بهترین برند آبرسان

آبرسان یکی از مهم ترین محصولات مراقبتی پوست است که با هیدرودرمی می‌تواند طراوت پوست را حفظ و افزایش دهد. هیدرودرمی یا آبرسانی به پوست به روشی گفته می‌شود که در آن از طریق سطح بیرونی پوست در جهت حفظ لطافت آن آبرسانی لازم انجام می‌شود. مراقبت از رطوبت پوست، یکی از عوامل مهم در بهبود و نگهداری سلامت پوست است.

از بهترین روش‌ها برای دستیابی به این مهم استفاده از آبرسانهای باکیفیت خواهد بود. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین برند آبرسان برای هر نوع پوست بپردازیم، با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

مطالب پربازدید:  مرطوب کننده و آبرسان‌ مورد استفاده زیباترین بانوان بازیگر ایران

برند بیوآکوا

برند بیوآکوا

کرم آبرسان برند بیوآکوا به شما کمک می‌کند تا با چالش روزانه در جهت حفظ رطوبت پوست واکنش مناسب را داشته باشید. بنابراین، یکی از بهترین گزینه‌ها در جهت حفظ سلامت پوست شما خواهد بود که در ادامه با ویژگی‌های خاص نمونه‌ای منحصر‌به‌فرد آشنا خواهیم شد.

کرم آبرسان صورت بیو‌آکوا Bioaqua حاوی عصاره آلوئه ورا

کرم آبرسان صورت بیو‌آکوا Bioaqua

قیمت و خرید آبرسان بیوآکوا – Bioaqua Moisturizing

 

امروزه روش‌های متعددی برای حفظ رطوبت پوست می‌توان معرفی کرد که یکی از بهترین آن‌ها استفاده از کرم‌های آبرسان است. آبرسان صورت بیو‌آکوا از بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست موجود در بازار محسوب می‌شود که علاوه‌بر مرطوب‌کنندگی و آبرسانی قوی دارد. همچنین سبب پاکسازی منافذ باز پوست نیز خواهد شد. از دیگر مزایای این آبرسان کنترل چربی پوست است که از بروز جوش و آکنه‌ها جلوگیری می‌کند.

ژل کرم آبرسان صورت بیوآکوا Bioaqua مدل Wonder

کرم آبرسان صورت بیوآکوا به‌عنوان بهترین کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی مقرون به‌صرفه شناخته می‌شود. این محصول به‌علت داشتن خواصی مانند کیفیت بالا آبرسانی پوست و همچنین جوان‌کنندگی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مشتریان خواهد بود. علاوه‌بر آن می‌توان مواردی  چون بهبود زبری پوست خشک و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست را جزو خواص این محصول نام برد.

 

مطالب پربازدید:  آشنایی با بهترین برند مرطوب کننده برای داشتن پوستی جوان

بهترین برند آبرسان، نوتروژینا

اگر بخواهیم برای کرم آبرسان از برند‌های شاخص نام ببریم، قطعا یکی از آن‌ها برند نوتروژینا خواهد بود. از‌آنجا‌که آبرسان‌های این برند با‌توجه به انواع نیاز‌های پوستی تولید شده است به شما عزیزان توصیه می‌شود، هنگام خرید حتما به توضیحات محصولات این برند توجه داشته باشید. محتوای این آبرسان شامل ترکیباتی می‌شود که علاوه‌بر نشاط پوست باعث لطافت آن نیز می‌شود.

آبرسان صورت نوتروژینا Neutrogena مدل Refreshingly

کرم آبرسان صورت نوتروژینا Neutrogena

قیمت و خرید آبرسان نوتروژینا – Neutrogena Moisturizing

 

کرم آبرسان صورت نوتروژینا به علت اینکه فاقد چربی و غیر‌کومدورژنیک است یکی از بهترین برند آبرسان پوستهای چرب به حساب می‌آید. از نکات دیگر که سبب می‌شود به‌عنوان یک انتخاب منحصر‌به‌فرد شناخته شود می‌توان به این اشاره کرد که در کنار مرطوبی پوست، عاملی برای شادابی و روشنی پوست نیز خواهد بود.

 

ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا Neutrogena

ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا Neutrogena

این آبرسان تولیدی کشور آمریکاست که یکی از بهترین برند آبرسان جهان محسوب می‌شود که قابل استفاده برای انواع پوست به جز پوست‌های چرب است؛ زیرا آبرسانی عمیقی را برای پوست دارد. همچنین در کنار عوامل گفته شده افزایش نرمی و لطافت پوست را به همراه دارد و همچنین فاقد چربی و الکل است. تمام این خواص سبب می‌شود که بسیار سبک و محبوب برای مصرف‌کنندگان باشد.

 

آبرسان برند لور‌آل

آبرسان‌های تولیدی این برند لورآل مواهبی از‌جمله تنظیم PH و لطافت پوست را به‌همراه دارند. این برند فرانسوی ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که به صورت چشم‌گیری بر زیبایی و حفظ سلامت شما تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین در ادامه به معرفی یکی از نمونه‌های پرطرفدار آن خواهیم پرداخت.

 

مطالب پربازدید:  معرفی و بررسی بهترین آبرسان و مرطوب کننده خارجی

 

کرم آبرسان صورت مخصوص روز لورآل Loreal مدل Triple Active

کرم آبرسان صورت مخصوص روز لورآل

به‌عنوان یکی از بهترین آبرسان پوست فرانسوی می‌توانیم به کرم آبرسان صورت مخصوص روز لورآل Loreal مدل Triple Active اشاره کنیم. این آبرسان دارای عملکرد سه‌گانه است که علاوه‌بر خاصیت محافظت‌کنندگی، روشن‌کننده نیز محسوب می‌شود و خاصیت مرطوب‌کنندگی 24 ساعته سبب تمایز بیشتر این محصول می‌شود.

 

آبرسان برند آی پلاس

آبرسان‌های برند آی پلاس دارای ترکیباتی ارزشمند گیاهی است که برای پوست‌های حساس به‌طور ویژه‌ای توسط پزشکان تجویز می‌شود. همچنین با‌توجه‌به کیفیت بالا محصولات تولیدی این برند، برای انواع پوست قابل استفاده هستند.

کرم آبرسان صورت آی پلاس Iplus حاوی ژل آلوئه ورا و هیالورونیک اسید

کرم آبرسان صورت آی پلاس Iplus

 

قیمت و خرید آبرسان آی پلاس – Iplus Moisturizing

 

کرم آبرسان آی پلاس با آبرسانی قوی به لایه‌های پوست جزو بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی به حساب می‌آید. از نکته‌های حائز اهمیت می‌توان به مواردی مانند شادابی پوست خشک و کاهش چین و چروک‌ها تا حد مطلوبی اشاره کرد.

 

آبرسان برند کامان

محصولات برند کامان محتوای مفیدی شامل بیوتین، کلاژن و غیره است که به‌علت کیفیت فوق‌العاده طرفداران زیادی را پیدا کرده است. همچنین این محصول قابلیت حالت دهندگی به مو‌ها را دارد و ترکیبات آن علاوه‌بر حفظ سلامت و طراوت پوست از مشکلات برای مو‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

کرم آبرسان صورت واتر بمب حاوی کلاژن کامان

کرم آبرسان صورت واتر بمب حاوی کلاژن کامان

قیمت و خرید آبرسان کامان – Comeon Moisturizing

 

به‌علت داشتن کلاژن و مقدار قابل توجهی از آنتی اکسیدان به جرات می‌توان گفت از بهترین کرم‌های آبرسان پوست است در ایران به‌شمار می‌رود. این کرم آبرسان قابلیت ترمیم و جوان کردن پوست را به همراه دارد و همچنین جزو آبرسان‌های ضد چین و چروک محسوب می‌شود و خاصیت هیدرودرمی باالقوه‌ای دارد.

 

مطالب مرتبط:  چه کسانی نباید بمب آبرسان کامان را بخرند؟ بررسی کامل محصولات

 

آبرسان برند ساین اسکین

آبرسان برند ساین اسکین طوری ساخته شده است که لطافت و نرمی را به پوست شما هدیه می‌دهد. همچنین در ترکیبات آبرسان‌های ساین اسکین از عصاره گیاهانی همچون آفتاب‌گردان، جوجوبا و عسل استفاده شده است، در ادامه به معرفی نمونه‌ای برتر از این برند خواهیم پرداخت.

ژل کرم آبرسان صورت ساین اسکین Synskin

تونر کرم آبرسان صورت و گونه اوریفلیم Oriflame

 

قیمت و خرید آبرسان ساین اسکین – Synskin Moisturizing

 

یکی از بهترین انتخاب‌ها در خرید لوازم آرایشی بهداشتی کرم آبرسان سان اسکین است که از جمله ترکیبات آن به روغن گل آفتاب‌گردان اشاره کرد. این آبرسان طبق استاندارد‌های سازمان غذا و دارو فرموله شده است و سبب تنظیم رطوبت پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن نیز می‌شود. از دیگر نقاط قوت این محصول مرطوب نگه‌داشتن پوست بین 24 تا 48 می‌توان نام برد که تمامی این محاسن خروجی کارآزمایی بالینی هستند.

آبرسان برند ژوت

انواع آبرسان‌های برند ژوت برای پوست‌های متنوع تولید شده‌اند، زیرا محصولات این برند فاقد چربی هستند و برای هر مدل پول از جمله پوست‌های چرب بسیار مفید است. نکته حائز اهمیت درباره آبرسان‌های این برند حفظ لطافت و جوانی پوست شما خواهد بود که برای همگان از جمله بانوان بسیار قابل توجه است.

کرم آبرسان دست و صورت ژوت Jute

کرم آبرسان دست و صورت ژوت Jute

قیمت و خرید آبرسان ژوت – Jute Moisturizing

 

از جمله کرم‌های آبرسان که به علت آبرسانی عمیق و مرطوب نگه‌دارندگی بالا برای دست و صورت قابل استفاده است. از جمله خواص این کرم آبرسان می‌توان به داشتن ویتامین E  ، B5 و همچنین دکسپانتنول و عصاره آلوئه‌ورا اشاره کنیم که باعث نرم‌کنندگی بسیار این محصول می‌شود.

 

مطالب مرتبط:  همه چیز درباره کرم آبرسان و نحوه استفاده صحیح از آن

 

آبرسان برند اوریفلیم

آبرسان‌های برند اوریفلیم به‌عنوان شاداب کننده و همچنین خنک کننده برای انواع پوست‌ها از‌جمله پوست‌های معمولی بسیار کاربردی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های تولیدات این برند می‌توان به تغذیه پوست و رساندن موارد مورد نیاز اشاره کرد که در ادامه با موردی از این محصول اروپایی آشنا خواهیم شد.

تونر کرم آبرسان صورت و گونه اوریفلیم Oriflame

کرم آبرسان اوریفلیم - oriflame

قیمت و خرید آبرسان اوریفلیم – Oriflame Moisturizing

 

تونر به‌عنوان یک آبرسان فوری به‌طور اختصاصی برای بانوان تهیه شده است. برای شما مصرف‌کنندگان عزیز ظاهری صاف و با طراوت را به ارمغان می‌آورد که باعث بیشتر شدن درخشش پوست شما بدون لک می‌شود.

 

آبرسان برند مای

آبرسان برند مای

قیمت و خرید آبرسان مای – My Moisturizing

 

اصولا آبرسان و مرطوب کننده برند مای به‌صورت همزمان در یک محصول ارائه می‌شوند که سرشار از ویتامین ای هستند. برند مای از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برند‎‌های حاضر در بازار ایران است که به‌علت کیفیت بالا افراد زیادی را جذب خود کرده است.

 

آبرسان برند شون

آبرسان برند شون

قیمت و خرید آبرسان شون – Schon Moisturizing

 

برند شون از جمله برند‌های مشهور در ایران است که آبرسان‌های این مجموعه برای برطرف کردن مشکلات عدیده پوستی بسیار عالی عمل می‌کند. کرم‌های آبرسان شون دارای عصاره‌های گیاهی همچون آلوئه‌ورا است. همچنین این آبرسان‌ها به‌علت داشتن انواع ویتامین‌ها خواص دیگری چون تغذیه‌رسانی پوست را نیز به‌دنبال دارد.

 

دیگر برندهای مطرح آبرسان پوست

مرطوب کننده و آبرسان آرکو
مرطوب کننده و آبرسان تاپ شاپ
مرطوب کننده و آبرسان سیچر
مرطوب کننده و آبرسان دیپ سنس
مرطوب کننده و آبرسان دکتر ژیلا
مرطوب کننده و آبرسان الارو

 

مطالب پربازدید:  همه چیز درباره تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده که باید بدانید

 

انتخاب بهترین برند آبرسان؛ راه رسیدن به پوست شاداب

استفاده از بهترین برند آبرسان برای حفظ رطوبت پوست و بهبود سلامت آن بسیار اهمیت دارد. بنابراین، اطلاع از انواع برندهای موجود دربازار اهمیت پیدا می‌کند. با استفاده از آبرسان‌های فوق‌العاده با کیفیت از پیری زودرس و بافت حساس آن می‌توانید، محافظت کنید.

 

منبع : byrdie

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *