لوازم‌ تحریر

خرید لوازم‌ تحریر مدرسه نه‌تنها برای دانش‌ آموزان بلکه برای اکثر افراد در هر سنی جذاب است. با نزدیک شدن ماه مهر، حس و حال مدرسه بچه‌ها و بزرگ‌ترها را به سمت خرید لوازم‌ تحریر برای سالی جدید می‌کشاند. از سویی دیگر بسیاری از والدین به‌خصوص آن‌هایی که کودک سال اولی دارند با این دغدغه مواجه هستند که چه لوازمی را باید برای بچه‌های خود تهیه کنند.

از طرفی دیگر با توجه به شرایط پاندمی، خرید اینترنتی لوازم‌ التحریر از سایت مدیسه می‌تواند روشی امن و مطمئن برای حفظ سلامتی شما و کودک دلبندتان باشد. با این راهنمای خرید و چک‌ لیست لوازم‌ تحریر مدرسه با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین لوازم موردنیاز خود را به‌ آسانی انتخاب کنید و آن‌ها را از سایت مدیسه بخرید و درب منزلتان تحویل بگیرید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

لوازم‌ تحریر

لیست لوازم‌تحریر مهم و ضروری

مداد

دقت کنید که در هنگام انتخاب نوع مداد برای کودکان دبستانی، اولویت به خرید مدادهای ساده‌ای است که تراشیده می‌شوند و مداد‌ها نوکی یا اصطلاحاً اتود‌ها اصلاً گزینه مناسبی برای استفاده دانش آموزان این رده سنی نیستند. مسئله مهمی که در هنگام خرید مداد‌های ساده باید در نظر داشته باشید توجه به مغزی آن‌ها است. مغزی مداد اگر سفت باشد، در هنگام نوشتن فشار بیشتری به دست کودک شما وارد خواهد کرد و در طولانی‌مدت منجر به آسیب‌ها جدی در ناحیه انگشتان خواهد شد. نوک مداد زیای نرم هم خوب نیست چراکه مدام باید تراشیده شود و درنتیجه به‌سرعت تمام خواهد شد؛ بنابراین مناسب‌ترین نوع مداد، مدادی است که بدون نیاز به فشار زیاد بتوان پررنگ و روان بنویسد.

خرید مداد - 1 خرید مداد - 2

پاک‌کن

برای دانش‌آموزانی که با مداد می‌نویسند داشتن پاک‌کن لازم است. پاک‌کن نباید آن‌قدر سفت باشد که نوشته را به‌سختی پاک کند و نه آن‌قدر نرم که تکه‌تکه شود و یا زود بشکند. درنتیجه جدا از جذابیت‌های ظاهری به دنبال خرید پاک‌کنی باشید که کارایی خوبی داشته باشد.

 

خرید اینترنتی لوازم‌ التحریر

 

عکس پاک کن - 1 عکس پاک کن - 2

دفتر

فاکتورهای مهمی که در انتخاب دفتر مناسب دخیل هستند، تعداد برگ‌های آن، سایز، نوع جلد، شیوه صحافی و خط‌کشی دفاتر موجود در بازار با یکدیگر متفاوت هستند. بهتر است والدین محترم برای هر درس دفتری با تعداد برگ‌های مناسب همان درس انتخاب کنند تا از سنگین شدن کیف دانش آموزان پیشگیری کنند. سایز دفاتر مربوط به دانش آموزان سایز B5 است؛ اما دفترهایی با سایزهایی A4 و A5  هم در بازار موجود است که مصارف مخصوص به خود را دارد. همچنین توجه داشته باشید که اگرچه که جلد متناسب با ضخامت دفتر در دوام آن تأثیرگذار است اما جلدهای سخت و محکم ممکن است وزن کیف بچه‌ها را بیشتر کنند. درنتیجه بهتر است به دنبال دفاتر باشید که صحافی خوبی داشته باشند و از لحاظ وزن در بهترین و سبک‌ترین حالت باشد.

دفتر یادداشت دفتر مشق مدرسه

تراش

یکی دیگر از ملزومات دانش‌آموزانی که از مداد استفاده می‌کنند تراش است. تراش‌های محفظه دار بهتر از تراش‌های معمولی هستند زیرا تراشه‌ها را در خود جمع می‌کنند و نیازی به مراجعه مرتب به سطل زباله ندارند.

مداد تراش تراش مدرسه

سایر لوازم‌تحریر موردنیاز دانش آموزان ابتدایی به شرح زیر است:

  • جامدادی
  • مداد رنگی
  • خط کش
  • ماژیک‌
  • کوله‌پشتی
  • پرگار
  • نقاله
  • گونیا
  • پوشه

اگر شما نیز نکته‌ای در رابطه با لیست ما و یا نکاتی که در این مقاله به آن اشاره کردیم به ویژه در خصوص لوازم تحریر دانشجویی، با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همه چیز درباره کوله پشتی بچه‌ها

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *