مروری بر بهترین و بدترین مد سال پیش

اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی خواه‌ ناخواه اثر فوق‌العاده زیادی روی صنعت فشن و مد و آرایش گذاشته‌اند و هر روزه اینفلوئنسرها و مدل‌های اینستاگرامی با ابداع کردن ترندهای جدید برای اینکه توجه‌ها را روی خود بیاورند صنعت مد و فشن را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. گاهی این ترندها زیبا و جذاب هستند اما در اکثر مواقع به قدری عجیب هستند که فقط باعث تعجب می‌شوند .با ما همراه باشیم تا شمارا با بهترین مد و بدترین مد سال پیش آشنا کنیم.

اکلیلی کردن ریشه های مو

اکلیلی کردن ریشه های مو

با اینکه این اغلب ترندها در نوع خود می‌توانند به شدت عجیب باشد اما باید به این مسئله اعتراف کرد که شاید ما نیز بخواهیم آن را امتحان کنیم. تزیین کردن ریشه‌های مو با اکلیل مصنوعی یکی از جذاب‌ترین چیزهایی است که می‌تواند وجود داشته باشد. اما متاسفانه نمی‌شود از این ترند آرایشی برای موها در تمام موقعیت‌ها استفاده کرد. اما اگر در شرایط خاصی قرار دارید و یا به مهمانی خاصی دعوت شده‌اید امتحان کردن این ترند آنقدرها هم نمی‌تواند بد باشد زیرا در نوع خود تا حد بسیاری زیبا است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لب‌های نئونی جذاب‌ترین مد 1401

لب‌های نئونی

لبی که به حالت نورهای نئون آرایش شده است یکی از آن ترندهای آرایشی عجیب بوده که قطعا فقط به درد جلب توجه در موقعیت‌های خاص می‌خورد.مشخص می‌باشد که طبیعتا نمی‌‌توان از این نوع آرایش لب در زندگی روزمره استفاده کرد و البته این نوع آرایش لب می‌تواند به شدت سخت باشد. شما نمی‌توانید فقط با استفاده کردن از رژلب روی لب‌هایتان این ترند را امتحان کرده و نیاز است که از خلاقیت بسیار و ابزار آرایشی خاص استفاده کنید. با این وجود، ترند لب‌های نئونی در نوع خود ترندی جالب است و همچنین سرشار از خلاقیت نیز می‌باشد.

ابروهای هاله‌ای

ابروهای هاله‌ای

همه ما می‌توانیم اعتراف کنیم که این ترند یکی از بدترین ترندهایی بوده است که سال 1401 به خود دیده است. مسلما هیچ‌کدام از ما حاضر نیستیم همچنین مدل ابرویی را در روزمره خود استفاده کرده و هیچ جنبه زیبایی نیز نمی‌توان در این مدل از ابروها یافت. مشخص است کسی که این ترند را پایه‌گذاری کرده فقط و فقط به دنبال جلب توجه بوده و امیدواریم هر چه زودتر این ترند برای همیشه از روزگار محو شود..

مطالب باور نکردنی:  عجیب ترین روزهای جهانی: از روز جهانی چرت زدن تا توالت

 

آرایش سایه چشم تاج

آرایش سایه چشم تاج

سایه چشم به شکل تاج ، یکی دیگر از ترندهای عجیبی بود که اول در اینستاگرام معرفی شد و باعث شد خیلی از افراد مشتاقانه این مدل را امتحان کنند. هر چقدر هم که این ترند عجیب و دیوانه‌وار باشد باز هم نمی‌توان منکر زیبایی آن شد. اما متاسفانه عملی کردن این ترند فوق‌العاده سخت بوده و نیاز به دقت و خلاقیت بسیار بالایی دارد و همچنین این مدل آرایش‌، پلک‌های چشم شما را سنگین کرده و باعث آزار و اذیت شما می‌شود. در نتیجه این ترند نیز مانند بقیه ترندهای اینترنتی و آرایشی فقط به درد جلب مخاطب در اینستاگرام خورده و خیلی سخت می‌توان آن را در آرایش روزمره پیاده‌سازی کرد.

متفاوت‌ترین مد سال پیش با آرایش گوش‌ها

ارایش گوش‌ها

این ترند آرایشی اگر فراگیر شود می‌تواند رسما تبدیل به یک دردسر تمام عیار برای خانم‌هایی شود که هم اکنون نیز موارد زیادی در لیست آرایشی خود دارند.گوش‌ها یکی از آن نواحی هستند که تا به حال از تیررس مواد آرایشی در امان مانده‌‌اند اما این ترند جدید قرار است این مسئله را برای همیشه تغییر دهد. واقعا هیچکس فکرش را نمی‌کرد که روزی برای آرایش نیاز باشد که گوش‌هایتان را نیز درگیر این موضوع کنید. با اینکه این مد سال پیش می‌تواند در نوع خود جالب باشد اما همه امیدواریم که این ترند هیچگاه ماندنی نشود.

اکستنشن موهای بینی بدترین مد سال گذشته

اکستنشن موهای بینی

اگر با دیدن ترندهای قبلی با خود فکر می‌کردید که عجیب‌تر از این نمی‌تواند بشود باید به شما بگویم که سخت در اشتباه بودید. این که افراد برای جلب توجه تا چه حد می توانند زیاده روی کنند را می‌توانید کاملا در مد اکستنشن موهای بینی که یک مدت بسیار فراگیر شده بود مشاهده کنید. اکستنشن موهای بینی از آن ترند های عجیبی بود که به محض روی کار آمدن توانست نگاه‌های زیادی را به خود جلب کند. شما برای انجام این کار کافیست یک مژه مصنوعی را چرخانده و درون بینی خود قرار دهید. با اینکه انجام این کار به شدت ساده است اما هیچ زیبایی خاصی در آن دیده نمی‌شود و تنها به خاطر جلب توجه افراد دست به انجام این ترند زده بودند و خیلی زود هم از میان رفت.

آرایش موج‌دار

آرایش موج‌دار

ظاهرا مدل و اینفلوئنسرها تصمیم ندارند دست از استفاده عجیب و غریب از لوازم آرایشی بردارند.برای عملی کردن این ترند تنها کاری که باید انجام داد این است که از لوازم آرایشی‌تان را برعکس همیشه استفاده کنید. نیازی نیست خط‌های صاف بکشید, بلکه باید تمام خط‌هایی که برای آرایش می‌کشید, موج‌دار و بهم ریخته باشند. از پشت پلک‌ها گرفته تا ابروها و رژلب و حتی رژگونه را باید تا می‌توانید روی صورت به صورت موج‌دار بکشید. این آرایش که بیشتر شبیه به یک گریم برای یک برنامه کودک به نظر می‌آید یکی از عجیب‌ترین ترندهایی است که تاکنون دنیا به خودش دیده است.

کک مک‌های ستاره‌ای

کک مک‌های ستاره‌ای

برعکس سایر ترندهای عجیب و غریب و مد سال پیش که باهم مرور کردیم و هیچ کارایی خاصی نداشتند, این ترند در نوع خود بسیار جذاب است. شما می‌توانید برای متفاوت به نظر رسیدن به صورت خیلی راحت از آن استفاده کنید. با چسباندن ستاره‌های اکلیلی روی گونه خود، شما می‌توانید خاص و زیبا شده و همینطور می‌توانید در مهمانی‌ها متفاوت جلوه کنید. این ترند در نوع خود به شدت زیبا و جذاب بوده و یکی از آن ترندهایی است که امیدواریم کنار نرود و باقی بماند.

مطالب حیرت انگیز:  عجیب ترین لباس های دنیا که اخیرا سلبریتی‌ها پوشیدند

 

جراحی نصف کردن زبان

جراحی نصف کردن زبان

باور این مورد بسیار دشوار بوده ولی تقسیم زبان به دو قسمت جدیدترین مد سال پیش می‌باشد که محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده است.

 

منبع : citymagazine

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *