شیک ترین لباس‌های مجلسی پوشیده باحجاب ترند 1401

اکثرا زنان باحجاب برای انتخاب لباس مجلسی پوشیده زمان بیشتری می‌گذارند، زیرا پیدا کردن لباسی که هم پوشیده و هم شیک باشد، کار مشکلی است. اما نگران نباشید! در این مطلب جدیدترین مدل‌‌های لباس مجلسی باحجاب 2022 بررسی خواهد شد.

لباس مجلسی پوشیده

انواع لباس مجلسی پوشیده

مدل لباس مجلسی بلند پوشیده

پیراهن‌های بلند جایگاه خاصی در مجالس مختلف دارند و زنان زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای زنان باحجاب، پیراهن مجلسی آستین بلند یک گزینه عالی است. پیراهن‌های مادست سال 2022 با سیلوئت عبایی و کفتان یا به همراه توربان طراحی شده‌اند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لباس مجلسی آستین بلند با فرم عبایی

لباس مجلسی آستین بلند با فرم عبایی

لباس مجلسی با سیلوئت عبایی یا کفتان، برای زنان باحجابی که به دنبال یک آیتم لوکس هستند، بسیار مناسب است. رنگ مشکی نیز به باکلاس بودن ظاهر شما می‌افزاید. اگر از گلدوزی ریز روی لباس استفاده شود، به مجلسی شدن آن کمک خواهد کرد.

خرید لباس‌های مجلسی پوشیده

پیراهن مجلسی بلند با سیلوئت (فرم کلی) کفتان

 

کفتان یک لباس پوشیده زنانه عالی برای زنانی است که طرفدار راحتی و آزادی هستند.

لباس مجلسی پوشیده با خز

لباس مجلسی پوشیده با خز

خز از جمله المان‌های ترند امسال است که در عکس لباس مجلسی‌پوشیده در بالا استفاده شده است.

پیراهن مجلسی بلند و پر زرق و برق

پیراهن مجلسی بلند و پر زرق و برق

یک مدل لباس پوشیده لاکچری، که از قضا جز ترندهای محبوب امسال هم است، لباس زرق و برق‌دار است. زرق و برق یکی از عناصر ترند 2022 است که در بسیاری از لباس‌ها استفاده می‌شود. رنگ نقره‌ای و طلایی هم از جمله رنگ‌های لوکس هستند.

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

در ایران استفاده از گیپور برای مراسم عروسی و مجالس به شدت پرطرفدار است. اگر جز آن دسته از زنانی باشید که قصد پوشاندن موی سرخود را نیز دارند این مدل لباس مجلسی‌پوشیده گیپور با یقه کاملا پوشیده می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

لباس مجلسی پوشیده بلند با توربان

لباس مجلسی پوشیده بلند با توربان

اگر لازم است تا موهای خود را نیز بپوشانید، این مدل لباس پوشیده مجلسی می‌تواند برای شما جذاب باشد. رنگ صورتی یکی از رنگ‌های برجسته برای سال 2022 بوده است.

لباس مجلسی زنانه پوشیده و شیک: کت وشلوار

لباس مجلسی زنانه پوشیده و شیک کت وشلوار

کت و شلوار یک لباس پوشیده و رسمی، برای زنان باحجاب است. کت‌های برش‌دار مانند مانتوهای برش‌دار، طرفداران خاص خود را دارد. اگر دوست دارید ظاهری منحصربفرد و به‌روز داشته باشید، کت‌های برش‌دار کاملا برای شما مناسب است. همچنین کت‌های کوتاه، در سال 2022 محبوب هستند. اگر اهل مد و فشن باشید، کاملا متوجه خواهید شد که کت و شلوار تصویر بالا برای کدام برند است. کت و شلوار از جنس توئید از برند شنل که از زمان کوکوشنل فقید به عنوان امضای کار شنل تا امروز باقی مانده است.

کت و دامن مجلسی

کت و دامن مجلسی 

برای افرادی که از کت و شلوار خوششان نمی‌آید، اما دوست دارند لباسی مجلسی پوشیده رسمی بپوشند، ست کت و دامن بلند می‌تواند مناسب باشد.

انواع پارچه مجلسی برای دوخت لباس‌های مجلسی شیک

لباس زنانه پوشیده با شانه های برجسته

لباس زنانه پوشیده با شانه های برجسته

شانه برجسته در نیمه دوم 2022 در بسیاری از لباس‌های مجلسی و کژوال کاربرد داشته است. چند مدل از این لباس‌ها در بالا دیده می‌شود.

لباس مجلسی بلند پوشیده لمه

لباس مجلسی بلند پوشیده لمه

لمه از جمله جنس‌های پرطرفدار در چند سال اخیر است که در انواع مدل لباس مجلسی استفاده می‌شود.

لباس مجلسی پوشیده زنانه مشکی

لباس مجلسی پوشیده زنانه مشکی

لباس مشکی بسیار پرطرفدار است و از آنجایی که امروزه رنگ مشکی بسیار لوکس محسوب می‌شود، در مدل‌های مختلف لباس مجلسی کاربرد دارد.

پیراهن یقه مربعی مجلسی

این پیراهن با شانه‌های برجسته و یقه مربعی از جدیدترین مدل‌های لباس مجلسی‌پوشیده برای زمستان 2022-2023 است. اگر به دنبال یک مدل کاملا به روز هستید، این مدل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

پیراهن مجلسی پوشیده چرم

پیراهن مجلسی پوشیده چرم

پیراهن چیندار  از جنس چرم، از جدیدترین پیراهن‌های چرم موجود است که علاوه بر جذابیت زیاد، لوکس بودن را نیز برای ما به ارمغان می‌آورد.

خبر خوب این است که اگر به چرم علاقه دارید، اما نمی‌خواهید سرتاپا براق به‌نظر برسید، می‌توانید از ترکیب چرم و پارچه‌های دیگر مانند مدل لباس مجلسی‌پوشیده زیر استفاده کنید.

پیراهن مجلسی پوشیده ترکیبی چرم

ترکیب ریش ریش و زرق و برق

ترکیب ریش ریش و زرق و برق 

همه ما می‌دانیم که 2 المان ریش ریش و زرق و برق از ترندهای سال 2022 هستند و حالا ترکیب این دو را در مدل لباس مجلسی بالا می‌بینیم. نظر شما در مورد ظاهر این لباس چیست؟!

لباس مجلسی دخترانه پوشیده

لباس مجلسی دخترانه پوشیده 

این مدل لباس یک سره برای دختران جوان عالی است و جنس ساتن و براق آن موجب زیبایی بیشتر آن روی اندام دختران خواهد شد.

مدل پیراهن پوشیده دخترانه خاص

مدل پیراهن پوشیده دخترانه خاص

برای منحصربه‌فرد بودن کافی است یک پیراهن چاک‌دار چین‌دار را به همراه شلوار زرق و برق‌دار بپوشید و استایل پوشیده دخترانه جذابی رقم بزنید.

جدیدترین مدل های تونیک مجلسی زنانه

لباس مجلسی پوشیده بلند و خاص

لباس مجلسی پوشیده بلند و خاص

اگر می‌خواهید از دردسرهای زیاد پوشیدن “دامن” به عنوان یک زن محجبه خلاص شوید، مدل زیر هم سیلوئت مجلسی دارد و هم دیگر نگران دیده شدن پاهای خود نیستید.

لباس مجلسی پوشیده با المان پلیسه

لباس مجلسی پوشیده با المان پلیسه

پلیسه نیز دیگر عنصر ترند در زمستان 2022-2023 است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، ترکیب پیراهن بلند پلیسه با کت جلوه جذابی به ظاهر می‌دهد.

مدل لباس مجلسی پوشیده پلیسه خاص

مدل لباس مجلسی پوشیده پلیسه خاص

اگر می‌خواهید لباسی بپوشید که در حین حجاب داشتن، بسیار مورد توجه باشید، این مدل مخصوص شما است. ترکیب جنس‌های مختلف پارچه و خطوط نارنجی در این لباس همه و همه حاصل خلاقیت طراح بوده است و برای کسانی که استایل عجیب و غریب قابل پوشش را دوست دارند، می‌تواند گزینه مطلوبی باشد.

لباس پوشیده برای تولد

لباس پوشیده برای تولد

برای مراسمی مثل تولد می‌توانید یک لباس ساده پلیسه بپوشید و یا از یک بلوز ساده به همراه شلوار براق استفاده کنید.

ماکسی مجلسی تور گیپور

ماکسی مجلسی تور گیپور برای مهمانی

این مدل لباس را می‌توان به همراه یک لباس آستین بلند در زیر آن ست کرد و استایلی خاص را تجربه کرد. توجه داشته باشید که این نوع لباس‌ها را باید به همراه کفش پاشنه بلند ترجیحا جلو بسته بپوشید.

پیراهن آستین بلند پوشیده بالاتنه گیپور مشکی

پیراهن آستین بلند پوشیده بالاتنه گیپور

این مدل لباس به دلیل داشتن توری در قسمت بالایی لباس و پوشیدگی کامل در بخش نیم تنه پایین آن یکی از محبوب‌ترین لباس‌های پوشیده و ترند سال می‌باشد

لباس مجلسی پوشیده و آستین دار با پارچه گل‌دار

لباس مجلسی پوشیده و آستین دار با پارچه گلدار

لباس‌های مجلسی با پارچه گل‌دار از دیرباز مورد توجه دختران برای استایل‌های مجلسی بوده و هرساله جزو ترندهای مجلسی به شمار می‌آیند.همچنین شما می‌توانید با استفاده از یک کلاه مناسب استایلتان را به پوشش عروسکی نزدیک کنید.

لباس حریر مجلسی

لباس حریر مجلسی

هشدارهایی درباره خرید لباس مجلسی پوشیده

در خرید لباس مجلسی حتما به نکات زیر دقت کنید:

  1. اگر به مراسم عروسی می‌روید، به هیچ وجه لباس سفید نپوشید (مگر اینکه عروس درخواست کرده باشد)
  2. به هیچ وجه لباس مطابق با پالت رنگی عروسی نپوشید (مگر اینکه از شما درخواست شده باشد)
  3. به هیچ عنوان برای مراسم عروسی با استایل کژوال نروید. شما می‌توانید یک لباس مجلسی‌پوشیده رسمی بپوشید، اما حتی فکر شلوار جین و تیشرت را هم نکنید.
  4.  با توجه به درس‌کد لباس بپوشید، اگر مراسم در محضر برگزار می‌شود، شانه‌های خود را بپوشانید و از لباس پوشیده مجلسی استفاده کنید.
  5. به میزان باز بودن یقه توجه کنید. دقت کنید که هر مدل یقه‌ای برای یک مراسم خاص مناسب است. بنابراین بررسی کنید که آیا جشن خانوادگی است یا خیر و با توجه به آن از لباس مجلسی‌پوشیده یا معمولی متناسب با مراسم استفاده کنید.
  6. لباسی بپوشید که مرزها را رد نکند.
  7. اگر به دنبال جلب توجه هستید(قطعا نه به انداره عروس)، به دنبال لباس‌های مجلسی زرق و برق دار، چین دار و ریش ریش دار باشید.

زیباترین‌ ترند‌های لباس عروسی 2022

در این مطلب به بررسی لباس‌های پوشیده زنانه ترند 2022 پرداختیم. از جمله لباس‌های محبوب، برای استایل مادست پیراهن‌های مجلسی پوشیده چرم، با سیلوئت کفتان یا عبایی، ریش‌ریش‌دار، خزدار، کت و شلوار و … است. حالا نوبت شماست که بگویید کدام مدل را می‌پسندید؟

 

منبع : brandedgirls

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *