چگونه مدل موی موجدار و فر داشته باشیم؟

موهای نامرتب و آشفته و مواج بسیار جذاب هستند. موهایی جالب و متفاوت که برای هر موقعیتی مناسب هستند. از فرش قرمز گرفته تا زندگی حقیقی. به خصوص اینکه می‌توانید روزها این مدل مو را حفظ کنید. با توجه به اینکه دوام مدل موی موجدار بالاست، در حالتی که آدم بی‌حوصله‌ای هستید حتما به کار شما می‌آید. در اینجا بهترین میکاپ آرتیست‌ها قصد دارند تا تکنیک داشتن موهای مواج را به شما معرفی کرده تا با چند راه‌ و روش آسان موهای زیبا و جذابی داشته باشید.

مدل موی موجدار و خرد سیه را

مدل موی موجدار و خرد سیه را

به طبع موهای موج دار آشفته می‌باشند. درست همچون موهای خرد و نامرتب سیه را که با برداشتن یک اتو مو و پیچ دادن آن از بالا تا پایین موهای شما نیز مواج می‌شود. پس از آنکه موهای شما چند دقیقه خنک شد، شانه دندانه درشت برداشته و موهای خود را باز نمایید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل موی موج دار بلند و نیمه باز ریحانا

مدل موی موج دار بلند و نیمه باز ریحانا

جهت داشتن یک مدل موی موج دار دخترانه و زیبا، می‌توانید بخشی از موهای موج دارد خود را در بالا بسته و بخش دیگر را باز بگذارید. موهای کوتاه جلو نیز چهره شما را بامزه‌تر می‌نماید. بعد از اینکه نیمی از موهای خود را در قسمت بالا بستید، با اتو موهای خود را پیچ بدهید. در اینجا نیاز نیست موهای شما مرتب باشد، چرا که جذابیت موی فر در آشفتگی آن نهفته است.

مدل مو برای موهای موج دار دخترانه بلند همچون کریسی تیگن

مدل موی موجدار

کریسی با این مدل موی موجدار و تابدار خود همیشه زیبا و جذاب است. در واقه این مدل مو امضای وی روی فرش قرمز است. اضافه کردن هایلایت می‌تواند بعد تازه‌ای به موهای شما ببخشد.

جن آتکین آرایشگر سلبریتی‌ها گفته است: “یکی از ترفندهای من جهت حالت دادن به مو استفاده از سنجاق سر می‌باشد.” با این راه ساده می‌توانید موهای مواج و بدون وز داشته باشید. در این روش باید تمام موهای سر را بپیچانید و سنجاق بزنید. روی مو مقداری اسپری زده و سپس موها را خشک نموده یا سشوار بکشید. سنجاق ها را باز نمایید و می‌بینید که موهای شما موجدار شده‌اند.

موهای مواج و پرپشت بلا حدید

موهای مواج و پرپشت بلا حدید

در صورتی که موهای طبیعی شما صاف است، درست مانند سوپر مدل بلا حدید، مدل موهای مواج می‌توانند موها را پرپشت جلوه دهند. گارن، آرایشگر سلبریتی‌ها، استفاده از اسپری فر کننده را پیشنهاد می‌دهد: “بعد از زدن شامپو و نرم کننده به مو، از اسپری استفاده نمایید. پس از آن با استفاده از شانه دانه درشت موها را باز کرده و با دیفیوز موها را سریع‌تر خشک نمایید.

دم اسبی موجدار زندایا

دم اسبی موجدار زندایا

نمی‌توان موی صاف و فر را هم زمان باهم داشت. این دم اسبی زندایا که از جلو صاف و از پشت فر و موجدار است، بسیار استثنایی و جذاب است. با این وجود، این دم اسبی مواج قادر بوده تا موی صاف جلوی سر او را دیدنی نماید.

مدل مو موج دار کوتاه لوسی بونیتون

مدل مو موج دار کوتاه لوسی بونیتون

مدل موی کوتاه موج دار دخترانه لوسی بونیتون ثابت کرده که موهای مواج با هر اندازه‌ای جذاب هستند. مقداری پیچ و تاب می‌تواند مو را جذاب‌تر جلوه دهد. جهت رسیدن به همچین حالتی بهتر است از اسپری فر کننده استفاده کرده تا موهای شما پیچ و تاب داشته باشند. شما می‌توانید جهت تهیه اسپری فر کننده مو از برندهای معتبر به فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه نمایید.

امیلی راتایکوفسکی

امیلی راتایکوفسکی

آیا با دیدن این عکس تمایل دارید چتری کوتاه داشته باشید؟ قطعا بله. ترکیب چتری، موهای موجدار و خرد ظاهر امیلی را جذاب می‌کند. جهت داشتن چنین مدل مویی لازم است با انگشت بخش‌هایی از مو را برداشته و از ریشه آن را سشوار کرده تا حجم بگیرد، پس از آن با استفاده از اتو به مو پیچ و تاب بدهید. سپس روی آن اسپری بزنید و با شانه باز نمایید. این مدل مو بسیار فوق‌العاده است.

قیمت انواع لوازم بهداشت و مراقبت مو اورجینال

 

باب مشکی و مواج لانا کوندور

باب مشکی و مواج لانا کوندور

در صورتی که با دقت به تصویر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که موهای لانا با استفاده از سنجاق سر پیچ و تاب گرفته‌اند. لانا کوندور موی بلانت لخت خود را مقداری مواج نموده است. درخشش موهای لخت و مشکی لانا، موج موها را جذاب‌تر و دیدنی‌تر می‌کند.

موهای کوتاه و زنبوری کت مارا

موهای کوتاه و زنبوری کت مارا

چه کسی گفته است که فر مخصوص موهای بلند است؟ به موهای کت مارا دقت کنید که با وجود کوتاه بودن آن، موج‌های زیبا و جذابی دارد. می‌توانید مقداری اسپری فر کننده روی مو زده تا هم براق شده و هم موج دار شود.

موهای جذاب گبریل یونیون

موهای جذاب گبریل یونیون

گبریل یونیون با این موهای موج دار جذاب همچون یک الهه است. نکته مثبت در رابطه با این موها این بوده که ماندگاری بسیار زیادی دارند که می‌توانید روزها از آن لذت ببرید. وقتی که فرها به مرور باز شوند حتی جذاب‌تر هم می‌شوند.

موهای مواج شای میتچل

موهای مواج شای میتچل

یکی از بهترین روش‌ها برای حالت دادن و پیچ و تاب به مو، بافتن یا تویست نمودن آن است. در انتخاب این روش باید به نوع موهای خود دقت نمایید. صبور باشید چرا که این روش‌ها به آزمون و خطا احتیاج دارند. چه موها را ببافید یا توییت نمایید با مقداری اسپری می‌‎توانید موهای خود را بادوام‌تر و ماندگارتر نمایید. بگذارید بافت‌های شما مقداری بماند و حتی می‌توانید یک شبانه روز بخوابید تا بهترین نتیجه را کسب نمایید. در این صورت موهای موج دار و طبیعی خواهید داشت.

باب کوتاه و موجدار کریستن استوارت

باب کوتاه و موجدار کریستن استوارت

آیا موهای شما کوتاه است؟ در این صورت می‌توانید موهای خود را یک طرفه بگذارید و موهایی موج دار و جذاب داشته باشید.

مطالب کاربردی:  تقویت و ماندگاری فر مو با ترفندهای خیلی ساده

 

موهای مواج لورا هریر

موهای مواج لورا هریر

شما می‌توانید جهت داشتن موهایی مواج و کلاسیک از لورا هریر الهام بگیرید. همچنین می‌توانید از اسپری مو نیز استفاده نمایید تا موها براق شود. بخش‌هایی از مو را برداشته و با یک اتو مو آن را پیچ داده و فر نمایید. می‌توانید در انتها به موها سنجاق زده تا به خوبی سرجای خودش بماند.

مدل موی زیبای جنیفر لارنس

مدل موی زیبای جنیفر لارنس

این مدل موی لارنس تمام مدل‌های دیگر را کنار می‌زند. در سال 2019 لارنس در مراسم اکران “دارک فینکس” با این مدل موی خیره کننده و بسیار جذاب به روی فرش قرمز قدم گذاشت. شینیون‌های کوتاه ساده به دست آمده و نگهداری از آن نیز راحت است. به خصوص وقتی که فر شود. قسمتی از مو را در پشت جمع نمایید و باقی مو را در بخش جلو باز بگذارید.

دم اسبی و چتری موجدار کری واشینگتن

دم اسبی و چتری موجدار کری واشینگتن

تمامی افراد دوست دارند چهره و مدل موهای زیبا و خیره‌کننده کری واشینگتن را داشته باشند. خوشبختانه شما می‌توانید چتری خود را نیز همچون دم اسبی موج دار نمایید. دوست ندارید چتری خود را کوتاه نمایید؟ اشکالی ندارد. چتری‌های مصنوعی نیز وجود داشته که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید و احتمالا چتری کری نیز مصنوعی می‌باشد.

مطالب پربازدید:  آموزش چند مورد از محبوب‌ترین مدل بافت مو آفریقایی زیبا و ترندی

 

مدل موی موجدار ژیزلی بینچنی

مدل موی موجدار ژیزلی بینچنی

دم اسبی موج دار جذاب و زیبا دیگری از بینچنی. تعجبی ندارد که این سوپرمدل افسانه‌ای در همه حال از موهای موج دار ساحلی استقبال می‌کند. با این وجود، این دم اسبی مواج از او فوق‌العاده بود. ژیزلی بینچنی موهای مواج خود را به صورت دم اسبی بسته تا حجیم‌تر به نظر برسد. این مدل مو شایسته فرش قرمز می‌باشد.

 

منبع : mykaoshop

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *