عکس جدیدترین مدل لباس پاییزی دخترانه

هر سال در فصل پاییز انواع لباس پاییزی به بازار عرضه می‌شوند که شما می‌توانید آن‌ها را در انواع و اقسام طراحی‌ها متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. این لباس‌ها طراحی‌هایی دخترانه و زنانه دارند. بنابراین با گشت و گذار در سایت‌های اینترنتی و فروشگاه‌های سطح شهر می‌توانید آن‌ها را باب میل خود پیدا کنید. در این مقاله ما انواع مدل‌های لباس پاییزی مناسب دختران را به شما معرفی می‌کنیم.

پالتوی دخترانه کلاسیک

پالتوهای کلاسیک برای دختر بچه‌ها نیز زیبایی دارند.

بسیاری تصور می‌کنند که این نوع از پالتوها فقط مناسب خانم‌های بزرگسال است، اما با پوشاندن این پالتوها بر تن کودکان متوجه خواهید شد که این مدل لباس چقدر برای آنان به عنوان لباس پاییزی زیبا جلوه می‌کند. چنین پالتوهایی در انواع رنگ‌های روشن و تیره یافت می‌شود. می‌توانید آن‌ها را همراه با یک لگ جذب مشکی بر تن دختران زیبای خود کنید. چنین شلوارهایی در حین بازی و فعالیت آن‌ها را آزار نخواهد داد. این پالتوها با انواع مدل کلاه‌ها با طراحی‌های متفاوت مخصوصا کلاسیک زیبایی بیشتری پیدا خواهند کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لیست قیمت انواع پالتو و کاپشن دخترانه

انواع لباس‌ها با دامن

دامن لباس پاییزی بسیار مناسبی با انواع پیراهن است.

یکی از بهترین گزینه‌ها که با هر لباس پاییزی دخترانه مناسب خواهد بود، استفاده از دامن است. دامن‌ها معمولا کوتاه و همراه با پلیسه طراحی می‌شوند، به این ترتیب حرکات آن‌ها محدود نخواهد شد.

لیست قیمت انواع دامن

کت‌های جین

عکس کت‌های جین

لباس از جنس جین صرفا مختص خانم‌ها و آقایان بزرگسال نیست. دختر بچه‌ها و پسر بچه‌ها نیز می‌توانند انواع لباس‌های جین را بر تن کنند. اتفاقا انواع متفاوتی از آن‌ها در طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی به بازار ارائه می‌شوند و به همین دلیل گزینه‌های زیادی پیش روی شما خواهد بود. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دختر بچه‌ای که کت جین به تن کرده، یک تیشرت سفید است. در کل لباس‌هایی که از جین دوخته می‌شوند، در دسته لباس پاییزی اسپرت قرار می‌گیرند و جنس آن‌ها به گونه‌ای است که برای تابستان زیادی گرم هستند و برای زمستان به اندازه کافی گرم نخواهند بود.

پیراهن ساده

با یک پیراهن ساده می‌توانید یک استایل پاییزی دخترانه درست کنید. این پیراهن‌ها در طراحی‌های بسیار متنوعی به فروش می‌رسند. پیراهن ساده در قدهای بلند و کوتاه در دسترس است. استایل پیراهن ساده همراه با ساق شلواری بسیار دخترانه و زیبا است. کفشی که برای این پیراهن‌ها مناسب خواهد بود، بهتر است که طراحی کلاسیک و تخت داشته باشد که به زیبایی این لباس دخترانه پاییزی بیفزاید.

طرح چهارخانه

طرح‌های چهارخانه برای هر سنی مناسب است.

پیراهن‌ها و لباس‌های دخترانه که با طرح چهارخانه دوخته می‌شوند، بر تن هر دختربچه‌ای زیبا جلوه می‌کنند و یک لباس پاییزی شیک برای آن‌ها به شمار می‌آیند. چنین طرح‌هایی در رنگ‌های بسیار متنوع راهی بازار می‌شوند که گزینه‌های زیادی را پیش چشمان شما قرار خواهند داد. همانطور که این طرح‌ها برای بزرگسالان زیبا هستند، برای کودکان مخصوصا دختر بچه‌ها نیز جذابیت خاص خود را دارند.

لباس‌های اورال

یکی از بهترین لباس‌های پاییزی برای دختر بچه‌ها سرهمی است.

بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها به عنوان یک لباس پاییزی شیک دخترانه برای دختر بچه‌ها انتخاب انواع اورال یا همان سرهمی است که در رنگ‌های متفاوت و جنس‌های متنوع تولید می‌شود. انواع متنوعی از لباس‌ها را نیز می‌توانید زیر آن‌ها به کودکان بپوشانید.

انواع کاپشن‌ها

کاپشن‌هایی که دوخت ظریف داشته باشند، برای دختر بچه‌ها در فصل پاییز بسیار ایده‌آل خواهند بود. بهتر است که این کاپشن‌ها حالت پفی نداشته باشند، چون ممکن است که حرکت کردن را برای آن‌ها کمی سخت کرده و حتی ممکن است که حین حرکت‌های سریع نتوانند خود را کنترل کنند و زمین بخورند. پس بهتر است کاپشنی که بر تن آن‌ها می‌کنید، با ظرافت دوخته شده باشد. انواع کلاه‌ها همراه این کاپشن‌ها استایل آن‌ها را تکمیل می‌کند.

استفاده از سویشرت

بهتر است که در این قسمت به دختر بچه‌هایی که سن بیشتری دارند هم بپردازیم. به عنوان یک لباس پاییزی دخترانه ۱۰ ساله استفاده از سویشرت بسیار مناسب است. این نوع از لباس پاییزی طرح‌های بسیار زیادی در بازار دارد و بسیار راحت مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمی‌توانید دختر نوجوانی را پیدا کنید که عاشق سویشرت نباشد.

انواع هودی

هودی معمولا با ست فروخته می‌شود.

هودی‌ها مشابه سویشرت‌ها هستند، اما تفاوت آن‌ها در زیب است. در سویشرت‌ها معمولا زیب در قسمت جلوی آن وجود دارد و به راحتی می‌توانید با باز کردن زیپ آن را درآورید یا بر تن کنید. هودی‌ها شاید بهترین مدل لباس پاییزه باشند که در دسته لباس‌های کژوال و راحتی قرار می‌گیرند. بخشی از دلیل محبوبیت این هودی‌ها این است که کامل هستند و معمولا با شلوار ست فروخته می‌شوند.

پلیور

پلیور نوعی لباس بافتنی است که محبوبیت زیادی بین خانم‌ها در تمام گروه‌های سنی دارد. پلیورها معمولا فیت بدن نیستند و به همین دلیل استایل پاییزی زیبایی را به شما می‌بخشند. همراه با آن می‌توانید انواع پالتوها و کلاه و شال گردن را بر تن کنید. جنس آن‌ها به گونه‌ای است که در فصل پاییز و حتی زمستان گرمای خوبی را برای شما فراهم می‌کنند. دلیل محبوبیت این لباس‌ها این است که در مناسبت‌های متفاوت می‌توانید آن‌ها را بپوشيد.

استایل متفاوت با پانچو

عکس استایل متفاوت با پانچو

پانچو یک لباس پاییزی محبوب و کاربردی است که حالت خفاشی دارد. نوجوانانی که دوست دارند استایل متفاوت داشته باشند، می‌توانند پانچو را انتخاب کنند. پانچوها به اندازه پالتو کلفت و زخیم نیستند و گرمای متوسطی برای شما دارند، در نتیجه برای استفاده در پاییز بسیار مناسب هستند.

کت تدی

عکس کت تدی دخترانه

کت تدی یک لباس پاییزی است که محبوب نوجوانان و بزرگسالان به شمار می‌رود. این کت با پارچه‌های کرکی به خوبی بدن شما را در برابر سرمای هوا محافظت می‌کند. نام و ظاهر کت تدی از عروسک خرسی تدی الهام گرفته است.

کلام آخر

لباس‌ پاییزی یکی از زیباترین لباس‌ها به شمار می‌آيد، چرا که در تنوع بسیار بالا طراحی و تولید می‌شود. همینطور چنین لباس‌هایی معمولا در تولید از اجناس متنوعی نیز استفاده می‌کنند، به همین دلیل معمولا فروش بالاتری به دست می‌آورند.

انواع لباس پاییزی دخترانه جدید هر سال وارد بازار می‌شود که علاقه‌مندان مخصوص به خود را دارد. در این مقاله تلاش کردیم جدیدترین مدل‌های لباس پاییزی را که مخصوص دختر بچه‌ها و نوجوانان هستند را به شما معرفی کنیم و در همین رابطه به شما ایده‌های جذابی ارائه دهیم.

حال که با انواع استایل‌های پاییزی برای دختر خانم‌های زیبای خود آشنا شدید، شاید برای تهیه و خرید آن به دنبال راهنما و نقطه‌ای برای شروع باشید. با نزدیک شدن به فصل پاییز مدیسه با کالکشن‌های جدید پاییزه خود گزینه مناسبی برای خرید بی‌دردسر و مطمئن است.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *