ترندهای انواع مدل ست لباس زیر زنانه شیک و جدید

شاید در نگاه اول پوشش ظاهری برای افراد به خصوص بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار باشد، ولی با کمی دقت و توجه می‌توان دریافت که لباس زیر برای راحتی فرد و فرم گرفتن بهتر لباس نقش بسزایی دارد. از سال‌های گذشته تاکنون انواع لباس زیر به بازار ارائه شده است که برخی از آن‌ها همچنان کاربرد زیادی را در میان خانم‌ها دارند.

در این مقاله سعی داریم به معرفی چند مدل ست لباس زیر جدید و جذاب بپردازیم. بدون شک هر کدام از این گونه‌های زیبا دارای کاربرد ویژه‌ای همانند استفاده برای لباس‌های مهمانی، ورزش و … هستند. اگر شما نیز به دنبال شناخت مدل‌های جدید و شگفت‌انگیز هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ست لباس زیر زنانه

تمامی خانم‌ها از سنین نوجوانی تا افراد پا به سن گذاشته تمایل دارند با پوشیدن لباس زیر علاوه بر احساس راحتی استایلی خوش فرم و جذاب را نیز تجربه کنند، اما باید دقت کرد که کاربرد هر کدام از ست‌های لباس زیر زنانه در موقعیت مناسب می‌تواند رضایتمندی بیشتری را نیز به دنبال داشته باشد.

به طور مثال از ست لباس زیر اسپرت که مخصوص زمان‌های ورزش و لباس‌های ورزشی طراحی و دوخته شده است، انتظار فرم دهی مناسب برای لباس شب را نمی‌توان داشت.

خرید شورت و سوتین به صورت جداگانه نیز در میان بانوان مرسوم است، ولی به دلیل زیبایی، جذابیت و کیفیت مدل‌ها و ست‌های جدید نمی‌توان از خرید آن‌ها چشم‌پوشی کرد. در ادامه با مدل‌های متنوع‌تری آشنا خواهیم شد.

1- ست لباس زیر مجلسی

عطر، عینک، رژ و ست لباس زیر زنانه سفید که با جذابیت دوخت گیپور نیز همراه شده است، به عنوان ست لباس زیر عروس طرفداران زیادی دارد.

پوشیدن لباس‌های مجلسی با برش و مدل‌های متنوع خود کمی برای بانوان دردسرساز خواهد بود. از طرفی برخی از قسمت‌های لباس زیر زنانه با پوشیدن پیراهن شب مشخص خواهد شد که همین موضوع سبب می‌شود جلوه لباس کاهش یابد. از طرفی نپوشیدن ست‌های لباس زیر نیز فرم لباس را خراب خواهد کرد.

ست لباس زیر مجلسی برای همین موضوع طراحی شده است. به طور مثال برای پوشیدن پیراهن‌هایی با پشت کاملا باز سوتین‌هایی با قسمت‌های نامرئی دوخته شده‌اند یا در هنگام استفاده از پیراهن دکلته می‌توان از لباس زیر مجلسی بدون بند برای فرم بهتر بهره‌مند شد.

ست لباس زیر عروس نیز یکی از انواع زیبا از لباس زیر مجلسی به شمار می‌رود که برای خانم‌های جوان که به تازگی زندگی مشترک را شروع می‌کنند، کاربرد فراوان دارد.

2- ست لباس زیر فانتزی

یک ست لباس زیر فانتزی به رنگ مشکی در کنار رژ، گوشواره، گل و روزنامه در تصویر دیده می‌شود. این مدل از جذابیت بالای جنسی برخوردار است.

زیبایی منحصر به فرد و مسحور کننده ست لباس زیر فانتزی بدون شک هر خانم جوانی را به خرید این مدل زیبا وادار خواهد کرد. لباس‌های زیر فانتزی همانطور که از نام آن‌ها پیدا است، با طراحی‌های عروسکی و جذاب کاربران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

بند‌های قابل بستن در اطراف لگن، تزئینات عروسکی و … از جمله خلاقیت‌های به کار رفته در ست جذاب است. جذابیت این مدل‌ها به گونه‌ای است که تقریبا هر خانمی یک مدل از ست لباس زیر فانتزی عروسکی زیبا و کاربردی را در کشو لباس‌های خود جای خواهد داد.

3- ست لباس زیر اسپرت

2 عدد لباس زیر اسپرت طوسی و مشکی برای استفاده در هنگام ورزش در باشگاه، استخر و ... در تصویر است.

برای جلوگیری از تغییر فرم نامناسب سینه و باسن در حین ورزش بهتر است از ست لباس زیر اسپرت استفاده شود. محکم بودن لباس زیر در حین ورزش سبب آسودگی بانوان در هنگام فعالیت خواهد شد. همچنین اسفنجی و محکم بودن سوتین سبب کوچک شدن سایز سینه می‌شود، به همین دلیل برای داشتن اندامی بهتر و پیشگیری از تکان اندام‌ها در حین ورزش‌های هوازی می‌توان از ست‌های جذاب اسپرت بهره‌مند شد.

تفاوتی میان ورزش در منزل و باشگاه وجود ندارد و باید برای نتیجه‌گیری بهتر اصول اولیه یعنی پوشش مناسب را رعایت کرد.

قیمت انواع ست لباس زیر زنانه

4- ست پوش آپ Push Up

ست لباس زیر پوش آپ به رنگ قرمز جذاب به فرم دهی بهتر سینه کمک خواهد کرد.

از مدل‌‌های پرطرفدار در میان بانوان می‌توان به ست لباس زیر پوش آپ اشاره کرد. این نام به دلیل کارایی این مدل سوتین در میان کاربران شهرت یافته است. سوتین‌های پوش آپ که با پوشش سینه و جلوگیری از افتادگی سینه طراحی و دوخته شده‌اند، دارای مدل‌های متنوع‌تری نیز هستند. افزایش سایز سینه با پوشیدن ست پوش آپ فرم بهتری به لباس‌های بانوان خواهد بخشید.

5-  ست شورت و سوتین اسفنجی

لباس زیر اسفنجی به رaنگ صورتی که با گیپور آراسته شده است، یکی از انواع زیبای لباس زیر اسفنجی محسوب می‌شود.

لباس زیر اسفنجی یکی از انواع پرکاربرد و پرطرفدار در میان خانم‌ها به شمار می‌رود. این مدل جذاب با کاربرد روزانه در میان لباس‌های تمامی خانم‌ها جایگاه به خصوصی دارد. برخی از انواع مدل‌های اسفنجی دارای فنر نیز هستند که به بزرگ‌تر دیده شدن سینه‌ها کمک خواهد کرد.

6-  ست شورت و سوتین تی شرتی

8 رنگ متنوع از لباس زیر تی شرتی که زیبایی خود را مدیون سادگی طراحی و دوخت آن است، در تصویر مشاهده می‌شود. 

نمایان شدن دوخت قسمت‌هایی از لباس زیر همواره برای خانم‌ها دردسر آفرین بوده است. این مشکل در زمان پوشیدن تی شرت بیش از پیش خودنمایی می‌کند. ست شورت و سوتین تی شرتی به همین دلیل طراحی و روانه بازار شده است.

صاف بودن قسمت کاپ این لباس در کنار نداشتن درز دوخت در اطراف و روی کاپ از علل کاربردی بودن این ست در زیر تی شرت و در نتیجه استفاده روزانه آن برای خانم‌ها خواهد بود. همچنین باید عنوان کرد که علت تعبیه کاپ برای این لباس زیر زنانه پوشش دهی نوک سینه خواهد بود.

7- لباس زیر چند منظوره

6 مدل مختلف برای بستن بندهای لباس زیر چند منظوره و کاربرد آن در شکل دیده می‌شود.

لباس زیر چند منظوره همانطور که از نام آن پیدا است، با اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید بتوان ادعا کرد که بیشتر نیازهای یک خانم به لباس زیر با این مدل جذاب مرتفع خواهد شد. داشتن رکاب‌های متفاوت برای بستن بندها به شکل ساده، ضربدری یا استفاده بدون بند روی این ست جذاب علاوه بر کارایی به زیبایی آن نیز می‌افزاید.

مطالب دیدنی: جذابترین مدل شورت زنانه 2022 در امریکا

8-  ست لباس زیر گیپور

ست لباس زیر گیپور بدون فنر که با رنگ طوسی زیبا در کنار گل‌ها قرار دارد. 

یکی از انواع ست‌های لباس زیر که در میان سنین نوجوانی تا میانسالی از محبوبیت بالایی برخوردار است، ست لباس زیر گیپور محسوب می‌شود که با زیبایی خیره کننده انواع مختلفی نیز دارد و برخی از ست‌های گیپور با داشتن فنر برای فرم دهی بهتر سینه بانوان به کار می‌روند و برخی دیگر با ویژگی بدن نمایی جذابیت بیشتری را ایجاد خواهند کرد.

9-  ست شورت و سوتین پلانچ

لباس زیر پلانچ به رنگ بدن که برای لباس‌هایی با یقه باز مناسب هستند.

بانوانی که برای پوشیدن لباس‌های مجلسی با یقه‌های باز یا یقه به شکل 7 مشکل دارند، به راحتی می‌توانند با پوشیدن ست لباس زیر پلانچ از دیده شدن آن‌ها جلوگیری به عمل آورند. ست لباس زیر ویکتوریا سکرت یکی از مشهورترین و زیباترین مدل‌های پلانج به شمار می‌رود.

10- لباس زیر چسبی یا ژله‌ای

قسمت جلو و پشت لباس زیر ژله‌ای به شکل پروانه با رنگ بدن در تصویر دیده می‌شود.

لباس‌های زیر چسبی که به نام ژله‌ای نیز شهرت دارند، با هدف دیده نشدن زیر هر مدل لباسی طراحی و ساخته شده‌‌اند. این مدل لباس زیر برای تمامی سایزها و برای انواع مدل لباس کاربرد دارد. راحتی استفاده از این لباس زیر در کنار بالا آوردن و فرم دادن به سینه زیر لباس سبب محبوبیت این ست جدید و جذاب شده است.

این مدل در قسمت پشت کمر و روی دوش هیچ‌گونه بندی ندارد، ولی فرم خوبی به سینه‌ها خواهد بخشید که با بند جلوی آن نیز سایز آن قابل تغییر خواهد بود.

کاربردی‌ترین لباس زیر برای شما کدام مدل است؟

کیفیت جنس لباس زیر و دوخت آن از نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن دقت کرد. انواع ست لباس زیر با کاربردهای متنوع و زیبایی منحصر به فرد با کیفیت عالی در فروشگاه‌های آنلاین و معتبر قابل دسترسی خواهند بود.

رضایتمندی کاربران از خرید این ست‌های زیبا از قسمت کامنت‌های فروشگاه‌های آنلاین کاملا مشهود است. چه بهتر که در صورت خرید یا داشتن تجربه‌ای مشابه از خرید لذت‌بخش از این فروشگاه‌ها آن را با دیگر دوستان و کاربران به اشتراک بگذاریم و از این طریق از نظرات و تجربیات آن‌ها نیز بهره‌مند شویم.

 

منبع: stylecaster

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *