به تازگی نام محصولات لدورا را زیاد می‌شنویم. در صفحات اینستاگرام و سایر صفحات مجازی افراد بسیاری را می‌بینیم که به تعریف از محصولات این برند آرایشی می‌پردازند. از دوستان و آشنایانی که از این محصولات استفاده کرده‌اند نیز تعریف‌هایی شنیده‌ایم.

بنابراین اگر شما هم کنجکاو شده‌اید و به دنبال به دست آوردن اطلاعات کاملی در رابطه با این برند آرایشی و بهداشتی هستید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مقاله اطلاعات جذابی درباره برند لدورا و محصولات آن گرد هم آورده‌ایم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آشنایی با برند لدورا

آشنایی با برند لدورا

برند لدورا یکی از برندهای گروه صنعتی وطن زرین مروارید آسیا بوده که در سال ۱۳۶۲ در استان بوشهر تاسیس شده است.

محصولات لدورا در گروه صنعتی وطن زرین مروارید آسیا که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین گروه‌های صنعتی خصوصی در کشور ایران محسوب می‌شود، تولید شده و این گروه علاوه بر حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی در حوزه‌های دیگری همچون صنایع پلاستیک، صنایع سلولزی بهداشتی، صنایع آبزی پروری، صنایع غذایی، صنایع خدمات آموزشی و تجارت الکترونیک نیز مشغول به فعالیت است.

اگر می‌خواهید بدانید محصولات لدورا ساخت کجاست، باید به شما بگوییم که با افتخار این محصولات باکیفیت ساخت کشور ایران بوده و مواد اصلی تشکیل دهنده خانواده لدورا از معتبرترین تولیدکنندگان کشورهای سوئیس، فرانسه و ژاپن تهیه می‌شود.

برند لدورا دارای محصولاتی مراقبتی و آرایشی برای پوست و مو بوده و با بهره‌گیری از بهترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. در حال حاضر این محصولات به لحاظ کیفیت از قابل رقابت‌‌ترین محصولات موجود در بازار با برندهای جهانی محسوب می‌شوند. در ادامه به بررسی محصولات این برند خواهیم پرداخت.

کاتالوگ محصولات لدورا

هم اکنون محصولات باکیفیت این شرکت که بسیار مقبول مصرف کنندگان نیز هستند، در بسته بندی‌های زیبا، بادوام و منحصر به فرد عرضه می‌شوند و شامل موارد زیر هستند:

رژگونه

نمایی از رژگونه مات آجری روشن LB21 لدورا

اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی باکیفیت هستید، رژگونه تولید شده توسط این برند از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شماست. وزن این محصول 18 گرم بوده و از ترکیبات موثر در آن می‌توانیم به تالک، کلاژن، ویتامین E اشاره کنیم. این محصول سبب ایجاد پوششی صاف و یک‌دست روی گونه‌های شما شده و بسیار نرم و مخملی است.

ماسک مو

نمایی از ماسک مو گیاهی لدورا هربال Ldora Herbal نرم کننده و تقویت کننده حاوی عصاره رزماری و کتیرا

اگر در بین محصولات لدورا به دنبال تقویت کننده‌ای عالی برای موهایتان هستید، از این محصول استثنایی غافل نشوید. این ماسک مو سبب بازسازی و ترمیم موهایتان شده و دارای عصاره رزماری، عصاره گل محمدی و روغن بادام است.

کرم چندمنظوره ترک پا

نمایی از کرم چندمنظوره ترک پا لدورا ۱۰۰ گرمی

این کرم چند منظوره علاوه بر این که برای کف پا مناسب است، به نوعی آبرسان لدورا نیز محسوب شده و با آبرسانی به پوست سبب لطافت و نرمی آن خواهد شد. این کرم همچنین از خشکی‌ها، حساسیت پوستی و اگزماهای پوستی جلوگیری خواهد کرد.

قلم هاشور ابرو

نمایی از قلم هاشور ابرو لدورا قهوه‌ای روشن

ترکیبات موثر این محصول شامل موم زنبور عسل و گلیسیرین بوده و دارای رنگی فوق العاده طبیعی است. این محصول خیلی سریع روی پوست شما خشک شده و از ماندگاری بالایی برخوردار خواهد بود.

شیر پاک کن

نمایی از شیر پاک کن ویتامینه 200ml لدورا

محصولات لدورا بسیار متنوع بوده و حتی شما می‌توانید برای پاک کردن آرایش‌تان نیز از محصولات این برند استفاده کنید. شیر پاک کن لدورا کنترل کننده منافذ باز پوست، ترمیم کننده و مرطوب کننده، شاداب کننده و تسکین دهنده پوست بوده و دارای خاصیت ضد التهابی است.

قیمت انواع محصولات برند لدورا

کرم پودر

نمایی از کرم پودر لدورا حاوی SPF25 پددار

خانم‌ها برای داشتن آرایشی یکدست و زیبا نیاز به کرم پودری باکیفیت دارند و کرم پودر لدورا با برخورداری از پوششی کاملا مات، مخملی و یکدست و ماندگاری بالاست. این محصول دارای پدی جداگانه نیز است.

صابون گیاهی

نمایی از صابون گیاهی لدورا عصاره عسل و زعفران

اگر دوست دارید بدانید که صابون گیاهی لدورا چیست؟ باید به شما بگوییم که این محصول باعث جوانسازی و کاهش علائم پیری پوست شده و به روشن و شفاف شدن پوستتان کمک خواهد کرد. همچنین این صابون دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد عفونی کنندگی نیز است.

پنکیک

نمایی از پنکیک مات لدورا Ldora شماره LC70

پیدا کردن یک پنکیک باکیفیت شاید دشوار به نظر برسد، اما شما می‌توانید در بین محصولات لدورا پنکیکی مات و ضدتعریق پیدا کنید. این محصول دارای پوششی صاف، مخملی و یکدست بوده و دارای پد و آینه نیز است.

شامپو بدن

نمایی از شامپو بدن گیاهی لدورا هربال 300 میل لیتری

جای تعجب نیست که در بین کاتالوگ محصولات لدورا حتی می‌توانید شامپو بدن مناسب خودتان را نیز پیدا کنید. این شامپو با خاصیت هیدراته خود، پوست بدن را آبرسانی کرده و باعث شادابی و طراوت آن خواهد شد. از عصاره‌های گیاهی این شامپو می‌توانیم به سدر، آلوئه ورا، بابونه، مریم گلی و گل ختمی اشاره کنیم.

رژلب

نمایی از رژلب جامد نیمه مات کد LP9 لدورا

رژلب لدورا با برخورداری از ترکیباتی عالی، علاوه بر زیبایی لب‌هایتان سبب ایجاد لطافت و جوانی در آنان شده و فاقد سرب نیز است. از ویژگی‌های دیگر این رژلب می‌توانیم به ضدآب بودن و ماندگاری بالا بدون پوسته پوسته شدن لب اشاره کنیم.

ماسک لایه بردار اسکراب

نمایی از ماسک لایه بردار اسکراب لدورا حاوی صدف دریایی

با توجه به این که هم اکنون محصولات لدورا در فضای مجازی بسیار مشهور شده و افراد زیادی را می‌بینیم که از ما می‌پرسند محصولات لدورا خوبه؟ ماسک لایه بردار لدورا می‌تواند بهترین گزینه برای اولین تجربه این محصولات باشد. این ماسک باعث حفظ رطوبت طبیعی و درنتیجه شادابی و نشاط آن شده و آسیب‌‌های پوستی را نیز ترمیم می‌کند.

کرم ضد آفتاب

نمایی از کرم ضد آفتاب رنگی و فاقد چربی لدورا

این کرم محافظت کننده‌ای قوی در برابر پرتوهای مضر آفتاب بوده و شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه لدورا چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین خریداری کرده و از پوست خود محافظت کنید.

مطالب جذاب:  محصولات برند فلورمار ؛ انتخاب زنانی که به کیفیت می‌اندیشند

اسپری خوشبو کننده بدن زنانه

نمایی از اسپری خوشبو کننده بدن زنانه

این اسپری خوشبو کننده زنانه مناسب پوست بدن بوده و خشکی پوست را برطرف کرده و باعث نرمی، لطافت و کاهش چین و چروک‌های پوستی می‌شود. این محصول دارای ماندگاری بالا و رایحه‌ای مطبوع و دلپذیر است.

 

منبع : ldora.org

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

3 دیدگاه در “محصولات لدورا؛ جذاب‌های دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی

  1. Parwaiz گفت:

    محصولاتي خوبي

  2. Parwaiz گفت:

    محصولاتي عالي هست فوقلاده

  3. Safi گفت:

    این وسایل بهداشتی به افغانستان هم صادر میشوند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *