25 عکس مدل رنگ مو بلوند جذاب برای نوروز 1402

رنگ مو بلوند از قدیم تا به امروز با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده است، اما هنوز هم جذابیت خود را دارد. تنها تفاوتش با گذشته در این است که امروزه مدل رنگ مو بلوند در تنوع بیشتری ارائه می‌شود. در نتیجه برای هر پوست و مویی فرصت بلوند کردن وجود دارد. به نظر شما رنگ مو بلوند تیره چه رنگی است؟ رنگ مو بلوند مرواریدی چطور؟ آیا تفاوت بین رنگ‌های بلوند وجود دارد؟

در ادامه قرار است با معرفی 25 مدل موی بلند به شما ایده بدهیم که بهترین تناژ رنگ را برای خودتان انتخاب کنید و در تمام روزهای 2024 در تمامی جمع‌ها بدرخشید و زیباتر از همیشه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بلوند شهدی

بلوند شهدی

این رنگ سایه‌ای زیبا دارد و از ترکیب رنگ بلوند و کرم تشکیل شده است. با استفاده از این رنگ موهای شما علاوه بر این‌که جذابیت رنگ پلاتینی را دارد، ملایم‌تر و گرم‌تر است.

بلوند سرد یا کول بلوند

بلوند سرد یا کول بلوند

این رنگ سایه یخی دارد، در واقع یکی از رنگ‌هایی است که به رنگ پلاتینی نزدیک است، عموما بلوند سرد برای افرادی پیشنهاد می‌شود که رنگ صورت آن‌ها صورتی است که رنگ صورت متعادل شود.

بلوند قدیمی

بلوند قدیمی

شاید این بلوند فراموش شده باشد، اما امروزه دوباره جان دوباره‌ای گرفته است. برای رسیدن بلوند قدیمی تکنیک‌های بسیاری چون استفاده از هایلایت‌های ظریف و فویل وجود دارد.

هایلایت‌های روشن

هایلایت‌های روشن

هایلات مو روشن نوعی از رنگ مو بلوند است که عموما برای کسانی‌ به کار می‌رود که موهایی تیره دارند. این رنگ در ادامه رشد موها با موهای طبیعی مخلوط می‌شود و به نوعی رنگ موی بلوند طبیعی است که زیبایی‌اش را حفظ می‌کند.

بلوند مرواریدی

بلوند مرواریدی

عموما این رنگ مو برای کسانی استفاده می‌شود که از رنگ پلاتینی خسته‌شده‌اند، اما دوست دارند که موهایشان همچنان روشن بماند. برای اموزش رنگ مو بلوند روشن یا مرواریدی بهتر است فردی متخصص را انتخاب کنید.

بیبی بلوند

بیبی بلوند

اگر هنوز قصد ندارید که موهایتان را به پایه برسانید، بیبی بلوند برای شما مناسب است. این رنگ در ترکیب خود پایه گرم دارد و با هایلایت‌های سفید ترکیب می‌شود. به همین جهت زیباست.

بلوند شامپاینی

بلوند شامپاینی

این رنگ مو بلوند جذاب برای کسانی مناسب است که رنگ صورتی را دوست دارند، اما نمی‌خواهند موهای خود را کاملا صورتی کنند. این رنگ ازجمله رنگ‌های افسانه‌ای است که گرم و خنک محسوب می‌شود.

پلاتینی واقعی

پلاتینی واقعی

این رنگ از ابتدای نمایش آن تا به امروز بسیار محبوب است و به عنوان بلوندی شیک از آن یاد می‌شود. اما رسیدن به این رنگ سخت خواهد بود و باید توسط متخصص انجام شود.

بلوند کره‌ای

بلوند کره‌ای

بلوند کره‌ای برای افرادی مناسب است که زمان زیادی برای نگهدا‌ری از موهای خود ندارد. علاوه بر این به رنگ طلایی و کره‌ای علاقه‌مند هستند.

بلوند نرم

بلوند نرم

بلوند نرم برای کسانی که پوست روشنی دارند، کاملا مناسب است. این بلوند به اندازه پلاتینی روشن خواهد بود، اما تناژ رنگ گرم هم دارد. اما پس از بلوند نرم شما باید از ماسک مو تقویتی استفاده کنید که موهایتان سالم بماند.

لیست قیمت انواع رنگ مو و ملزومات

 

بلوند خورشید توسکانی

بلوند خورشید توسکانی

این نوع بلوند جدید برای کسانی که موهای فر دارند، بسیار جذاب و زیباست و بافت موهایشان را به خوبی نشان می‌دهد.

بلوند گریچ

بلوند گریچ

بلوند گریچ برای کسانی مناسب خواهد بود که زمان نگهداری کمی دارند. در این رنگ سایه خاکستری وجود دارد. علاوه بر این بلوند گریچ با اکثریت رنگ پوست‌ها سازگار است. این رنگ مو شباهت زیادی به رنگ مو بلوند بژ دارد.

بلوند نارگیلی شکلاتی

بلوند نارگیلی شکلاتی

در این بلوند رنگ روشن کاملا قابل لمس است، اما هایلات‌ها تضاد واضحی ندارن، به همین جهت بهتر است که اطراف صورتتان را از هایلایت تیره‌تری کنید که زیباتر به‌نظر برسید.

مطالب دیدنی:  کاتالوگ انواع رنگ موی قهوه ای

بلوند کلاسیک

بلوند کلاسیک

عموما این رنگ بلوند برای کسانی که موهایشان قهوه متوسط تا تیره است، مناسب خواهد بود. همچنین اگر برای نخستین بار قرار است بلوند را امتحان کنید، این رنگ برایتان کامل مناسب است.

بلوند عسلی

بلوند عسلی

پس از این بلوند موهای شما نیاز به نگهداری دارد، در نتیجه اگر موهای آسیب‌دیده‌ای دارید، از این رنگ صرف نظر کنید.

بلوند خنثی

بلوند خنثی

بلوند خنثی از جمله رنگ‌های بسیار روشن است که گرم یا سرد نیست. در واقع این رنگ در نقطه خنثی قرار گرفته است. به همین جهت ازجمله رنگ‌های محبوب به شمار می‌رود.

مطالب دیدنی:  انواع رنگ موی نسکافه‌ای و راهنمای انتخاب رنگ نسکافه‌ای

بلوند قدیمی هالیوود

بلوند قدیمی هالیوود

این تناژ از بلوند کمی گرمتر از پلاتینیوم است که در چند سال گذشته توسط بسیاری از سلبریتی‌ها استفاده شده است. این رنگ برای موهای ظریف و کوتاه بسیار مناسب خواهد بود.

بلوند کاراملی

بلوند کاراملی

بلوند کاراملی معمولا توسط کسانی که پوست سبزه دارند و میخواهند که رنگ پوستشان کمی روشن‌تر شود، مناسب است. این رنگ هم به عنوان هایلایت و هم به عنوان تمام رنگ مناسب خواهد بود.

مطالب دیدنی:  20 ترند هایلایت مو مخصوص سال 2023

پلاتین ریشه‌دار

پلاتین ریشه‌دار

در این رنگ ریشه‌‌های تیره باقی می‌مانند و ساقه موها پلاتینی می‌شوند. به همین جهت احساس زنده بودن بیشتری در موها وجود دارد. علاوه بر این با این رنگ نیاز به ترمیم پشت سر هم نخواهید داشت.

رنگ مو بلوند طلایی

رنگ مو بلوند طلایی

اگر به حالت کلاسیک و بوهو علاقه‌مند هستید، رنگ مو بلوند طلایی مناسب شما است. این رنگ چهره شما را گرم‌تر می‌کند. البته به یاد داشته باشید که مراقبت از آن به آسانی امکان‌پذیر نیست و در مدت‌زمان‌های بسیار کوتاه باید رنگ را تجدید کنید.

بلوند سفید

بلوند سفید

اگر علاقه به رنگ پلاتینی دارید و می‌خواهید موهایتان در روشن‌ترین حالت ممکن باشد، بلوند سفید یا رنگ مو بلوند یخی را انتحاب کنید. همچنین با دیدن عکس رنگ مو بلوند روشن که در تنوع بالایی وجود دارد، می‌توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید. البته می‌توانید ریشه‌هایتان را کمی باقی بگذارید که با رشد موها زیبایی رنگ از بین نرود. اما این نوع رنگ نیاز به مراقبت منظم دارد.

بلوند طلایی غالب

بلوند طلایی غالب

بلوند طلایی غالب برای فضای تابستانی کلاسیک مناسب خواهد بود. این رنگ در برابر پوست طلایی بسیار زیبا به نظر می‌رسد. همچنین اگر چشمان قهوه‌ای دارید، این تناژ رنگ مناسب شما خواهد بود.

بلوند سلنیتی

بلوند سلنیتی

این بلوند بسیار نرم است و از رنگ نور ماه نشأت گرفته شده است. در نتیجه بسیار سبک و روشن به نظر می‌رسد. برای روشن کردن آن می‌توانید از رنگ‌های خنثی تا سرد استفاده کنید. همچنین هایلایت‌های سفید هم مناسب خواهد بود.

مطالب دیدنی:  کاتالوگ انواع رنگ مو فندقی ترند

بلوند طلوع آفتاب

بلوند طلوع آفتاب

این رنگ مو چند وجهی است و به همین دلیل درخشندگی و ظاهری ملایم دارد. همچنین به موها حجم می‌دهد. فقط در مورد این رنگ مو باید بدانید که هر اندازه ریشه موهای شما تیره‌تر باشد، به مراقبت بیشتر نیاز دارد.

رنگ مو بلوند دودی

رنگ مو بلوند دودی

این بلوند برای موهای فر فوق‌العاده است. علاوه بر این نباید رنگ در این نوع سبک باشد و باید سایه‌های سنگین و قوی برای آن به کار رود. اما در مورد نگهداری نسبت به سایر بلوندها نگهداری کمتری نیاز خواهد بود.

مطالب دیدنی:  با آموزش خواندن کاتالوگ رنگ مو برای همیشه از آرایشگرها بی نیاز شوید

نکات مهم در رابطه با رنگ مو بلوند

در قدم اول باید تناژ پوستی خود را بشناسید. به این فکر کنید که آیا تناژ پوست شما رنگ پریده، معمولی یا تیره است. رنگ پوست شما تاثیر بسیاری روی زیباتر به نظر رسیدن رنگ بلوند دارد.

سپس باید به رنگ چشم خود توجه کنید و بعد بهترین رنگ بلوند را انتخاب کنید. بعضی از انواع بلوندها با رنگ چشم فندقی، سبز و آبی بسیار زیبا جلوه کرده اما برای چشم مشکی یا قهوه‌ای مناسب نیستند.

با بلوند به زیبایی خورشید بدرخشید

رنگ مو بلوند رنگی بسیار پرطرفدار و جذاب است که تناژ‌های متفاوت آن برای رنگ پوست‌های متفاوت مناسب خواهد بود. علاوه بر این هر تناژ میزان نگهداری منحصر به فردی دارد که در زمان انتخاب باید به آن توجه لازم را داشته باشید. به صورت کلی بلوندهایی که ریشه را دست نخورده باقی می‌گذارند، نگهداری کمتری نیاز دارند و بلوندهایی که از ریشه مو شروع می‌شوند باید هر 6 هفته یکبار تمدید شوند که موها زیبایی خودشان را حفظ کنند.

همچنین به یاد داشته باشید که موهای آسیب دیده به هیچ وجه نباید بلوند شوند. زیرا امکان رسیدن به پایه در چنین موهایی وجود ندارد و شما با انجام این کار به موهای خود آسیب جدی وارد خواهید کرد.

در نهایت به یاد داشته باشید که رنگ مو بلوند روشن بدون دکلره تنها روی موهایی به ثمر می‌نشیند که پایه خود موها روشن باشد و زیبایی که بلوندهای به پایه رسیده دارند را هم نخواهد داشت. پس اگر تصمیم به بلوند کردن گرفته‌اید، حتما کاتالوگ رنگ مو بلوند را نگاه کنید و رنگ مناسبی را برای این موضوع انتخاب کنید که نتیجه نهایی بدون آسیب دیدن موها، باب میل شما باشد.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *