معرفی انواع ضد آفتاب ارزان قیمت و درجه یک

در میان لوازم آرایشی و بهداشتی که در روتین روزانه مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند،‌ انواع ضد آفتاب ارزان نقش بسیار پراهمیتی دارد. این کرم به سالم ماندن پوست کمک شایانی می‌نماید. شاید بتوان بعضی از محصولات مراقبت از پوست را از روتین خود حذف نمود، ولی ضدآفتاب را هرگز.

درنتیجه، هزاران ضدآفتاب گوناگون با برند‌ها و خواص متفاوت هر روز به بازار ارائه می‌شوند. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید بودجه چندانی را به آن اختصاص بدهید،‌ بهتر است از انواع ضد آفتاب ارزان قیمت استفاده نمایید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

حتی چنانچه قصد داشته باشید که تنها چند دقیقه از روز را در خارج از خانه سپری نمایید یا حتی در طول زمستان به بیرون روید،‌ باید از انواع ضد آفتاب ارزان استفاده نمایید. لازم به ذکر است که بعضی از متخصصان پوست استفاده از آن را در خانه هم توصیه می‌کنند. درنتیجه،‌ بدون توجه به اینکه در طی روز چه کاری قرار است انجام بدهید، مطمئن شوید که هرصبح پوست خود را به ضدآفتاب آغشته می‌کنید.

معرفی انواع ضد آفتاب ارزان

معرفی انواع ضد آفتاب ارزان

ما تمامی محصولاتی که در خارج از کشور تولید می‌شوند را بررسی نموده‌ایم، با متخصصان این زمینه مشورت کرده و در ادامه چندین ضد آفتاب ارزان و خوب را به شما معرفی خواهیم کرد. در واقع ما بهترین‌ها را در هر حوزه برای شما گردآوری و تمامی خصوصیات آن‌ها را، چه بد و چه خوب،‌ بازگو کرده‌ایم. درنتیجه،‌ می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و هزینه بسیار کمتری پرداخت کنید.

آلبا: مناسب‌ترین قیمت بهترین ضد آفتاب خارجی

مناسب‌ترین قیمت بهترین ضد آفتاب خارجی

Alba’s Sensitive Fragrance Free Mineral Sunscreen Lotion یک کرم ضد آفتاب ارزان قیمت بوده که کیفیتی مناسب و قیمتی فوق‌العاده دارد. از نقاط قوت این کرم می‌توان به جذب سریع توسط پوست، چرب نبودن و سبک بودن اشاره نمود. ولی این کرم هم همچون مورد قبلی ممکن است حالتی گچی به خود بگیرد. این لوسیون ضدآفتاب فاقد مواد معدنی حساسیت‌زا بوده و فقط چند دلار قیمت دارد.

ویژگی‌های این کرم به‌طوری است که با محصولات گران‌قیمت رقابت می‌نماید. فرمول‌های ترکیبات این کرم، آن‌قدر ملایم بوده که می‌توان آن را برای صورت و بدن استفاده کرد.  این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت از انواع معدنی بوده و ترکیبات فعال آن شامل اکسید روی و دی‌اکسید تیتانیوم می‌شود. SPF این کرم 30 می‌باشد و هر مورد آن 118 میلی‌لیتر است.

لوسیون ضدآفتاب فاقد مواد معدنی حساس آلبا در ترکیبات خود اکسی بنزن و اکتینوکسات نداشته و تا 80 دقیقه در آب حل نمی‌گردد. خبر خوب این است که در مراحل تهیه این کرم،‌ هیچ آزمایشی بر روی هیچ حیوانی انجام نشده است.

ضد آفتاب ارزان و خوب، که از داروخانه می‌توان خرید

ضد آفتاب ارزان و خوب، که از داروخانه می‌توان خرید

در داروخانه‌ها کرم‌های زیادی فروخته می‌شوند، ولی لوسیون مرطوب‌کننده فوق‌سبک  CeraVe، هم کیفیت مناسبی داشته و هم مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. این کرم ضدآفتاب ارزان قیمت سبک بوده و به‌خوبی پوست را آبرسانی می‌نماید. همچنین بعد از استفاده، این محصول به پوست شخص حالتی مات می‌بخشد. البته مراقب باشید که در بعضی از مواقع ممکن است این کرم بر روی پوست دانه‌دانه گردد.

هرزمان که صحبت از محصولات مراقبت از پوستی که در داروخانه ارائه می‌شوند، به میان می‌آید، برند CeraVe توجهات را به خود جلب می‌کند. لوسیون مرطوب‌کننده فوق‌سبک CeraVe با یک فرمولاسیون شیمیایی از پوست شما در مقابل نور آفتاب مراقبت می‌کند. ضدآفتاب‌هایی که پیش ‌ازاین با آن‌ها آشنا شدیم،‌ همگی دارای فرمولاسیون فیزیکی بوده و از ترکیبات معدنی درست شده‌اند.

این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت بدون اینکه منافذ پوست را مسدود نماید،‌ سرامیدهای ضروری و اسید هیالورونیک سد پوست را فراهم می‌کند.

ضد آفتاب ارزان و خوب، که از داروخانه می‌توان خرید

این کرم از انواع شیمیایی بوده و آووبنزون، هموسالات، اکتیسالات و اکتوکریل ترکیبات فعال آن می‌باشند. این ضدآفتاب SPF مقابل با 30 دارد. این کرم در بسته‌های 50 میلی‌لیتری به فروش می‌رسد. در مقابل آب مقاوم بوده و زمان ساخت آن، هیچ آزمایشی بر روی هیچ حیوانی صورت نگرفته است. همچنین،  اکسی بنزن، اکتینوکسات در ترکیبات آن مشاهده نمی‌شوند.

قیمت انواع ضد آفتاب اورجینال و با کیفیت

 

نوتروژینا: کرم ضد آفتاب ارزان‌ برای پوست روشن

کرم ضد آفتاب ارزان‌ برای پوست روشن

کرم ضدآفتاب Neutrogena Ultra Sheer Dry-Touch Broad Spectrum هم کیفیت خوبی داشته و هم مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت چرب نبوده و به‌سرعت جذب پوست می‌گردد. همچنین، SPF  آن نسبت به سایر گزینه‌ها بسیار بیشتر است. البته در بعضی از مواقع ممکن است این کرم بر روی پوست دانه‌دانه گردد.

درصورتی که پوست روشنی دارید و مستعد آفتاب‌سوختگی می‌باشید، برای شما واجب است یک عدد کرم ضدآفتاب Neutrogena Ultra Sheer  را تهیه نمایید. این کرم با SPF 100  محافظت بسیار بالایی و کاملی را از پوست شما در برابر اشعه‌های خورشید ارائه می‌دهد. این کرم که با فرمول Dry-Touch  عرضه می‌گردد سریعا جذب پوست شده و یک‌ لایه بدون چربی را بر روی آن ایجاد می‌نماید.

ضد افتاب ارزان قیمتی که از داروخانه می‌توان خرید

این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت از انواع شیمیایی بوده و آووبنزون، هموسالات، اکتیسالات، اکتوکریلن، اکسی بنزن ترکیبات فعال آن می‌باشند. این ضدآفتاب دارای SPF برابر با 100 است. این کرم در بسته‌های 50 میلی‌لیتری فروخته می‌شود. این ضدآفتاب تا 80 دقیقه، در برابر آب مقاوم بوده و زمان ساخت آن، هیچ آزمایشی بر روی هیچ حیوانی صورت نگرفته است. همچنین، آمینوبنزوئیک اسید 4 و اکتینوکسات در ترکیبات آن مشاهده نمی‌شوند.

آوینو: بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست

آوینو: بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست

تا به حال چندین نمونه کرم را به شما معرفی کرده‌ایم که ضدآب بوده‌اند. ولی بهترین ضد آفتاب از این لحاظ، لوسیون بدن Aveeno  Protect + Hydrate   ضدآفتاب می‌باشد. این کرم بسیار سبک بوده و پوست را به‌خوبی آبرسانی می‌نماید. علاوه بر این،‌ پوست فورا این کرم را به خود جذب می‌کند. البته ممکن است بعضی از افراد، رایحه قوی این ضدآفتاب را نقطه‌ضعف آن به شمار آورند.

درصورتی که در برنامه روزانه خود شنا در استخر و یا تمرین در فضای باز را دارید،‌ کرم ضدآفتاب Aveeno Protect + Hydrate  شما را ناامید نخواهند کرد. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت از وقتی که شنا را آغاز نمودید تا 80 دقیقه بعد از آن، به طور کامل بر روی پوست باقی می‌ماند.

افزون بر این،‌ زمانی که به ورزش مشغول هستید و دچار تعریق می‌شوید هم همین مقاومت را از خود نشان می‌دهد و از پوست شما در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌نماید. همچنین این محصول پوست شما را با رطوبت ملایم هم تغذیه می‌نماید.

مطالب کاربردی:  راهنمای انتخاب ضد آفتاب و طرز صحیح استفاده از آن

 

بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست

این محصول از انواع شیمیایی بوده و ترکیبات فعال آن شامل آووبنزون، هموسالات، اکتیسالات، اکتوکریلن می‌شود. شایان ذکر است که در تهیه آن اکسی بنزن، اکتینوکسات و روغن مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. ناگفته نماند که SPF این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت برابر با 30 می‌باشد. در تهیه این محصول نیز، حیوانات مورد آزار و اذیت تست‌های زیادی قرار گرفته‌اند.

درما ای آل اسپورت: ضدآفتاب ارزان‌ مناسب ورزش‌ و بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان

درما ای آل اسپورت: ضدآفتاب ارزان‌ مناسب ورزش‌ و بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان

کرم ضدآفتاب صورت درما ای آل اسپورت، آبرسانی بی‌نظیری دارد و نسبت به نمونه پیشین در مورد ورزش ‌کردن تخصصی‌تر عمل می‌نماید. در واقع بهترین انتخاب شما برای اوقاتی که می‌خواهید در فضای باز بگذرانید،‌ این ضدآفتاب خواهد بود. این کرم سریعا جذب شده ولی پس از مصرف آن ممکن است سفیدی‌های گچ مانندی روی پوست ایجاد شود.

ما این محصول را به تمامی دوندگان، کوهنوردان، دوچرخه سواران و هر شخص دیگری که در فضای باز ورزش می‌کند، توصیه می‌کنیم. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت و فوق‌العاده آبرسان با SPF 30 روی پوست‌های عرق کرده تا 80 دقیقه باقی می‌ماند.

درنتیجه، با خریداری این کرم،‌ خیال شما از بابت پوست خود راحت می‌شود. این کرم در گروه نمونه‌های شیمیایی قرار دارد. اکتوکریلن، اکتیسالات و آووبنزون ترکیبات فعال آن می‌باشند. هر عدد از آن دارای 59 میلی‌لیتر کرم و فاقد اکسی بنزن و اکتینوکسات است. خوشبختانه، این کرم بر روی هیچ حیوانی تست نشده است.

پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی: ضد آفتاب ارزان ایرانی رنگی و فاقد چربی شون

پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی: ضد آفتاب ارزان ایرانی رنگی و فاقد چربی شون

همان‌گونه که پیش ‌از این هم گفتیم امکان دارد به علت شرایط اقتصادی یک کرم ضد آفتاب ارزان قیمت خارجی در ایران قیمت زیادی داشته باشد. اصلا نگران نباشید.

کرم‌های ضدآفتاب مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت هم در میان نمونه‌های ایرانی وجود داشته که با کمی جستجو آن‌ها را پیدا خواهید کرد. کرم ضدآفتاب رنگی فاقد چربی شون، از انواع ضد آفتاب ارزان ایرانی باکیفیت است. کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی +SPF50 شون 50 میلی لیتر برای پوست‌های چرب مناسب بوده و دارای رنگ‌دانه هم است.

مطالب پربازدید:  فلوئید چیست و مزایا و معایب فلوئید در ضد آفتاب

 

پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی: ضد آفتاب ارزان ایرانی رنگی و فاقد چربی شون

این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت از پیری پوست جلوگیری نموده و مانع از به‌ وجود آمدن لک‌های پوستی می‌شود. افزون بر این، افرادی که از این کرم استفاده می‌نمایند، نیازی به نگرانی درمورد لک‌های خود ندارند.

زیرا کرم ضدآفتاب رنگی فاقد چربی شون در برابر تولید ملانین در پوست از خود مقاومت بروز داده تا لکه جدیدی بر پوست ظاهر نگردد. این کرم از آفتاب‌سوختگی و حتی  قرمز شدن پوست ناشی از نور آفتاب جلوگیری می‌کند. این محصول با  50 SPF، از پوست در مقابل اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند.

 

منبع : treelinereview

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *