راهنمای محصولات مراقبت از مو مردانه

 انواع مدل ریش مردانه یکی از گزینه‌های قدرتمند جذابیت برای آقایان محسوب می‌شود و طبق نظرسنجی‌ها 65٪ زنان، مردان را با ریش جذابتر می‌دانند. و به همین دلیل است که این روزها اکثر آقایان به ترند ریش گذاشتن علاقه‌مند شده‌اند که هم راحت‌تر است و هم دلفریب‌تر! در این مطلب با محبوب‌ترین مدل‌های ریش آقایان در سال‌های اخیر آشنا می‌شوید و برای استایل آینده‌تان ایده خواهید‌گرفت.

مدل ریش بلند

نکات مهم برای پرپشت شدن ریش:

  • شیو کردن بیشتر کمکی به رویش بیشتر و حتی ضخیم شدن تارهای ریش نمی‌کند.
  • مهمترین عامل بهبود رشد موهای صورت هورمون تستوسترون است. برای زیبایی ریش‌های خود باید به دنبال فاکتورهای ترشح بیشتر این هورمون مثل: ورزش‌ مداوم و قدرتی و مصرف بیشتر پروتيین باشید.
  • زمانی‌که قصد دارید ریش‌های خود را مرتب کنید بیشترین تمرکز خود را روی شانه کردن و کوتاه کردن بگذارید و از کندن مو‌ها از ریشه خودداری کنید.
  • زمان اثر کردن داروهای تقویتی طولانی است پس مهم‌ترین فاکتور، که همان صبر است را هرگز دست‌کم نگیرید.

 

 

معرفی بهترین محصولات مراقبت از مو آقایان

راهنمای محصولات مراقبت از مو مردانه - 00
به سلامت موهایتان اهمیت دهید. آقایان معمولا بیشتر از خانم ها نگران ریزش موهای سر هستند با این حال اغلب به یک رژیم مراقبتی صحیح برای موهایشان فکر نمی کنند. مدیسه چهار محصول مختص موی آقایان (از شست وشو تا مراقبت های پس از حمام) به شما پیشنهاد می دهد که می توانید آن ها را در برنامه روزانه‌تان جای دهید و از سایر کالاهای مشابه بی نیاز شوید.
‌این شامپو که محصول شرکت فرانسوی ایو روشه است 98% از مواد طبیعی تشکیل شده و برای انواع موها مناسب است. شامپوی ضد ریزش مو ایو روشه از عصاره لوپین سفید به دست آمده است که در فرانسه کشت می شود و با فرمولاسیونی تجزیه پذیر و سازگر با طبیعت، استحکام موهایتان را افزایش می دهد. ‌

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برند ایرانی پریم، محصولات بهداشتی متناسب با اقلیم ایران و موی زنان و مردان ایرانی تولید می کند. سرم تقویتی پریم حاوی روغن دانه بائوباب و سرشار از ویتامین D3 است و باعث کاهش ریزش مو و تثبیت تراکم موها می شود. ‌همچنین نرم کننده ای که محصول شرکت امریکایی فریمن است باعث نرمی و درخشندگی بیشتر موهای شما می شود. ‌

واکس موی مردانه از برند فرانسوی لورآل نیز یک حالت دهنده مناسب موهای شلوغ و درهم است. این واکس برای موهایی با طول متوسط و کوتاه بهترین گزینه است و ماندگاری بالایی نیز دارد. برای مشاهده تمام محصولات روی دکمه زیر کلیک کنید.

محصولات اصلاح برای آقايان

بهترین مدل ریش برای شما مدل ريش طبيعی‌تان است. ریش بعضی مردان کاملا پرپشت و يكدست است؛ اما برای بعضی دیگر در قسمت‌هایی کمتر مو دارد. پس بايد توجه داشته باشيد كه زمان انتخاب مدل، کلی و مدل سایه زنی ریش، حالت طبيعی رويش ريش‌هايتان را در نظر بگيريد.

انواع مدل‌های ریش

مدل ریش ته‌ریش کوتاه

مدل ریش ته‌ریش کوتاه

مدل ریش ته‌ریش کوتاه بدون شک یکی از ساده‌ترین هاست که می توان با رشد موهای صورت به مدت چند روز پس از اصلاح به دست آورد. این نوع ریش بسیار کوتاه به نظر می‌رسد. برای یک ته ریش کوتاه بی‌نقص، از یک ریش تراش استفاده کنید و آن را طوری تنظیم کنید که حفاظ تعبیه شده تا آخر تنظیم شده باشد و موها را با کوتاه‌ترین قد اصلاح کند.

 مدل ریش ته‌ریش متوسط

 مدل ریش ته‌ریش متوسط

همانطور که از نام آن پیداست این مدل کمی از ته‌ریش کوتاه بلندتر است و در این حالت طول تارمو به 3-5 میلی‌متر می‌سد. این مدل پتانسیل نامرتب‌تر به نظر رسیدن را دارد و باید زمان بیشتری گذاشت تا با شانه کردن ظاهر آن‌ را طبیعی و در عین‌حال مرتب جلوه داد. در سال‌های اخیر ترند ته‌ریش، باعث شده است که این مدل در میان انواع مدل ریش کوتاه  مقام اول محبوبیت  را به‌خصوص در میان خانم‌ها ازآن خود كند.

مدل ریش ته‌ریش بلند

مدل ریش ته‌ریش بلندمدل ریش ته‌ریش بلند

این مدل بلندترین حالت ته‌ریش است و اندازه آن حدودا به 6 میلی‌متر می‌رسد و برای رسیدن به این ظاهر، معمولا در ست ریش‌تراش‌های مردانه یک سری مخصوص برای این سبک ریش وجود دارد. مردی که این مدل ریش را انتخاب می‌کند، باید به دقت کل ریش را کوتاه کند تا ظاهر کلی از نظر طول ثابت بماند.

با استفاده از قیچی یا ریش‌تراش دقیق، موهای سرگردان را از روی صورت و گونه تمیز کنید. موهایی که بالای خط گونه و پایین خط‌گلو رشد می کند را بتراشید.

مدل ریش کامل و پر

مدل ريش بلند

ریش کامل سنتی‌ترین مدل رشد موهای صورت است. دستیابی به این مدل ریش می تواند چالش برانگیز باشد زیرا هر مردی نمی تواند آن را رشد دهد! این مدل مردانه‌ ترین مدل ریش است و  معمولا اصطلاح مدل ریش دخترپسند هم به این مدل داده می‌شود. ژنتیک و میزان هورمون تستوسترون در اینجا تأثیر زیادی دارد.

ریش کامل شکل بسیار مشخصی دارد؛ از خط گونه شروع می شود و همه چیز زیر آن به طور طبیعی رشد می کند. مردانی که به طور طبیعی گونه‌های بلندی دارند یا در تعیین خط گونه مشکل دارند، باید یک خط خیالی از زاویه پهلوی جلوی گوش تا لبه بیرونی سبیل بکشند.

پس از 4 هفته رشد، مردانی که این مدل ریش را هدف قرار می دهند باید شروع به شکل دادن و مرتب کردن حاشیه‌‌های ریش خود کنند.

مدل ريش چنگال فرانسوی

مدل ريش چنگال فرانسوی

مدل ریش چنگال فرانسوی یکی از مدل‌های خاص است که  برای طرفداران مدل ریش‌ بلند که به دنبال متمایز بودن هستند؛ یک انتخاب مناسب است.

مشخصه این مدل موهایی است که از چانه امتداد یافته و از وسط به دو قسمت تقسیم می شود. چنگال های فرانسوی فقط 2 شاخک داشتند؛ که نام این ریش از آنجا ریشه می گیرد.

جک اسپارو

شخصیت تخیلی جک اسپارو در فیلم دزدان دریایی کارايیب در سال‌های  اخیر از دلیل جذابیت دوباره اين مدل ريش شناخته شده است.

 مدل ریش دم اردکی

مدل ریش دم اردکی

سبک ریش دم اردکی مدل دیگری از ریش کامل اصلی است و نام خود را از ظاهر خود گرفته است.

با نگاه کردن به آن، می توانید به سرعت متوجه شوید که قسمت پایینی این مدل ریش چقدر شبیه دم اردک است.

بسیاری این مدل را فصل مشترکی بین ویژگی وحشی داشتن وزیبایی آراسته بودن می دانند. به همین دلیل، این مدل ریش همچنان یکی از محبوب ترین مدل‌ ریش‌های امروزی است.

مدل ریش امروزی

برای رسیدن به این مدل  قسمت انتهایی ریش کوتاه تر و نوک‌تیز اصلاح می شود و موهای ناحیه چانه باید دست نخورده باشند. این ترکیبی عالی از سبک و زیبایی شناسی ناهموار را فراهم می کند.

مطالب مرتبط

۷ مدل مو دخترانه ترند سال ۱۴۰۱

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *