topheader

topheader



تحویل اکسپرس مدیسه

مدت زمان ارسال کالا

با توجه به اینکه برخی کالاها در انبار مدیسه وجود دارد و برخی از کالاها قبل از ارسال به مشتری از سوی تامین کنندگان به انبار مدیسه انتقال می یابد، زمان ارسال کالاها متفاوت خواهد بود. کالاهایی که در انبار مدیسه موجود است امکان ارسال تا 24 ساعت را دارا بوده و کالاهایی که از سمت تامین کننده ارسال می شود مدت زمان ارسال به انبار مدیسه نیز به آن اضافه خواهد شد.

هزینه ارسال کالا

امکان ارسال رایگان سفارش ها در تهران برای سفارش های بالای 400 هزار تومان وجود دارد و هزینه ارسال برای سفارش های پایین تر از این مبلغ در تهران 39 هزار تومان است. برای شهرستان نیز با توجه به روش ارسال انتخابی مشتری ، هزینه متغیر خواهد بود.

روش پرداخت

امکان پرداخت در محل، برای شهر تهران به استثنای محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات الکترونیکی و لوازم برقی برای تمام محصولات وجود دارد. علاوه بر آن با استفاده از درگاه پرداخت مطمئن می توانید مبلغ سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

نحوه تحویل گرفتن سفارش

برای دریافت سفارش خود از مامور تحویل مدیسه، تحویل گیرنده می بایست با ارائه کد تحویل سفارش به مامور ارسال، نسبت به دریافت سفارش خود اقدام کند. در صورتی که سفارش ارسال شده به هر دلیل مغایر با سفارش ثبت شده باشد با توجه به رویه های بازگرداندن کالا می توانید نسبت به عودت سفارش اقدام فرمایید.