هرآنچه باید برای ست کردن رنگ نود در استایل زنانه بدانید

اگر می‌خواهید رنگ‌های ترند و جدید امسال را امتحان کنید رنگ نود در استایل زنانه چیزی است که ما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ رنگی که چند سال است به چرخه مد وارد شده و جزو رنگ‌های خاص، شیک، جذاب و مد روز محسوب می‌شود. با ما در مجله مدیسه همراه باشید تا به چند نکته کلیدی در مورد ست کردن رنگ نود در استایل زنانه بپردازیم بپردازیم.

رنگ نود چیست و به چه رنگی رنگ نود می‌گوییم؟

رنگ نود چیست و به چه رنگی رنگ نود می‌گوییم؟

رنگ نود (Nude) که در زبان انگلیسی به معنی لخت یا برهنه می‌باشد، شامل تمامی تناژهای رنگ پوست انسان می‌شود؛ از گلبهی کم‌رنگ تا رنگ برنز و بژ در مجموعه این رنگ قرار می‌گیرند. رنگ نود در چند سال گذشته به چرخه مد وارد شده و برای چند سال متوالی ترندی محبوب بوده است. معروف‌ترین و پرکاربردترین رنگ نود در دنیای مد و فشن، این رنگ‌ها می‌باشند: کرمی، گندمی، بژ، کاراملی، شیری، قهوه‌ای، صورتی بسیار روشن و…

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

نکات کلیدی در مورد استایل با رنگ نود

نکات کلیدی در مورد استایل با رنگ نود

ست کردن رنگ نود چه در آرایش صورت و ناخن‌ها و چه در لباس پوشیدن رنگی بسیار خاص و جذاب است، اما از آن جایی که این رنگ بسیار به رنگ پوست بدن انسان نزدیک است، باید در انتخاب کردن آیتم‌های مورد ‌نظر خود محتاط باشید. اگر می‌خواهید از آیتم نود در استایل خود استفاده کنید، چند نکته کلیدی وجود داشته که باید به آن‌ها توجه نمایید تا استایل شما معذب‌ کننده و یا کسالت‌آور نباشد.

در انتخاب آیتم‌ها به رنگ پوست خود توجه کنید

در انتخاب آیتم‌ها به رنگ پوست خود توجه کنید

یکی از مهمترین نکات درباره انتخاب آیتم نود، هارمونی رنگ انتخاب شده و رنگ پوست شما است. بهتر بوده تناژی که انتخاب می‌نمایید با تناژ رنگ پوست شما متفاوت باشد؛ به عنوان مثال اگر که پوستی روشن دارید، به سمت‌ انتخاب رنگ بژ، گندمی، برنزه و نود پاستل بروید و اگر رنگ پوست شما تیره است، بهتر است تا به سراغ تناژهای روشنی مانند کرمی روشن، شیری و صورتی بسیار روشن بروید.

افزون بر استفاده از تناژ‌ متفاوت با پوست بدن، ترکیب رنگ خنثی با رنگ نود استایل شما را جذاب‌تر می‌کند؛ به عنوان مثال اگر پوست گندمی رنگی دارید دامن خود را با تناژ روشن نود پوشیده و آن را با کتی به رنگ سفید و یا مشکی ست کنید.

انتخاب کفش به رنگ نود

انتخاب کفش به رنگ نود

کفش‌هایی که به رنگ نود می‌باشد پاهای شما را کشیده‌تر و قد شما را بلندتر نشان می‌دهند. هم می‌توانید به همراه کفش نود لباس‌هایی با رنگ‌های نود بپوشید و هم می‌توانید رنگ‌های دیگری را با این رنگ خاص و جذاب ست کنید.

قیمت انواع لباس زنانه برند و لاکچری ترند سال

 

از پوشیدن لباس‌های خیلی تنگ خودداری کنید

از پوشیدن لباس‌های خیلی تنگ خودداری کنید

از آن جایی که رنگ نود بسیار به رنگ پوست‌ انسان نزدیک است، بهتر است شلوارها و پیراهن‌هایی که در استایل با رنگ های نود به تن می‌کنید خیلی تنگ نباشند چرا که در این صورت به نظر می‌رسد انگار لایه دیگری به پوست شما اضافه شده و این استایل جلوه قابل قبولی نخواهد داشت.

استفاده از بافت‌ها و طرح‌های متنوع و تزیینات

استفاده از بافت‌ها و طرح‌های متنوع و تزیینات

استفاده از انواع گیپورها، پارچه‌های منجوق‌دوزی شده، انواع تور و قلاب‌بافی در پیراهن‌ها و لباس مجلسی رنگ نود نود بسیار جذاب و دوست ‌داشتنی خواهد بود. یک پیراهن درخشان و منجوق‌دوزی شده به رنگ نود بپوشید و آن را با کفش پاشنه بلند شیک و یک کیف مجلسی در تناژ دیگری از نود یا رنگ طلایی ست کنید و با این استایل بسیار ظریف، مد روز و زیبا در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید.

استفاده از اکسسوری‌ها

استفاده از اکسسوری‌ها در استایل کردن رنگ نود

چنانچه آیتم‌هایی با رنگ نود را در استایل خود با آیتم‌هایی به رنگ‌ خنثی یا بولد ست نموده‌اید، می‌توانید از اکسسوری نود استفاده کنید. به عنوان مثال چنانچه یک پیراهن که به رنگ نود می‌باشد را با یک کت نارنجی درخشان ست کرده‌اید، می‌توان از کیف و کفش، شال یا کمربند به رنگ نود استفاده کرده اما اگر تمامی آیتم‌های استایل خود را با رنگ‌های نود انتخاب کردید، بهتر است از اکسسوری‌های هم‌ رنگ استفاده نکنید چرا که استایل شما خسته ‌کننده و یکنواخت خواهد شد. در عوض می‌توان از اکسسوری‌هایی به رنگ متفاوت استفاده کرده تا استایلی جذاب‌تر باشد.

رنگ قرمز، صورتی، نارنجی و بنفش هارمونی زیبا و مناسبی با رنگ نود داشته و برای رنگ اکسسوری‌ها نیز گزینه‌های مناسبی هستند. افزون بر این طرح‌های پلنگی نیز انتخابی مناسب برای استفاده در کنار رنگ نود در استایل زنانه هستند.

چند ترکیب رنگی جذاب با رنگ نود

قرمز

ترکیب رنگ قرمز با رنگ نود

این ترکیب یک ترکیب رنگی بسیار معروف و پراستفاده میان سلبریتی‌ها است. ترکیب رنگ نود روشن و قرمز ترکیبی بسیار خیره‌کننده و خاص است که استایل شما را به استایلی خاص و متمایز بدل می‌کند. قرمز را در بخش‌های گوناگون استایل خود می‌توانید استفاده کنید؛ می‌توانید شلواری با رنگ قرمز و بپوشید یا عینک آفتابی قرمز‌ رنگ خود را با آیتم‌های نود ست کنید.

مطالب دیدنی:  تشخیص انواع رنگ پوست با روش‌های ساده و کاربردی

 

سرمه‌ای

ترکیب رنگ سرمه‌ای با رنگ نود

رنگ نود و سرمه ای، این ترکیب یکی از شیک‌ترین و پرکاربرد‌ترین ترکیب رنگ‌ها با رنگ نود است. می‌توانید شلوار جین تیره خود را با پالتو بژ و کفش پاشنه‌ بلند کرم رنگ ست کرده و استایلی شیک در عین حال کاربردی، هم برای استایل کژوال و هم برای استایلی رسمی و محل ‌کار خود بسازید.

سیاه و سفید

سیاه و سفید و رنگ نود

همانگونه که گفته شد انواع رنگ‌های خنثی به خوبی در استایل نود ترکیب شده و از جمله این رنگ‌های خنثی که در ترکیب شدن با رنگ نود ترکیبی خاص و جذاب را به وجود می‌آوردند، می‌توان رنگ مشکی و سفید را نام برد. می‌توانید به صورت جداگانه از این رنگ‌ها استفاده نموده و یا هر دو را باهم وارد استایل خود کنید. چنانچه به سبک استایل مینیمال علاقه‌مند می‌باشید، این ترکیب رنگی برای شما فوق‌العاده خواهد بود.

مطالب پربازدید:  استایل ماکسیمال چیست و چه تفاوت‌هایی با استایل مینیمال دارد؟

 

استفاده از رنگ نود در استایل زنانه، انتخابی هوشمندانه

به سراغ کمد لباس خود بروید و ببینید چه آیتم‌هایی با رنگ نود در اختیار دارید؟ آیا رنگ این آیتم‌ها با رنگ پوست شما هماهنگ است؟ حالا با توجه به لباس‌ها و اکسسوری‌هایی که در اختیار دارید و نکاتی که در بالا گفته شد برای خرید آیتم‌های جدید از فروشگاه آنلاین تصمیم‌گیری کرده تا استایلی شیک و همگام با مد روز با رنگ نود داشته باشید.

 

منبع : timesnownews

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *