25 مدل لباس عروس رنگی 1402 در استایل های شیک و خاص

همه ما چه قبل از ازدواج و چه در شرف آن رنگ لباس مورد نظرمان را سفید در نظر می‌گیریم. رنگی که سالیان دراز است، جز جدا نشدنی مراسم عروسی اگر نگوییم همه جا، در اغلب فرهنگ‌ها است.

اما بسیاری از افراد تمایل دارند، روز عروسی مدل لباس عروس رنگی را انتخاب کنند. این انتخاب می‌تواند معنای مختلفی داشته باشد، از علاقه شخصی گرفته، تا شکستن سنت‌های رایج را می‌توان اشاره کرد. پوشیدن لباس رنگی لطف بسیار زیادی نیز دارد و از آن‌جایی که این روز مهمترین و خاص‌ترین روز زندگی شما است، هر آنچه را که دوست دارید می‌توانید بر تن کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

البته نباید در این امر زیاده‌روی نیز کرد. زیرا قرار نیست سال‌ها بعد با دیدن عکس‌های عروسی حس پشیمانی داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم، درباره 35 مدل لباس عروس رنگی صحبت کنیم. اگر به این موضوع علاقمند هستید، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انواع مدل لباس عروس رنگی

۱۰ مدل لباس عروس رنگی ۲۰۲۳

هر روزه مدل‌های لباس عروس رنگی جدید را در بازار می‌بینیم. مدل‌ها و رنگ‌های مختلف لباس عروس را نسبت به سلیقه خود می‌توان به دلیل گستردگی بالا انتخاب کرد.

مدل آمبره

تکنیک زیبا آمبره

امروزه استفاده از تکنیک آمبره در انجام کارهای مختلف مشاهده می‌کنیم. استفاده از این تکنیک در طراحی لباس عروس زیبایی و درخشندگی بسیاری به عروس خواهد داد.

تک رنگ

تک رنگ ساده

در مدل تک رنگ که معمولا از پارچه خاصی نیز استفاده نمی‌شود و لباس عروس استایلی ساده دارد، فقط یک رنگ خاص را مد نظر قرار می‌دهند.

مدل دامن پف‌دار با رنگ جیغ

از انتخاب رنگ جیغ نترسید!

شما می‌توانید هر مدلی از لباس را با هر رنگی که دوست دارید بپوشید. هیچ مانعی در انتخاب مدل به خاطر رنگ انتخابی، وجود نخواهد داشت. از سمت دیگر پوشیدن رنگ‌های جیغ و خاص نشان دهنده سنت شکنی شما خواهد بود.

رنگ بنفش با مدل دامن کلوش

رنگ زیبا بنفش

دامن کلوش جز دامن‌های بسیار رایج لباس عروس است. پوشیدن رنگ بنفش زیبایی دامن کلوش لباس شما را دو چندان می‌کند. شما می‌توانید از لباس عروس رنگی پوشیده یا باز استفاده کنید.

لباس با رنگ سفید همراه با گل‌های رنگی

پیراهن سفید با گل‌های رنگی

اگر تمایل دارید لباس سفید بپوشید، اما از سمت دلتان می‌خواهید سفید خالص نباشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب پیراهنی سفید با گل‌های رنگی است.

مدل ترکیبی

به انتخاب دو رنگ دقت کنید.

مدل لباس عروس ترکیبی، معمولا از دو رنگ مجزا تشکیل شده است. رنگ بالاتنه لباس با پایین‌تنه متفاوت است. شما می‌توانید لباس بالاتنه را سفید و پایین تنه را رنگ دلخواه خود مانند قرمز در نظر بگیرید. از آن‌جایی که رنگ سفید جز رنگ‌های خنثی به حساب می‌آید، شما آزادید هر رنگی را انتخاب کنید.

مدل رنگین کمانی

پارچه ای جذاب و خاص

مدل لباس عروس رنگین کمانی یکی از جذاب‌ترین مدل‌هایی است، که مناسب خاص پسندان است. در این مدل پارچه معمولا از بالا لباس از رنگ روشن تا رنگ تیره به سمت پایین بافته شده است.

مدل لباس عروس رنگی عروسکی

جذابیت مدل بخاطر رنگ لباس

مدل عروسکی با پارچه رنگی بیشتر، جذابیت خود را نشان خواهد داد. این مدل بین بانوان کم سن و سال‌تر طرفداران بیشتری دارد.

لباس عروس قرمز

رنگ قرمز آتشین

اگر می‌خواهید در روز عروسی خود بدرخشید و منحصر بفرد باشید، رنگ قرمز آتشین را انتخاب کنید. انتخاب این رنگ به عنوان لباس عروس جسارت شما را نشان می‌دهد.

حریر گلدار

لباسی ماندگار

پارچه زیبا و ظریف حریر را برای دوخت لباس عروس به کار می‌برند. حال تصور کنید، لباس عروس حریر شما با گل‌های رنگی متفاوت تزیین شده باشد. لباسی که هرگز از یادها نخواهد رفت.

قیمت انواع لباس مجلسی زنانه خاص و لاکچری

 

لباس عروس صورتی رنگ با گل‌های برجسته

رنگ همه پسند صورتی

یکی از رنگ‌های بسیار پرطرفدار و زیبا رنگ صورتی ملیح است. این رنگ بسیار مورد پسند عروس خانوم‌ها بوده به خصوص اگر با گل‌های برجسته مزین شده باشد.

لباس عروس آبی رنگ

رنگی باوقار و متین

رنگ آبی رنگی بسیار آرامش بخشی بوده که انتخابش در این روز پر از چالش، گزینه بسیار خوبی است. شما با پوشیدن لباس عروس آبی رنگ خود را بسیار باوقار و متین نشان خواهید داد.

لباس عروس سبز

رنگی پر از انرژی

مدل لباس عروس گیپور پوشیده رنگی سبز فضا عروسی شما را بسیار پرانرژی می‌کند. این رنگ لباس حس سبکی، تازگی و آرامش را در شما به وجود خواهد آورد.

طرح ماربل با تور سفید

طرح خاص ماربل

طرح ماربل شبیه سنگ مرمر طبیعی است. این طرح زیبا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. طرح ماربل روی پارچه همراه با تور سفید لباس عروس شما را بسیار خاص و متمایز خواهد کرد.

پارچه با طرح توپ

لباس عروس طرحدار

وقتی انتخاب شما برای روز عروسی پارچه رنگی است، به راحتی می‌توانید انواع طرح‌دار آن را انتخاب کنید. به نظر شما لباس با رنگ صورتی پر رنگ، با توپ‌های ریز سفید دلربا نیست؟

رنگ سفید گلبهی

ترکیب زیبا گلبهی و سفید

رنگ گلبهی یکی دیگر از رنگ‌های بسیار رایج و پرطرفدار است. به خصوص اگر با رنگ سفید ترکیب شود و حالت آمبره داشته باشد.

مطالب مرتبط:  25 مدل لباس عروس آستین کلوش با طراحی متفاوت و چشم نواز

 

رنگ پاستلی

هنگام انتخاب رنگ به تم مجلس توجه کنید

رنگ‌های پاستلی از دیگر انتخاب‌هایی بوده، که عروس می‌تواند داشته باشد. البته استفاده از این رنگ‌ها بیشتر مناسب فصل تابستان و بهار است. نکته دیگر اینکه هنگام انتخاب به تم مجلس عروسی خود نیز توجه کنید.

پولک و منجوق رنگی

پولک و منجوق لباس شما را شیک و خاص خواهد کرد.

استفاده از پولک و منجوق رنگی گزینه دیگری برای داشتن لباس رنگی است. شما به راحتی در فروشگاه اینترنتی لباس از این مدل خواهید دید. استفاده از پولک‌های رنگی در کنار یکدیگر لباس ساده شما را شیک خواهد کرد.

لباس عروس با رنگ نوک مدادی

استایل گوتیک در روز عروسی!

کمی عجیب به نظر می‌رسد درست است؟ اما این رنگ هم در جای خود بسیار زیبا است. آیا شما با استایل گوتیک آشنا هستید؟ در این استایل افراد از رنگ‌های تیره برای لباس و آرایش استفاده می‌کنند. نیازی نیست شما کاملا لباسی تیره بر تن کرده، اما می‌توانید با خلاقیت مدلی زیبایی خلق کنید.

لباس عروس صورتی و قرمز با یقه هالتر

ترکیب صورتی و قرمز

یکی دیگر از انواع ترکیب مدل لباس عروس رنگی صورتی همراه با قرمز است. این مدل لباس عروس همراه با یقه زیبا هالتر جلوه خاصی به شما خواهد داد.

مطالب کاربردی:  معرفی انواع مدل لباس عروس شاین دار با استایل‌های شیک و لاکچری

 

لباس عروس هندی

زیباترین و متنوع‌ترین لباس عروس

وقتی برای خرید لباس مجلسی به فروشگاه می‌روید و مدل لباس عروس هندی را می‌بینید، از این همه تنوع در رنگ و طرح حیرت خواهید کرد. به راستی که زیباترین و متنوع‌ترین مدل‌ها را می‌توان در لباس عروس هندی دید.

لباس عروس رنگی با یقه دلبری

یقه دلبری پرکاربرد

یقه دلبری یکی از یقه‌های بسیار پرکاربرد برای دوختن لباس عروس است. انواع مدل لباس عروس رنگی را می‌توان با این مدل یقه دوخت.

مدل چند رنگ

استفاده سایه روشن رنگها

منظور این نیست که از رنگ‌های متضاد یا خیلی روشن و تیره استفاده شود. طراحان معمولا برای زیبایی کار قسمتی از بالاتنه یا پایین‌تنه را طیفی از سایه روشن رنگ‌ها در نظر می‌گیرند که لباسی بسیار خاص بدست خواهد آمد.

لباس عروس رنگی با یقه هفت

یقه‌ای ساده و زیبا

یکی دیگر از یقه‌هایی که با هر رنگی به راحتی قابل استفاده بوده، یقه هفت است. این یقه را می‌توان برای مدل‌های مختلف پایین‌تنه نیز به کار برد.

لباس عروس سفید مرجانی

یکی از زیباترین مدل لباس عروس رنگی

رنگ سفید مرجانی یکی از رنگ‌های بسیار زیبا بوده که از ترکیب رنگ سفید و آبی یا سبز کمرنگ تشکیل شده است. این رنگ زیبا و منحصربفرد مخصوص خاص پسندان است.

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس عروسکی کوتاه جذاب و ترند 2023

 

مدل لباس عروس یقه قایقی

مدل لباس عروس یقه قایقی

مدل لباس عروس یقه قایقی

یقه یکی از فاکتور‌های اصلی در طراحی مدل لباس عروس یا انتخاب آن است؛ به این دلیل که یقه نزدیک‌ترین قسمت پیراهن به چهره فرد بوده و سهم زیادی در زیبایی و نشان دادن چهره دارد. مدل یقه قایقی یقه‌ای بوده که با یک انحنای کشیده و باز، در بین دو شانه یا پایین‌تر از آن در راستای سرشانه قرار می‌گیرد.

مدل لباس یقه هفتی

مدل لباس یقه هفتی

مدل یقه لباس شما می‌تواند در زیباتر جلوه کردن فرم اندام شما تاثیر فراوانی داشته باشد. اگر اندام شما وارونه بوده و بالاتنه نسبت به پایین تنه بزرگ‌تر است مدل لباس‌های یقه هفتی می‌توانند برای شما انتخاب مناسب و ایده‌آلی باشند زیرا یقه هفت بزرگی بالاتنه را پوشانده و سبب کوچک‌تر به نظر رسیدن بالاتنه می‌شود همچنین این مدل یقه سبب رسمی‌تر به نظر رسیدن مدل لباس شما می‌شود.

مدل لباس عروس یقه رومی

مدل لباس عروس یقه رومی

لباس عروس دکلته

لباس عروس دکلته

لباس عروس دکلته از لباس‌های مجلسی خیره کننده‌ای بوده که قادر به چند برابر کردن زیبایی و جذابیت اندام بانوان می‌باشد و همچنین سبب افزایش اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود.

مدل لباس عروس بندی

مدل لباس عروس بندی

مدل لباس عروس پف‌دار

مدل لباس عروس پف‌دار

مدل لباس عروس پف‌دار

مدل لباس عروس پف‌دار

مدل لباس عروس آستین توری

مدل لباس عروس آستین توری

مطالب پربازدید:  نکاتی که قبل از خرید کفش مجلسی باید بدانید

 

خاص بودن برازنده شما است…

انتخاب و پوشیدن لباس عروس به خصوص رنگی می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد. اما از سمت دیگر شما را فردی جسور و شجاع نشان خواهد داد. سعی کنید هگام انتخاب مدل لباس عروس رنگی خود به تم مجلس نیز دقت کنید تا هارمونی زیبایی به وجود بیاید. نظر شما چیست؟ آیا لباس سفید دوست دارید یا رنگی؟ کدام رنگ را انتخاب خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : brides

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *