رنگ موی قرمز

رنگ موی قرمز یکی از جذاب‌ترین رنگ موها در میان صدها رنگ دیگر می‌باشد. این رنگ با داشتن انواع طیف‌ها، می‌تواند بالاترین تنوع رنگی را در اختیار شما قرار دهد. فرقی نمی‌کند که فقط می‌خواهید تناژ قرمزی موهای قهوه‌ای خود را افزایش بدهید یا اینکه همچون آنشرلی و جودی ابوت، موهای قرمز روشن یا همچون ویزلی‌های رنگ قرمز هویجی داشته باشید، در هر حالت باید دانسته‌های خود را درمورد این رنگ زیبا افزایش بدهید.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل انواع کد رنگ موی قرمز پرداخته، طیف‌های گوناگون آن را بررسی کرده و تمام نکات مهم راجع به آن را با یکدیگر مرور کنیم. همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

رنگ موی قرمز

رنگ موی قرمز

رنگ موهای قرمز، یکی از نادرترین رنگ موهای طبیعی می‎باشند. اشخاص کمی با این رنگ مو به دنیا می‌آیند. هرچند اشخاص بسیار زیادی در سراسر جهان به این رنگ خاص علاقه‌مند هستند.

ممکن است شما هم از طرفداران رنگ موی قرمز باشید و به همین خاطر، باید قبل از تصمیم نهایی و مراجعه به سالن رنگ مو، اطلاعات کاملی راجع به آن کسب نمایید. ابتدا باید به شما بگوییم که رنگ قرمز، حتما به دکلره احتیاج ندارد. در حقیقت، رنگ موی قرمز با دکلره بسیار خاص‌تر و جذاب‌تر خواهد بود، ولی می‌توانید حتی بدون دکلره، موهای خود را قرمز نمایید. در ادامه، هر یک از این موارد را به‌اختصار بررسی می‌کنیم.

رنگ موی قرمز بدون دکلره

رنگ موی قرمز بدون دکلره

رنگ موی قرمز بدون دکلره می‌تواند از طیف شرابی تا رنگ قرمز شکلاتی را در بر گیرد. در صورت داشتن موهای قهوه‌ای یا با دکلره قدیمی، می‌توانید از رنگ موی قرمز بدون دکلره هم لذت ببرید. البته باید بگوییم چنانچه موی شما کاملا تیره است، احتمالا قرمز کردن آن تنها یک سایه و تناژ قرمز ایجاد نماید.

با این حال، بعضی از رنگ‌کارهای حرفه‌ای می‌توانند موهای تیره شما را تنها با یک مرحله و با کمک حجم مشخصی از اکسیدان 9 درصد، به رنگ قرمز تغییر بدهند. معمولا رنگ موی قرمز آتشین بدون دکلره آسیب کمتری خواهد داشت. به همین علت، اشخاص زیادی ترجیح می‌دهند موهای خود را بدون دکلره قرمز نمایند.

رنگ موی قرمز با دکلره

رنگ موی قرمز با دکلره

انتخاب دیگر شما در این طیف، رنگ موی قرمز با دکلره می‌باشد. بعد از دکلره و به پایه رسیدن موها، می‌توانید طیف نارنجی یا قرمز روشن را انتخاب نمایید. در حقیقت باید بدانید دکلره کردن برای طیف قرمز-نارنجی و قرمز روشن، ضروری می‌باشد. البته درصورتی که موهای شما به‌صورت طبیعی بلوند روشن می‌باشد، بدون دکلره‌ کردن به همان قرمز مورد علاقه خود دست پیدا می‌کنید.

در صورت تیره‌ بودن موها، موهای خود را ابتدا دکلره نمایید. سپس از رنگ موی قرمز با دکلره خود لذت ببرید. دکلره موجب شده تا بتوانید هر طیف رنگی قرمز را انتخاب نمایید. هرچند باید بگوییم که انتخاب طیف رنگ متناسب، با تناژ پوست شما مستقیما ارتباط دارد.

تناژ رنگ پوست و رنگ قرمز موها

تناژ رنگ پوست و رنگ قرمز موها

بیشتر افراد تصور می‌کنند که رنگ موی قرمز تنها برای اشخاص با پوست بسیار روشن مناسب است. این مسئله شاید چندان اشتباه نباشد. با این وجود، باید بدانید که با هر رنگ پوست، می‌توانید موهای خود را قرمز نمایید.

تنها کافی است که تناژ رنگ پوست خود و بعد از آن انواع کد رنگ موی قرمز و طیف‌های گوناگون را بشناسید. به عنوان مثال، قرمز خالص برای اشخاص دارای تناژ پوست گرم مناسب است. رنگ موی قرمز ماهاگونی، برای کسانی مناسب‌تر بوده که تناژ رنگ پوست آن‌ها سرد است. اگر احساس سردرگمی می‌کنید و نمی‌دانید که تناژ رنگ پوست شما چیست، نگران نباشید. در ادامه، طریقه تشخیص تناژ رنگ پوست را به‌اختصار با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

قیمت انواع رنگ مو و ملزومات باکیفیت

 

تشخیص تناژ رنگ پوست

تشخیص تناژ رنگ پوست

تناژ رنگ پوست، عامل اساسی در انتخاب نوع آرایش و نوع رنگ مو می‌باشد. چنانچه در این حوزه به جست‌وجو بپردازید، احتمالا در منابع گوناگونی به عبارت «با توجه به تناژ رنگ پوست خود…» برخورد خواهید کرد. به همین دلیل، در این بخش و با چند روش ساده، نحوه تشخیص تناژ رنگ پوست را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

روش نقره و طلا: در صورتی که پوست شما با اکسسوری‌های طلایی جذاب‌تر به‌ نظر می‌رسد، پوست شما تناژ گرم دارد و چنانچه با اکسسوری‌های نقره‌ای جلوه جذاب‌تری دارید، تناژ پوست شما سرد است؛

رنگ رگ‌ها: این روش بسیار معروف است. به ساعد یا مچ دست خود نگاه کنید. چنانچه رگ‌های شما آبی یا بنفش به نظر می‌رسند، تناژ رنگ پوست شما سرد می‌باشد. چنانچه رگ‌های شما سبز یا سبز-آبی هستند، تناژ رنگ پوست شما گرم است. اگر هیچ‌کدام از این‌ها قابل تشخیص نباشد، تناژ رنگ پوست شما خنثی است. به این گروه آخر، رنگ پوست با تناژ زیتونی هم می‌گویند.

قبل از انتخاب رنگ موی قرمز مورد علاقه خود، حتما باید تناژ رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. ممکن است تنها با انتخاب رنگ قرمز اشتباه، تمام زحمات و البته هزینه شما به هدر رود.

طیف‌های گوناگون رنگ موی قرمز

طیف‌های گوناگون رنگ موی قرمز

بعد از بررسی تناژ پوست، باید طیف‌‌های گوناگون رنگ قرمز را بشناسید. همان‌گونه که قبل‌تر اشاره کردیم، رنگ قرمز برای موها، از رنگ‌های تیره و ملایم شروع شده و تا رنگ‌های روشن و جیغ ادامه می‌یابد. تمامی این رنگ‌ها در دسته‌بندی موی قرمز قرار می‌گیرند. در ادامه، بعضی از مشهورترین و محبوب‌ترین طیف رنگی قرمز را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

رنگ موی قرمز فانتزی

رنگ موی قرمز فانتزی

رنگ موی قرمز آتشین یا همان فانتزی، فانتزی‌ترین طیف قرمز می2باشد. به‌ طور کلی، تمام قرمزها در دسته رنگ‌های فانتزی قرار می‌گیرند. با این وجود، رنگ موی قرمز فانتزی همچون نقاشی‌های کارتونی خواهد بود. در حقیقت هدف اصلی این طیف این بوده که به هیچ عنوان، طبیعی و واقعی به نظر نرسد. نکته مهم این است که این رنگ تنها با رنگ‌های موقت حاصل می‌شود. در نتیجه با هر بار شست‌وشو، مقداری از آن شسته خواهد شد.

مطالب کاربردی:  فیس فریم چیست؟ انواع آن را ببینید و بشناسید

 

رنگ موی قرمز شکلاتی

رنگ موی قرمز شکلاتی

قرمز شکلاتی، برعکس رنگ قبلی، بسیار طبیعی است. با این رنگ، در نگاه اول موهای شما یک قهوه‌ای گرم به نظر رسیده که مقداری تناژ قرمزی دارد. با این وجود، رنگ قرمز شکلاتی در دسته رنگ موی قرمز است. چنانچه دوست دارید که موهای قرمزی داشته باشید و از تغییر ناگهانی می‌ترسید، پیشنهاد ما رنگ موی قرمز شکلاتی می‌باشد.

رنگ موی بلوند خیلی قرمز

رنگ موی بلوند خیلی قرمز

رنگ مو قرمز آتشین، در دو حالت بلوند قرمز و بلوند بسیار قرمز وجود دارد. بلوند قرمز، در نگاه اول مشابه یک بلوند طبیعی است. تفاوت اصلی بلوند قرمز با بلوند طبیعی، تناژ قرمزی موجود در آن می‌باشد.

به همین دلیل، بیشتر افراد فرق چندانی میان این دو قائل نیستند. جهت دست‌یابی به این رنگ، باید موهای خود را به‌ طور کامل دکلره نمایید. سپس یک بلوند با تناژ قرمز انتخاب نموده و موهای خود را با کمک آن رنگ نمایید. بلوند بسیار قرمز تناژ قرمزی بیشتری داشته و یک رنگ ما بین طلایی و قرمز را در اختیار شما می‌گذارد.

رنگ موی قرمز شرابی

رنگ موی قرمز شرابی

رنگ موی شرابی، یکی از زیباترین طیف‌های رنگ موی قرمز است. در این رنگ، قرمز مایل به بنفش را مشاهده خواهید کرد. این رنگ صرف نظر از مقدار روشنی پوست، برای تمامی افراد جذابیت دارد. رنگ موی قرمز شرابی پوست سبزه را یک‌دست‌تر و پوست روشن را درخشان‌تر جلوه خواهد داد.

رنگ موی قرمز مسی

رنگ موی قرمز مسی

بی‌شک رنگ قرمز مسی یکی از خاص‌ترین و زیباترین رنگ‌ها در این طیف رنگی به شمار می‌رود. این رنگ، همچون سیم‌های مسی به نظر رسیده و تناژ نارنجی و هویجی هم دارد. هرچند به ‌دست آوردن این رنگ هم چالش برانگیز است. پیشنهاد می‌کنیم برای این رنگ، حتما به یک سالن معتبر و خوب مراجعه نمایید. چند هایلایت روشن‌تر و تیره‌تر در این طیف، نتیجه نهایی بسیار بهتری را در اختیار شما خواهد گذاشت.

رنگ موی قرمز ارغوانی (رنگ موی قرمز تیره)

رنگ موی قرمز ارغوانی ( رنگ موی قرمز تیره)

رنگ قرمز ارغوانی پایه 5 است. که می‌توان این رنگ را در گروه رنگ قرمز مخملی هم قرار داد. در نتیجه جزو رنگ موی قرمز تیره است. در صورتی که نمی‌خواهید تناژ قرمزی رنگ چندان به چشم بیاید، این رنگ مو بسیار مناسب است. از جهتی دیگر پایه رنگ شما باید تیره باشد، پس حتما به سراغ این رنگ بروید. برای رنگ قرمز مخملی و یا قرمز ارغوانی به دکلره نیازی نیست.

مطالب پربازدید:  انواع رنگ موی عسلی و نحوه تشخیص رنگ مناسب

 

اگر موهای خود را رنگ نکرده‌اید یا رنگ‌های با تناژ قهوه‌ای با پایه 5 تا 6 هم باشد، می‌توانید این رنگ قرمز را با اکسیدان 9 درصد بر روی موهای خود قرار دهید. در ضمن در صورتی که تمایل دارید همچون همان رنگ موی قرمز مخملی درآید، می‌توانید موهای خود را تا پایه 7 دکلره کنید. تنها با یک مرحله عمل دکلره به طور معمول به پایه می‌رسد. سپس رنگ مورد نظر خود را با اکسیدان 6 درصد و با یک بند انگشت واریاسیون بنفش بر روی موی دکلره شده قرار بدهید.

ضمنا شما می‌توانید جهت تهیه انواع ابزار موردنیاز خود جهت دست‌یابی به رنگ موی قرمز به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مدیسه مراجعه نمایید.

 

منبع : hairstyles

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “رنگ موی قرمز و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

  1. رضا گفت:

    رنگ موی قرمز خیلی جذابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *