ساعت مچی سیتیزن اصل

سیتیزن یک برند معروف و معتبر جهانی است که به دلیل ساعت‌های بسیار فنی شناخته شده است. برند سیتیزن با حدود یک قرن تجربه، بارها در صنعت ساعت سازی بسیار پیشرو و موفق بوده است. ساعت‌های سیتیزن تمایل بسیار زیادی به مدرن شدن دارند، البته در این زمینه هم بسیار موفق بوده‌اند.

این برند که در فناوری شارژ بسیار پیشگام بوده است، عملکرد بادوام با ویژگی‌های زیاد و شارژدهی طولانی مدت را به همراه دارد. اگر به دنبال ساعت ساده و زیبا باشید، ساعت‌های سیتیزن می‌توانند این ویژگی‌ها را برای شما برآورده کند. البته برای این کار، اصل بودن ساعت سیتیزن باید مشخص شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در ادامه این مطالب قصد داریم شما را با برند سیتیزن بیشتر آشنا کنیم.

اصالت و تاریخچه ساعت‌های سیتیزن

اصل بودن ساعت سیتیزن به راحتی قابل تشخیص نیست.

آیا می‌دانید ساعت سیتیزن ساخت کجاست و اصالت آن به کجا تعلق دارد؟ این برند به طور رسمی در دهه 1930 میلادی توسط سرمایه‌گذاران ژاپنی و سوئیسی تاسیس شد، ولی برای اولین بار در سال 1918 میلادی شروع به کار کرد. در ابتدا تولید ساعت‌های برند سیتیزن بر اساس ساعت‌های مقرون به صرفه برای عموم مردم ژاپن بود.

برند سیتیزن توسط ساعت ساز رودولف اشمید برای ساعت‌هایی که در ژاپن فروخته شد، به ثبت رسید. وقتی برند سیتیزن در دهه 1930 میلادی تاسیس شد، از کارخانه مونتاژ اشمید استفاده کرد. تا قبل از جنگ جهانی دوم شاهد افزایش مداوم محبوبیت این برند در بین عموم مردم بودیم که بعد از جنگ این محبوبیت کم و موفقیت کمی در سراسر جهان داشت.

ساعت زیبا برند سیتیزن مردانه در دستان مردانه بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

اولین موفقیت بزرگ برند سیتیزن چند سال بعد به دست آمد. برند سیتیزن روی فناوری‌های جدید تمرکز کرد و نام خود را برای اولین بار در سال 1959 میلادی به عنوان اولین ساعت ضد آب ژاپن ثبت و وارد بازار کرد. این موفقیت بزرگ برند سیتیزن بود که باعث شد خط تولید ساعت‌های غواصی را آغاز کند.

بعد از تولید ساعت‌های غواصی موفقیت‌های این برند یکی پس از دیگری به دست می‌آمدند. در سال 1993 میلادی برند سیتیزن از اولین ساعت اتمی چند باند جهان رونمایی کرد.

حتی امروز برند بزرگ سیتیزن برای غافلگیر کردن ما توقف نمی‌کند. برند سیتیزن در سال 2018 میلادی با شرکت بزرگ و معروف دیزنی همکاری کرد تا ساعت‌های خود را بر اساس دیزنی و جنگ ستارگان طراحی کند.

ساعت سیتیزن زنانه با رکورد فروش جهانی

ساعت رزگلد زنانه بسیار جذاب از برند معروف سیتیزن

برند سیتیزن فقط ساعت مردانه نمی‌سازد، بلکه این برند دارای ساعت‌های زنانه زیبایی هم است. این مدل بسیار شیک زنانه از فولاد ضد زنگ ساخته شده و روکش رزگلد دارد. نگین‌های این ساعت زیبا از مروارید الماس هستند. این ساعت رزگلد دارای روز شمار در صفحه خود است.

خرید انواع ساعت مچی زنانه

ساعت‌های سیتیزن مردانه جذاب پرفروش

ساعت مشکی با عقربه‌های سفید جذاب برند سیتیزن

  • این ساعت سیتیزن اصل از ساعت‌های نظامی از جنگ جهانی اول و دوم الهام گرفته است. قاب این ساعت از فولاد ضد زنگ با روکش مشکی است. صفحه بزرگ مشکی با عقربه‌ها و عددهای سفید رنگ در تضاد هم هستند. این کار باعث آسان‌تر و سریع‌تر خواندن ساعت می‌شود.

این مدل هم‌چنین دارای روز شمار است. بند این ساعت نایلونی و مشکی رنگ است که بسیار بند راحت و مطمئنی به شمار می‌رود. این مدل در عمق 100 متری آب هم مقاومت دارد. اصل بودن ساعت سیتیزن را در این عکس می‌توان مشاهده کرد.

  • اگر به دنبال ساعتی مقاوم‌تر نسبت به ساعت قبل هستید، این مدل از تیتانیوم برای شما در نظر گرفته می‌شود. این ساعت به دلیل سبک بودن و بادوام بودن بسیار شناخته شده است. صفحه خاکستری این ساعت از کریستال یاقوت کبود تشکیل شده‌ است. این مدل 3 ساعت در یک صفحه و روز شمار هم دارد

خرید انواع ساعت مچی مردانه

راه‌های تشخیص اصل بودن ساعت سیتیزن

شما می‌خواهید ساعت برند سیتیزن را خریداری کنید و نگران هستید که ممکن است ساعت اصلی را نخرید، پس این راهنمایی مورد نیاز شما قرار می‌گیرد که چگونه اصل بودن ساعت سیتیزن را تشخیص بدهیم. چند راهکار وجود دارد که به شما کمک می‌کند ساعت اصل سیتیزن را خریداری کنید.

ساعت‌های سیتیزن ضد آب هستند.

1- کیفیت ساعت‌های سیتیزن

کیفیت یک ساعت اولین قدمی است که نشان‌دهنده تفاوت محسوس آن با ساعت تقلبی است. ساعت تقلبی سیتیزن هرگز نمی‌تواند کیفیت اصلی را داشته باشد. هم‌چنین بررسی کنید که علامت‌ها واضح هستند، به درستی حکاکی شده‌اند و محو نمی‌شوند که این اتفاق فقط در ساعت‌هایی که تقلبی باشند، رخ می‌دهد.

هم‌چنین رنگ ساعت تقلبی به دلیل استفاده از مواد بی‌کیفیت بسیار قابل مشهود است.

ساعت سیتیزن زنانه با صفحه صدفی

2- وزن

ساعت‌های اصل برند سیتیزن از سنگ‌های قیمتی، کریستال، طلا، نقره، فلزات سنگین و آلیاژهای فلزی ساخته شده‌اند. هم‌چنین ساعت‌های این برند از 12 قطعه ریز متحرک ساخته شده‌اند که اصل بودن ساعت سیتیزن را سنگین‌تر و محکم‌تر می‌کند. ساعت‌های معمولی و تقلبی فاقد این تجهیزات هستند و سنگین، بادوام و محکم نیستند. همیشه تفاوت قابل توجهی در وزن بین ساعت‌های تقلبی و واقعی وجود دارد، زیرا ساعت اصل همیشه سنگین‌تر است.

3- مشخصات محصول

انجام دادن تحقیقات لازم درباره اصل بودن ساعت سیتیزن همیشه عالی بوده است. این کار به شما این امکان را می‌دهد که تا با مشخصات ساعت‌های اصل سیتیزن به طور دقیق آشنا شوید. به همین دلیل قبل از خرید ساعت به راحتی می‌توانید مشخصات را مطابقت دهید. نگاه کردن به عکس‌های ساعت سیتیزن که توسط خود شرکت منتشر شده است، ایده خوبی است که شما را با لوگوها، تمبرها و طرح‌های علامت تجاری برند سیتیزن آشنا می‌کند.

4- تمبر

برای مطمئن شدن از اصل بودن ساعت سیتیزن به دنبال تمبر باشید. ساعت‌های برند سیتیزن چند مهر در سراسر بدنه خود دارد. شما با دیدن عکس‌ها متوجه‌ می‌شوید که کدام مدل چه مهرهایی را در کجا و چه تعداد تمبر دارد.

ساعت طلایی زنانه بسیار شیک

5- رویه کریستال یاقوت کبود

صفحه کریستال یاقوت کبود روی صفحه ساعت برند سیتیزن قرار داده شده است. ساعت‌های معمولی دارای رویه‌ شیشه‌ای یا رویه کریستال معدنی هستند. رویه یاقوت کبود، به ساعت زاویه خاص بنفش رنگ می‌دهد که می‌تواند برای اطمینان از اصل بودن ساعت سیتیزن استفاده شود.

برای اثبات این موضوع ساعت را در زوایای مختلف زیر نور کج کنید، تا ببینید آیا رنگ صفحه مایل به ارغوانی می‌شود یا خیر. هم‌چنین این رویه کریستال یاقوت کبود دارای درخشش و درخشندگی قابل توجهی است که از چند قدمی هم مشخص می‌شود.

6- دستبند ساعت

دستبندهای ساعت‌های برند سیتیزن انعطاف‌پذیر و بادوام طراحی شده‌اند. برای مطمئن شدن از اصل بودن ساعت سیتیزن قبل از خرید دستبند ساعت را بررسی کنید تا متوجه شوید به طور کامل انعطاف‌پذیر است و به راحتی روی مچ شما می‌لغزد. هم‌چنین قفلی که دستبند را می‌بندد، به طور معمول 2 مهره روی آن دارد.

مطالب کاربردی:  معرفی معتبرترین و بهترین برندهای ساعت مچی

7- شماره مدل

چک کردن شماره سریال ساعت راه خوبی برای تشخیص اصل بودن ساعت سیتیزن است.

با این کار هم می‌توان شماره سریال جعلی را شناسایی کرده و هم شماره مدل را بررسی کرد. شما باید دقیقا بدانید که مدل انتخابی شما باید چند شماره داشته باشد.

8- شماره سریال

اگر از اصل بودن ساعت سیتیزن مطمئن هستید، می‌توانید شماره سریال روی قاب ساعت و دستبند که هر دو باید دقیق مشابه باشند را با هم مطابقت دهید. این اعداد را بررسی کنید تا به طور دقیق با هم یکسان باشند. البته گاهی اوقات شماره سریال برند سیتیزن در پشت صفحه ساعت قرار می‌گیرد، پس بهتر است آنجا را هم بررسی کنید.

9- عقربه‌ها

عقربه‌ها در ساعت‌های سیتیزن بسیار با کیفیت هستند.

بررسی کنید ببینید آیا عقربه‌های ساعت سیتیزن از جنس درستی هستند، شکل و اندازه درستی دارند و درست حرکت می‌کنند یا خیر. ساعت تقلبی سیتیزن ممکن است دچار خطا شود و حرکت دست را لرزان و ناپایدار کند.

در نهایت انتخاب درستی داشته باشید

امروزه با بالا رفتن قیمت ساعت‌های برند سیتیزن، همواره سودجویان به دنبال کسب درآمد از طریق فروش ساعت‌های تقلبی این برند هستند که در مورد ساعت مچی مردانه بسیار دیده می‌شود. بهتر است قبل از خرید کردن، از اصل بودن ساعت سیتیزن به روش‌های گفته شده در مطالب بالا اطمینان کامل داشته باشید.

 

منبع: guides.brit

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *