پن‌های صورت تازه واردهای صنعت زیبایی

پن‌های صورت یکی از جدیدترین مواد شستشو دهنده پوست صورت هستند که در سال‌های اخیر نیز بین بسیاری از مردم شناخته شده‌اند. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که تفاوت این پن‌ها با صابون‌ها در چیست؟ کدام یک برای پوست صورت بهتر است و چه انواعی دارد؟ در این مقاله ما به این سوال‌ها پاسخ می‌دهیم.

پن صورت چیست؟

پن صورت چیست؟

پن یکی از جدیدترین محصولاتی است که برای شستن پوست صورت مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. هر پوستی یک ph مختص خود دارد. میزان ph می‌تواند ویژگی‌های مشخصی به پوست بدهد و همچنین تغییر آن می‌تواند این ویژگی‌ها را تغییر دهد. یکی از موادی که این میزان را تغییر می‌دهد، صابون است. به همین دلیل است که عده‌ای با استفاده از صابون ناگهان دچار خشکی پوست می‌شوند و عده‌ای دیگر ممکن است که دچار چربی بیش از حد پوست شوند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای این که این مشکل ایجاد نشود، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جای استفاده از صابون از پن صورت استفاده کنید. پن‌ها خاصیت اسیدی دارند و میزان ph در آن‌ها کمتر است. به همین دلیل است که پس از استفاده از آن‌ها پوست دچار تغییر خاصی نمی‌شود و می‌تواند گزینه خوبی به عنوان شوینده در روتین‌ پوستی روزانه باشد. استفاده از یک ماده شوینده مناسب برای پوست اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر مدت‌ها از ماده‌ای استفاده کنید که برای پوست شما مناسب نباشد، در درازمدت آسیب آن را روی پوست خود خواهید دید. در ادامه انواع پن صورت را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع پن صورت چیست؟

پن صورت جایگزین مناسبی برای صابون است.

ظاهر پن‌ها بسیار شبیه به صابون است. از طریق آشنایی با انواع این محصولات قادر خواهید بود که پن مناسب پوست صورت خود را انتخاب کنید. برای انتخاب مناسب نیاز است که با مسائل و  نوع پوست خود آشنا باشید. برای تشخیص دقیق، بهتر است که حتما با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید. انواع متفاوتی از آن‌ها در فروشگاه‌ها وجود دارد که با قیمت‌های متفاوتی به بازار ارائه می‌شوند. همینطور انواع داخلی و خارجی نیز در دسترس مشتريان قرار دارد.

مطالب کاربردی:  آشنایی با علل و درمان خشکی پوست صورت با روش‌های موثر خانگی

 

پن صورت روشن‌کننده

تست ph

اگر از آن دسته افرادی هستید که احساس می‌کنید به دلایل متفاوت پوست صورتتان تیره شده است و تمایل دارید که آن را کمی روشن‌تر کنید، به شما توصیه می‌کنیم از پن‌های روشن‌کننده استفاده کنید. این پن مناسب کسانی است که صورت آن‌ها دچار لکه‌های تیره شده است.

این نوع از پن صورت نه تنها به از بین رفتن این لکه‌ها کمک می‌کند، بلکه پوست را نیز تمیز می‌کند. PH به کار رفته در این محصول منجر به بر هم زدن اسیدی یا بازی بودن پوست شما نمی‌شود. بنابراین با استفاده از آن دچار خشکی یا چربی پوست نخواهید شد. در کنار این مزایا رطوبت پوست شما را نیز حفظ خواهد کرد.

پن ضدلک

پن ضدلک یکی از انواع پن‌های صورت به شمار می‌آيد.

این نوع پن مناسب برای افرادی خواهد بود که از جوش‌های روی صورت خود به ستوه آمده‌اند. این محصول در واقع یک لایه‌بردار به شمار می‌آيد و لکه‌های باقی مانده روی پوست که ناشی از آکنه‌های قدیمی است، از این طریق از بین می‌برد. موادی که در این نوع از پن با این کاربرد یافت می‌شود، عبارت هستند از اسید لاکتیک، زینک سالیسیلات، ویتامین E و B5 .

پن شستشوی صورت

بسته به نوع شغل خود و موقعيت جغرافيايی که در آن زندگی می‌کنید، پوست صورت می‌تواند میزان متفاوتی از آلودگی را به خود بگیرد. برای از بین بردن این آلودگی‌ها نیاز به پاک‌کننده دارید. برای این منظور می‌توانید از پن‌هایی استفاده کنید که به شکل تخصصی برای شستشوی عادی پوست تولید شده‌اند.

مزیت استفاده از این پن‌ها این است که با هر نوع پوستی می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید، چون رطوبت پوست را حفظ می‌کند. همینطور ویتامین E موجود در آن سبب می‌شود که از پوست شما در برابر عوامل آسیب‌زا محافظت شود. با استفاده از این ماده چین و چروک‌های پوست شما نیز رفته رفته محوتر خواهند شد.

 

قیمت انواع محصولات شوینده و پاک کننده صورت

پن لایه‌بردار صورت

پن لایه‌بردار صورت

نوعی از پن صورت وجود دارد که به شکل تخصصی برای لایه‌برداری پوست صورت ساخته شده‌ است. پوست انسان برای این که شادابی خود را حفظ کند، فارغ از این که مشکلی دارد یا خیر، نیاز به لایه‌برداری دارد. اما میزان و دفعات استفاده از لایه‌بردارها باید با دقت و متناسب با نوع پوست انجام شود.

پن‌های ضدجوش

این محصول را به آن‌هایی توصیه می‌کنیم که مدام شاهد جوش‌های سرسیاه و سرسفید هستند. اگر انواع و اقسام راه‌ها را برای از بین بردن جوش‌ها امتحان کرده‌اید و به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم که این پن‌ها را نیز امتحان کنید. با استفاده از پن‌های ضدجوش چربی صورت شما کنترل می‌شود و در پی آن جوش‌ها و لک‌ها کاهش پیدا می‌کنند.

پن شستشوی پوست چرب

پن‌هایی که به شکل تخصصی مناسب پوست چرب هستند نیز در میان انواع پن صورت یافت می‌شوند. این نوع از پن ترشح‌ چربی زیاد پوست را کنترل می‌کند و منافذ را تمیز نگه می‌دارد. بهترین مارک پن صورت پوست چرب را می‌توانید از انواع فروشگاه‌ها پیدا کنید. در کنار این پن‌ها، پن پوست خشک نیز عرضه می‌شود که متناسب با نیازهای خاص این نوع پوست است.

پن رطوبت‌رسان

پن رطوبت‌رسان

این مدل از پن صورت برای برطرف کردن خشکی پوست‌های خشک مناسب است. اگر از آن دسته افرادی هستید بعد از هر شست و شو حس کشیدگی در پوست خود احساس می‌کنید و با استفاده از هر نوع شویند‌ه‌ای پوست شما خشک‌تر می‌شود، بهتر است که این نوع پن‌ها را امتحان کنید. فرمولاسیون آن غیرصابونی است و با ترکیبات به‌کاررفته در آن آبرسانی نیز برای پوست اتفاق می‌افتد.

مارک‌های شناخته‌شده پن

بهترین مارک پن صورت را می‌توانید از فروشگا‌ه‌های متفاوتی تهیه کنید. تعداد زیادی از برندهای داخلی و خارجی اکنون این محصول را تولید می‌کنند که می‌توانید با توجه به ویژگی‌های هر کدام و بودجه خود بهترین‌ پن‌ها را از از فروشگاه اینترنتی مدیسه خریداری کنید. در فروشگاه آنلاین مدیسه پن‌های متنوعی با توجه به نیاز مشتری موجود شده است که با انتخاب و خرید آنها می‌توانید خریدی بی دردسر را تجربه کنید. تعدادی از شناخته شده‌ترین پن‌ها عبارت هستند از: پن مایع پریم، پن ضدلک تراست و …

مطالب پربازدید:  فرق میسلار واتر با تونر چیست؟ آشنایی با کاربردهای ‌آن‌ها

 

پن موردنیاز صورت خود را تهیه کنید

یکی از جدیدترین محصولاتی که برای شستشوی پوست در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده است، پن صورت نام دارد. حال پس از اینکه پاسخ این سوال که پن شستشوی پوست چیست، را گرفتید، بهتر است در قدم اول نوع پوست خود را بشناسيد و به كمک اين مطلب پن مناسب خود را تهيه كنيد.

 

منبع : ukessays

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *