25 مدل لباس مجلسی شیک

پوشیدن لباس مجلسی شیک برای تمامی بانوان امر بسیار مهمی است. هر شخص می‌خواهد در مهمانی که حضور پیدا می‌کند، دلربا ظاهر شود و به نوعی چشم‌ها و توجه‌ها را به سمت خود بکشاند. برای اینکه بتوانید لباس زنانه شیک و مناسبی پیدا کنید، حتما نباید به دنبال مد بود، زیرا ممکن است مد لباس مجلسی سال برای استایل شما مناسب نباشد.

به عنوان مثال ممکن است کت مجلسی شیک، تن‌خور بهتری نسبت به مدل پیراهن یقه قایقی داشته باشد. از این رو برای انتخاب لباس مجلسی به دنبال مدلی که در تن شما شیک و چشمگیر خواهد بود، بروید. برای خرید لباس مجلسی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لباس معتبر رجوع کنید. در ادامه قصد داریم 35 مدل لباس شیک مجلسی را به شما معرفی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عناوین مقاله ...

انواع مدل لباس مجلسی شیک : شایسته زیبایی شما

تنوع مدل لباس مجلسی بسیار گسترده بوده و شما می‌توانید با هر استایل، سلیقه و بودجه‌ای که دارید، لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته سعی کنید چندان به دنبال اجناس ارزان قیمت نباشد؛ زیرا اگر کیفیت دوخت و پارچه پایین باشد، لباس جذابیت خاصی نخواهد داشت. در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

لباس با کمربند پاپیون دار

لباس با کمربند پاپیون دار

مدل پاپیون سبک‌های بسیار متنوعی را می‌آفریند. می‌توان انواع لباس مجلسی را با این مدل برای خود انتخاب کرد. پاپیون می‌تواند در قسمت مختلف لباس و در سایزهای متفاوت ظاهر شود. کمر، روی شانه و زیر گردن جز قسمت‌های مورد علاقه طراحان برای ایجاد پاپیون است.

لباس با پارچه و گیپور سفید

لباس با پارچه و گیپور سفید

لباس مجلسی شیک گیپور سفید جلوه بسیار زیبایی به افراد خواهد داد. شاید شما نیز فکر کنید که این مدل بیشتر مناسب لباس عروس خانوم‌ها بوده اما رنگ سفید تنها محدود به یک لباس و روز خاص نخواهد شد. همچنین لباس مجلسی گیپور سفید رنگ برای افراد لاغر اندام انتخاب بسیار مناسبی است.

لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه

پیراهن دخترانه با یقه مربع که از جنس مخمل دوخته شده است، زیبایی دختران جوان را چندین برابر خواهد کرد.

لباس مجلسی شیک قرمز

لباس مجلسی قرمز

لباس مجلسی شیک بلند قرمز انتخاب افراد با اعتماد به نفس بالایی است که می‌خواهند در مجالس چشم‌ها را به سمت خود جلب کنند.

مدل بلوز و دامن

مدل بلوز و دامن

یکی از مدل‌های بسیار رایج لباس مجلسی، بلوز و دامن است. بلوز زنانه و دامن بلند مجلسی شیک برای استایل اغلب افراد با هر سنی مناسب است.

مدل لباس مجلسی بندی

مدل بندی

اگر شما از استایل خوبی برخوردار هستید، در انتخاب مدل‌ها با محدودیت مواجه نخواهید شد. اما اگر شما فردی هستید که قسمت بالاتنه بدنتان نسبت به پایین تنه بزرگ‌تر است، باید لباس مدل بندی که به وسیله گره پشت گردن بسته می‌شود، انتخاب کنید.

مدل پرنسسی

مدل پرنسسی

لباس مجلسی ماکسی همراه با یقه دلبری و آستین‌های پفی ما را به یاد سیندرلا و لباس زیبایش خواهد انداخت.

لباس شیک مدل پشت بلند

مدل پشت بلند

مدل لباس مجلسی شیک پشت بلند مخصوص بانوانی با قد کشیده و لاغر اندام است. این مدل زیبا که تنوع بسیار زیادی نیز دارد حتی برای مدل لباس عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل پشت عریان

مدل پشت عریان

یکی از انواع لباس‌های مجلسی بوده که در قسمت پشت بدن کاملا عریان است.

قیمت ترندهای لباس مجلسی شیک زنانه

لباس زنانه مدل پولک دار

مدل پولک دار

پارچه پولکی به دلیل شاین و درخششی که دارد، بسیار مناسب مجالس است. این پارچه جذاب و خاص چهره و استایل شما را خیره کننده خواهد کرد.

مدل جلوباز

مدل چاک در پهلو

اگر شما به لباس مجلسی بلند علاقه دارید و همچنین مانتو جلوباز را هم دوست دارید، پیشنهاد ما به شما این است که مدل جلوباز را انتخاب کنید.

مطالب دیدنی:  20 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

مدل دکلته

مدل دکلته

کلمه دکلته یک واژه فرانسوی بوده و به لباسی گفته می‌شود که در قسمت شانه‌ها، گردن و دست‌ها پوششی ندارد. البته دکلته انواع مختلفی دارد و در بعضی از مدل‌ها حتی تک آستینه بوده یا پشت لباس بدون پوشش است.

لباس مجلسی شیک مدل بدون بند

مدل بدون بند

منظور مدل لباسی است که در قسمت بالای سینه، کشی تعبیه شده و به وسیله آن لباس روی تن می‌ماند. این مدل مناسب افرادی است که تمایلی به پوشیدن سوتین بند دار ندارند.

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس مجلسی قرمز شیک ترند

مدل حریر مشکی با دامن قرمز

مدل حریر مشکی با دامن قرمز

مدل بلوز مشکی حریر با رنگ قرمز ترکیب بسیار جذابی ایجاد می‌کند. رنگ قرمز به خودی خود مانند یک آهنربا توجه همه را به سمت شما می‌کشاند به خصوص اگر با رنگ مشکی ست شود.

مدل حریر همراه با دانتل

مدل حریر همراه با دانتل

یکی از برازنده‌ترین لباس‌های مجلسی ترکیب حریر با دانتل است. هر دو این پارچه‌ها به تنهایی باعث جذابیت خواهند شد. حالا شما لباسی را تجسم کنید که هر دو را با هم دارد.

مدل دامن کلوش

مدل دامن کلوش

دامن کلوش در انواع مختلفی مانند تمام کلوش، نیم کلوش و یک کلوشه دوخته می‌شود. دامن کلوش را می‌توان هم به صورت‌ کوتاه و هم بلند انتخاب کرد.

مطالب دیدنی:  30 مدل لباس مجلسی کوتاه ترند سال

مدل دامن گلدار

مدل دامن گلدار

طرح گل روی پارچه لباس محبوب قلب بسیاری از خانوم‌های خوش سلیقه است. اگر شما ایکس لارج هستید، بهتر است از این مدل استفاده نکنید. اما اگر بسیار مورد پسند شما است، سعی کنید گل‌های لباس ریز و کوچک باشند.

مدل دنباله دار

مدل دنباله دار

یکی از مدل‌های لباس مجلسی، پیراهنی است که در قسمت پایین دنباله دارد. این مدل زیبا و پرطرفدار از تنوع و گستردگی بسیاری زیادی برخوردار بوده و بلندی دامن بسته به سلیقه فرد است.

لباس زنانه شیک مدل سنگ دوزی

مدل سنگ دوزی

برای داشتن لباس زنانه شیک می‌توان از مدل‌های سنگ دوزی شده استفاده کرد. در این لباس‌ها سنگ دوزی در قسمت‌هایی مانند یقه، سر آستین و شانه‌ها جلوه بسیار منحصر بفردی به لباس خواهد داد.

مدل حجابدار

مدل حجابی

لباس مجلسی پوشیده و با حجاب بسیار شیک و دلربا در بازار موجود بوده و این امکان را به این دسته از بانوان می‌دهد که با خیال راحت در تمامی مجالس مهمانی بسیار شیک ظاهر شوند.

مطالب دیدنی:  شیک ترین لباس‌های مجلسی پوشیده باحجاب ترند 1401

مدل کوکتل

مدل کوکتل

این مدل لباس استایل‌های خاص خود را دارد. شاید تعجب کنید اما مدل کوکتل کت و شلوار و کت و دامن زنانه را نیز در بر می‌گیرد. اگرچه این مدل کژوال بوده اما این مدل ساده مناسب بانوان شیک پوش است.

مدل لباس رومی

مدل لباس رومی

مدل رومی یکی از مدل‌های بسیار قدیمی بوده که تا به امروز طرفداران بیشماری دارد. این مدل معمولا تک آستین یا تک بند بوده اما امروزه طراحان تنوع زیادی را وارد مدل لباس رومی کرده‌اند.

مدل لباس ماهی

مدل لباس ماهی

لباس مجلسی دامن ماهی مدل‌های مختلفی اعم از برش‌دار، دنباله‌دار و حتی کوتاه دارد.

مدل لباس مجلسی شیک کوتاه

مدل کوتاه

لباس مجلسی کوتاه طرفداران خاص خود را داشته و تقریبا می‌توان گفت که برای سنین مختلف کاربرد دارد. اما استایل افراد در این مدل بسیار مهم است. اگر قسمت پایین تنه بدن شما پر است، از پوشیدن این لباس صرف نظر کنید.

مطالب مرتبط :  30 مدل لباس مجلسی کوتاه ترند سال

لباس مجلسی شیک بلند

لباس مجلسی شیک بلند

این لباس مجلسی زنانه تنخوری جذب داشته و بالاتنه آن به صورت کاملا براق می‌باشد که چشم هرکسی را به خود خیره می‌کند.

ست نیم‌تنه و دامن مجلسی شیک

لباس مجلسی زنانه یقه رومی هلویی Vichy

لباس مجلسی زنانه یقه رومی هلویی Vichy دارای کاپ در قسمت سینه و دامن آستردار بوده و دارای نوار پلاستیکی در یقه برای استحکام فرم بهتر بلوز می‌باشد. این لباس بهترین گزینه برای مهمانی رسمی و نیمه‌رسمی است.

پیراهن زنانه نخی کبریتی سفید ایفل Eiffel کد 9008

پیراهن زنانه نخی کبریتی سفید ایفل Eiffel کد 9008

پیراهن زنانه نخی کبریتی سفید ایفل Eiffel کد 9008

این پیراهن نخی کبریتی دارای آستین بلند و یقه ایستاده می‌باشد که طراحی سرشانه‌ها و پشت لباس به آن جلوه‌ای بسیار خاص داده است.

پیراهن بلند کمر گتر ناریان

پیراهن بلند کمر گتر ناریان

این پیراهن با آستین حلقه‌ای و یقه شومیزی از جنس پلی آمید و ویسکوز بوده و گزینه‌ای بسیار زیبا برای فصول گرم سال می‌باشد.

پیراهن کمربند دار آستین پفی ناریان

پیراهن کمربند دار آستین پفی ناریان

مدل‌های پف‌دار مخصوصا در قسمت آستین و سرشانه از محبوب‌ترین مدل‌ها در میان بانوان هستند که نمی‌توان منکر زیبایی آن‌ها شد. این پیراهن مجلسی زنانه نیز با آستین‌های کوتاه پفی و کمربند همرنگ و هم‌جنس با لباس یک انتخاب شیک و زیبا برای تابستان کی‌باشد.

لباس مجلسی زنانه کرپ مشکی مودو

لباس مجلسی زنانه کرپ مشکی مودو

این لباس مجلسی به رنگ مشکی، با طرحی ساده، از جنس کرپ، با مدل یقه هفت و آستین سه‌ربع تن‌خور معمولی Standard Fit داشته و بهترین گزینه برای یک استایل کژوال شیک می‌باشد.

لباس مجلسی زنانه مخمل

لباس مجلسی زنانه مخمل راسته سرمه ای مودو

جنس پارچه استفاده شده در این لباس مجلسی زنانه، مخمل اکلیلی بوده، تن‌خور آن Slim Fit و دارای یک زیپ در پشت لباس جهت باز و بسته کردن است. فرم یقه گرد و آستین‌های لباس بلند می‌باشد.

پیراهن چرم زنانه قهوه ای آتریسا Atrisa مدل Amma

پیراهن چرم زنانه قهوه ای آتریسا Atrisa مدل Amma

این لباس مجلسی تهیه شده از چرم مصنوعی بوده و دارای دو جیب در کناره‌های لباس و کمربند از جنس و رنگ پیراهن می‌باشد.

پیراهن زنانه نخی کبریتی سفید ایفل Eiffel کد 9009

پیراهن زنانه نخی کبریتی سفید ایفل Eiffel کد 9009

این پیراهن با تکه‌دوزی‌های توری در قسمت میانی نمایی بسیار زیبا به خود گرفته و یقه دلبری و تن‌خور اسلیم فیت لباس، آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای بانوان شیک‌پوش کرده است.

پیراهن زنانه جین آف شولدر آبی روشن مودو

پیراهن زنانه جین آف شولدر آبی روشن مودو

این مدل لباس مجلسی زنانه از جنس جین دارای یقه آف شولدر و آستین کوتاه می‌باشد. همچنین تن‌خور این کار آزاد Standard Fit بوده و مناسب استایل‌های کژوال است.

مدل لباس هالتر

مدل لباس هالتر

این یقه نام آشنا و بسیار محبوب مدلی است که به صورت نوار یا یک تکه پارچه دور گردن بسته می‌شود و قسمت شانه عریان است.

مطالب مرتبط :  25 عکس مانتو مجلسی جدید ترند و پرطرفدار

شیک بودن برازنده شماست!

پوشیدن لباس مجلسی شیک و برازنده باعث ایجاد جذابیت و بالا رفتن اعتماد بنفس در افراد خواهد شد. مهمترین مورد این است که فقط به دنبال مد روز نبوده و بهترین لباس را که مناسب استایل هر فردی است، انتخاب شود. ما در این مقاله سعی کردیم 35 مدل لباس مجلسی شیک را به شما معرفی کنیم. نظر شما چیست؟ شما کدام مدل را پسندیده‌اید؟ تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

 

منبع : littleblackdress

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *