۱۷ مورد از بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی جهت پوست شفاف

شهروندان فرانسوی به داشتن پوستی شاداب معروف هستند. علت آن می‌تواند به استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست از برندهای فرانسوی مربوط باشد. اگر به دنبال محصولات مراقبت از پوست فرانسوی و باکیفیت هستید تا پوستی جوان و زیبا داشته باشید، در این مقاله بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی را به شما معرفی می‌کنیم.

شاید شما هم بخواهید چند محصول مراقبت از پوست فرانسوی را انتخاب کنید؛ اما با این تنوع و گستردگی انتخاب دشوار می‌شود. در ادامه بهترین‌ها را بررسی می‌کنیم تا با خیالی آسوده انتخاب کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عناوین مقاله ...

1-ژل آبرسان صورت گارنیه Garnier حاوی ویتامین C

ژل آبرسان گارنیه

ژل ویتامین سی گارنیه با آبرسانی 48 ساعته مناسب و سازگار با پوست‌های نرمال است. خاصیت روشن کنندگی پوست به علت وجود عصاره لیمو و  ویتامین C در این آبرسان محبوب است. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می‌شود که با تحریک پوست برای کلاژن سازی باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست شما خواهد شد.

ژل آبرسان Garnier با ترکیباتی طبیعی و 98 درصد گیاهی به مرور زمان باعث افزایش روشنایی و شادابی پوست شما می‌شود. همچنین خطوط و چین و چروک‌های پوست شما را از بین می‌برد. آیا به بدون آرایش بودن و داشتن پوستی درخشان فکر می‌کنید؟ با استفاده از آبرسان گارنیه با کدری پوست خود خداحافظی کنید.

2-سوپر سرم آبرسان صورت گارنیه Garnier حاوی عصاره آلوئه ورا

سوپر سرم آبرسان گارنیه

سوپر سرم آبرسان Garnier یک محصول طبیعی و عالی برای کسانی است که پوست خشک و حساسی دارند و یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی است. با توجه به ترکیبات هیالورونیک اسید با نفوذ بالا و در مدت زمان کوتاهی خشکی پوست شما را برطرف می‌کند. از دیگر ترکیبات سرم آبرسان می‌توان به آلوئه ورا اشاره کرد که چربی پوست را کنترل می‌کند.

همچنین باعث کاهش چین و چروک، صافی و شادابی پوست شما می‌شود. این ترکیبات با آبرسانی 48 ساعته رطوبت پوست شما را در تمام طول روز حفظ می‌کنند. سوپر سرم آبرسان صورت گارنیه را می‌توان به عنوان بهترین آبرسان پوست فرانسوی انتخاب کرد.

3-ماسک 3 کاره زغالی ضد جوش سرسیاه گارنیه Garnier مدل Saf and Temiz

ماسک زغالی گارنیه

زغال فعال با خاصیت سم‌زدایی در بسیاری از محصولات زیبایی از جمله ماسک صورت گارنیه به کار رفته است. جوش صورت به علت وجود آلودگی‌ها و سموم ایجاد می‌شود. ماسک زغال با پاکسازی عمیق صورت از ایجاد جوش روی پوست شما جلوگیری می‌کند. استفاده روزانه از این ماسک به دلیل وجود ذرات لایه‌بردار طبیعی باعث روشن‌تر شدن پوست شما می‌شود.

این ماسک سه کاره با ترکیبات زغال اخته آبی، زغال سیاه و اسید سالیسیلیک در سه مرحله پاکسازی، لایه برداری و به عنوان ماسک صورت پوست شما را تمیز و درخشان می‌کند.

4-میسلار واتر دو فاز گارنیه Garnier مناسب برای پوست حساس حاوی عصاره گل گندم

میلاسر واتر دو فاز گارنیه

میلاسر واتر دارای دو فاز متفاوت آب و روغن است. ظاهری دو طبقه و از هم جدا دارد. از فاز روغن برای پاک کردن آرایش‌های سنگین و از فاز آب که پاک کنندگی ملایمی دارد برای پوست‌های حساس و آرایش‌های معمولی استفاده می‌شود. میلاسر گارنیه حتی برای پاک کردن آرایش چشم و لب‌ها مناسب است و هر نوع آرایشی را به‌راحتی پاک می‌کند.

میلاسر واتر دو فاز Garnier دارای عصاره گل گندم است که رطوبت پوست را حفظ کرده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. اگر پوست حساسی دارید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا به‌راحتی می‌توانید از میلاسر واتر دو فاز گارنیه استفاده کنید.

5-کرم ضد افتادگی دور چشم و آبرسان لورآل Loreal مدل ایج پرفکت Age Perfect Re Hydrating

کرم ضد افتادگی دور چشم و آبرسان لورآل

با افزایش سن پوست اطراف چشم دچار افتادگی و چروک خواهد شد و نیاز به مراقبت دارد. با استفاده از کرم دور چشم لورآل دیگر نگران چروک‎‌های دور چشم خود نباشید. کرم لورآل با خاصیت لیفتینگ تمامی افتادگی‌های پلک و چروک‌های دور چشم شما را از بین می‌برد. همچنین اگر دچار خشکی پلک هستید کرم Loreal با خاصیت آبرسانی قوی در رفع خشکی به شما کمک می‌کند.

6- کرم بازسازی کننده و ضد پیری لورآل Loreal سری Yas Uzmani

کرم بازسازی کننده و ضد پیری لورآل

کرم ضد پیری بالای 30 سال باعث کاهش خطوط چروک پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن می‌شود. همچنین کرم Loreal اثر مرطوب کنندگی 24 ساعته دارد. علاوه‌براین حاوی عصاره گل اپونتیا با خاصیت بازسازی سلول‌های تخریب شده پوست است. درخشش و جوانی پوست خود را می‌توانید با استفاده از این کرم تجربه کنید.

7-سرم آبرسان صورت لورآل Loreal مناسب پوست نرمال تا خشک

سرم آبرسان صورت لورآل

سرم آبرسان Loreal مناسب پوست نرمال و خشک با آبرسانی بسیار قوی است. سرم آبرسان یک عضو جدا نشدنی از روتین پوستی و پکیج فرانسوی پوست در نظر گرفته می‌شود. سرم آبرسان لورال با سرعتی باور نکردنی جذب پوست می‌شود و تا 72 ساعت پوست را مرطوب نگه‌ می‌دارد. همچنین آبرسان لورال دارای عصاره آلوئه‌ورا پوست را تقویت، ترمیم و تغذیه می‌کند. کاهش التهابات، حفظ PH و ترمیم پوست از ویژگی‌های کرم لورآل است.

8-ژل شستشوی صورت آبرسان و احیا کننده پوست لورآل Loreal مدل Revitalift Saf Hyaluronik Asit

ژل شستشوی صورت آبرسان و احیا کننده پوست لورآل

ژل شست‌و‌شوی صورت لورآل یکی از جدیدترین محصولات از يكي از پرطرفدارترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست دنیا است. ژل لورآل با دارا بودن ترکیبات هیالورونیک اسید یک انتخاب عالی برای پوست‌های خشک و حساس محسوب می‌شود. هیالورونیک اسید با ترکیب شیمیایی آلی که در بافت‌هایی از بدن نیز وجود دارد، رطوبت را جذب کرده و پوست شما را تغذیه می‌کند.

هیالورونیک اسید تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود توانایی جذب رطوبت را دارد. ژل شستشوی Loreal با بافتی نرم سبک تا لایه‌های زیرین پوست شما نفوذ می‌کند. همچنین خطوط ریز روی پوست شما که ناشی از کم آبی است، برطرف می‌شود. علاوه‌براین با قدرت پاک‌کنندگی بالا تمامی آلودگی‌ها و چربی‌های پوست شما را به‌راحتی از بین می‌برد.

قیمت انواع محصولات مراقبت از صورت اورجینال و با کیفیت

 

9-سرم پر کننده خطوط و ضد چروک صورت لورآل Loreal مدل Revitalift حاوی هیالورونیک اسید

سرم پر کننده خطوط و ضد چروک صورت لورآل

سرم ضد چروک لورآل دارای اسید هیالورونیک یعنی بالاترین غلظت از این ماده محبوب در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. اگر پوست خشکی دارید، سرم پرکننده لورآل با قدرت آبرسانی عمیق رطوبت از دست رفته در لایه‌های زیرین پوست شما را به شما باز می‌گرداند. همچنین با آبرسانی عمیق باعث از بین رفتن چروک‌های قدیمی می‌شود و از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری می‌کند.

10-کرم شب ضد چروک قوی لورآل Loreal مدل Revitalift Lazer X3

کرم شب ضد چروک قوی لورآل

کرم شب ضد چروک لورآل را می‌توانید به عنوان یک جایگزین مناسب به جای لیزر برای رفع چروک‌های پوستی خود استفاده کنید. کرم شب دارای ترکیباتی موثر از گیاه  Centella است که از این گیاه در قدیم برای ترمیم پوست استفاده می‌کردند. با استفاده مداوم از کرم شب Loreal و افزایش کلاژن‌سازی پوست شما بازسازی می‌شود و پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.

11-میسلار واتر لورآل Loreal مدل Hyaluron مناسب برای انواع پوست

میسلار واتر لورآل

میلاسر واتر لورآل از جمله محبوب‌ترین محصولات برند لورآل، یک شوینده عالی برای پاکسازی پوست و یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی است. میلاسر لورآل دارای خاصیت ضد التهابی و ضد حساسیتی است و اگر پوست حساسی دارید با خیالی آسوده می‌توانید از این محصول استفاده کنید. همچنین از میلاسر برای پاک کردن آرایش‌های غلیظ و ریمل ضد آب هم می‌توانید استفاده کنید. علاوه‌بر این میلاسر Loreal سطح پوست شما و منافذ آن را به خوبی از سموم و آلودگی‌های محیطی پاک می‌کند.

12-سرم ضد جوش و جوانساز لاروش پوزای La Roche Posay مدل Effaclar Ultra

سرم ضد جوش و جوانساز لاروش پوزای

سرم ضد جوش لاروش پوزای با فرمولاسیون شگفت‌انگیز و غلظت بالا هم عملکرد ضد‌پیری و هم ضد‌جوش را ایفا می‌کند. سرم لاروش به پوست شما آب‌رسانی می‌کند و چروک‌های پوست را از بین می‌برد. همچنین منافذ پوست شما را پاکسازی کرده و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. این محصول یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی به شمار می‌آید.

13-اسپری آب Avene مدل Thermal

اسپری آب Avene

اسپری آب اون یک اسپری بدون بو و از آب چشمه حرارتی اون ساخته شده است. اسپری آب خاصیت ضد حساسیت پوستی و نرم کنندگی دارد. طبق تحقیقات انجام شده در زمان 5 دقیقه حساسیت پوستی را تا 30 درصد کاهش می‌دهد. اگر پوست شما دچار سوختگی، خشکی و آفتاب سوختگی می‌شود این اسپری آب شما را نجات می‌دهد.

مطالب کاربردی:  بهترین روتین مراقبت از پوست چرب و جوش دار

 

14-کرم ضد آفتاب مینرال SPF30 اون

کرم ضد آفتاب مینرال SPF30 اون

ضد آفتاب مینرال یک محصول فلوئیدی و معدنی است. همچنین به دلیل طبیعی بودن ترکیبات آن می‌تواند بهترین انتخاب برای بانوان باردار، کودکان و پوست‌های حساس باشد. در ضد آفتاب اون از آب چشمه معدنی اون استفاده شده است که خاصیت‌هایی از جمله التیام بخشی و تسکین دهندگی را به این کرم می‌بخشد.

ضد آفتاب مینرال یکی از پرفروش ترین ضدآفتاب‌های دنیا بوده و با اینکه از مواد شیمیایی در این محصول استفاده نشده است می‌تواند در مقابل اشعه مضر آفتاب پوست شما را به بهتری نحو محافظت کند.

15-کرم ترمیم کننده فوری پوست اون Avene مدل Cicalfate plus Repair Cream

کرم ترمیم کننده اون

کرم Cicalfate محصول از شرکت اون به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات، در میان تولیدات این شرکت محسوب می‌شود. برای تولید کرم ترمیم کننده اون از آب چشمه درمانی اون و ترکیبات فعال کمک گرفته شده است. همچنین با داشتن این ترکیبات منحصربه ‌فرد و آبرسانی ساعته به درمان جای زخم و پوست آسیب دیده شما کمک می‌کند.

16-کرم ضد آفتاب رنگی روشن SPF100 بایودرما Bioderma مدل Photoderm Max

کرم ضد آفتاب رنگی روشن SPF100 بایودرما

کرم ضد آفتاب بایودرما یک محافظ عالی در برابر آفتاب سوختگی است. همچنین با بافتی لطیف و سبک روی پوست شما احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند. اگر پوست حساسی دارید به‌راحتی می‌توانید از این ضدآفتاب استفاده کنید؛ زیرا فاقد اسانس و افزودنی و ضدحساسیت است. کرم ضد آفتاب رنگی بایودرما ویژگی‌هایی مشابه کرم پودر دارد و نیاز شما را برای استفاده از کرم‌ پودر جدا برطرف می‌کند.

17-میسلار واتر پاک کننده صورت و دور چشم پمپی بایودرما Bioderma

میسلار واتر بایودرما

میسلار واتر صورت و دور چشم بایودرما یک پاک کننده ملایم با قدرت پاک کنندگی بالا است. میسلار واتر بایودرما حتی برای پاک کردن آرایش‌های ضد آب نیز کاربرد دارد. همچنین با خاصیت التیام بخشی برای پوست‌های حساس مناسب محسوب می‌شود. علاوه‌بر این، میسلار بدون موادی مانند الکل و پارابن تولید شده است بعد از استفاده از میسلار بایودرما نیازی به شستشو پوست با آب نیست.

مطالب پربازدید:  مرطوب کننده پوست چرب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

 

شناخت بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی؛

اگر از استفاده از محصولات بی‌کیفیت خسته شده‌اید؛ استفاده از بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی را به شما توصیه می‌کنیم. در این مقاله چند مورد از نام آشناترین نمایندگی محصولات آرایشی فرانسه به شما معرفی شد. کشور فرانسه بهترین برند محصولات پوستی خارجی را در بین چند کشور ارائه می‌دهد. استفاده از بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی تجربه شگفت انگیزی برای شما به جای خواهد گذاشت.

 

منبع : goodhousekeeping

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *