ادکلن زنانه معروف

بدون شک رایحه و عطر خوب هر شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است. در دیدار اولیه با رایحه معطر و خوشایند از فرد می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن دیگران ماندگار باشد. همانطور که تقریبا تمامی افراد به بوی افراد نزدیک خود همانند بوی مادر یا بوی نوزاد که رایحه‌ای آشنا برای آن‌ها است، واکنش خوب نشان می‌دهند، اطرافیان نیز به عطر خوش عکس‌العمل خوبی خواهند داشت. چند ادکلن زنانه معروف توانایی نفوذ و ماندگار کردن رایحه خوب در  قلب و ذهن دیگران را به راحتی خواهند داشت که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت.

نکته‌ای که تمامی افراد هنگام خرید عطر و ادکلن باید به آن دقت کنند، این است که هر فرد دارای طبع گرم یا سرد خواهد بود. به همین دلیل ادکلن های معروف خنک زنانه یا عطرهایی با رایحه‌های گرم تولید شده‌اند و در دسترس قرار دارند. چنانچه فردی بدون توجه به این موضوع اقدام به خرید عطر کند، ممکن است با سردرد مواجه شود. در نتیجه افراد دارای طبع گرم باید از عطرهای خنک و افراد با طبع سرد باید از عطر گرم بهره‌مند شوند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع رایحه عطر و ادکلن را بشناسید

مردم از دیرباز با عطر گل و مشک به خوشبو کردن خود و لباس‌هایشان می‌پرداختند. امروزه نیز تعداد زیادی از ادکلن زنانه معروف بر پایه گل ساخته شده است. درواقع تمامی رایحه‌های معطر از دل طبیعت الهام گرفته شده‌اند. رز، مریم و یاس از جمله گل‌های معروفی هستند که در ترکیب عطرهای زنانه بر پایه گل به کار می‌روند و طرفداران زیادی دارند.

رایحه‌های شرقی که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، بر پایه بوی خاک و مشک تولید می‌شوند. این دسته از عطرها و ادکلن‌ها که با بوی انواع ادویه مثل هل و دارچین ترکیب می‌شوند، دارای جاذبه و کشش بالایی هستند و جزو دسته عطرهای گرم محسوب می‌شوند.

عطرهایی بر پایه میوه نیز که طبعی شیرین دارند، مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته‌اند. سیب و هلو از میوه‌های پرطرفدار در میان سازندگان و مصرف کنندگان ادکلن‌های بر پایه میوه هستند.

10 ادکلن زنانه معروف کدامند؟

پیش از معرفی چند عطر زنانه معروف باید این نکته را یادآور شد که هر ادکلنی دارای سه رایحه خواهد بود که اصطلاحا آن‌ها را نت اولیه، نت میانی و نت پایانی می‌نامیم. در زمان اسپری کردن یک عطر یا استعمال آن رایحه اولیه‌ای که به مشام خواهد رسید را نت آغازین می‌خوانند. پس از گذشت مدتی نت میانی و در انتها نت پایانی به عطرافشانی خواهند پرداخت. بر این اساس در ادامه چند مدل از عطرهای زنانه را معرفی خواهیم کرد.

دانستنی‌های جذاب:  همه آنچه که باید درباره عطرها بدانید!

1- عطر زنانه Lancome La vie est belle

ادکلن معروف زنانه Lancome La vie est belle با بسته‌بندی شیک و باکیفیت می‌تواند گزینه بسیاری از بانوان خوش‌سلیقه باشد.

رایحه پایدار و شیرین این عطر زنانه معروف سبب شهرت و محبوبیت بالای آن شده است.Lancome La vie est belle از عطرهای معروفی به شمار می‌رود که بر پایه میوه‌های شیرین ساخته شده‌اند. به دلیل گرم و شیرین بودن، این عطر می‌تواند گزینه خوبی برای فصول سرد سال محسوب شود، هر چند که مانعی برای استعمال آن در فصول گرم نیز وجود ندارد و بستگی به تمایل افراد خواهد داشت. لازم به ذکر است این عطر مناسب مهمانی‌های شبانه است و کاربرد روزانه نخواهد داشت.

2- عطر زنانه Good Girl

ادکلن زنانه معروف Goog Girl با بسته بندی شبیه به یک لنگه کفش زنانه و رایحه‌ای دلپذیر مورد توجه قرار می‌گیرد.

معروف ترین عطر زنانه که طبعی گرم و شیرین دارد را می‌توان Good Girl کارولینا هررا دانست. این ادوپرفیوم زنانه با ظاهری زیبا و همچنین رایحه شکلات و کاکائو طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. رایحه قهوه و بادام این عطر خوشبو می‌تواند تمامی توجه و نظرات را در یک مجلس به سمت شما معطوف کند.

3- عطر زنانه Crystal Noir از برند Versace

در ترکیب ادکلن ورساچه کریستال نویر از هل، فلفل، شکوفه پرتقال، چوب صندل و مشک استفاده شده است.

عطر کریستال نویر از برند ورساچه که از ادکلن‌های معروف زنانه به شمار می‌رود، با رایحه‌ای گرم مناسب فصول سردتر سال خواهد بود. ورساچه که برندی ایتالیایی است با تولید محصولات مرغوب و باکیفیت در تمامی زمینه‌ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و توانسته با تولید این ادکلن زنانه معروف جای خود را در میان سایر رقبا باز کند. 

این ادکلن با رایحه کلاسیک خود مناسب مهمانی‌های شبانه و مراسم‌های خاص است. علاوه بر این بسته‌بندی شیک و زیبای این ادکلن می‌تواند آراستگی بیشتری را به میز توالت بانوان هدیه دهد.

4-  عطر Miss Dior

عطر Miss Dior  با رایحه گرم و شیرین و با بسته‌بندی شیک مورد پسند بانوان زیادی قرار گرفته است.

عطر Miss Dior نیز که سال‌ها است در میان اسامی عطرهای معروف زنانه خودنمایی می‌کند، از ترکیب جادویی گل، میوه و مرکبات بهره می‌گیرد. نشاط حاصل شده از رایحه رز ترکی و مرکبات می‌تواند شور و اشتیاق جوانی را مجددا در میان بانوان عزیز شکوفا کند.

5-  عطر زنانه CoCo Mademoiselle Chanel

ادکلن زنانه معروف CoCo Mademoiselle Chanel با ظراهری زیبا و ظریف در اندازه 100 میلی لیتری ارائه می‌شود.

برند فرانسوی Chanel در عطر زنانه CoCo Mademoiselle Chanel با استفاده از پرتقال، ترنج، رز ترکی، یاس، مشک سفید، وانیل و … توانسته است عطری دلپذیر و جادویی را با رایحه‌ای شیرین و ملایم به بازار عرضه کند. هوشمندی در ترکیب رویایی این عطر می‌تواند حالتی اغواگرانه به مصرف‌کننده ببخشد.

لیست قیمت ادکلن‌های معروف زنانه

6-  عطر Gucci Bloom

عطر Guuci Bloom و بسته‌بندی باکیفیت آن نیز به ترکیبات و پایه گل آن اشاره دارد.

عطر معروف و زنانه Gucci Bloom که از کمپانی معتبر Gucci پا به عرصه رقابت نهاده است، توانست در مدت زمان کمی طرفداران بی‌‌شماری را به دلیل رایحه شیرین و خنک به خود جذب کند. این عطر که پایه گل دارد، گل‌های معطری همچون یاسمین، مریم و گل پیچی در ترکیب بی‌نظیر خود جای داده است و جزو ادکلن های معروف خنک زنانه به شمار می‌رود.

7-  عطر Jadore برند Dior

عطر Jadore از برند فرانسوی Dior با ترکیب جادویی و سحرآمیز خود با ظاهری زیبا و در اندازه 100 میلی لیتری ارائه می‌شود.

اگر تمایل دارید در یک مهمانی همه افراد را شیفته خود کنید، بهتر است با ادکلن زنانه معروف Jadore از برند Dior آشنا شوید. این عطر که به ادکلن تلخ زنانه معروف است، عطری شیرین، گرم و تند دارد و همه چیز را برای مجذوب کردن اطرافیان در اختیار کاربر قرار خواهد داد. در عطر Jadore از میوه، گل یاس، گل سرخ، ارکیده، شاه توت و … استفاده شده است.

8-  عطر Lancome Midnight

Lancome Midnight Rose عطری جادویی برای افزایش اعتماد به نفس بانوان به شمار می‌رود.

عطر Lancome Midnight که با رایحه‌ای تند و شیرین به بازار عرضه شد، توانست در مدت زمان اندکی بسیاری از طرفداران عطر با پایه گل، گیاه و ادویه را مجذوب و شیفته خود کند. آراستگی یک خانم شیک را می‌توان با این عطر که ترکیبی از چوب، گل، ادویه و وانیل است، به حداکثر میزان خود رساند.

9-  عطر Le Amoure

Lalique Le Amoure با ظاهری زیبا و رایحه‌ای فریبنده عطر زنانه پرفروشی در سراسر جهان محسوب می‌شود.

کمپانی لالیک با ارائه محصولی خنک و شیرین به نام Le Amoure توانست پاسخگوی نیاز و سلیقه بسیاری از بانوان باشد. این عطر فرانسوی که پایه گل رز، نارنج، گل مریم، یاسمین، مشک و چوب صندل را دارد، با رایحه لطیف خود برای تمامی گروه‌های سنی مناسب خواهد بود. حس حضور در یک گل فروشی ادعایی است که با اسپری این عطر می‌توان تحقق یابد.

10-  عطر Lalique Amethyst

بسته‌بندی Lalique Amethyst  با الهام از سنگ آمیتیس طراحی و تولید شده است.

ادکلن زنانه معروف آمیتیس از برند لالیک نیز یکی دیگر از عطرهای دل‌فریب و شیرین به شمار می‌رود. Lalique Amethyst با اکسیر مسحور‌کننده خود که ترکیبی از تمشک، شاه توت، گل ارکیده و چوب است، هر علاقمندی به رایحه‌های شیرین را وسوسه خواهد کرد.

دانستنی‌های جذاب:  کدام عطر برای کدام شخصیت مناسب است؟

چند نکته مهم برای استعمال عطر و ادکلن

به طور کلی هر ادکلن زنانه معروف باید در فصل مناسبی مورد استفاده گیرد که بتواند علاوه بر بخشیدن رایحه خوش به کاربر ماندگاری و تأثیرگذاری بیشتری نیز داشته باشد. عطرهایی که بر پایه مرکبات، ادویه یا شکلات هستند، زمینه‌ای خنک دارند و به همین دلیل برای مصرف در فصل تابستان کاربردی‌تر خواهند بود. 

برای ماندگاری بیشتر عطرهای معروف زنانه بهتر است آن‌ها را روی قسمتی از بدن که دارای نبض است، اسپری کرد. چنانچه قسمت دارای نبض کمی با کرم یا وازلین چرب شود، می‌تواند ماندگاری عطر را برای مدت زمان بیشتری تمدید کند.

استعمال عطر و ادکلن پس از استحمام بهترین حالت ممکن است. چرا که در این زمان پوست عاری از هرگونه تعریق و کاملا تمیز خواهد بود.

خرید ادکلن‌های زنانه معروف و اصل از فروشگاه آنلاین مدیسه

به دلیل محبوبیت استفاده از عطر، ادکلن و هر خوشبوکننده دیگری رقابت در این عرصه سبب پیدایش محصولات تقلبی و کم کیفیت در این بازار شده است. از طرفی تقریبا تمامی مردم تمایل به خرید محصولات اصل و باکیفیت دارند. این دغدغه تنها توسط اعتماد به فروشگاه‌های معتبر عرضه‌کننده محصولات اورجینال امکان پذیر خواهد بود. 

فروشگاه آنلاین مدیسه با سابقه درخشان خود در زمینه محصولات آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن توانسته است طرفداران و دنبال‌کنندگان زیادی را به خود جذب کند. بدون شک خرید عطر زنانه معروف و اصل از فروشگاه مدیسه علاوه بر رایحه‌ای خوش، می‌تواند تجربه خریدی دلچسب را در اذهان ماندگار کند.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *