بهترین برندهای لوازم آرایش صورت

هنگامی که در خصوص آرایش و زیبایی صحبت می‌کنیم، کیفیت لوازم مصرفی می‌تواند همه چیز را تغییر بدهند. درصورتی که می‌خواهید پوستی زیبا و سالم داشته باشید، آرایش شما در تمام طی روز ماندگار باشد و درعین حال صدمات کمتری را به پوست خود وارد نمایید، باید در خصوص لوازم آرایشی و بهداشتی که مصرف می‌کنید، وسواس بیشتری به خرج بدهید.

ما در ادامه می‌خواهیم چند مورد از بهترین برندهای لوازم آرایش صورت را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بهترین برندهای لوازم آرایش صورت ایرانی و خارجی

بهترین برندهای لوازم آرایش صورت

خوشبختانه برندهای لوازم آرایشی بسیار معتبر و شناخته شده‌ای در این صنعت حضور داشته که به طور مدام محصولاتی باکیفیت بالا و مواد درجه یک را برای برآورده نمودن نیازهای آرایشی شما ارائه می‌دهند. درنتیجه، اگر از بهترین مارک لوازم آرایش برای صورت خود استفاده کنید، همیشه از انجام این کار لذت تمام را خواهید برد.

برند لوازم آرایشی شنل (Chanel)

شنل

شما هنگام استفاده از محصولات آرایشی شنل که بهترین برند لوازم آرایشی در جهان است، درست همچون خالق این برند کوکو شنل، احساس زیبایی و شیک بودن را تجربه خواهید کرد. محصولات آرایشی این برند به اندازه لباس‌ها و دیگر محصولات آن، شیک و زیبا می‌باشند. اگرچه قیمت محصولات آرایشی برند Chanel مقداری بالاست اما کیفیت بسیار فوق‌العاده آن‌ها بی‌شک ارزش هزینه اضافی را دارد.

برند استی لودر (Estee Lauder)

استی لودر

این برند در سال 1946 راه‌اندازی شده است و از آن زمان تا به کنون یکی از معروف‌ترین شرکت‌های لوازم آرایشی در جهان محسوب می‌شود. محصولات برند Estee Lauder شامل لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و انواع عطرهای مردانه و زنانه است. این برند سعی کرده است تا با بهره‌گیری از خلاقیت، تکنولوژی پیشرفته و تاثیرگذاری بیشتر، مشتریان و طرفداران خود را رضایتمند نگه دارد.

برند (bareMinerals)، بهترین مارک لوازم آرایش بدون سرب

برند لوازم آرایشی  bareMinerals))

به لطف فرمول‌های مغذی و بسیار موثر برای پوست، محصولات آرایشی BareMinerals بسیار پرطرفدار شده‌اند. این برند بهترین تولید کننده لوازم آرایشی بر پایه معدنی و بدون استفاده از مواد شیمیایی می‌باشد. محصولات نوآورانه و خلاقانه این برند به‌طور خالص و طبیعی طراحی شده‌اند تا علاوه بر ارائه ظاهری زیبا و جذاب، احساس خوبی را هم منتقل کنند.

برند الیزابت آردن، بهترین مارک لوازم آرایشی چشم

برند الیزابت آردن، بهترین مارک لوازم آرایشی چشم

الیزابت آردن طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری را عرضه می‌کند. افزون بر این، این برند محصولات آرایشی با کیفیتی را هم در سطح جهانی ارائه می‌دهد. محصولات Elizabeth Arden شامل کانسیلر، فونداسیون‌ها، خط چشم‌ها و براق کننده‌های لب می‌باشد. این محصولات به واسطه کیفیت زیاد خود همیشه محبوب هستند.

 برند دیور (Dior)

برند دیور Dior))

خلاقیت، برتری و تجمل همگی صفاتی بوده که برند دیور و محصولات آن را به زیبایی توصیف می‌نمایند. چنانچه تا به حال هیچ یک از محصولات این برند را امتحان نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم این کار را انجام بدهید. رژلب های Dior Addict یکی از محصولات بسیار ویژه، جنجالی و محبوب این برند هستند که به نمادی از Dior هم تبدیل شده‌اند.

برند لورآل (L’oreal)

برند لورآل L’oreal))

هنگامی که در خصوص محصولات زیبایی صحبت می‌کنیم، جایگاه رهبری، برازنده برند لورال است. تقریبا تمامی زنان جهان مشتریان محصولات آرایشی لوکس و باکیفیت این شرکت فرانسوی می‌باشند. محصولات این برند قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای داشته و لورآل با ارائه گستره متنوعی از محصولات مثل کرم پودرها، خط چشم، سایه چشم، رژلب یا هر محصول آرایشی دیگر، هیچگاه شما را ناامید نخواهد کرد.

برند لوازم آرایشی NYX

برند لوازم آرایشی NYX

کیفیت استثنایی، محصولات غنی از رنگدانه‌ها و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه فاکتورهایی بوده که به تثبیت NYX به منظور یکی از برندهای زیبایی کمک کرده‌اند. این برند با سرعت زیادی در حال پیشرفت بوده و مجموعه‌ای از لوازم آرایشی کلاسیک، مد روز و فصلی را به بازار ارائه می‌دهد. به همین علت است که برند NYX به یک انتخاب ضروری در بین دوستداران زیبایی و آرایشگران حرفه‌ای تبدیل شده است.

برند ایرانی لوازم آرایش مای

برند ایرانی لوازم آرایش مای

برند مای تولیدکننده انواع لوازم آرایشی ایرانی بوده و یک برند آرایشی پرطرفدار در ایران می‌باشد که شهرت بسیار زیادی داشته و امروزه از بهترین برندهای لوازم آرایشی در ایران و پر فروش‌ترین برندهای خاورمیانه به حساب می‌آید.

محصولات آرایشی و بهداشتی مای تحت نظارت شرکت آلمانی Kahl&CO است. این برند دارای انواع محصولات آرایشی با کیفیت بوده که به علت برآورده کردن انتظار مصرف کنندگان و استفاده از مجهزترین دستگاه‌های آزمایشگاهی خاورمیانه جهت تولید سبد محصولات خود، می‌توان گفت در جایگاه اول کیفیت و فروش قرار گرفته است.

قیمت انواع لوازم آرایش صورت لوکس و اورجینال

 

کالیستا، بهترین برند لوازم آرایشی در ایران

کالیستا، بهترین برند لوازم آرایشی در ایران

برند کالیستا اسمی جدید در صنعت لوازم آرایش بوده که در سال 1393، توسط شرکت آریان کیمیا تک تاسیس شد و در زمانی کوتاه به شهرت و محبوبیت رسید و در فهرست بهترین برند لوازم آرایشی در ایران قرار گرفته است. تامین‌کننده مواد اولیه‌ محصولات آرایشی و بهداشتی کالیستا، شرکت‌های اروپایی کرودای سوئیس و گرین تک فرانسه می‌باشند، افزون بر این رنگ‌های آرایشی برند کالیستا، از اروپای شمالی و آمریکا گرفته می‌شوند.

برند میبلین نیویورک

برند میبلین نیویورک

این برند که بهترین مارک لوازم آرایشی آمریکایی است، ابتدا کار خود را به منظور یک تجارت خانوادگی کوچک شروع کرد اما این روزها به منظور یکی از برترین شرکت‌های لوازم آرایشی آمریکایی در جهان شناخته می‌شود. محصولات این برند به‌طور پیوسته از لحاظ علمی بازبینی شده و مدیران برند در تلاش هستند تا محصولاتی باکیفیت، پیشرفته، سالم و جدید را به بازار ارائه دهند. نقطه قوت میبلین، معرفی رنگ‌های جدید به بازار می‌باشد.

برند لوازم آرایشی لانکوم (Lancome)

برند لوازم آرایشی لانکوم Lancome))

برند لانکوم (Lancome) توانسته تا زیبایی آوانگارد و دانش را در محصولات خود ترکیب نماید. این برند توسط آرماند پوتیژان در سال 1935 میلادی راه‌اندازی شد. با بیشتر از 80 سال سابقه، محصولات لانکوم زیبایی و ظرافت فرانسوی را به سرتاسر دنیا معرفی می‌نماید.

برند نارس (Nars)

برند نارس Nars))

برند نارس با هدف توانمندسازی زنان و ایجاد تجربه‌ای دل‌انگیز و شادی‌بخش، اقدام به طراحی و عرضه محصولات آرایشی و زیبایی نموده است. این روزها، این برند بر شعارهای اصلی خود پایبند بوده و سعی دارد تا به زنان سرتاسر جهان نشان دهد که چگونه زیبایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد طبیعی خود را ارج دهند.

برند لوازم آرایشی مک (Mac)

برند لوازم آرایشی مک Mac))

مارک Mac در سال 1984 راه‌اندازی شد و از آن زمان تا به کنون به منظور یکی از پیشتازان دنیای آرایش و زیبایی و یکی از قدرتمندترین برندها در طراحی رنگ‌های خلاقانه و جدید شهرت دارد. مهم‌ترین عامل موفقیت این برند، تغییر دنیای مد و پدید آمدن تنوع در محصولات آرایشی می‌باشد. این برند به دلیل مجموعه‌ها و همکاری‌های خود با دیگر طراحان لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا شناخته شده است.

برند رولون (Revlon)

برند رولون Revlon))

شعار برند رولون ارائه هیجان، فریبندگی و نوآوری با کمک ارائه محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه بوده و این دقیقا همان چیزی می‌باشد که می‌توانید از این برند توقع داشته باشید. این شرکت، یکی از مهره‌های کلیدی در جهان زیبایی و مد به شمار می‌رود. رولون با ارائه محصولات بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه قادر است تا شما و حساب بانکی شما را خوشحال نگه دارد.

مطالب کاربردی:  شناخت انواع لوازم آرایش صورت مانند حرفه‌ای‌ها

 

برند لورا مرسیه (Laura Mercier)

برند لورا مرسیه Laura Mercier))

لورا مرسیه یک آرایشگر معروف بین المللی بوده و برند لوازم آرایشی وی مهارت، دانش و استعدادش را به رخ می‌کشد. این پارامترها محصولات این برند را به یکی از نمونه‌های برتر در جهان مد و زیبایی تبدیل کرده است. بسیاری از محصولات این خط تولید محصولات آرایشی حتی توانسته‌اند جوایزی را هم دریافت نمایند. به طور مثال، مرطوب کننده‌های رنگی این برند( Tinted  Moisturizer) بارها به منظور یکی از بهترین‌ها معرفی شده‌اند.

برند کاور گرل (Covergirl)

برند کاور گرل Covergirl))

آرایش «آسان، با طراوت و زیبا» شعار برند Covergirl می‌باشد. این شعار قسمتی از شخصیت نمادین این برند زیبایی را تشکیل داده و همچنان رویکرد طراحان برند را  نسبت به محصولات جدید خود تعریف می‌نماید. درحالی که این محصولات باکیفیت و قابل اعتماد می‌باشند، اما درعین حال مقرون به صرفه هم هستند. تمام این فاکتورها Covergirl را به یک برند لوازم آرایشی بی‌نظیر تبدیل می‌کند.

 برند لوازم آرایشی کلینیک (Clinique)

برند لوازم آرایشی کلینیک Clinique))

برند کلینیک از سال 1968 میلادی راه‌اندازی گردیده است و از آن زمان تا به کنون تلاش کرده است تا بهترین کیفیت را در محصولاتی بسیار کاربردی عرضه کند. تمرکز اصلی این برند ارائه محصولاتی بوده که به سلامت و زیبایی انواع پوست ها با رنگ‌های گوناگون کمک نماید. به منظور بخشی از این تلاش، این برند محصولات آرایشی را طراحی نموده است که به صورت سفارشی با خواسته‌ها و رنگ پوست شما سازگار می‌شوند.

 برند شیسیدو (Shiseido)

برند شیسیدو Shiseido))

با بیشتر از 140 سال سابقه، برند شیسیدو درک و دانش خود را از زیبایی در قالب محصولات زیبایی و بهداشتی با جهان به اشتراک می‌گذارد. این روزها این برند طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد و این مسئله به واسطه ارائه محصولات بسیار باکیفیت، تحقیق و توسعه در زمینه محصولات آرایشی گوناگون و تعهد تنزل ناپذیر Shiseido و به عرضه محصولات عالی، محقق شده است.

 برند Burberry

برند Burberry

برند Burberry در کنار دانش خود در زمینه ارائه کت‌های ترنج و محصولات مد و فشن، نشان داده است که دنیای زیبایی را هم به خوبی می‌شناسد. این برند با ارائه محصولات خلاقانه توانسته است تا دنیای مد و زیبایی را متحول نماید و نشان دهد که در ایجاد ظرافت‌های هیجان‌انگیز مهارت دارد.

مطالب پربازدید:  هرآنچه درباره مد یونیسکس (Unisex) و برندهای آن باید بدانید

 

برند لوازم آرایشی صفورا (sephora)

برند لوازم آرایشی صفورا sephora))

برند صفورا یکی از بهترین برندهای لوازم آرایش صورت است، درنتیجه جهت خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، هیچ جایی بهتر از صفورا نیست. برند sephora یک خرده فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و طیف باورنکردنی از محصولات برتر برندهای معتبر آرایشی را عرضه می‌کند. این برند همچنین در حوزه طراحی لوازم آرایشی فعال بوده و محصولات خود را هم به بازار ارائه می‌دهد.

 

منبع : whowhatwear

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *