مدل مو عروس کوتاه عروسی ازدواج خبر داغ تازه جدید جنجالی عجیب آرایش رنگ مو بلوند کوتاهی هالیوود

مدل‌های لباس عروس جدید

در کنار هفته‌های مد هر سال، هفته‌هایی نیز به مد عروس اختصاص می‌یابد و در آن ترندهای لباس عروس برای سال آینده تعیین می‌شوند. از آن‌جا که هوای خوب و ملایم بهاری خیلی از زوج‌ها را ترغیب می‌کند تا مراسم ازدواج خود را در این فصل برگزار کنند، امروز نگاهی به ترندهای لباس عروس و انواع مدل موی عروس می‌اندازیم تا ببینیم بانوان خوش‌سلیقه سراسر جهان به جز لباس خواستگاری، چه مدل لباس عروسی را در بهار و تابستان امسال انتخاب خواهند کرد.

مدل لباس عروس عروسی ازدواج فشن مد عجیب تازه جدید داغ خبر داماد

تمام-گیپور

لباس‌های عروس گیپوردوزی‌شده طرفداران بسیار دارد. خیلی از بانوان ارزش لباس خود را به میزان کارِ دستی که روی آن انجام شده است می‌دانند. لباس‌های تماما گیپوردوزی‌شده که روی بدن می‌نشیند و بر ظرافت‌های اندام تاکید می‌کنند جزو ترندهای امسال اند؛ مانند این پیراهن جذاب از برند Tony Ward.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

مدل لباس عروس داماد عروسی ازدواج مد مو جدید تازه داغ خبر ترند فشن

سیاه و سفید

استفاده از روبان مشکی به عنوان کمربند و یا به شکل پاپیون در لباس‌های عروس، چندسالی است که دیده می‌شود. تضاد سفید و مشکی به خودی خود جذاب است و در یک لباس عروس، که انتظار دیدن رنگ مشکی را در آن نداریم، بیننده را غافلگیر می‌کند؛ مانند این لباس زیبا با یک روبان مشکی بزرگ از برند Justin Alexander.

 

مدل لباس عروس عروسی مو مد فشن پیراهن تازه جدید داغ عجیب خبر

شلوار

استایل تاپ و شلوار شاید اولین چیزی نباشد که به عنوان لباس عروسی به ذهن می‌رسد اما طراحان مد، نظر دیگری دارند. همه می‌دانند که از نظر تحرک و راه‌رفتن، شلوار به مراتب راحت‌تر از دامن‌های ماکسی است. پس اگر شما جزو عروس‌های مدرن و ریسک‌پذیر هستید به این ست چشم‌نواز از Oscar de la Renta با پاپیون بزرگی که از پشت آن آویخته شده فکر کنید.

مطالب کاربردی:  10 مدل لباس عروس رنگی 2022

مدل جدید لباس عروس 2019 98 مد مو عروس عروسی ازدواج خبر داغ هفته جدید ترند

آستین پفی

لباس‌های عروس آف-شولدر یا دکلته با آستین‌های پف‌دار نیز در این سال‌ها دوباره به مد برگشته است. این ترند قدیمی که یادآور لباس‌های ویکتوریایی است با شکل و شمایلی مدرن به مد برگشته است و بیش از هر چیز بر زیباییِ سرشانه و گردن تاکید دارد؛ مانند این آستین‌های اغراق‌آمیز در لباسی از برند Anne Barge.

مطالب کاربردی:  زیباترین‌ ترند‌های لباس عروسی 2022

مدل موی کوتاه عروس

تصور خیلی از آدم ها از یک عروس زیبا، بانویی است که موهای بلندی داشته باشد! برخی‌ها مرسم ازدواج خود را به تعویق می‌اندازند و یا حتی به اکستنشن و روش‌های دیگر متوسل می‌شوند تا گیسوان بلند برای روز عروسی‌شان داشته باشند. اگر شما بانویی هستید که مدل موی عروس کوتاه را برای خود می‌پسندید و در عین حال روز عروسی‌تان نزدیک است، نگران کوتاه‌بودن موهایتان نباشید. مدل موی کوتاه را نیز می‌توانید به زیبایی بیارایید و یک استایل مدرن و خاص برای روز عروسی‌تان داشته باشید.
ما چهار مدل آراستن موی کوتاه را برای روز عروسی به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مدل‌ها براساس استایل موی چهره‌های مشهور بر روی فرش قرمز انتخاب شده اند.

 

مدل مو عروس چهره مشهور بازیگر خواننده هالیوود عجیب فرش قرمز خبر داغ جنجالی پیشنهاد آرایش

می‌توانید مانند جنیل مونی، رپر محبوب امریکایی (تصویر بالا سمت راست) یک هدبند یا تِل ظریف و نگین‌دار را میان موها قرار دهید.

مطالب کاربردی:  انواع سایه چشم عروس ترندهای داغ 1402

 

مدل مو عروس عروسی ازدواج چهره مشهور بازیگر زن هالیوود خواننده ریتا اورا جنجالی کوتاه آرایش مد ترند استایل داماد

ریتا اورای بریتانیایی هم از یک تل پارچه‌ای و جواهرکاری شده برای تزئین موهای کوتاه خود استفاده کرده است. اگر موهایتان خیلی کوتاه است این تل‌های مرتفع به خوبی با آن ست می‌شود و نوعی زنانگی مدرن به چهره شما اضافه می‌کند. این تل‌ها زمانی بسیار جلوه خواهند کرد که با لباس‌های عروس مجلل و گیپوردار استفاده شود.

 

مدل مو بازیگر مشهور خبر داغ تازه جدید جنجالی هنرمند هالیوود آرایش هایلایت بلوند رنگ مو عروس عروسی ازدواج

برای کسانی که لباس عروس مینیمال و ساده را می‌پسندند، دو استایل دیگر که برای مدل موی عروس عالی هستند را پیشنهاد می‌دهیم: می‌توانید مانند جولین هیو، خواننده و دنسر امریکایی (تصویر پایین سمت چپ) موهای کوتاهتان را با پیچش‌های نامنظم و دسته دسته بالای سر جمع کنید و یا مانند کیت مارای زیبا، به یک فرق کج کفایت کرده و موها را به سادگی پشت گوش‌ها مهار کنید.

مدل مو عروس کوتاه عروسی ازدواج خبر داغ تازه جدید جنجالی عجیب آرایش رنگ مو بلوند کوتاهی هالیوود

نظر شما چیست؟ اگر موی کوتاه داشته باشید ترجیح می دهید برای روز عروسی تان با موهای کوتاه و آراسته ظاهر شوید یا به هر طریق موی بلند برای خود بسازید؟

مطالب کاربردی:  10 مدل آرایش عروس اروپایی 2022

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *