تجارت‌خانه چای گلستان در تهران و در سال 1332 توسط آقای محمد گرامی تأسیس شد و در سال 1340 چای گلستان به عنوان شرکت سهامی خاص به ثبت رسید. این شرکت در سال 1349 اولین دستگاه بسته‌بندی اتوماتیک چای پاکتی را در ایران راه اندازی کرد و یک سال بعد در سال 1361 شرکت مواد غذایی پردیس به منظور پوشش طیف وسیعی از محصولات غذایی سبد مصرف خانواده های ایرانی و خط تولید چای ایرانی لاهیجان با برند گل‌کیس از مشتقات همین شرکت تأسیس شد.

1

حدود 6 سال بعد و در سال 1367 دستگاه‌های پیشرفته و نیروهای متخصص، گلستان را به بزرگترین تولیدکننده پسته بسته‌بندی شده در بازار ایران تبدیل کرد. شرکت گلستان در سال 1373 با تأسیس آزمایشگاه تخصصی تست، نظارت و کنترل کیفیت محصولات تولیدی شروع به بسته بندی و توزیع برنج طارم از مرغوب‌ترین شالیزارهای شمال ایران کرد و از سال 1381 عرضه زعفران مرغوب قائنات در سبد محصولات گلستان قرار گرفت.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

2

یک سال بعد یعنی از سال 1382 محصولات ادویه گلستان با تنوعی گسترده؛ شامل زردچوبه، فلفل سیاه، فلفل قرمز، دارچین، ادویه کاری، لیمو فلفلی و… با استفاده از مرغوب‌ترین و خالص‌ترین انواع ادویه‌جات در دنیا عرضه شد و سال بعد محصولات چای توینینگز به آن اضافه شد. محصولات هاتی‌کارا شامل انواع عصاره‌ها، چاشنی‌ها، ادویه جات و… متناسب با ویژگی‌های آشپزی مدرن و ذائقه مصرف‌کنندگان ایرانی در سال 1387 در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

3

در سال 1390 بزرگترین کارخانه فرآوری، شالیکوبی و بسته بندی برنج خاورمیانه با استفاده از ماشین‌آلات روز دنیا از کشورهای سوئیس، آلمان و ایتالیا، در جویبار مازندران بهره‌برداری و برای 80 نفر اشتغال‌زایی شد. در ادامه در همان سال خط تولید مدرن حبوبات بسته‌بندی گلستان با راه اندازی دستگاه‌های سورتر و سیکلون‌های بسیار قوی و ماشین آلات پیشرفته ساخت سوئیس توسعه و تجهیز شد.

4

سال 90 برای شرکت گلستان سال پرکاری بود و این شرکت همزمان ساخت بیمارستان فوق تخصصی مهدی‌كلینیك با هدف ارائه خدمات پزشكی و بهداشتی به همه ایرانیان در مجتمع بیمارستانی امام خمینی تهران را آغاز کرد. در سال 1391 و در جشن تولد 50 سالگی گلستان مقام اول توانمندسازی منابع انسانی در کشور به این شرکت اهدا شد و سال بعد یعنی در سال 1391 بزرگترین خط تولید نودل در ایران با مجهز ترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک ژاپنی راه‌اندازی شد.

5

در سال 1393 محصولات چای بلک‌لاین با ترکیبی از بهترین انواع چای هندوستان و کنیا با بسته‌بندی خاص و متفاوت عرضه شد. 93، برای گلستان سال تغییرات اساسی بود و این شرکت همسو با تحولات تکنولوژیک و فناوری های روز، به عنوان اولین شرکت تولید، بسته‌بندی و پخش مواد غذایی در ایران اقدام به نصب و راه اندازی سیستم SAP به عنوان پیشرفته‌ترین سیستم نرم‌افزاری برنامه‌ریزی منابع سازمان ERP در دنیا نمود. در حال حاضر کلیه فرآیندهای سازمانی شرکت گلستان، شامل برنامه‌ریزی و کنترل تولید، مدیریت مالی، فروش، خدمات، تأمین، لجستیک، توسعه محصول، مدیریت سرمایه‌های انسانی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و… به صورت یکپارچه و هوشمند از طریق سیستم SAP انجام می‌گیرد. این تغییرات بنیادین و رو به توسعه باعث شد گلستان به عنوان واحد نمونه کیفی از میان 2000 شرکت فعال در کلیه صنایع، براساس شاخص رعایت و ارتقا کیفیت و استاندارد شامل سیستم‌های کیفیت، آزمایشگاه مرجع، تکنولوژی تولید و سیستم های کنترل، به عنوان شرکت نمونه شناخته شود.

6

گلستان در حال حاضر و در شصت و هفتمین سال فعالیت خود دارای بیش از 300 محصول در 20 گروه مختلف است و برای بیش از 2000 نفر کارآفرینی کرده است.

 

 

7

 

فروشگاه اینترنتی گلستان

 

چرا خرید از برند‌های معروف مهم است؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *