معرفی انواع کرم ابرسان و مرطوب کننده اوریفلیم

اوریفلیم یک برند سوئدی است که به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می‌پردازد و در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع کرم آ‌برسان و مرطوب کننده اوریفلیم بپردازیم. لازم به ذکر است محصولات اوریفلیم کاملا ارگانیک هستند و بدون تست حیوانی تولید می‌شوند.

باورهای اشتباهی وجود دارند که می‌گویند فقط افرادی که پوست‌های خشکی دارند، باید از آبرسانها و مرطوب کننده ها استفاده کنند ؛ زیرا استفاده از این محصولات برای هر فردی چه زن و چه مرد، چه پوست خشک و چه پوست نرمال و چرب واجب خواهد بود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اگر دوست دارید پوست جوان و شادابی داشته باشید و از چین و چروک در سنین بالا جلوگیری کنید، استفاده از آبرسان و مرطوب کننده را جدی بگیرید. در ادامه انواع کرم های مرطوب کننده و آبرسان اوریفلیم برای پوست خشک، چرب و معمولی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

خواص و بررسی کرم مرطوب کننده و آبرسان برند اوریفلیم مدل Glow Essentials

کرم مرطوب کننده و آبرسان اوریفلیم مدل Glow Essentials

کرم های مرطوب و آبرسان اوریفلیم انواع گوناگونی دارند که یکی از آن ها مدل Glow Essentials است. این کرم مرطوب کننده مخصوص پوست صورت است و فرمولاسیون آن با انواع پوست سازگاری دارد. همچنین خانم ها و آقایان بزرگسال در استفاده از این محصول محدودیتی ندارند. در این قسمت تاثیرات این محصول روی پوست شما را با توجه به ترکیبات این محصول بررسی خواهیم کرد.

 

مطالب پربازدید:  آشنایی با بهترین برند مرطوب کننده برای داشتن پوستی جوان

ویتامین B3؛ جلوگیری‌کننده از آسیب پوستی

ویتامین B3 یا همان نیاسین که به طور طبیعی در بدن انسان وجود ندارد و از ابتلا به بیماری ها و آسیب‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

گلیسیرین؛ نگه‌دارنده رطوبت پوست

یکی دیگر از ترکیبات این محصول، گلیسیرین است که در بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد. این ماده در جذب کردن رطوبت و حفظ آن در پوست کمک می‌کند که به‌همین‌علت پس از استفاده از این محصول، شفافیت و هیدراته شدن پوست خود را حس می‌کنید.

ویتامین E؛ آنتی‌اکسیدانی قوی

این ویتامین یک آنتی‌اکسیدان قوی محسوب می‌شود و عملکرد مناسبی در مقابله با ضایعات پوستی نظیر؛ تبخال، آکنه و جوش و همچنین تاول های حاصل از آبله مرغان خواهد داشت. با خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان اوریفلیم بخاطر ترکیباتی خود نقش موثری در رفع خشکی پوست و تامین رطوبت مورد نیاز پوست در ۲۴ ساعت را دارد.

 

قیمت و خرید انواع مرطوب کننده و آبرسان اوریفلیم

خواص و بررسی کرم مرطوب کننده صورت برند اوریفلیم مدل Glow essentials با Spf10

Glow essentials با spf10

کرم آبرسانی برای صورت اوریفلیم نمونه مشابهی دارد که در بالا به معرفی آن پرداختیم و تفاوت این دو محصول در حجم و شکل بسته‌بندی آن است. این محصول بافت کرمی دارد و ۵۰ میل است که همان ویژگی‌ها را دارد. همچنین به‌خاطر وجود Spf10 قابل استفاده در روز است و این موضوع باعث می‌شود در کنار تاثیرات دیگ، از پوست شما در مقابل اشعه UV هم محافظت کند.

 

مطالب پربازدید:  معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب الارو

خواص و بررسی کرم مرطوب کننده صورت برند اوریفلیم مدل Love nature hydrating face

کرم مرطوب کننده  Love nature hydrating face

این نوع مرطوب کننده و آبرسان اوریفلیم، با حجم ۵۰ میل، برای انواع پوست و به‌طور اختصاصی برای بانوان عرضه می‌شود. همچنین این محصول حاوی عصاره آلوئه‌ورا و آب نارگیل است که در رفع آسیب‌های پوستی و مشکلاتی چون آفتاب سوختگی نقش مهمی ایفا می‌کند.

این محصول را بیش از همه به افرادی که دچار اگزما و خشکی بیش از حد پوست هستند، توصیه می‌کنیم. بافت کرم Love nature اوریفلیم به شدت سبک است و جذب بالایی هم دارد. این موضوع به این معنی است که روی پوست شما چسبندگی ایجاد نمی‌کند و حالت چرب و براق روی پوست شما به‌ جا نخواهد گذاشت.

این آبرسان قوی اوریفلیم با خواص فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند به عنوان یک محصول مهم در روتین روزانه شما قرار گیرد.

 

خواص و بررسی فوم مرطوب کننده و یکدست کننده پوست ریکاوری برند اوریفلیم مدل Waunt super recovery whipped

کرم مرطوب کننده waunt super recovery whipped

مرطوب کننده waunt super recovery whipped اوریفلیم که بافت فومی دارد، با حجم ۵۰ میل و متناسب با انواع پوست است که بانوان می توانند با هر نوع پوستی از آن استفاده کنند.

این فوم علاوه‌بر خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی پوست ۲۴ ساعته، خاصیت یک‌دست کردن پوست را هم به‌علت وجود پودرهای محو کننده دارد. خرید فوم مرطوب کننده و آبرسان اوریفلیم برای پوست های حساسی که دچار لکه‌های قرمز در قسمت‌های مختلفی از صورت هستند، مناسب است. همچنین این محصول را به خانم‌‌هایی که وگان هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

 

خواص و بررسی کرم مرطوب کننده صورت برند اوریفلیم مدل Essentials face cream

کرم مرطوب کننده Essentials face cream اوریفلیم

یکی دیگر از انواع کرم‌های مرطوب کننده و آبرسانی برند اوریفلیم، مدل Essentials face cream است که برای استفاده خانم ها و در حجم ۷۵ میل آن را تولید کرده‌اند این محصول بافت کرمی دارد که طبق اطلاعات درج شده توسط شرکت سازنده، برای انواع پوست مناسب است. این کرم هم برای استفاده در روز و هم شب مناسب محسوب می‌شود و می‌تواند در روتین مراقبتی روزانه شما قرار گیرد.

در ترکیبات این محصول ، روغن کانولا هم به کار رفته است که در برطرف کردن چین و چروک ها، خط خنده و آکنه ها، کمک کننده است.

همچنین برای افرادی که پوست به شدت خشکی دارند، توصیه می‌شود؛ زیرا به خاطر محتویاتی خود خاصیت التیام بخشی دارد که از خارش و پوسته پوسته شدن صورت شما جلوگیری خواهد کرد. لازم به ذکر است که می‌توانید از این آبرسان قوی اوریفلیم برای آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست بدن هم استفاده کنید.

 

خواص و بررسی کرم مرطوب کننده دست و صورت برند اوریفلیم مدل love letter

کرم مرطوب کننده دست و صورت اوریفلیم مدل love letter

کرم مرطوب کننده Love letter قابلیت استفاده برای پوست دست و صورت را داشته و با انواع پوست از چرب تا خشک سازگاری دارد. همچنین این کرم آبرسانی اوریفلیم برای پوست مختلط هم مناسب است و در دسته بندی محصولات زنانه قرار می‌گیرد.

حجم آن ۷۵ میل است و بافت کرمی دارد. استفاده این کرم برای خانم‌هایی که به طور مکرر از محصولات پاک کننده و تمیز کننده استفاده می‌کنند و پوست دستشان خشک و چروکیده شده‌است، توصیه می‌شود. رایحه میوه‌ای گلی این محصول باعث خواهد شد در هنگام استفاده از آن حس خوبی داشته باشید.

 

مطالب پربازدید:  بهترین برند آبرسان چیست؟

 

خواص و بررسی ژل صورت برند اوریفلیم مدل Love nature

ژل صورت اوریفلیم مدل Love nature

مرطوب کننده و آبرسان های اوریفلیم بافت های مختلفی دارند. ژل آبرسان اوریفلیم Love nature محسوب می‌شود که بافت ژل مانندی دارد و در حجم ۵۰ میل عرضه می‌شود.

این محصول را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم؟

  • افرادی که می‌خواهند پوست سالم و جوانی داشته باشند.
  • افرادی که به دنبال راه حلی برای رفع چین و چروک هستند.
  • خانم هایی که می‌خواهند صاحب پوست روشن و شفافی باشند.
  • آنهایی که به دنبال محصولی برای بهبودی لک، جای جوش و زخم های پوستی هستند.
  • کسانی که منافذ صورتشان باز است و پوست ملتهب دارند.
  • افرادی که دوست دارند پوست یکنواخت بدون رنگدانه های متفاوت داشته باشند.

در نهایت این محصول با خواص و ترکیباتی که دارد باعث کلاژن سازی در پوست و بهبود مشکلات پوستی می‌شود. این مدل کرم آبرسان اوریفلیم برای پوست چرب هم فواید زیادی به همراه دارد.

 

خواص و بررسی لوسیون ژل مردانه ضد پیری برند اوریفلیم مدل Novage men intense anti ageing

ژل آبرسان مردانه اوریفلیم

در جامعه امروزی اغلب این موضوع دیده می‌شود که آقایان مراقبت از پوست را تنها مختص خانم ها می‌دانند و برای خود ضروری نمی‌دانند. بااین‌حال مصرف محصولات مراقبت پوستی برای همه مهم است. لوسیون ژل آبرسان اوریفلیم، یک مرطوب کننده و آبرسان مخصوص آقایان محسوب می‌شود.

این محصول تاثیر مثبتی در آبرسانی و مرطوب کنندگی کامل پوست آقایان در روز و شب دارد. به‌عبارتی دیگر آقایان می‌توان این محصول را در روتین شبانه و روزانه خود قرار دهند. علاوه‌بر این، لوسیون ژل مردانه اوریفلیم، خاصیت ضدپیری و از بین بردن چین و چروک را هم دارد و باعث احیا و بازسازی لایه‌های مختلف پوست شما می‌شود. همچنین این لوسیون گیاهی و ضد حساسیت است.

 

خواص و بررسی میست آبرسان صورت برند اوریفلیم مدل Urban guard 3D mist

میست آبرسان اوریفلیم

میست آبرسان صورت اوریفلیم را با حجم ۱۰۰ میل  برای مصرف بانوان تولید شده است. بافت این محصول به شکل مایع است و خیلی زود جذب شده و باید روی صورت اسپری شود.

این میست حاوی هیالورونیک اسید است که اکثر محصولات جوانساز پوستی بر پایه این ماده ساخته می‌شوند. در واقع هیالورونیک اسید مانند یک اسفنج عمل می‌کند و آب را به خود جذب می‌کند و آن را در سطح پوست نگه می‌دارد و از این طریق باعث شفافیت و روشن شدن پوست می‌شود.

اثرات مهم هیالورونیک اسید:

  • ضد پیری و جوانسازی پوست
  • کاهش التهابات و قرمزی پوست
  • تضمین کننده لطافت و شادابی پوست
  • ترمیم زخم، لک و اسکار ها

این محصول اوریفلیم بخاطر وجود هیالورونیک اسید تبدیل به یک بمب آبرسان می‌شود و برای همه انواع پوست قابل استفاده است.

 

انواع کرم‌های ابرسانی و مرطوب کننده پوست برند اوریفلیم، بهترین دوست پوست شما

در این مقاله سعی کردیم به معرفی انواع کرم ابرسان و مرطوب کننده اوریفلیم در میان لوازم آرایشی بهداشتی بپردازیم تا هرکسی که قصد خرید مرطوب کننده یا آبرسان از این برند را دارد بتواند محصول مناسب پوست خود را انتخاب کند و از محتویات و خواص آن آگاه شود. در پایان، پیشگیری بهتر از درمان است. قبل از اینکه دچار چین و چروک، جوش و آکنه، دهیدراته شدن و پیری پوست شوید، با استفاده از آبرسان ها و مرطوب کننده از آن‌ها جلوگیری کنید.

 

منبع : oriflame

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *