افزایش ماندگاری شینیون مو

شینیون مو از اصلی‌ترین و البته پیچیده‌ترین تکنیک‌های آرایشی می‌باشد. بسیاری از خانم‌ها به علت سخت‌گیری‌هایی که نسبت به موهای خود دارند، از روش‌های گوناگونی جهت شینیون کردن موهای خود استفاده می‌نمایند. هیراستایلیست‌ها همیشه در حال جست‌وجوی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه بوده تا دوره آموزش شینیون خود را به خوبی پشت سر بگذارند و تمامی تکنیک‌های زیبایی را به درستی پیاده کنند.

همینطور مراجعین آرایشگاه‌ها نیز جهت دریافت کیفیت خدمات خوب، همیشه در حال جست‌وجوی یک آرایشگاه زنانه خوب می‌باشند. ولی در بسیاری از موارد دوام آن از جمله نگرانی‌های خانم‌ها پس از انجام خدمات است. در نتیجه در این آموزش با بعضی از ترفندهای مناسب جهت افزایش ماندگاری شینیون مو آشنا می‌شویم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

افزایش ماندگاری شینیون مو به چه علت مهم است؟

افزایش ماندگاری شینیون مو به چه علت مهم است؟

شینیون برای بانوانی که موهای بلندی دارند، مناسب‌ترین روش جمع ‌کردن موی آن‌ها می‌باشد. در این روش موها در قسمت پشت سر آن‌ها جمع شده و به روش‌های گوناگون و متنوعی بسته می‌شود. این ترفند آرایشی موجب زیباتر شدن صورت و مو در خانم‌ها می‌گردد.

برای شینیون کردن موها از وسایل گوناگونی مثل تور، سنجاق، گیره مو، تل و همچنین جهت بالا بردن دوام شنیون و حالت آن‌ها موادی مثل تافت یا انواع نگه‌دارنده مو مورد استفاده قرار می‌گیرند. ماندگاری شینیون برای خانم‌هایی که موهایی بلند دارند، بسیار اهمیت دارد و در صورتی که کیفیت شینیون موها مطلوب نباشد، موجب از بین رفتن وقت، هزینه و آرایش آن‌ها می‌شود.

ویژگی‌های یک شینیون با دوام چیست؟

ویژگی‌های یک شینیون با دوام چیست؟

بعضی از ویژگی‌های یک شینیون با دوام عبارت هستند از:

  • وز نداشتن مو
  • ماندگاری شینیون مو و دوام آن‌ بدون استفاده از تافت و چسب زیاد
  • نداشتن ویو مو
  • رعایت اصول شنیون
  • استفاده از تکنیک‌هایی مناسب برای انجام

معرفی بهترین روش‌ها برای بالا بردن دوام شینیون مو (راز ماندگاری شینیون)

معرفی بهترین روش‌ها برای بالا بردن دوام شینیون مو (راز ماندگاری شینیون)

این تکنیک‌ها با توجه به نوع شینیون که امکان دارد خطی باشد یا شینیون عروس و غیره باشد متفاوت است. استفاده از هر یک از این ترفندها به صورت اصولی و درست، ماندگاری و دوام شینیون مو را افزایش می‌بخشد. با بعضی از این ترفندها آشنا می‌شویم.

نکته: بهترین ترفند افزایش دوام

بهترین ترفند افزایش دوام

بهترین ترفند کسب اطلاعات کامل درمورد این تکنینک می‌باشد. این اطلاعات شامل انواع این مدل آرایش مو، برندهای معتبر مواد اولیه در بازار، کاربردهای آن، شناخت ابزار و مواد اولیه، شناخت جنس و نوع مو، آماده‌سازی مو و … می‌گردد.

از جهتی دیگر چنانچه می‌خواهید با این روش به طور تخصصی آشنا شوید، بهتر است در یکی از آموزشگاه‌های معتبر آرایشگری در دوره آموزش شینیون مو ثبت نام نمایید. در صورتی هم که فرصت کافی برای آموزش ندارید و صرفا به جذابیت موهای خود اهمیت می‌دهید، مراجعه به آرایشگاه‌های معتبر مناسب‌ترین گزینه است.

آماده سازی مو برای شینیون پیش از شروع به کار

آماده سازی مو برای شینیون پیش از شروع به کار

مهم‌ترین اقدام جهت این که شینیون ماندگاری داشته باشید، آماده‌سازی موهای خود پیش از انجام آن است. موها باید متناسب با نوع مو برای این آرایش آماده گردند. در صورتی که موهای صافی دارید، باید از بهترین کرم مو برای شینیون که حجم‌دهنده است، برای دوام آن استفاده نمایید. چنانچه موهای شما فر و وز می‌باشند، باید با استفاده از کرم‌های نرم‌کننده موها را به حالتی صاف دربیاورید.

قیمت انواع روغن مو با کیفیت، اورجینال و طبیعی

 

استفاده از ابزار و مواد اولیه با کیفیت

استفاده از ابزار و مواد اولیه با کیفیت

تافت مو و چسب مو از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواد مورد استفاده برای chinion موها هستند. کیفیت این دو، تاثیر بسیار زیادی بر افزایش ماندگاری شینیون مو دارد. مرغوب بودن تافت و چسب مو می‌تواند خیال شما را تا حد بسیاری از دوام شینیون موها آسوده نماید. درنتیجه شما می‌توانید جهت خرید ابزار مورد نیاز خود از برندهای معتبر به فروشگاه‌های مطمئن لوازم آرایشی بهداشتی مراجعه نمایید.

استفاده از مواد اولیه مختلف متناسب با جنس مو

استفاده از مواد اولیه مختلف متناسب با جنس مو

جنس موهای هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است. به همین دلیل ارائه یک فرمول خاص و استفاده از یک نوع ماده نگهدارنده مو، برای آن‌ها کار صحیحی نیست. بعضی از مواد اولیه وجود دارند که متناسب با جنس مو به ماندگاری مو کمک کرده و در ماندگاری طولانی مدت آن تاثیر بسزایی دارند.

به عنوان مثال جهت وزگیری مو برای شینیون از اسپری دو فاز استفاده می‌شود و از اسپری شامپو خشک برای موهای چرب. همچنین روغن موی گلیس برای موهایی که ریشه‌های ضعیفی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از مواد نگه‌دارنده مو بلافاصله پس از شینیون

استفاده از مواد نگه‌دارنده مو بلافاصله پس از شینیون

جهت آنکه شینیون موهای شما از ماندگاری بالایی برخوردار باشد، باید بلافاصله پس از این که موهای خود را آرایش کردید، از مواد نگه‌دارنده مرغوب و با کیفیت استفاده نمایید. تاخیر در انجام این کار و وقفه انداختن جهت تثبیت مو با استفاده از چسب و تافت مو، موجب می‌شود که ماندگاری شینیون موهای شما کاهش پیدا کند.

مطالب مرتبط:  مدل مو گوجه ای، بهترین و ارزان‌ترین نوع شینیون مو در خانه

 

استفاده از موهای اضافه و پروتز مو

استفاده از موهای اضافه و پروتز مو

مواقعی که اشخاص موهای کوتاه‌تری دارند با استفاده از راهکارهایی می‌توان این مدل آرایش مو را انجام داد. یکی از این راهکارها استفاده از موهای مصنوعی و روش‌های پروتز مو می‌باشد. همچنین در بعضی مواقع می‌توان جهت افزایش ماندگاری شینیون از پودرهای حجم‌دهنده مو استفاده نمود. استفاده از هر یک از این روش‌ها به مهارت و تخصص بالایی احتیاج دارد؛ درغیراین‌صورت نتیجه نهایی شینیون مو چندان خوب نمی‌شود.

استفاده از اتوی مو و بابلیس

استفاده از اتوی مو و بابلیس

از رایج‌ترین وسایلی که برای شینیون مو وجود دارند، اتوی مو و بابلیس است. استفاده از این وسایل آرایش مو، باعث افزایش دوام می‌شود. فقط باید دقت داشت که استفاده نادرست از هر کدام از این وسایل به ریشه مو آسیب می‌زند و می‌تواند ماندگاری مو را به طور کلی از بین ببرد.

استفاده از سنجاق مویی و سنجاق پنس

استفاده از سنجاق مویی و سنجاق پنس

یکی دیگر از عوامل ماندگاری زیاد استفاده از سنجاق مویی و سنجاق پنس می‌باشد. این ابزارهای کوچک نقش بسیار مهم و اساسی در دوام شینیون داشته و نباید نادیده گرفته شوند. البته باید دقت داشت که نباید تعداد آن‌ها به حدی زیاد باشد که استفاده بیش از اندازه آن‌ها، زیبایی شینیون را از بین ببرد.

انجام براشینگ صحیح مو

انجام براشینگ صحیح مو

براشینگ به معنای حالت دادن به مو با استفاده از برس و حرارت است. از ترفندهای مهم و ساده‌ای که می‌توان جهت ماندگاری شینیون‌ها استفاده کرد، براشینگ صحیح مو قبل و زمان انجام شینیون است. براشینگ صحیح پایه‌های یک شینیون خوب را آماده می‌نماید و در صورتی که با دقت و صحیح انجام نگیرد، شینیون دوام چندانی نخواهد داشت.

انجام پوش صحیح موها

انجام پوش صحیح موها

پوش مو یکی از ترفندهای آرایشگران جهت افزایش حجم مو با استفاده از برس می‌باشد. در نتیجه عامل مهم دیگری که قادر است تا موجب افزایش دوام شینیون مو شود، پوش صحیح موها می‌باشد. این ترفند سبب آماده‌سازی اولیه مو جهت شینیون شده و کیفیت و دوام شینیون را افزایش می‌دهد.

خشک کردن کامل مو

خشک کردن کامل مو

پس از شستن موهای خود، حتما آن را به طور کامل خشک نمایید و با سشوار تمام سر و موی خود را به‌ صورت کامل خشک کنید. بافت کاملا خشک موها، امکان افزایش ماندگاری شینیون مو را بالا می‌برند.

مطالب پربازدید:  40 مدل شینیون موی کوتاه ترند 2023

 

چطور یک مرکز مراقبت و زیبایی معتبر برای آموزش شینیون پیدا کنیم؟

مراکز مراقبت و زیبایی در تهران، به علاقه‌مندان این عرصه کمک کرده تا بعد از آموزش و یادگیری نکات مهم آرایشی و مراقبتی، شروع به کار نمایند. با این حال، بعضی از مراکز برعکس هزینه گزافی که از هنرجویان می‌گیرند، آموزش‌های موردنیاز را درست ارائه نمی‌کنند.

به همین علت هنرجویان مدام از این شاخه به آن شاخه می‌روند. این مسئله افزون بر اینکه موجب هدررفتن هزینه و وقت می‌شود، آن‌ها را نسبت به ادامه مسیر و پیشرفت بیشتر بی‌انگیزه می‌نماید؛ برهمین اساس بسیار مهم است که جزئیات آموزش و تکنیک‌های کاربردی و به‌روز به هنرجویان به خوبی آموزش داده شود. پس بهتر است که قبل از ثبت نام، به خوبی تحقیق کرده و از معتبر بودن مرکز آموزشی اطمینان حاصل کنید.

 

منبع : allthingshair

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *