فلورمار؛ انتخاب زنانی که به کیفیت می‌اندیشند

قرن‌ها است که زنان در پی کشف رازهایی برای زیباتر شدن هستند و در چهار دهه اخیر محصولات برند فلورمار (Flormar) در کنار زنان در این راه یاری رسان آن‌ها بوده ‌است. برند آرایشی و بهداشتی فلورمار در شهر میلان ایتالیا تأسیس شد و بعد، یک خانواده ترکیه‌ای این برند را خریداری و به کشور خود منتقل کردند.

این برند با 21 درصد سهم از بازار، جایگاه برند شماره یک آرایشی کشورترکیه را به خود اختصاص داده است. فلورمار در بازارهای 104 کشور در هفت قاره، عمدتاً در بازارهای کشورهای در حال توسعه حضور دارد و با دیگر برندها به رقابت می‌پردازد.فلورمار با تمرکز بر بازارهای بین‌المللی  از سال 2008، مسافت زیادی را طی کرد تا با 650 فروشگاه خود در 250 شهر ، به یک برند جهانی تبدیل شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

با ارائه رنگ‌ها و بافت‌هایی که به زنان امکان می‌دهد ظاهر خود را به بهترین خود تبدیل کنند. رنگ هسته اصلی دنیای فلورمار است. متخصصات این برند خود را وقف پیدا کردن مد روزترین رنگ ها می کنند تا زیبایی زنان را به رخ بکشند و معتقداند که هر رنگ یک ابزار ضروری برای بیان فرهنگ و بازتاب احساسات فرد است.رؤیاهای رنگ‌ها در کارگاه‌های فلورمار به واقعیت نزدیک می‌شوند و ترکیبات گیاهی و سالم در این محصولات حرف اول را می‌زنند.

امروزه برند فلورمار با تنوع محصول بی‌نظیر از رژ گونه و کرم پودر گرفته تا سایه چشم و ریمل، در هر سال ۱۲۰ میلیون محصول آرایشی و بهداشتی تولید می‌کند. در صنعت آرایشی و بهداشتی، محصولات فلورمار در نوع خود کم‌نظیر هستند. در واقع شعار اصلی این برند در ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی، کیفیت است. در ادامه با انواع محصولات فلورمار آشنا شوید.

 تاریخچه فلورمار

فروشگاه محصولات برند فلورمار

  • سال 1950: ثبت برند فلورمار در شهر میلان ایتالیا. (فلورمار ترکیب نام دختران تأسیس کننده آن یعنی فلوریدیتا و ماریا است.)
  • سال 1972: شروع تولید محصولات فلورمار در ترکیه.
  • سال 2002: آغاز تولید برای بازار بین‌المللی و شروع تجارت جهانی.
  • سال 2008: تأسیس 65 مغازه در 250 شهر واقع در 107 کشور جهان.
  • سال 2011: افزایش 39 درصدی در تولید محصولات.
  • سال 2014: انتخاب برند فلورمار به‌عنوان برند شماره 1 لوازم‌آرایش در ترکیه.

محصولات فلورمار

محصولات فلورمار

لوازم‌آرایشی و بهداشتی فلورمار به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محبوب و معروف شده‌اند. محصولات فلورمار حاوی روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل، روغن بادام، روغن ‌زیتون و … هستند. علاوه بر این در پودرهای فلورمار از تکنولوژی میکرونیزاسیون استفاده شده است که باعث پنهان شدن عیوب پوست می‌شود.

در حالت کلی، ترکیب و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در فضای ۱۵۰۰۰ متری کارخانه اصلی فلورمار با دقت، ظرافت و رعایت نکات ایمنی برای حفظ سلامت زنان صورت می‌گیرد. برند فلورمار در حال حاضر بیش از ۷۰۰ شعبه در ۹۰ کشور دنیا دارد و یکی از ۵۰۰ صادرکننده برتر کشور ترکیه است.

لوازم آرایشی

برند فلورمار

محصولات فلورمار در دسته آرایشی شامل موارد زیر می‌شود:

  • لوازم‌آرایشی صورت مانند انواع کرم پودر، فیکساتور، پنکک، کانسیلر و رژ گونه
  • لوازم‌آرایشی لب مانند انواع برق لب، بالم لب، رژ لب و مداد لب
  • لوازم‌آرایشی ابرو مانند سایه ابرو، مداد ابرو و ریمل ابرو
  • اکسسوری‌های آرایشی مانند سوهان، برس و شانه، برس‌های حرفه‌ای، ناخن مصنوعی، مژه مصنوعی، پد پنکک، پد گونه و …
  • عطرهای زنانه و مردانه

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی فلورمار

معرفی پرفروش‌ترین محصولات فلورمار

کرم پودر فلورمار

کرم پودر فلورمار

اگر به دنبال بهترین محصولات فلورمار برای پوست های چرب هستید، این کرم پودر فلورمار یکی از بهترین ها است. این محصول فلورمار براق شدن پوست‌های چرب را کنترل می‌کند و تنها با یک لایه نازک از کرم، پوستی صاف و یکدست خواهید داشت. این کرم پودر با فرمول مخملی برای انواع پوست مناسب است، اما برای پوست‌های مختلط تا چرب ایده آل است و بیشترین عملکرد مات کنندگی آن دارد.

پودر فيكس فلورمار

پودر فيكس فلورمار

یکي از پودر فيكس‌های بی نظير موجود در بازار اين محصول فلورمار است. این پودر بيک، روشنی بسيار ناچيزی روی آرايش ایجاد می‌کند و همرنگ پوست می‌شود، ظاهری نرم به پوست می‌دهد، بافت های ناهموار را محو می‌کند.

از بهترين ويژگی‌های آن این است که روی پوست احساس خشکی  ایجاد نمی‌کند و کنترل چربی بسیار خوبی دارد در ضمن به عنوان یک پودر  فیکس خوب بسیار مقرون به صرفه است. اگر پوست شما چربی کنترل ناپذیری دارد می‌توانید با استفاده از اسپری فیکس فلورمار راهی برای خراب شدن آرایش خود باقی نگذارید.

ریمل X10 Sculpting فلورمار

ریمل فلورمار

اگر به دنبال ریملی مطمئن هستید که یکدست روی مژه‌ها بنشیند، حتما این مدل از محصولات ریمل فلورمار را امتحان کنید. این ریمل فلورمار با موم‌های طبیعی که در ترکیبات دارد، طول و ضخامت مژه‌های شما را افزایش می دهد و به چشمان شما عمق می‌بخشد. در عین حال، مقاومت خوبی در برابر آب و تعريق دارد. در نتیجه، نگاه شما را بدون توجه به هر چیزی بی نقص نگه می دارد!

مطالب دیدنی:  مقایسه برند فلورمار و بیوآکوا

رژ لب مایع Silk Matte فلورمار

رژ لب فلورمار

رژ لب مایع گاهی اوقات می‌تواند مانند یک سازش باشد، مثل اینکه وقتی باید بین زیبایی و راحتی یکی را انتخاب کنید. اما ، با این رژ لب، هر دو را دریافت می‌کنید. این فرمول غنی شده با روغن‌های مغذی و کره کوپواچو است که لب‌ها را در طول روز نرم و با نشاط نگه می‌دارد. فرمول غنی شده از رنگدانه آن باعث شده که مانند یک روکش مات مجلل روی لب‌ها بنشیندو در طول روز ثابت می‌ماند. برای به کمال رساندن این تجمل یک کادر بی‌نقص با استفاده از مداد خط لب فلورمار دور لب‌ها بکشید.

خط چشم فلورمار

خط چشم فلورمار

کلید یک آرایش چشم چشمگیر یک خط چشم خوب است. خط چشم فلورمار طیف گسترده ای از رنگ ها و فرمول غنی شده با ویتامین E بهترین نتایج را ارائه می دهد و در عین حال پوست اطراف چشم را مرطوب نگاه داشته و تغذیه می‌کند. همچنین از پوست در برابر علائم پیری زودرس محافظت می‌کند.

کانسیلر Perfect coverage فلورمار

کانسیلر فلورمار نتایج شگفت انگیزی را هنگام پوشاندن عیوب پوست به دست‌می آورد. کانسیلر مایع فلورمار می‌تواند به عنوان پایه آرایش چشم نیز استفاده شود و عملکرد سایر محصولات را بهبود می بخشد. این کانسیلر برای پنهان‌کردن یکدست نبودن رنگ پوست مانند کیسه‌های زیر چشم و سیاهی دور چشم موثر است. همچنین حداکثر محافظت را در برابر علائم پیری زودرس ارائه می‌دهد. می‌توانید آن را با اپلیکاتور یا برس کانسیلر در اطراف چشم ها بمالید.

لوازم بهداشتی

محصولات فلورمار در زمینه بهداشتی هم باکیفیتی بالا حرفی‌های زیادی برای گفتن دارند. این محصولات شامل انواع لوسیون، کرم، تونیک و … می‌شود.

محصولات آرایشی ناخن

محصولات آرایشی ناخن

محصولات ناخن برند فلورمار شامل انواع لاک ناخن، برق ناخن، فرنچ و … می‌شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید، محصولات فلورمار در ابتدا تنها به لاک ختم می‌‌شد. بعدها پس از بیش‌تر شناخته شدن، محصولات دیگری هم تولید کردند. انواع لاک ناخن فلورمار در دسته‌بندی‌های مختلف اکلیلی، براق و مات و در رنگ‌های تیره و روشن تولید و عرضه می‌شوند. کیفیت بالای محصولات ناخن فلورمار باعث ماندگاری بالا و پوشش دهی عالی و درنتیجه محبوبیت زیادی آن‌ها شده است.

مطالب پربازدید:  معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی فاقد تست حیوانی

نحوه تشخیص محصولات فلورمال تقلبی

  • برای خرید اینترنتی، در ابتدا مطمئن شوید که از فروشگاه آنلاین معتبری خریداری می‌کنید و در صورت تقلبی بودن کالا آن را مرجوع می‌کند.
  • قیمت محصولات فلورمار اصل بسیار بیش‌تر از انواع تقلبی آن است.
  • محصولات اصل، بسته‌بندی شیک و سالمی دارند.
  • به بو و رنگ محصولات هم دقت کنید. اگر بوی ناخوشایندی حس کردید، به احتمال زیاد آن محصول تقلبی است.

نکته: برای نحوه تشخیص لباس‌های اورجینال هم می‌توانید از مقاله راهنمای خرید لباس اورجینال کمک بگیرید.

ویژگی‌ های خاص برند فلورمار

  • انجام تمامی فعالیت‌ها در جهت سیاست‌های حفظ محیط‌زیست
  • دارای گواهی GMP و ISO9001: 2008 و ISO22716: 2007
  • دارای گواهی صنعت آرایشی و بهداشتی کوسان
  • استفاده از فن‌آوری‌های جدید در مدیریت ظرفیت و بهره‌وری برای رسیدن به حداکثر ظرفیت
  • شناخت و پاسخگویی دقیق به نیازهای مشتری
  • رعایت مقررات برچسب زدن محصول
  • همکاری با کارکنان خبره و متخصص
  • دارای آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها

تست حیوانی در محصولات فلورمار

تست حیوانی در محصولات فلورمار

به گفته خود برند، محصولات فلورمار روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند. برند فلورمار در برابر آزمایش‌های حیوانی محصولات خود ایستادگی می کند و با 50 سال تخصص در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، این چشم‌انداز را دارد که تبدیل به یک برند پایدار در تمام مراحل از فرآیندهای تولید تا تامین کنندگان و ترکیبات محصول, بشود.

اما فلورمار تا كنون برای گواهینامه “cruelty-free” که توسط سازمان‌های مختلف صادر می‌كنند، درخواست نداده است. با این حال، ادعای برند اين است كه لوازم آرایشی و سایر محصولات تجاری آن با روش هایی ساخته شده اند که شامل آزمایش حیوانی نمی‌شود.

خرید محصولات فلورمار

خرید محصولات برند فلورمار

برند فلورمار در ایران هم محبوبیت زیادی دارد و با استقبال خوبی مواجه شده است. متأسفانه به دلیل افزایش پیدا کردن محصولات فیک و تقلبی، پیدا کردن محصولات فلورمار اصل در ایران بسیار دشوار است. فروشگاه اینترنتی مدیسه از ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ مجموعه بسیار متنوعی از لوازم‌آرایش و محصولات بهداشتی اورجینال فلورمار ترکیه را برای فروش عرضه کرده است. محصولات مدیسه اورجینال هستند و برای ضمانت اصل بودن و اطمینان خاطر مشتریان هم تدابیری اندیشیده  شده است. به این شکل که در صورت تقلبی بودن کالا، مشتریان امکان مرجوع کردن کالا را دارند.

 

منبع : rocher

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *