مقایسه برند فلورمار و بیوآکوا

دو نام در زمینه لوازم آرایش و مراقبت پوست این روزها بر سر زبان‌ها است: فلورمار و بیوآکوا. این دو محصول نه تنها از کیفیت خوبی برخوردار هستند، بلکه قیمت مناسب نیز دارند و همین دو ویژگی سبب شده است که به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنند.

بسیاری هستند که در انتخاب یکی از این دو محصول دچار شک و تردید می‌شوند. به همین دلیل ما این مقاله را به مقایسه برند فلورمار و بیوآکوا اختصاص دادیم. معرفی آ‌ن‌ها سبب می‌شود مقایسه مناسبی بین آن ها انجام دهید و در نهایت تصمیم بگیرید که محصولات چه برندی را خریداری کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بیوآکوا

برند بیوآکوا

بایوآکوا یک برند چینی به شمار می‌آید که به خاطر قیمت مقرون به صرفه، محبوب دل بسیاری شده است. اما قیمت پایین آن سبب نشده است که کیفیت آن کاهش پیدا کند.

این برند ادعا می‌کند برای تولید محصولات خود از بهترین تکنولوژی‌ها بهره گرفته و در نهایت به کیفیت بالای محصولاتش منجر شده است. محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند، با مواد اولیه گیاهی ساخته شده‌اند و از این بابت مورد پسند افرادی قرار می‌گیرد که از محصولات ارگانیک استفاده می‌کنند. در تهیه این محصولات از رایحه میوه و گل‌ها استفاده شده است. همین جا باید به طراحی بسته‌بندی محصولات این برند نیز اشاره کنیم که بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی می‌شوند.

چرا باید از محصولات بیوآکوا استفاده کنیم؟

هدف همه انسان‌ها از استفاده از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست، زیبا به نظر رسیدن و جوان‌سازی پوست است. با خرید این محصولات این انتظارات برآورده می‌شود.

پوست اولین لایه محافظتی ما در برابر عوامل بیرونی است. استفاده از محصولات مناسب برای مراقبت از آن ضروری است. برند بیوآکوا محصولات بهداشتی و آرایشی پوست را برای تمام سنین تولید می‌کند.

شرکت بیوآکوا چه محصولاتی تولید می‌کند؟

اگرچه این شرکت اقلام زیادی از محصولات را در زمینه آرایشی تولید می‌کند، ولی عمده شهرت آن به خاطر کیفیت بالای لوازم مراقبتی پوست است که تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

کرم دور چشم بیوآکوا

کرم دور چشم بیوآکوا از محصولات پرفروش این برند است.

این مدل کرم دور چشم از برند بیوآکوا خاصیت ضدچروک و ضدپیری دارد و به این منظور می‌توانید آن را خریداری کنید. این کرم این کار را با آبرسانی انجام می‌دهد. بنابراین نوعی کرم آبرسان نیز به شمار می‌آید.

دیگر ویژگی این کرم دور چشم خاصیت ضدتیرگی است. این محصول ادعا می‌کند که با مصرف آن تیرگی زیر چشم از بین می‌رود. همینطور در کنار این فواید برطرف کننده گودی و پف زیر چشم نیز هست. با استفاده از این کرم، چروک‌های ریز اطراف چشم نیز برطرف می‌شود. مواد تشکیل دهنده آن آب، گلیسیرین، هیالورونیک اسید و … هستند و حجم ۲۰ گرم از محصول را در خود جای داده است.

 

قیمت کرم دور چشم بیوآکوا

تونر بیوآکوا

تونر بیوآکوا

این محلول در مراقبت از پوست نقش مهمی ایفا می‌کند. تونر بیوآکوا معمولا بعد از شستشوی پوست از مواد آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تونر این برند طرفداران زیادی دارد که این محبوبیت بی دلیل نیست.

با هیالورونیک اسید موجود در آن پوست آبرسانی می‌شود. این محلول ph پوست شما را تنظیم می‌کند و با بافت نرم و سبکی که دارد، روی پوست احساس سنگینی به شما نمی‌دهد. البته تركيبات آن منابع گياهی دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به خاصیت آن برای کوچک کردن منافذ اشاره كرد و همینطور به پوست خاصیت ارتجاعی می‌بخشد و خاصیت ضد‌چروک نیز از ديگر خواص برجسته آن است.

کسانی که پوستی مستعد آکنه دارند، با خيالی آسوده این محصول را خريداری كنند، چراكه به بهبود آکنه کمک خواهد کرد. در پايان تمام كاربردها بايد به خاصيت روشن‌كنندگی اين تونر هم اشاره كرد. پس اگر برای روتین پوست خود به یک تونر همه فن حریف احتیاج دارید این محصول برای شما ساخته شده‌است.

قیمت تونر بیوآکوا

برند فلورمار

محصولات آرایشی بهداشتی فلورمار

یکی از شناخته شده‌ترین برند‌های آرايشی بهداشتی که نه تنها در ایران، بلکه در جهان محبوبیت دارد، فلورمار است. دلیل محبوبیت این برند قیمت مناسب و کیفیت رضايت‌بخش آن است. زادگاه این برند پایتخت مد و زیبایی، ميلان است كه بعد از سال 1970 مجموعه توليد خود را در تركيه مستقر كرده است.

تفاوت این دو برند در این است که فلورمار تمام تمرکز خود را روی تولید محصولات آرایشی باکیفیت گذاشته است و محصولات مراقبتی پوست را تولید نمی‌کند.

بهترین محصولات برند فلورمار

پودر فیکس فلورمار

پودر فیکس که به آن پودر تثبیت‌کننده نیز گفته می‌شود، یکی از محصولات پرفروش و محبوب فلورمار به شمار می‌رود. این محصول همانطور که از نامش پیدا است، به شکل پودر تولید می‌شود و کاربرد آن در ثابت کردن آرایش است.
به این ترتیب با استفاده از این پودر در پایان آرایش، مدت زمانی كه پوست شروع به چرب شدن و خراب کردن آرایش می‌کند به مقدار قابل توجهی به تعویق می‌افتد. این محصول در دو رنگ سفید و رنگی تولید می‌شود.

اکثرا كسانی كه از این محصول استفاده می‌کنند، پوست صورت چرب دارند. بنابراین این افراد بهتر است که از پودر استفاده کنند که از این اتفاق جلوگیری شود. به این محصول پودر بیک فلورمار نیز گفته می‌شود.

کرم پودر فلورمار

کرم پودر فلورمار

این برند چندین مدل کرم پودر تولید می‌کند که ما در این قسمت یکی از محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم. این مدل کرم پودر «مت تاچ» نام دارد. همانطور که از نامش پیدا است، این مدل از کرم پودر حالت مات به پوست شما می‌دهد و به شکل اختصاصی برای پوست‌‌های چرب كاربردی است.

این مدل می‌تواند چربی ترشح شده از پوست را تعدیل نمايد. اگر افراد با پوست خشک از آن استفاده کنند، نتيجه دلپذيری از آن نخواهند گرفت، چون پوست این افراد را حتی خشک‌تر خواهد کرد.

قیمت کرم پودر فلورمار

پنکک فلورمار

پنکیک فلورمار ماندگاری بالایی دارد.

دیگر محصول پرطرفدار فلورمار، پنکیک است. افراد از این پنکیک برای پوشش بیشتر روی میکاپ خود استفاده می‌کنند. برای این کار هم می‌توان از یک اسفنج کمک گرفت و هم از یک براش مناسب استفاده کرد. از ویژگی‌های این پودر ماندگاری بالای آن است. از این محصول حتی می‌توانید به تنهایی برای یک آرایش لایت هم استفاده کنید.

قیمت پنکیک فلورمار

مقایسه برند فلورمار و بیوآکوا

در این مقاله ما به معرفی محصولات دو برند نامدار در بازار آرایشی و بهداشتی ایران پرداختیم. از مقایسه کلی آن‌ها به این نتیجه می‌رسیم که هر دو کیفیت راضی‌کننده و قیمت مناسب دارند، اما باید تفاوت‌های آن‌ها را هنگام خرید در نظر داشته باشید تا بهترین گزینه را برای خود برگزینید.

اما به طور کلی می‌توان نتیجه گرفت که اگر قصد خرید محصولات آرایشی را دارید، بهتر است آن را از برند فلورمار تهیه کنید و اگر قصد خرید محصولات مراقبتی را دارید، بهتر است به فکر بیوآکوا باشید.

 

منبع : findation

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *