25 مدل لباس عروس آستین کلوش با طراحی متفاوت و چشم نواز

آستین یکی از مهم‌ترین اجزای لباس بوده که نقش تعیین کننده‌ای روی زیبایی لباس دارد. لباس عروس به خاطر اهمیتی که دارد، حساسیت بیشتری نیز به دنبال خواهد داشت. مدل‌های متفاوتی از لباس عروس در مزون به چشم می‌خورد. یکی از این مدل‌های بسیار پرطرفدار مدل آستین کلوش است. آیا شما تا کنون مدل لباس عروس آستین کلوش را دیده‌اید؟ نظرتان چیست؟

آستین کلوش یکی از زیباترین و متنوع‌ترین مدل‌هایی است که روی لباس عروس کاربرد دارد. برای این مدل دست خیاط بسیار باز بوده و می‌تواند از انواع پارچه‌ها مانند گیپور، دانتل، تور و غیره استفاده کند. همچنین این مدل آستین در طرح‌های بسیار متفاوتی وجود دارد که انتخاب آن، بسته به سلیقه و استایل شما خواهد بود. در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع مدل لباس عروس آستین کلوش

انواع مدل لباس آستین کلوش

وقتی می‌خواهید مدل آستین کلوش را برای لباس خود انتخاب کنید به فرم بدن خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما اندام لاغر یا متناسبی دارید؛ این مدل آستین مناسب خواهد بود. اما اگر شما اوور سایز هستید یا قسمت بالاتنه شما پر است، از انتخاب این مدل خودداری کنید.

مدل Drouser

مدل ترکیبی

یکی از انواع مدل‌های پیوندی لباس مجلسی و عروس، این مدل بوده که شلوار و دامن به یکدیگر متصل شده‌اند. شاید در دوره‌ای این لباس را بیشتر سلبریتی‌ها انتخاب می‌کردند، اما اکنون افراد عادی زیادی نیز تمایل به پوشیدن این مدل دارند.

آستین کلوش کوتاه

مناسب برای اندام متناسب

لباس عروس آستین کلوش کوتاه بیشتر مناسب کسانی‌ است، که اندام متناسبی دارند. اگر ساق دست شما لاغر است، از پوشیدن این مدل خودداری کنید.

آستین کلوش با تور

فاکتوری پرکاربرد

استفاده از تور فاکتور ناشناخته‌ای برای دوختن لباس عروس نیست. شما عکس لباس عروس آستین کلوش با تور را فراوان در اینترنت دیده‌اید.

آستین کلوش بلند

مناسب برای اندام ساعت شنی

لباس عروس آستین کلوش بلند مناسب بانوانی بوده که اندام ساعت شنی دارند. اگر قسمت بالاتنه اندام شما پر است از پوشیدن این مدل جدا خودداری کنید.

مدل بنددار لباس عروس

مدل بنددار با آستین کلوش

بسیاری از بانوان تمایل دارند روز عروسی، لباس پوشیده‌ای بر تن کنند. انتخاب لباس بنددار محدودیتی در این زمینه ایجاد نخواهد کرد. فقط کافی است روی شانه‌های خود توری با آستین کلوش بر تن کنید.

پارچه گلدار

در این روز دست شما برای انتخاب باز است.

روز عروسی دست شما برای انتخاب بسیار باز است. شما نیازی ندارید از قوانین همیشگی پیروی کنید. پارچه لباس عروس آستین کلوش خود را گلدار انتخاب کرده و از رسم و رسوم فاصله بگیرید.

مدل پشت باز

مدل لباس عروس آستین کلوش محدودیتی ندارد.

دوختن آستین کلوش محدودیتی برای مدل‌ لباس عروس ایجاد نخواهد کرد. مدل لباس عروس آستین کلوش خود را با پشت باز بر تن کنید.

مدل پوشیده

لباس عروس پوشیده

اگر شما نیز از آن دسته از بانوانی هستید؛ که به پوشیده بودن لباس عروس تمایل دارید، نگران نباشید. مدل لباس عروس آستین کلوش پیراهنی کاملا پوشیده تحویل شما خواهد داد.

لباس عروس از جنس حریر

پارچه زیبا حریر

حریر پارچه بسیار زیبا و نازکی است، که استفاده از آن لباس را بسیار خاص و شیک می‌کند. مدل لباس عروس آستین کلوش از جنس حریر باعث درخشش شما در روز عروسی خواهد شد.

آستین کلوش از جنس دانتل

پارچه زیبا دانتل

پارچه دانتل یکی دیگر از پارچه‌های بسیار شیک و زیبا بوده که کاربرد زیادی برای دوخت لباس مجلسی زنانه و عروس دارد.

قیمت انواع لباس مجلسی زنانه خاص و لاکچری

 

لباس عروس شنل‌دار

پوشاندن قسمت‌های عریان بدن با شنل

شما می‌توانید لباس عروس خود را با مدل‌های مختلف بدوزید. سپس برای پوشاندن قسمت‌های عریان بدن از شنلی که آستین کلوش دارد، روی دوش خود بیندازید.

آستین کلوش طبقه‌ای

مدل آستین کلوش طبقه‌ای

یکی از مدل‌های آستین کلوش، طبقه‌ای است. بدین شکل که آستین را در دو یا سه طبقه می دوزند. لبه‌ها را با انواع گل‌های گیپور تزیین می‌نند.

لباس عروس کوتاه با آستین کلوش بلند

مناسب برای بانوان لاغر اندام

این مدل تضاد سیار جالب و زیبایی دارد. بندی لباس را کوتاه در نظر گرفته اما آستین بلند و گشاد است. این مدل زیبا برای بانوان لاغر اندام بسیار مناسب است.

استفاده از پارچه گیپور

پارچه زیبا گیپور

لباس عروس آستین گیپور کلوش زیبایی بسیار خاصی به شما خواهد داد. اگر دوخت این مدل آستین با پارچه گیپور سخت است، اما نتیجه کار بسیار دلربا است.

آستین کلوش چاکدار

مدلی خاص

اگر به دنبال مدل آستین بسیار خاص هستید، پیشنهاد ما به شما مدل چاکدار آستین کلوش است. این مدل نقش بسیار مهمی را در زیباتر کردن لباس دارد.

مطالب کاربردی:  معرفی انواع مدل لباس عروس شاین دار با استایل‌های شیک و لاکچری

 

مدل چسبان لباس عروس همراه با آستین کلوش

می‌توان از گشادی آستین کم کرد.

تمام مدل‌های آستین کلوش گشاد نیستند. شما می‌توانید پیراهنی چسبان انتخاب کرده و تا آنجایی که امکان دارد از گشادی آستین نیز کم کنید.

لباس عروس راسته

لباس عروس راسته با آستین کلوش

مدل لباس عروس راسته بدون تور و تزئینات سلیقه بسیاری از افراد است. شما می‌توانید مدل لباس راسته خود با آستینی کلوش انتخاب کنید.

مدل لباس کمربنددار

کمربند تن‌خور لباس را بهتر خواهد کرد.

برای تن‌خور شدن بهتر لباس، می‌توان از پارچه برای کمربند استفاده کرد. با این کار شما اندام ساعت شنی به فرم بدن خود خواهید داد و مدل آستین کلوش بلند هارمونی جذابی ایجاد می‌کند.

مدل کلاسیک

مدل ساده لباس عروس

زمانی که برای اولین بار لباس عروس دوخته شد، این‌همه پرکار و پر از تزئینات نبود. حتی مدل لباس آستین کلوش نیز سادگی خاصی داشت.

مدل ماهی

مناسب بانوان خوش استایل

مدل جذاب ماهی مناسب بانوان خوش استایل است. این مدل که در قسمت‌هایی از بدن کاملا چسبان و در قسمت‌هایی دیگر آزاد است، با آستین کلوش هماهنگی خاصی دارد.

مطالب مرتبط:  25 مدل لباس عروسکی کوتاه جذاب و ترند 2023

 

مدل یقه هفت لباس

مدل پرکاربرد یقه هفت

مدل یقه هفت برای لباس عروس کاربرد زیادی دارد. این مدل می‌تواند باز و عمیق یا کوتاه باشد. این موضوع بستگی به سلیقه و فرم بالاتنه شما دارد.

مدل یقه وی باز

یقه وی باز با یقه هفت متفاوت است.

مدل یقه وی باز با یقه هفت یکی نیست. اگرچه این دو شباهت ظاهری دارند، اما دو استایل بدنی متفاوت مناسب این یقه خواهد بود. یقه وی باز عمیق و پهن است و فقط مناسب افراد با صورت گرد است.

مدل دکلته

مدل زیبا دکلته همراه با آستین کلوش

مدل لباس عروس آستین کلوش دکلته جز لباس، خاص پسندان است. این بالاتنه زیبا لباس عروس که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، همراه با آستین کلوش بسیار چشم‌نواز است.

مدل ماکسی

لباس عروس ماکسی

لباس عروس ماکسی، که انتهای آن را با تور دوخته باشند و از همان جنس تور برای آستین کلوش استفاده کنند، لباسی خیره کننده را به دست مشتری خواهد داد.

مدل دو تکه

مدل دو تکه

شما می‌توانید لباس عروس را با جنس ساتن بدوزید و سپس قسمت رویه لباس را با استفاده از گیپور یا دانتل به لباس اصلی وصل کنید.

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس عروس بلند 2023

 

درخشان ظاهر شوید…

روز عروسی همان روزی است که آرزو داریم درخشان‌تر از همیشه ظاهر شویم. روزی که متعلق به خود ما بوده و مدت‌ها باید برای برگزاریش تلاش کنیم. لباس عروس اهمیت فراوانی در این روز داشته و برای همین منظور مدل‌های مختلفی را بر تن می‌کنیم تا بهترین خود را پیدا کنیم. مدل لباس عروس آستین کلوش یکی از مدل‌های بسیار جذاب و همیشه در بورس است. با انتخاب این مدل روز عروسی خود تبدیل به بهترین روز زندگی خود کنید. نظر شما چیست؟ لطفا نظرات خود را درباره 25 عکس لباس عروس استین کلوش با ما در میان بگذارید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *