عجیب ترین لباس های دنیا

عجیب‌ترین لباس‌های دنیا همواره در تن معروف‌ترین افراد در دنیای سرگرمی دیده می‌شود. دلیل این که این لباس‌ها را بر تن آن‌ها می‌بینید، بسیار متفاوت است، اما همگی از صنعت مد نشأت می‌گیرند و این نقطه مشترک همه آن‌ها به شمار می‌آید. گاهی برای فروش بیشتر مجلات مد، این افراد لباس‌های عجیب می‌پوشند و گاهی نیز هدف ورای پوشش است و تلاش می‌شود که به این وسیله پیامی به مخاطب انتقال داده شود. 

گاهی نیز صرفا چنین لباس‌هایی بازتاب‌دهنده ذهن خلاق طراحان آن است. در این مقاله ما عجیب ترین لباس های دنیا را که سلبریتی‌ها در سال‌های اخیر بر تن کرده‌اند، به شما معرفی می‌کنیم. پس این مطلب سرگرم‌کننده را از دست ندهید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عجیب ترین لباس های دنیا در چه موقعیت‌هایی پوشیده می‌شود؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این لباس‌های عجیب و غریب در کجاها و چه مراسم‌هایی پوشیده می‌شوند. معمولا در کشورهایی که صنعت مد در آن‌ها حضور فعال دارد، این لباس‌ها بیشتر از سایر نقاط جهان پوشیده می‌شوند و دلیل دیده شدن آن‌ها نیز این است که افراد ثروتمند و مشهور آن‌ها را به تن می‌کنند. 

این لباس‌ها می‌توانند در هر موقعیتی پوشیده شوند، اما یکی از مراسم‌هایی که در آن‌ بی‌شک تعدادی از عجیب‌ترین لباس‌های دنیا را می‌بینید، مت گالا است. در ادامه به چند فرد مشهور در دنیا اشاره می‌کنیم که تجربه به نمایش گذاشتن عجیب‌ترین لباس‌های دنیا را داشته‌اند.

تیموتی شالامه در لباسی از حیدر آکرمن

این بازیگر جوان و خوش‌چهره در فیلم‌های زیادی خوش درخشیده‌ است و با لباس‌هایی که در مراسم‌های متنوع بر تن می‌کند، نشان داده است که علاقه زیادی به صنعت مد نیز دارد و از پوشیدن لباس‌های جسورانه ترسی ندارد. 

عکس تیموتی شالامه در لباسی از حیدر آکرمن

او در سال ۲۰۲۱ در مراسم مت گالا که یکی از مهم‌ترین مراسم‌های مد دنیا است، کت و شلواری عجیب از حیدر آکرمن پوشید که به رنگ سفید همراه با یقه سیاه بود. این کت شبیه یک کت اسپرت مردانه طراحی شده است، اما در عین حال المان‌های رسمی را نیز در آن می‌بینیم که همین امر سبب به وجود آمدن یک تضاد در آن شده است. بزرگ‌ترین عامل تضاد در استایل او پوشیدن کفش‌های اسپرت آل‌استار با کت و شلوار رسمی مردانه است.

کیم کارداشیان در لباسی از بالنسیاگا

کیم کارداشیان یکی از ستاره‌های تلویزیون آمریکا شناخته می‌شود که سال‌ها است که سبک زندگی خود را در معرض توجه عموم قرار می‌دهد و از همین طریق ثروت زیادی برای خود دست و پا کرده است. 

عکس کیم کارداشیان در لباسی از بالنسیاگا

این چهره دنیای سرگرمی در طول سال‌های فعالیتش توانسته است که با برند‌های زیادی همکاری داشته باشد. یکی از این برندهای سرشناس بالنسیاگا است که عمده شهرتش به خاطر طراحی تعدادی از عجیب‌ترین لباس‌های دنیا است. در مت گالای ۲۰۲۱ این چهره لباسی از بالنسیاگا را بر تن کرد که چسبان و سرتاپا مشکی بود و چهره و موی او را نیز پوشانده بود و شاید یکی از مزیت‌های این لباس آن بوده که دیگر به آرایش صورت نیازی نداشت. بسیاری از مجلات مد در آن سال به این استایل لقب مدل لباس مجلسی مناسب کرونا را دادند. 

قیمت لباس مجلسی زنانه لاکچری و خاص

کیم پتراس در لباسی از کولیتا استرادا

این لباس در مراسم مت گالای ۲۰۲۱ به شکلی بسیار خلاقانه طراحی شده بود و آن را خواننده‌ای به نام کیم پتراس بر تن کرد. پارچه آن بسیار زیبا است و طرح گل‌‌دار به رنگ‌های شاد است. 

عکس کیم پتراس در لباسی از کولیتا استرادا

در قسمت کمر یک برجستگی اغراق‌شده طراحی شده و قسمت سینه با سر یک اسب پوشیده شده است. این مورد از عجیب‌ترین لباس‌های دنیا را می‌توانیم لباس مجلسی اینستاگرام بنامیم، چون شاید به جز نمایش در اینستاگرام کاربرد دیگری نداشته باشد. با تغییر قسمت‌های اغراق شده این لباس می‌توان از حالت فانتزی آن الهام گرفت  و حتی از آن به عنوان یک لباس نامزدی پرنسسی استفاده کرد.

کریستین استوارت در لباسی از شنل

کریستین استوارت بازیگر بسیار زیبا و شناخته شده‌ آمریکایی به شمار می‌آيد که هر ساله در مراسم مت گالا با ظاهری شیک شرکت می‌کند. کریستین معمولا لباس‌‌های ساده و مینیمال انتخاب می‌کند و شاید این مسئله بوده که این لباس را برای این زن شیک و ساده‌پوش عجیب کرده است.

عکس کریستین استوارت در لباسی از شنل

در بیشتر مراسم‌ها این بازیگر در لباسی از شنل ظاهر می‌شود و در سال ۲۰۲۱ نیز لباسی از همین برند را در مت گالا به تن کرد. این لباس زیبا شاید چندان مناسب مراسم‌های پرزرق و برق نباشد، چون مدل نسبتا ساده‌ای دارد. اما سنگ‌دوزی‌های خطی آن این لباس‌ را خاص کرده است.

تیلور سویفت در لباسی از اسکار دو لرنتا

برند اسکار دو لرنتا یکی از بهترین و لوکس‌ترین برندهایی نوپا در دنیای مد است که بسیاری از سلبریتی‌ها به خاطر طراحی‌های خاص و جدید آن لباس‌هایش را در مراسم‌های متفاوت بر تن می‌کنند. تیلور سویفت Taylor Swift خواننده سرشناس امریکایی نیز به سراغ این برند معروف رفته است.

تیلور سویفت در لباسی از اسکار دو لرنتا

از این سلبریتی‌ها می‌توان به تیلور سویفت اشاره کرد که یکی از زیباترین لباس‌های این برند را در مراسم فرش قرمز گرمی سال ۲۰۲۱ بر تن کرد. این پیراهن کوتاه آستین‌هایی داشت که تا پایین دست آمده و به حالت یک گل شکفته درآمده بود و سرتاسر آن از طرح گل پوشیده بود. این لباس می‌تواند ایده بسیار خوبی برای یک لباس عروسکی دخترانه یا لباس عروسکی مجلسی باشد. 

کایلی جنر در لباسی از اف وایت 

از دیگر چهره‌های سرشناس تلویزیون آمریکا باید کایلی جنر را نام ببریم که خواهر کوچک‌تر کیم کارداشیان است. این شخصیت نیز سابقه پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب را دارد.

عکس کایلی جنر در لباسی از اف وایت

این بار در سال ۲۰۲۲ در مراسم مت گالا او یک لباس مجلسی از برند اسپرت آف وایت را بر تن کرده بود که طراحی بسیار عجیب و جالبی داشت، چرا که لباس مجلسی بسیار شیکی را با کلاه لبه‌دار اسپرت پوشیده بود و تازه این انتهای ماجرا نیست، چون او توری سفید را نیز روی صورت خود کشیده بود که مشابه لباس عروس به نظر می‌رسید. تلفیق جالب تی‌شرت و یک دامن باشکوه و خاص کایلی را جزو سلبریتی های ماندگار در دنیای مد و فشن خواهد کرد.

مطالعه بیشتر:  سلبریتی های ماندگار در دنیای مد و فشن

جیجی حدید در لباسی از ورساچه

جیجی حدید سوپرمدل بسیار معروفی که در بسیاری از مراسم‌های مد شرکت دارد، در مت گالای ۲۰۲۲ تصمیم گرفت که پیراهنی عجیب از ورساچه را بر تن کند که در نوع خود یکی از عجیب‌ترین لباس‌های دنیا به شمار می‌آید. 

جیجی حدید در لباسی از ورساچه

این لباس از یک پارچه جذب چرمی براق درست شده که از روی آن یک کاپشن اورسایز خاص پوشیده شده بود، طراحی مشابه لباس‌های پرنسسی داشت و آن را تبدیل به یک لباس مجلسی خاص و تک کرده بود. تلفیق عجیب این دو استایل یعنی یک لباس مجلسی و خاص با این مدل کاپشن دخترانه به حدی استادانه انجام شده بود که ظاهر کلی این سلبریتی به شکل یک ملکه زیبا به نظر می‌رسید.

مطالب جالب:  ۲۵ سلبریتی مشهور هالیوود و استایل‌های عجیب غریب‌شان

جاستین بیبر در مراسم گرمی

در گرمی ۲۰۲۲ جاستین بیبر هم به همراه همسر خود هیلی حضور داشت و در این مراسم باز هم با استایل‌ جنجالی‌اش توجه‌ها را به خود جلب کرد. اگر فکر می‌کنید که او فقط در خیابان از تیپ لشی پسرانه استفاده می‌کند، سخت در اشتباه هستید.

عکس جاستین بیبر در مراسم گرمی

در مراسم رسمی مانند گرمی نیز او باز هم به سراغ این استایل رفت. این بار او از یک کت و شلوار به سبک لش و بسیار اورسایز و یک کلاه بافت صورتی رنگ استفاده کرد که توجه بسیاری از عکاسان به او جلب شد. 

نیکی میناژ Nicki Minaj

نیکی میناژ Nicki Minaj

اونیکا تانیا ماراژ. پتی با نام هنری نیکی میناژ از مشهورترین خوانندگان اهل کشور ترینیدادو توباگو می‌باشد، که در نیویورک متولد شد. او با پوشیدن لباسی که به صورت شنلی قرمز با صورتی فراماسون طراحی شده بود در کنار اسقف اعظم ایستاد و در بسیاری از مصاحبه‌ها بیان کرد قصد نمایش تصویر زشت و زیبا را در یک قاب داشته است. حالا باید دید زیبا را به خود لقب داده یا….!

لیدی گاگا Lady Gaga

لیدی گاگا Lady Gaga

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا با نام هنری لیدی گاگا، قطعا یکی از برترین افرادی است که با لباس‌های عجیبش در جهان شهرت فراوانی را به دست آورده. به طور مثال لباسی که تماما از گوشت طبیعی دوخته شده بود، تعجب همه تماشاچیان، خبرنگاران و همکارانش را نیز به همراه داشت. او به همین لباس اکتفا نکرد و گیره مو و زیور آلاتش را هم از گوشت تازه طراحی و ساخته بود.

وین دیزل Vin Diesel

وین دیزل Vin Diesel

مارک سینکلر وینسنت با نام هنری وین دیزل، بازیگر و کارگردان آمریکایی متولد سال 1967 میلادی، یکی از چهره‌های سر شناسی است که همواره با پوشش عجیب ترین لباس های دنیا خود را سوژه جالب توجه رسانه‌ها و خبرنگاران می‌کند. او برای مصاحبه مطبوعاتی فیلم سریع و خشن با یک پولیور مشکی و دامن چرم پا به سالن گذاشت.

مطالب خواندنی:  بررسی استایل‌ کت و شلوار بارنی استینسون در سریال آشنایی با مادر

 

آیا مردم عادی نیز این لباس‌ها را خریداری می‌کنند؟

در این مقاله به مدل‌های عجیبی از لباس‌ها پرداختیم که توسط افراد معروف در دنیا رونمایی شده‌اند، البته مدل لباس ماکسی خانگی عراقی نیز می‌تواند در این دسته قرار بگیرد. لباس‌های دنیای مد در حقیقت به دو دسته تقسیم می‌شوند: آن دسته که مردم مخصوصا قشر ثروتمند آن‌ها را خریداری می‌کنند و در مراسم‌های متفاوت بر تن می‌کنند. دسته‌ای دیگر صرفا برای نمایش در فشن‌شوها هستند که در واقع به عنوان نوعی هنر در معرض دید عموم قرار می‌گیرند و بیانگر ذهن خلاق طراح آن به شمار می‌آید و تبدیل می‌شوند به عجیب‌ترین لباس‌های دنیا.

حال شما نظر خود را با ما در میان بگذارید؛ كدام‌یک از لباس‌ها از نظر شما عجیب‌ ترین لباس دنیا بود؟ آیا لباس عجیب‌‌تری در تن سلبریتی‌ها دیده‌اید که از این لیست جا مانده باشد؟

 

منبع : harpersbazaar

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *