ترند میکاپ

آیا با ترند میکاپ سال 2024 آشنا هستید؟ برای سال جدید چه مدل آرایشی مناسب است؟ هر ساله، عده زیادی از سلبریتی‌ها و اشخاص معروف، سبک‌های آرایشی مختلفی را امتحان می‌کنند که قادر است تا در دنیای میکاپ و مد، محبوب شده و به یک ترند آرایشی تبدیل گردد. همچنین، استفاده از ترندهای آرایشی، قادر است تا میکاپ شما را شیک و به‌روز جلوه دهد.

بدون شک خانم‌ها در سراسر دنیا عاشق انواع سبک‌ها و مدل‌های آرایش و میکاپ هستند. این هنر، وسیله‌ای است که یک خانم با کمک آن می‌تواند خودش را از درون معرفی کند. همچنین، میکاپ (Makeup) یک خانم را زیباتر نشان داده و بدون در نظر گرفتن سن و سال، اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش می‌دهید. انواع مختلفی از سبک و مدل‌های آرایش در دنیا وجود داشته که برای اهداف و موقعیت‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

هر ساله هم ترندهای آرایشی تازه‌ای محبوب می‌شوند. در ادامه با مجله اینترنتی مدیسه همراه باشید تا ترندهای آرایشی پرطرفدار و بی‌نظیر برای سال 2024 را به شما معرفی نماییم تا با به استفاده از آن‌ها در آرایش صورت خود، بتوانید یک آرایش به‌خصوص، فوق‌العاده و ترندی را برای سال جدید انجام بدهید.

شناخت بیشتر جنجالی‌ترین ترند میکاپ 2024

شناخت بیشتر جنجالی‌ترین ترند میکاپ 2023

ترندهای میکاپ 2024 با کالکشن به‌روزی از نوآوری و جذابیت قدم بر فرش قرمز صنعت زیبایی نهاده است. نکته شگفت‌انگیزی که در ترندهای آرایشی امسال به چشم می‌آید، ترکیب سبک‌های کلاسیک و محبوب قدیمی با تکنیک‌های امروزی است. در این میان، استفاده از انواع هایلایترها و رژگونه‌ها را می‌توان غنی‌ترین قسمت ترندهای امسال به حساب آورد.

آرایش باربی

آرایش باربی

با وجود گذشت چندین ماه از اکران فیلم پرطرفدار باربی، آرایش به سبک مارگو رابی، بازیگر نقش باربی بین دختران جوان و نوجوان محبوب است. این سبک آرایش با الهام گرفتن از زیبایی عروسک باربی کلاسیک، با استفاده از رژ لب، رژ گونه، سایه و خط چشم صورتی به شما یک چهره کاملا بی‌عیب و نقص عروسکی را هدیه می‌دهد.

آرایش صورت دخترانه ملایم، زیبایی در سادگیست

آرایش صورت دخترانه ملایم، زیبایی در سادگیست

پوست خود را به نحوه‌ای آرایش نمایید که شاداب و با طراوت به نظر آید تا چهره شما شاداب و سرحال جلوه کند. برای این کار، کرم پودرهای سنگین با کاور زیاد را فراموش نمایید. یک کرم پودر سبک نزدیک به رنگ پوست خود را انتخاب نموده و به خوبی روی پوست پخش نمایید تا نواقص پوستی شما را پوشش دهد و جلوه‌ای صاف و یکدست به پوست شما ببخشد.

اکنون با استفاده از یک رژگونه روشن با تناژ صورتی، نارنجی، مرجانی و سرخابی طبیعی و ملایم، گونه‌های خود را آرایش نمایید تا طراوت و برجستگی گونه‌ها دیده شود.

ابروهای بلوند، ترند میکاپ 2024

ابروهای بلوند، ترند میکاپ ۲۰۲۳

یکی از ترندهایی که امکان دارد مقداری عجیب و غریب به نظر برسد، اما در بین سلبریتی‌ها بسیار محبوب و پرطرفدار بوده، بلوند یا دکلره نمودن ابروهاست. این ترند آرایشی چالشی، برای افراد جسور مناسب است که قصد دارند استایل و میکاپ خاصی داشته باشند.

در این میان، اشخاص شناخته شده‌ای مثل خواهران حدید، مدونا و لیزو در مراسم‌های گوناگون و مختلفی با ابروهای بلوند در برابر دوربین عکاسان حاظر شدند. اگر قصد دارید ابروهای دکلره و سفید شده را امتحان نمایید، ابتدا با مقداری کانسیلر، ابروهایتان را روشن کرده و اگر ابروهای بلوند برای چهره شما مناسب بود، ابروهای خود را بلوند نمایید.

قیمت انواع لوازم آرایشی لوکس و اورجینال

 

آرایش چشم متالیک، میکاپ ترند 1403

آرایش چشم متالیک، میکاپ ترند ۱۴۰۲

سایه چشم‌های متالیک، تبدیل به یکی از ترندهای محبوب آرایشی 2024 شده است. پس ریسک نمایید و براش سایه چشم خود را به سایه‌های درخشان و براق متالیک در رنگ‌های طلایی، رزگلد و نقره‌ای آغشته کنید.

این رنگ سایه چشم‌ها، چشم‌های شما را نافذ و گیرا جلوه می‌دهند. دقت داشته باشید که جهت زدن سایه متالیک، انگشت‌ها از برترین ابزار جهت پخش و فید نمودن عالی سایه هستند. پس سایه متالیک و درخشان را از بخش مرکزی خط مژه بالایی به سمت خارج بکشید تا چروک‌های اطراف چشم را پوشش دهید.

مطالب کاربردی:  10 مدل آرایش چشم خیره کننده؛ ترند داغ 2023

 

رژ لب کلاسیک، به رنگ سال

رژ لب کلاسیک، به رنگ سال

رنگ ویوا مگنتا یا همان قرمز پرشین به منظور رنگ سال 2023 اعلام گردید که با محبوبیت بی‌نظیری در عرصه لوازم آرایشی و بهداشتی هم مواجه شد. در نتیجه برای امسال، رژ لب‌های کم‌رنگ و نود را کنار گذاشته و به سوی رنگ‌های قرمز و جگری کلاسیک روید.

چه چیزی زیباتر از لبخند زدن با لب‌های قرمز، به رنگ ترند سال 2023. شما با هر نوع رنگ پوستی، قادر هستید تا از انواع تناژ رنگی رژلب قرمز استفاده نمایید. تنها کافی است رژ لب قرمز را در دستان خود گرفته، به آینه لبخند بزنید و لب‌های خود را سرخ نمایید.

رژ لب آمبره

رژ لب آمبره

رژلب‌های آمبره، با شعار «هرچه جسورتر، بهتر» جذابیت و زنانگی را در سال 2024 به تصویر کشیده‌اند. اولین بارقه‌های ظهور این ترند سوپر زیبا، در هفته مد کیم شویی نیویورک مشاهده شد. آمبره ترکیبی قرمز و مشکی لب‌ها به همراه زیرسازی نچرال، درحالی که ظاهری فوق‌العاده پدید آورده بود، موفق شد سر و صدای بسیاری ایجاد نماید و به صف ترندهای جذاب 2024 بپیوندد.

آمبره لب‌ها، تکنیکی به‌روز و زیبا در میکاپ صورت است که پتانسیل بسیار زیادی هم دارد. شما می‌توانید براساس سلیقه و استایل شخصی خود، از رنگ‌های گوناگونی جهت استفاده از این سبک آرایشی کمک بگیرید ولی در اصول اساسی و اولیه این تکنیک، شما به دو رنگ جهت آرایش لب‌های خود نیاز دارید. این دو رنگ می‌توانند با یکدیگر فرق کنند یا حتی دو طیف مختلف از یک رنگ را به خود اختصاص بدهند. در اینجا همه چیز به استایل و خواست شما بستگی دارد.

رژ لب قرمز

رژ لب قرمز

از هنگامی که مرلین مونرو با زیبایی بی‌بدیل خود رژ لب‌های قرمز و آتشین را به یکی از ترندهای تاریخ تبدیل نمود، سال‌های بسیاری می‌گذرد. با این حال، هنوز هم رژ لب قرمز در لیست تکنیک‌های جدید، همواره یکی از جدیدترین و زیباترین سبک‌های میکاپ محسوب می‌شود. امسال هم با درخشش بی‌نظیر جی جی حدید، شاهد به روزرسانی این ترند چشمگیر و زیبا بوده‌ایم.

جهت پیروی از این ترند آرایشی، بهتر است کار را با زیرسازی طبیعی و تمیز صورت خود آغاز نمایید و روی سلامت و شادابی پوست خود سرمایه‌گذاری کنید. افزون بر این، پیشنهاد می‌شود آرایش ملایم و نود برای چشمان خود در نظر بگیرید و در این قسمت زیاده روی نکنید. اما زمانی که نوبت آرایش لب‌ها می‌رسد، بهتر است مقداری حرفه‌ای‌تر عمل نمایید.

ابتدا از بالم لب استفاده کرده تا از ترک خوردن و خشکی پوست لب جلوگیری گردد. پس از آن، رژ لب قرمز مدنظرتان را بردارید و آن را روی لب‌های خود بزنید.

در مرحله بعد، به مداد لب قرمز رنگی نیاز دارید که دو الی سه درجه تیره‌تر از رنگ رژلب اصلی باشد. اکنون با کمک این مداد لب، دور لب‌های خود را پر نمایید. در نهایت با استفاده از یک قلم موی رژ لب، دو سایه را با یکدیگر ترکیب کنید تا مرز میان آن‌ها از بین رود. با این تکنیک، بخش میانی رنگ روشن‌تری دارد و لب‌ها حجیم‌تر جلوه می‌کنند.

مطالب مرتبط:  20 مدل آرایش لب لاکچری و شیک

 

آرایش چشم گرافیکی، ترند میکاپ 2024

آرایش چشم گرافیکی

تا قبل از این، در ترندهای 2020 تا 2022، شاهد یکه‌تازی انواع خط چشم‌های گرافیکی و رنگی بوده‌ایم. از ساختارهای نامتعارف و هندسی گرفته تا ترکیبات ظریف و رنگی، همه و همه مجموعه‌ای ویژه از سبک آرایشی را به خود اختصاص داده‌اند. اما در سال 2024 ، جهت اجرای آرایش چشم گرافیکی و تاثیرگذار، به خط چشم‌ها احتیاجی ندارید. دیگر لازم نیست ساعت‌های طولانی را به طراحی ساختارهای قرینه و کنترل مایع خط چشم خود اختصاص دهید.

به عنوان مثال، در فصل‌های پاییز و زمستان، از ترکیب غنی وگرم رنگ‌های قهوه‌ای، کرم و نود کمک بگیرید. در مقابل، برای فصل‌های بهار و تابستان، به دنبال رنگ‌های هیجانی و شاد نئونی بروید. جهت طراحی سایه چشم گرافیکی، بهتر است از پرایمر سایه و کانسیلر مناسب استفاده کنید و ناحیه پلک را زیرسازی نمایید. در ادامه، با استفاده از براش و قلم موی آرایشی، طرح دلخواه خود را اجرا کنید. همچنین، می‌توانید شابلون و قالب‌های سایه را هم امتحان نمایید.

تزیین چشم با کریستال و نگین

تزیین چشم با کریستال و نگین

یکی از ترندهای آرایشی سال جدید، نگین‌های درخشان و ظریفی هستند که می‌توانید برای آرایش چشم یا حتی صورت از آن‌ها استفاده نمایید. این نگین‌های کریستالی و زیبا و درخشان، به سادگی از روی پوست جدا می‌گردند. شما می‌توانید در بخش انتهایی چشم یا روی گونه‌ها، از نگین‌های کوچک و جذاب استفاده نمایید.

ترند میکاپ ابروهای مرتب و لیفت شده

ابروهای مرتب و لیفت شده

یکی از ترندهای آرایشی در 2024 ابروهای طبیعی و تیره است که چهره شما را جوان و معصومانه جلوه می‌دهد. لیفت کردن ابروها می‌تواند چشمان شما را درشت‌تر و کشیده‌تر نشان دهد. جهت مرتب و لیفت نمودن ابروها، می‌توانید از صابون و ژل ابرو استفاده نمایید. جهت داشتن یک آرایش صورت دخترانه می‌توانید تنها ابروهای خود را لیفت کرده، مقداری رژگونه مرجانی یا صورتی به صورت خود بزنید و در نهایت از یک رژلب به رنگ صورتی استفاده نمایید.

مطالب پربازدید:  آموزش صفر تا صد آرایش محو و زیبا برای انواع صورت‌ها

 

میکاپ ترند کره ای

میکاپ ترند کره ای

میکاپ کره ای طبیعی بیشتر از هر چیز بر جوان‌تر جلوه دادن چهره و به‌نمایش گذاشتن پوستی باطراوت و درخشان تمرکز دارد. این روزها، تکنیک‌های زیبایی کره‌ای (k-beauty) که در طی سالیان ایجاد گردیده و به کمال رسیده‌اند، نظر عده زیادی از علاقه‌مندان به آرایش را به خود جلب نموده‌اند.

کافی است نگاهی به چهره‌های سلبریتی‌ها و بازیگران این کشور بیندازید تا ببینید از هایلایترها و دیگر محصولات آرایشی به شکلی استفاده می‌کنند که گویی تمامی آن‌ها چهره‌ای معصوم و همچنین، پوستی جوان، بی‌عیب‌ونقص و درخشان دارند.

 

منبع : harpersbazaar

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *