لباس مهمانی شیک

اولین فکری که بعد از دریافت دعوت‌نامه مهمانی به ذهن هر خانمی خطور می‌کند درباره لباس است. در این‌گونه موارد اغلب ما به یک لباس مهمانی نیاز داریم که چشم‌نواز و مد روز باشد. به این نکته توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید همان لباسی را که در جشن تولد یا یک دورهمی ساده خانوادگی می‌پوشید در عروسی بهترین دوست خود بپوشید. گاهی شما به چیزی تازه برای اضافه کردن به کمد لباس خود نیاز دارید، مثل یک لباس محفلی و شیک. صادقانه بگویم، هیچ‌چیز یک خانم را به‌اندازه یک لباس مهمانی جدید خوشحال نمی‌کند؛ بنابراین، چه قصد رفتن به یک عروسی، یک مهمانی تولد یا هر مناسبت دیگری را داشته باشید، در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام خرید لباس‌های مهمانی زیبا و ارزان‌قیمت باید به خاطر داشته باشید.

مدل لباس مجلسی مهمانی 2022

نکات کاربردی انتخاب لباس مهمانی مناسب

لباسی مناسب با فرم بدن خود انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که سبک لباس انتخابی با فرم بدن شما هماهنگ است. تیپ‌های مختلف بدن با استایل‌های مختلفی سازگار هستند. منظورمان این نیست که برای پوشیدن یک لباس خاص به تیپ یا سایز خاصی نیاز دارید اما با انتخاب مدل‌های لباس که به‌احتمال‌زیاد برای تیپ بدنی شما مناسب‌تر هستند، می‌تواند شانس شیک و جذاب به نظر رسیدنتان را بیشتر کند. درنهایت توجه داشته باشید لباسی را انتخاب کنید که خیلی تنگ یا گشاد نباشد. چه ریزه اندام یا گلابی‌شکل باشید، همیشه متناسب با فرم و اندازه خود لباس انتخاب کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  • طرح‌های کمر بلند نمونه‌ای از مدل‌های مناسب فرم ساعت شنی هستند.
  • یقه‌های V، مدل‌های دور کمر امپراتوری و دامن‌ کوتاه همگی برای فرم بدنی سیب شکل مناسب هستند.
  • افرادی با تیپ بدنی مستطیلی بهتر است به سراغ لباس‌های یقه اسکوپی یا یقه دلبر بروند.
  • دامن‌های A-line، لباس‌هایی با یقه‌های بزرگ و چین‌دار همگی برای اندامی گلابی‌شکل عالی هستند.

خانم‌ها هیکل شما شبیه چه میوه‌ای است؟

مدل لباس مجلسی شیک

با شخصیت خود صادق باشید

خود را گول نزنید. اگر می‌دانید که تمام شب در جنب‌وجوش هستید، پیراهن مجلسی با دامنی با مدل پری دریایی را کنار بگذارید! اگر معمولاً بیش‌ازحد گرمایی هستید از انتخاب لباس‌هایی که با پارچه سنگین و غیرقابل‌تنفس درست شده است خودداری کنید. اگر پوشیدگی لباس برایتان مهم است لباسی با یقه‌باز نخرید تا شما را مجبور به نگه داشتن یقه‌تان با دست در تمام طول شب نکند. پیش از انتخاب لباس مهمانی بررسی کنید که چه چیزی را دوست دارید، چه چیزی را دوست ندارید و چگونه در لباس خود رفتار خواهید کرد.

اکسسوری‌های مناسب را دست کم نگیرید.

اگر مشکل مالی ندارید کفش، گردنبند، گوشواره و کیف باید بخشی از پروسه انتخاب لباس محفلی شما باشد. اگرچه که در همه مهمانی‌ها نیازی به خرید همه این آیتم‌ها ندارید اما این اکسسوری‌ها همیشه باید با لباس شما مطابقت داشته باشد. اگر می‌خواهید بودجه خود را مدیریت کنید، لباسی را انتخاب کنید که با کفش و کیفی که در کمدتان دارید مطابقت داشته باشد. این کار به زیبایی استایل شما می‌افزاید و لباس مهمانی شما را کامل می‌کند.

خرید لباس زنانه

 

خرید لباس مجلسی زنانه

 

رنگ مناسب پوست خود را بشناسید.

رنگ نقش مهمی در انتخاب شما ایفا می‌کند، زیرا رنگ، 80 درصد‌ زیبایی لباس‌های شما را به دوش می‌کشد. همیشه به دنبال رنگی بروید که با شخصیت شما مطابقت داشته باشد و به پوستتان بیاید. توجه به رنگ باعث می‌شود انتخابی شایسته داشته باشید و در مهمانی چشمگیرتر و زیباتر به نظر برسید. همچنین می‌توانید با رنگ‌های جذاب و شیک مانند سبز درباری یا بنفش به‌عنوان ترند این روزها بازی کنید.

تم مهمانی را در نظر بگیرید

مهمانی‌های دوستانه اصولاً حالتی غیررسمی دارند و معمولاً کد لباس خاصی ندارند؛ اما اگر به یک مهمانی رسمی دعوت شده باشید قضیه کمی متفاوت است. برای انتخاب لباس مناسب در هر موقعیت، باید تفاوت بین سبک‌های مهمانی را درک کنید. انواع مختلف سبک لباس بر اساس تم مهمانی به شرح زیر است:

کژوال

در مهمانی‌هایی به این سبک کد لباس خاصی وجود ندارد و انواع کفش‌های کتانی، شلوار جین و تی‌شرت همگی قابل‌قبول هستند.

نیمه‌رسمی

در این مهمانی‌ها پوشیدن کفش‌های زیباتر، تاپ‌های شیک‌تر یا شلوارهایی به جز جین آبی توصیه می‌شود. لباس‌های مهمانی‌های نیمه‌رسمی برای خانم‌ها شامل گزینه‌های زیادی است. به همین دلیل ممکن است که تصمیم‌گیری در مورد مناسب بودن لباس مجلسی برای چنین مهمانی‌هایی کمی مشکل باشد. برای آسان‌تر کردن کار بهتر است یک پیراهن شیک تا روی زانو انتخاب کنید. بااین‌حال، شما گزینه‌های دیگری مانند یک کت‌وشلوار شیک را هم دارید. هنگام برنامه‌ریزی برای انتخاب لباس برای مهمانی نیمه‌رسمی، نوع مراسمی را که در آن شرکت می‌کنید را در نظر بگیرید. رفتن به یک مهمانی نیمه‌رسمی خانوادگی با یک رویداد تجاری اصلاً یکسان نیست

برای یک مهمانی شب دوستانه چه بپوشیم؟

 

لباس شیک مهمانی و دورهمی

مهمانی‌های کاری

باید مناسب با سبک حرفه خود لباس بپوشید. در این دسته تنوع زیادی وجود دارد. گزینه‌هایی مانند کت‌و‌شلوار، دامن بلند تا روی زانو یا کت‌وشلوار کتان برای مهمانی‌های کاری مناسب هستند. اما فکر پوشیدن شلوار جین و کفش ورزشی را به‌کل از سرتان بیرون کنید. لباس مهمانی کاری برای زنان باید ازنظر قد لباس، رنگ و پارچه لباس محافظه‌کارانه باشد. اطمینان حاصل کنید که طول شلوار یا دامنتان کوتاه نباشد. از پوشیدن لباس‌هایی با یقه‌باز، خیلی تنگ و گشاد اکیداً خودداری کنید. لباسی را انتخاب کنید که عالی باشد و شما را شیک نشان دهد.

مهمانی رسمی

در این مهمانی‌ها شما باید خیلی زیباتر از همیشه لباس بپوشید. خانم‌ها یک لباس مجلسی بلند ساتن، ابریشم یا مخمل را امتحان کنید. آقایان نیز بهتر است در این‌گونه مهمانی‌ها کت و شلوار مشکی بپوشید.

اندازه‌های خود را دقیق بگیرید.

اگر لباس خود را آنلاین می‌خرید، به اطلاعات بیشتری از اندازه وزن و قد خود نیاز دارید. سعی کنید به کمک یک خیاط ماهر خود را اندازه‌گیری کنید یا از یک همسر یا دوست کمک بگیرید تا بتوانید صاف و بی‌حرکت بایستید. لطفاً سعی نکنید خود را با دیگران مقایسه کنید. هنگام خرید آنلاین لباس مهمانی، اندازه‌‌هایتان را حدس نزنید زیرا اغلب اشتباه می‌کنید. برای انجام یک خرید آنلاین موفق باید اندازه‌های دور سینه، دور کمر، دور باسن خود را بدانید.

مدل لباس مجلسی کژوال

انتخاب بهترین لباس مهمانی

انواع مختلفی از لباس‌های مهمانی در بازار وب‌سایت‌های اینترنتی وجود دارد. دانستن اینکه باید در هر مناسبت و مهمانی چه بپوشید برای بسیاری از افراد سخت است. مواقعی وجود دارد که شما نمی‌دانید در مهمانی چه چیزی بپوشید. بدتر از آن حتی توقع‌هایی وجود دارد که شما از ظاهر خود در هیچ لباسی راضی نیستید. حقیقتا آزاردهنده است. همان‌طور که در بالا گفتیم هر موقعیتی به لباس خاصی نیاز دارد. یادگیری در مورد نکات مهم انتخاب لباس، به شما کمک می‌کند انتخابی بدون نقص داشته باشید. درنهایت این‌که اگر در مورد انتخاب لباس خود برای مهمانی مطمئن نیستید، همیشه می‌توانید از میزبان بپرسید. سؤال پرسیدن به‌مراتب بهتر از پوشیدن لباس نامناسب است.

 

مطالب مرتبط

پیراهن‌های پوشیده برای مهمانی افطار

11 توصیه برای جشن تولد کودک با تم کارتون فروزن

چارلی چاپلین بودن در مهمانی بالماسکه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “6 نکته کاربردی برای انتخاب لباس مهمانی مناسب

  1. سینا گفت:

    خیلی عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *