کاتالوگ انواع رنگ موی کاراملی

موی انسان تاثیر بسیار زیادی روی جذابیت چهره دارد. مدل و رنگ انتخابی جدا از مد و عنصر زیباشناسی، تا حد بسیار زیادی گویای کاراکتر انسان بوده و به نحوی شخصیت انسان را به دیگران نشان می‌دهد. یکی از کارهایی که اغلب افراد به ویژه بانوان به آن علاقمند هستند، رنگ کردن موی سر است.

اگر از آن دسته از بانوانی هستید که ترندهای رنگ مو را دنبال می‌کنید قطعا به تازگی در میان جستجوهای اینترنتی رنگ موی کاراملی را دیده‌اید. رنگ مو کاراملی، به دلیل طیف گسترده، سازگاری و هماهنگی‌اش با انواع رنگِ پوست‌ها، در میان خانم‌ها بسیار محبوب است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

به مجموعه‌ای از رنگدانه‌های طبیعی و شیمیایی که روی موهای سر گذاشته و باعث تغییر رنگ مو می‌شود، رنگ مو می‌گویند. مد رنگ مو در سال‌های مختلف تغییر می‌کند و هر ساله یک رنگ مو جدید ترند می‌شود. اما بعضی از رنگ‌ها مانند رنگ موی کاراملی نه تنها هرگز از مد نخواهند افتاد، بلکه هر ساله بر طرفدارانش اضافه هم می‌شود. با ما بمانید تا بیشتر درباره این رنگ خاص و لاکچری بیشتر صحبت کنیم.

انواع رنگ مو کاراملی

انواع رنگ مو کاراملی

بدست آوردن رنگ مو کاراملی کمی سخت بوده زیرا موی سر باید به کمک دکلره به پایه 8 برسد، تا این رنگ به خوبی خود را نشان دهد. البته روش‌هایی برای بدست آوردن رنگ موی کاراملی روشن بدون دکلره هم وجود دارد، اما کمی سخت‌تر است.

توصیه ما به شما این است که برای دیدن نتیجه مطلوب نزد یک آرایشگر خبره بروید تا در انتها هم از رنگ موی خود راضی باشید و هم سلامت موهای شما به خطر نیفتد.

رنگ موی کاراملی متوسط

رنگ موی کاراملی متوسط

ابتدا باید رنگ مو خود را با کمک دکلره بی‌رنگ کرده و سپس اقدام به رنگ کردن کنید. اگر به کاتالوگ رنگ مو نگاهی بیندازید خواهید دید شماره‌های این تناژ رنگی به صورت جداگانه وجود دارد. رنگ شماره 7 کاراملی را با رنگ شماره 7 طبیعی با اکسیدان 6 درصد مخلوط کرده و روی موی خود بگذارید. 30 دقیقه فرصت دهید تا موی شما رنگ بگیرد، سپس اقدام به آبکشی کنید.

رنگ موی کاراملی روشن

رنگ موی کاراملی روشن

برای بدست آوردن رنگ کاراملی روشن حتما موی خود را دکلره کنید. زیرا نتیجه با رنگ 3 صفر یا دکوکرم چندان رضایت بخش نیست. در کاتالوگ رنگ مو شماره 9 کاراملی را با رنگ بلوند شماره 9 و زیتونی انتخاب کرده و با اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید. دقت کنید که فقط به یک چهارم رنگ مو بلوند نیاز دارید.

رنگ موی کاراملی ساده

رنگ موی کاراملی ساده

این رنگ بیشتر مناسب افرادی بوده که تغییر در رنگ مو را دوست دارند اما از طرفی نمی‌خواهند موهای خود را دکلره کنند. نصف تیوپ رنگ مو کاراملی 7 را با یک چهارم رنگ مو شماره 6 طبیعی همراه با اکسیدان 9 درصد مخلوط کنید و روی موی سر بگذارید. اگر امکانش را دارید از واریاسیون نقره‌ای استفاده کنید. این رنگ مو را کمی بیشتر روی سر نگه داشته، سپس اقدام به شستشو کنید.

رنگ موی شکلاتی کاراملی

رنگ موی شکلاتی کاراملی

طرفداران رنگ مو شکلاتی بسیار زیاد است چه برسد به اینکه با رنگ کاراملی ترکیب شود. این رنگ مو را بسیاری از افراد از ریشه نمی‌گذارند بلکه شروع رنگ را از زیر قسمت گونه آغاز می‌کنند. اما فرمول این رنگ مو چیست؟ رنگ انتخابی شما از کاتالوگ دو رنگ شماره 6 از طیف شکلاتی و کاراملی است. دو سوم تیوپ رنگ شکلاتی را با یک سوم تیوپ رنگ نسکافه‌ای همراه با اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید.

کمی واریاسیون نقره‌ای و سبز اضافه کنید تا از قرمز شدن مو جلوگیری شود. به خاطر داشته باشید شما می‌توانید از نسبت مساوی نیز استفاده کنید، اما حجم قسمت کاراملی را بیشتر در نظر نگیرید. زیرا تناژ سرد آن به راحتی غلبه کرده و رنگ دلخواه بدست نخواهد آمد.

لیست قیمت انواع رنگ مو اورجینال

رنگ موی کاراملی عسلی

کاراملی عسلی یکی از زیباترین رنگ موی کاراملی به حساب می‌آید.

Types of caramel hair color 01 - کاتالوگ انواع ترکیب رنگ موی کاراملی

یکی از زیباترین رنگ موهایی که می‌توان از رنگ کاراملی بدست آورد، کاراملی عسلی است. این رنگ مو حتما نیازمند دکلره است. ابتدا مو را با دکلره به پایه 8 برسانید. سپس رنگ مو کاراملی شماره 8 و رنگ مو عسلی را همراه واریاسیون نقره‌ای و زرد مخلوط کرده و اکسیدان 6 درصد اضافه کنید.

دقت کنید اگر در منزل موی خود را دکلره کرده‌اید و رنگ موی شما زرد شد یا دوباره مواد دکلره را روی سر بگذارید (اگر تارهای موی شما دچار پارگی شدند از اینکار اجتناب کنید) یا از شامپو ضد زردی استفاده کرده و مو را دو بار بشویید.

مطالب مرتبط :  انواع رنگ موی عسلی و نحوه تشخیص رنگ مناسب

رنگ موی کاراملی خاکستری

رنگ موی کاراملی خاکستری

برای بدست آوردن رنگ دلخواه موی خود را دکلره کنید.

قطعا مدال شیک‌ترین رنگ مو با تناژ کاراملی بر گردن رنگ مو کاراملی خاکستری انداخته می‌شود. فرمولاسیون این رنگ زیبا و خاص کمی سخت بوده اما نتیجه بسیار دلربا است. شما به سه رنگ کاراملی شماره 8، خاکستری شماره 7 و زیتونی شماره 7 نیاز دارید.

سه چهارم تیوپ کاراملی را با یک چهارم تیوپ خاکستری و یک هشتم تیوپ زیتونی همراه با اکسیدان 9 درصد مخلوط کرده و سپس سه واریاسیون به رنگ‌های نقره‌ای، دودی و بنفش در حد دو سانت از هر کدام اضافه کنید. مواد را به خوبی مخلوط کنید و روی مو‌های دکلره شده قرار دهید. این رنگ موی زیبا بعد از 45 دقیقه جلوه خاص به چهره شما خواهد بخشید.

رنگ موی کاراملی صورتی

رنگ موی کاراملی صورتی

اغلب افراد نوجوان و جوان به این رنگ مو علاقه بسیار زیادی دارند. شما می‌توانید این رنگ را برای کل موی خود انتخاب کنید و یا فقط قسمت‌هایی از مو را به رنگ کاراملی صورتی در آورید. ابتدا با دکلره مو باید به پایه 10 رسیده و سپس اقدام به ترکیب رنگ مو کنید. رنگ مو شماره 8 کاراملی را با کمی رنگ شرابی و اکسیدان 9 درصد مخلوط کرده و سپس واریاسیون نقره‌ای و قرمز را اضافه کنید.

رنگ موی کاراملی نسکافه ای

رنگ موی کاراملی نسکافه‌ای

ابتدا مو را با دکلره به پایه 8 برسانید. وقتی به فروشگاه آنلاین رفتید باید چند رنگ را انتخاب کنید؛ رنگ کاراملی شماره 7، رنگ موی نسکافه‌ای شماره 8 و رنگ موی بلوند نقره‌ای را خریداری کنید.

نسبت را به این صورت با هم ترکیب کنید، رنگ کاراملی یک چهارم تیوپ، رنگ موی نسکافه‌ای یک چهارم تیوپ و بلوند نقره‌ای یک هشتم تیوپ را با واریاسیون بنفش و نقره‌ای با اکسیدان 6 درصد مخلوط کرده و روی سر خود بگذارید. بعد از گذشت 30 دقیقه موهای خود را بشویید.

مطالب دیدنی:  انواع رنگ موی نسکافه‌ای و راهنمای انتخاب رنگ نسکافه‌ای

رنگ مو همیشه ترند

همه افراد به موی خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. سلامت و رنگ مو نقش بسیار زیادی روی زیبایی چهره می‌گذارد. رنگ موی کاراملی یکی از رنگ‌های بسیار ترند و پرطرفدار بوده که هرگز از مد نمی‌رود. بدست آوردن این رنگ خصوصا اگر قرار باشد با رنگ‌های دیگر ادغام شود کار سختی خواهد بود.

اگر می‌خواهید موی خود را در خانه رنگ کنید، خرید لوازم آرایشی خود را از فروشگاه معتبر انجام دهید. اما پیشنهاد ما به شما این است که برای انجام پروسه دکلره و رنگ مو به نزد یک آرایشگر خبره بروید تا موهای شما آسیب نبیند و از نتیجه هم راضی باشید.

آیا شما به رنگ کردن موی خود علاقمند هستید؟ آیا تا به حال از تنوع رنگ کاراملی استفاده کرده‌اید؟ ما منتظر خواندن نظرات و تجربیات شما در این زمینه هستیم.

 

منبع : madison-reed

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *