مدل پیراهن مردانه نخی

عید با عطر و بوی بهار همواره یادآور روزهای شیرینی است که با خرید و لباس نو در هم آمیخته می‌شود. خرید کردن برای مردان به مراتب راحت‌تر از خرید برای خانم‌ها خواهد بود. با انتخاب یک پیراهن و شلوار مردانه شیک و ساده استایلی زیبا و ماندگار برای مردان رقم خواهد خورد.  تنوع در طرح و پارچه پیراهن مردانه دست آن‌ها را برای انتخاب باز می‌گذارد. در این مقاله به معرفی 25 مدل از جدیدترین مدل پیراهن مردانه نخی می‌پردازیم. در صورتی که تمایل به اطلاع از مدل‌های ترند سال آینده دارید، همراه ما باشید.

پیراهن کلاسیک مردانه

پیراهن کلاسیک

یک پیراهن مردانه با رنگ سرمه‌ای مدلی جذاب محسوب می‌شود که با شلوار پارچه‌ای و کتان قابل هماهنگی است. این پیراهن مردانه جدید با دکمه‌های سفید رنگ و بدون جیب برای پوشیدن زیر کت اسپرت نیز مناسب به نظر می‌رسد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پیراهن آستین کوتاه آبی ملوانی

پیراهن آستین کوتاه آبی ملوانی

پیراهن مردانه نخی آستین کوتاه برای روزهای گرم بهار کاربردی است. این مدل که به رنگ آبی ملوانی یا آسمانی است مورد پسند اکثر مردان جوان قرار خواهد گرفت.

پیراهن چهارخانه قرمز و طوسی

پیراهن چهارخانه قرمز و طوسی

پیراهن مردانه چهارخانه از محبوب‌ترین مدل‌های پیراهن اسپرت مردانه به شمار می‌رود. این طرح پارچه که دارای مدل‌های لباس دخترانه نیز هست، امکان هماهنگی برای زوجین را به راحتی فراهم می‌سازد. این پیراهن مردانه اسپرت با جیب‌‌های روی سینه امکان پوشیدن با دکمه بسته و باز را دارد.

پیراهن با طرح گل

پیراهن با طرح گل

پیراهن مردانه نخی آستین کوتاه با زمینه تیره مورد پسند طیفی از مردان است. اضافه شدن گل‌های سفید رنگ روی این تم تیره جلوه خاصی به این پیراهن می‌بخشد و آن را برای سفر و دورهمی‌های دوستانه مناسب می‌سازد.

پیراهن آبی راه راه

پیراهن آبی راه راه

اگر امسال به دنبال خرید یک پیراهن مردانه ساده نیستید، مدل راه راه ریز پیراهن‌های مردانه انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود. ترکیب رنگ سفید و آبی در این پیراهن علاوه بر ایجاد حس شادابی برای مراسم‌های رسمی‌تر نیز کاربرد دارد.

پیراهن چهارخانه درشت آجری سرمه‌ای

پیراهن چهارخانه درشت آجری سرمه‌ای

ترکیب رنگ‌های خاص و زیبا در پیراهن مردانه چهارخانه درشت نه تنها یک انتخاب جسورانه است، بلکه شیک‌پوشی را به اطرافیان القا می‌کند. این مدل پیراهن مردانه به راحتی با شلوار کتان و پارچه‌ای قابل هماهنگی است.

پیراهن سبز طرح‌دار

پیراهن سبز طرح‌دار

رنگ سبز که به راحتی با سایر کت و شلوارهای اسپرت امکان ست شدن دارد، با طرحی زیبا و ظریف انتخاب خوبی برای افرادی است که به دنبال لباس مردانه شیک هستند.

پیراهن چهارخانه سفید، آبی و قرمز

پیراهن چهارخانه سفید، آبی و قرمز

داشتن یک پیراهن مردانه چهارخانه از جمله لباس‌هایی است که دغدغه روزانه افراد را برای انتخاب لباس مناسب از بین می‌برد. پوشیدن این مدل پیراهن آستین کوتاه با شلوار جین برای مردان جوان راحتی را به همراه خواهد داشت.

پیراهن مردانه آستین بلند با طرح لوزی

پیراهن مردانه آستین بلند با طرح لوزی

اگر به دنبال لباسی راحت و البه خنک برای بهار هستید، پیراهن آستین بلند با طرح لوزی ریز پیشنهاد شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود. ترکیب رنگ تیره و روشن این پیراهن شیک مردانه تصویری زیبا را از خود به جای خواهد گذاشت.

پیراهن آستین کوتاه گل‌دار

پیراهن آستین کوتاه گل‌دار

پیراهن با تم سفید و طوسی با گل‌هایی به همین رنگ روی جدیدترین مدل پیراهن مردانه نخی با آستین‌های کوتاه گزینه خوبی برای مردان جوان و شیک‌پوش خواهد بود.

پیراهن آستین کوتاه آبی نفتی

پیراهن آستین کوتاه آبی نفتی

آبی نفتی که یکی از رنگ‌های زیبا و مورد علاقه مردان است با به کار برده شدن در پیراهن مردانه شیک و آستین کوتاه ظاهری جذاب و استایلی شیک به فرد هدیه می‌دهد.

لیست قیمت ترندهای پیراهن نخی مردانه

 

پیراهن راه راه درشت

پیراهن راه راه درشت

طرح راه راه درشت روی پیراهن یکی از انتخاب‌های همیشگی برای افرادی است که تمایل دارند استایل خاص خود را با این پیراهن مردانه نخی آشکار سازند. لطافت حاصل از ترکیب رنگ صورتی با سفید زیبایی چشم‌نوازی ایجاد می‌کند.

پیراهن مشکی ساده

پیراهن مشکی ساده

داشتن یک مدل پیراهن مردانه ساده و مشکی رنگ برای هر مردی ضروری است. به کار بردن این پیراهن با کت یا بدون کت به راحتی میسر خواهد شد.

پیراهن هاوایی با طرح پرنده

پیراهن هاوایی با طرح پرنده

پیراهن‌های هاوایی که در سال‌های اخیر ترند شده‌اند با ترکیبات زیبا و چشم‌نوازی به بازار عرضه می‌شوند. پیراهن با تم صورتی ملایم و تصاویری از پرندگان انتخاب خوبی برای لباس مسافرت نیز به شمار می‌رود.

پیراهن هاوایی با طرح گل

پیراهن هاوایی با طرح گل

طرح گل در پیراهن هاوایی از محبوب‌ترین طرح‌ها است.‌ این مدل با تم سرمه‌ای رنگ ظاهری شیک به افراد می‌بخشد. همچنین گل‌های سفید رنگ این مدل پیراهن مردانه در کنار سایر نقش و نگار‌های آن یادآور طبیعت زیبای بهار است. برای استایل نیز می‌توانید از یک ساسپندر مشکی و یک نیم‌بوت یا کفش مردانه مشکی استفاده کنید.

پیراهن چهارخانه زرد و مشکی

پیراهن چهارخانه زرد و مشکی

رنگ زرد که نشاط و شادابی را برای فرد به دنبال خواهد داشت با ترکیب جادویی با رنگ مشکی انتخابی خوب برای مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است که به راحتی قابل هماهنگی و پوشیدن خواهد بود.

مطالب مرتبط :  پیراهن مردانه خود را مناسب با استایلتان انتخاب کنید

پیراهن کتان زغالی

پیراهن کتان زغالی

داشتن یک پیراهن کتان همانند داشتن شلوار جین در کمد مردها ضروری تلقی می‌شود. کاربرد این پیراهن داخل و خارج از خانه بر هیچکس پوشیده نیست. جنس این پیراهن مردانه سبب کارایی آن تا سال‌های طولانی می‌شود.

پیراهن چهارخانه ریز سفید و مشکی

پیراهن چهارخانه ریز سفید و مشکی

برای خرید لباس برای مردان با سن‌های بالاتر انتخاب یک پیراهن چهارخانه ریز که با رنگ‌های سفید، مشکی و قهوه‌ای آراسته شده است، پیشنهاد چشمگیری خواهد بود که برای روزهای بهار و تابستان نیز مناسب است.

پیراهن جین

پیراهن جین

پیراهن جین یکی از بی‌نظیرترین انتخاب‌های هر فرد برای روزهای بهار و پاییز به شمار می‌رود. این پیراهن با رنگ آبی تیره و جیب‌های روی سینه برای کلاس درس، محل کار و دورهمی بسیار کاربردی خواهد بود.

پیراهن هاوایی

پیراهن هاوایی

یکی دیگر از طرح‌های هاوایی طرح شلوغ و گل‌دار با تم قرمز و سفید است. این پیراهن آستین کوتاه برای مردانی که به پوشیدن لباس خنک تمایل دارند، هدیه‌ای ویژه محسوب می‌شود.

پیراهن آستین بلند چهارخانه سبز و سفید

پیراهن آستین بلند چهارخانه سبز و سفید

ترکیب رنگ‌های بهاری زیبا در یک پیراهن مردانه نخی و آستین‌دار القا کننده لطافت فصل بهار خواهد بود. رنگ‌های سبز، سفید و آبی تیره در این پیراهن بدون جیب برای مردان جوان انتخابی بی‌نظیر است.

مطالب دیدنی:  راهنمای خرید بهترین پیراهن مردانه

پیراهن چهارخانه سرمه‌ای قرمز

پیراهن چهارخانه سرمه‌ای قرمز

رنگ قرمز نشان‌دهنده شور و اشتیاق جوانان خواهد بود. ترکیب این رنگ روی پارچه نخی زیبا با رنگ سرمه‌ای تیره لباس مناسبی را برای محل کار، دانشگاه، دورهمی و … در اختیار افراد قرار می‌دهد. این پیراهن با شلوار جین و کتان قابل هماهنگی است.

پیراهن رسمی سفید

پیراهن رسمی سفید

پیراهن مردانه رسمی و سفید رنگ همانند پیراهن مشکی باید در کمد هر مردی دیده شود. این پیراهن برای مراسم و جشن‌ها نیز به کار برده می‌رود. پوشیدن این پیراهن آستین بلند و بدون جیب زیر کت یا به صورت تنها شکوه خاصی به فرد می‌بخشد.

پیراهن چهارخانه درشت سبز

پیراهن چهارخانه درشت سبز

ترکیب رنگ سبز با خطوط منظم سفید روی پیراهن زیبایی چشم‌نوازی به این پیراهن مردانه نخی هدیه داده است. علاوه بر این با داشتن دوجیب روی قسمت سینه این پیراهن اسپرت امکان پوشیدن با شلوار جین و کتان را دارد.

پیراهن چهارخانه طوسی آبی

پیراهن چهارخانه طوسی آبی

رنگ طوسی و آبی که در کمد تمامی مردان دیده می‌شود با ترکیب زیبایی روی این پیراهن با طرح چهارخانه درشت نقش بسته است.
خرید یکی از مدل پیراهن مردانه نخی موجود در بازار چندان کار سختی به نظر نمی‌رسد تا زمانی که با تنوع پارچه و طرح‌های موجود در بازار برخورد نداشته باشد.

وجود مدل‌های طرحدار و ساده با پارچه‌های مرغوب در فروشگاه‌ها هر فردی را برای داشتن چندین پیراهن زیبا وسوسه خواهد کرد. پیراهن‌های چهارخانه، هاوایی، راه راه و … از محبوب‌ترین مدل‌های مورد پسند جوانان هستند. با گشت و گذاری در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند سایت مدیسه می‌توان از قیمت پیراهن مردانه مارک‌دار آگاه شد و با دقت در سایز و اندازه مورد نظر سفارشی بدون دردسر را تجربه کرد.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *