایران تولید می‌شود. جنس این وسیله بهداشتی، پلاستیکی و فلزی است که در رنگ‌بندی قرمز و مشکی در بازار موجود به فروش می‌رسد.

برس دو طرفه مورد نظر با سایز 5.5 در 17.5 سانتی‌‌متر تولید می‌شود و در دو مدل سری فلزی با دانه‌های قرمز پلاستیکی و سری پلاستیکی مشکی قابل خریداری است. دسته ارگونومیک این لوازم خانگی گربه و سگ استفاده از آن را برای انسان‌ها راحت‌تر کرده است.

اسباب بازی دندانی مخصوص سگ

اسباب بازی دندانی مخصوص سگ

اسباب بازی دندانی سگ یکی از وسایل سرگرمی و اسباب‌بازی سگ خانگی است که توسط برند  Dps Group در چین به تولید می‌رسد. این نوع از وسایل نگهداری از سگ دارای رنگ صورتی و ابعاد 3.5 در 12 سانتی‌متر است و جز اکسسوری مورد علاقه پت‌ها به شمار می‌رود.

جنس این اکسسوری از لاستیک نرم و محکم است که به از بین بردن جرم دندان‌های سگ و تقویت ماهیچه‌های فک و دندان سگ‌ها کمک بسیاری می‌کند. همچنین برای ماساژ لثه سگ‌ها و سرگرم کردن آن‌ها نیز از این نوع وسایل سگ ارزان استفاده می‌شود.

لیست قیمت انواع لوازم حیوانات خانگی

 

بیلچه خاک گربه

بیلچه خاک گربه

گربه‌ها برای دفع ادرار و مدفوع خود در خانه به خاک نیاز دارند. بنابراین بیلچه خاک گربه یکی از وسایل نگهداری از گربه است که به بهداشت محیط کمک بسیاری می‌کند. همچنین این بیلچه بدون قابلیت بازگشت تولید می‌شود. رنگ این نوع از لوازم گربه ارزان برند هپی پت Happy Pet طوسی است و با وزن 100 گرم به فروش می‌رسد.

دسته این بیلچه بسیار مقاوم و محکم است که در زمان جابجایی خاک و خارج کردن مدفوع گربه آسیبی به آن وارد نشود. همچنین این وسیله به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن است.

توالت مخصوص سگ و گربه برند هپی پت

توالت سگ و گربه برند هپی پت

مطالب خواندنی :  با حیوانات خانگی وارث میلیون‌ها دلار آشنا شوید

این توالت مخصوص سگ و گربه توسط برند هپی پت و به رنگ طوسی و سرخابی تولید می‌شود. این مدل از توالت مخصوص سگ و گربه دارای جنس پلاستیکی با ابعاد 44 در 53 سانتی‌متر است و یکی از ضروری‌ترین وسایل نگهداری از سگ و گربه به شمار می‌رود.

سبد جداشونده این محصول برای شستشوی راحت مناسب است و همچنین پایه ضدلغزش این وسیله مخصوص سگ و گربه به آن اجازه حرکت روی زمین را نمی‌دهد. این توالت با کف مشبک طراحی شده است که ادرار به پای این حیوانات آلوده نشود و بدون اثری از ردپای آن‌ها روی زمین قابل جداسازی از کف این وسیله باشد.

ظرف خاک گربه برند ام پی اس

ظرف خاک گربه برند ام پی اس

برند ام پی اس MPS ایتالیا در تولید وسایل مخصوص حیوانات نامی آشنا دارد. این برند با طراحی ظرف خاک لبه‌دار به ابعاد 14×38×48 سانتی‌متر و وزن 700 گرم نگهداری از این حیوانات در خانه را راحت‌تر کرده است.

این نوع از لوازم خانگی گربه لبه‌ای جدا شونده دارد که موجب جلوگیری از بیرون ریختن خاک در زمان دفع مدفوع گربه می‌شود. خرید این محصول برای تمامی کسانی که دارای گربه خانگی هستند، ضروری است.

ناخن گیر مخصوص سگ و گربه برند Taotao

ناخن گیر مخصوص سگ و گربه برند Taotao

ناخن‌گیر سگ و گربه برند تائوتائو همراه با سوهان آن در کشور چین تولید می‌شود. این نوع از وسایل نگهداری از گربه و سگ دارای رنگ سفید و آبی است و طراحی دسته آن به صورت ارگونومیک و ضد لغزش انجام می‌شود.

وزن این ناخن‌گیر 130 گرم و طول آن 16 سانتی‌متر است. طول این وسیله گربه ارزان نیز 14 سانتی‌متر عنوان می‌‌شود. تیغه تیز این محصول نیز از متریال ضد زنگ تهیه شده است. صفحه محافظ ایمنی ناخن گیر سگ و گربه برند تائوتائو با قابلیت تنظیم اندازه برش ناخن از کوتاه کردن بیش از حد ناخن این حیوانات جلوگیری می‌کند.

شامپوی موی مخصوص حیوانات

شامپوی موی مخصوص حیوانات

شامپو نرم کننده مخصوص حیوانات 250ml برند پرسا جز محصولات بهداشتی سگ و گربه است که در ایران تولید می‌شود. این شامپوی مخصوص حیوانات به لطافت و نرمی پوست و موی حیوانات خانگی کمک می‌کند و موجب باز کردن گره موها، افزایش رطوبت پوست و درخشش موهای سگ‌ها و گربه‌های خانگی می‌‌شود.

مطالب دیدنی:  بهترین حیوان خانگی برای نگهداری در خانه یا آپارتمان

گام اول نگهداری، تهیه وسایل نگهداری سگ و گربه

برای خرید راحت وسایل نگهداری سگ و گربه کافی است به وب سایت فروشگاه اینترنتی مدیسه مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

این وسایل مانند: ناخن گیر، اسباب بازی دندانی، ظرف خاک، توالت مخصوص سگ و گربه و غیره در زمان نگهداری این حیوانات استفاده فراوانی دارند و در جلوگیری از آلوده شدن محیط و ابتلا انسان‌ها و حیوانات به بیماری بسیار ضروری هستند.

 

منبع : nbcnews

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *