پیراهن‌ هاوایی مردانه و روش‌های ست کردن آن در استایل‌های تابستانی

پیراهن‌هایی با یقه باز، آستین‌های گشاد و کوتاه در طرح‌های پر جنب و جوش و جذاب گرمسیری بر روی پارچه‌های ظریف و خنک که به پیراهن هاوایی مردانه معروف هستند، سالیان زیادی است که جزو آیتم‌های عامه پسند محسوب شده و در مسافرت‌های تابستانی، تعطیلات، میهمانی‌های غیر‌رسمی و حتی استایل‌های خیابانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سلبریتی‌های بسیاری پيراهن هاوايي مردانه را در مراسم‌های مختلف به تن کرده‌اند و سال‌هاست که در فیلم‌ها و سریال‌های معروف این مدل پیراهن جذاب را بر تن بازیگران دیده‌ایم. اما مدل پیراهن‌ هاوایی مردانه چطور به صنعت مد وارد شد و چطور باید آن‌ها را به خوبی ست کرد؟

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در این مقاله از مدیسه به پیشینه مدل لباس هاوایی مردانه خواهیم پرداخت و پس از آن روش‌های گوناگون ست ‌کردن پیراهن‌های هاوایی برای آقایان را به صورت کامل شرح خواهیم داد.

به چه نوع لباس‌هایی پیراهن‌ هاوایی مردانه می‌گویند؟

به چه نوع لباس‌هایی هاوایی می‌گویند؟

پیراهن هاوایی که به آن پیراهن Aloha نیز گفته می‌شود‌، پیراهنی غالبا با آستین کوتاه و طرح‌های چاپی گرمسیری بوده که معمولا نقوشی همچون گل، برگ‌های بزرگ گرمسیری، موج‌ها، ماهی، درخت نخل و میوه‌های گرمسیری بر روی آن چاپ شده است.

آلوها کلمه‌ای در زبان هاوایی است که برای خوشامدگویی مورد استفاده قرار گرفته و نشان از صمیمیت دارد. الگو‌های برش در پیراهن هاوایی سنتی به گونه‌ای است که پیراهن‌ها گشاد و آزاد باشند اما در مدل‌های مدرن برش‌ها ظریف‌تر و مدل‌دار شده‌اند. یقه پیراهن‌های هاوایی غالبا به صورت یقه‌های برگردان بوده که در اصلاح «یقه کوبایی» نامیده می‌شود.

پیراهن هاوایی با پارچه‌های مختلفی دوخته شده اما ویژگی مشترک تمامی این پارچه‌ها این مورد است که باید سبک باشند و قابلیت تهویه هوا و دفع گرما داشته باشند؛ جنس این پارچه بهتر است نرم و آزاد باشد تا بر تن زیباتر جلوه کند. پارچه‌های ریون، ابریشم، کتان و پلی‌استر میکروفیبر غالبا برای دوخت پیراهن‌های هاوایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استایل جذاب و شیک با پیراهن‌های هاوایی

استایل جذاب و شیک با پیراهن‌های هاوایی

به سایز پیراهن توجه کنید

برای این که با پیراهن ‌هاوایی استایلی جذاب و شیک داشته باشید باید چند نکته کلیدی را رعایت کنید. اولین نکته این است که باید لباس اندازه تن شما باشد. به صورت کلی فیت پیراهن هاوایی غالبا آزاد و راحت بوده اما اگر پیراهن هاوایی مردانه سایز بزرگ یا بلند را انتخاب کنید استایل جذابی به دست نخواهید آورد.

اگر تمایل دارید پیراهن‌های هاوایی بسیار گشاد را انتخاب کنید، بهتر است زیر آن از یک تی‌شرت با رنگ روشن یا خنثی استفاده کنید و دکمه‌های پیراهن خود را باز بگذارید. همچنین پیراهنی که انتخاب می‌کنید نباید تنگ و جذب باشد.

نکته بعدی این است که باید اعتماد به نفس لازم جهت پوشیدن پیراهن‌های هاوایی را داشته باشید، زیرا اگر هنگام پوشیدن این مدل پیراهن‌ها معذب باشید دیگران به سرعت این موضوع را می‌فهمند که شما از پوشیدن این پیراهن معذب هستید.

اگر حس می‌کنید که جسارت مورد نیاز برای پوشیدن پیراهن‌های هاوایی را ندارید ابتدا به سراغ طرح‌های ظریف‌تر و رنگ‌های تیره‌تر بروید و بعد از این که به پوشیدن این مدل پیراهن‌ها عادت کردید به سراغ طرح‌های جسورانه‌تر بروید.

به آیتم‌های دیگر استایل خود توجه کنید

به آیتم‌های دیگر استایل خود توجه کنید

نکته‌ی سوم این است که در انتخاب آیتم‌هایی که به همراه پیراهن هاوایی ست می‌کنید دقت لازم را به خرج دهید؛ از آن جایی که خود این پیراهن‌ها طرح‌هایی شلوغ دارند برای این که استایلی متعادل داشته باشید بهتر است از آیتم‌های ساده با رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

در انتخاب اکسسوری دقت کنید

اکسسوری‌هایی که به همراه پیراهن هاوایی انتخاب می‌کنید نیز بسیار اهمیت دارند، یک عینک آفتابی و یک کلاه مناسب، استایل شما را تکمیل خواهد کرد؛ کلاه‌های باکت ترکیب جذابی را با پیراهن‌های هاوایی ایجاد می‌کنند.

از انجایی که یقه پیراهن‌های هاوایی غالبا باز است، انتخاب یک گردنبند مردانه مناسب نیز استایل شما را بسیار جذاب‌تر می‌کند.

قیمت انواع پیراهن مردانه شیک و جذاب ترند سال

 

ست کردن کفش با پیراهن هاوایی

ست کردن کفش با پیراهن هاوایی

برای انتخاب کفش اصلا به سراغ کفش رسمی نروید چرا که به هیچ عنوان با پیراهن هاوایی ست نمی‌شوند. انواع مدل‌های کفش کژوال از جمله اسنیکر، کفش لوفر، کالج و انواع صندل‌های مردانه گزینه‌های مناسبی برای ترکیب با پیراهن هاوایی خواهند بود.

انتخاب شلوار برای ست کردن با پیراهن هاوایی

برای انتخاب شلوار گزینه‌های متنوعی در اختیار دارید که به آن‌ها می‌پردازیم اما به صورت کلی بهتر است در نظر داشته باشید که رنگ‌های خنثی و همچنین رنگ‌های روشن، راحت‌تر با پیراهن هاوایی استایل می‌شوند. این شلوارها خنک‌تر بوده و ظاهر شیک‌تری را برای شما می‌سازند. هنگام ست کردن پیراهن هاوایی با مدل شلوارهای مختلف، می‌توانید پیراهن را بر روی شلوار و یا داخل آن  قرار دهید. این موضوع کاملا انتخابی و بسته به سلیقه شما خواهد بود.

 ترکیب شلوارک با پیراهن هاوایی

انتخاب شلوار برای ست کردن با پیراهن هاوایی

در سفرهای ساحلی و پیک‌نیک خانوادگی و دوستانه یکی از بهترین گزینه‌ها ست کردن یک شلوارک با پیراهن هاوایی است. شلوارک جین، شلوارک کتان و شلوارک پارچه‌ای گشاد نخی یا لنین از جمله آیتم‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را انتخاب کرده و همراه با پیراهن هاوایی استایل کنید و تیپی جذاب، خنک و راحت داشته باشید.

ترکیب پیراهن هاوایی به همراه شلوارک جین روشن، شلوارک کتان کرم یا شلوارک پارچه‌ای گشاد سفید چند ست فوق‌العاده برای پیراهن‌های هاوایی محسوب می‌شوند.

ترکیب شلوار جین و پیراهن هاوایی

ترکیب شلوارک با پیراهن هاوایی

انواع مختلف پیراهن‌های هاوایی در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون را می‌توانید با شلوارهای جین ست کنید. اگر قصد دارید یک استایل جسورانه، جذاب و خنک مناسب تابستان داشته باشید ترکیب پیراهن هاوایی با رنگ‌ شاد و روشن همراه با شلوار جین روشن زاپ‌دار ترکیبی ستودنی است. اگر می‌خواهید در انتخاب استایل خود با پیراهن‌های هاوایی با احتیاط عمل کنید می‌توانید پیراهن‌های تیره‌تر را انتخاب نموده و آن‌ها را با جین دودی، آبی تیره یا سرمه‌ای ست کنید.

ترکیب پیراهن هاوایی و شلوار کتان

پیراهن هاوایی و شلوار کتان

شلوار کتان نیز یکی از بهترین آیتم‌ها جهت ست کردن با انواع پیراهن هاوایی مردانه جدید است. این شلوارها هم خنک و راحت هستند و هم با پیراهن هاوایی مردانه استین بلند به راحتی ست می‌شوند. توصیه می‌شود همراه با مدل پیراهن هاوایی از شلوارهای کتان رنگی استفاده کنید. اولویت خرید با رنگ‌هایی نظیر کرم و خاکی بوده اما اگر به رنگ‌های تیره‌تر علاقه‌مندید بهتر است پیراهن‌هایی که زمینه‌ی تیره دارند را با شلوار کتان تیره ست کنید.

ترکیب پیراهن هاوایی و شلوار پارچه‌ای

پیراهن هاوایی و شلوار پارچه ای

شلوارهای پارچه‌ای نخی یا لنین از گزینه‌های بسیار مناسب جهت ست کردن با پیراهن هاوایی هستند. شلوار پارچه‌ای پلیسه‌دار و راحت، ترکیب خنک و زیبایی را برای شما ایجاد می‌کند.

مطالب پربازدید:  13 روش برای داشتن یک استایل شیک با پیراهن لینن مردانه

 

پیراهن‌ هاوایی مردانه، گزینه‌ای مناسب برای فصول گرم سال

پیراهن هاوایی را می‌توان نمادی از ورود عناصر فرهنگی و بومی یک ناحیه به صنعت فشن در جهان دانست؛ لباسی که تولید آن از خرده ‌فروشی‌های جزیره دور‌افتاده هاوایی آغاز شد و هم اکنون به سرتاسر دنیا توسعه یافته است. تکنولوژی ساخت پیراهن‌های هاوایی بر اساس موارد استفاده آن‌ها، شرایط مناسبی برای خریدشان به وجود آورده و افراد را به خرید لباس مردانه شیک راحت‌تر، ارزان‌تر و زیبا‌تر، دعوت می‌کند.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *