معرفی مدل شلوار اسکینی زنانه

خرید شلوار جین همیشه جزو انتخاب‌های پر چالش هست. زیرا بسیاری از مواقع افراد نمی‌توانند شلوار جین مناسب خود را پیدا کنند و اکثر وقت‌ها شلوارها روی پا فرم جالبی ندارند. برای اینکه دیگر چنین مشکلی را نداشته باشید، باید انواع شلوار جین را شناخته باشید. چند نمونه از شلوارهای جین عبارتند از مدل شلوار اسکینی زنانه، مام فیت، شلوار رگولار فیت و اسلیم فیت.

شلوار اسکینی زنانه چیست

شلوار جین اسکینی

در جواب این سوال که شلوار اسکینی چیست باید گفت شلوار اسکینی زنانه، شلواری به شدت جذب هست و به صورت کامل فرم بدن شما را به خود می گیرد. دقت کنید هنگامی که قصد خرید اسکینی جین فیت زنانه را دارید باید بدانید با چه لباسی می خواهید آن را بپوشید تا بتوانید بین بالاتنه و پایین تنه خود تعادل ایجاد کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

شلوار اسلیم فیت چیست

شلوار جین اسلیم فیت

جین اسلیم فیت زنانه تا حدودی شبیه شلوار اسکینی جین فیت است ولی در این شلوارها قسمت جذب شلوار جین روی باسن و ران می‌باشد و از زانو به پایین کمی آزادتر هستند. افرادی با جثه ریز می‌توانند با خیال راحت این شلوار را انتخاب کنند.

تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی

تفاوت شلوار اسلیم و اسکینی

شلوار اسلیم فیت زنانه و شلوار اسکینی فیت زنانه وجه اشتراک زیادی دارند. به دلیل همین شباهت‌هاست که شما باید شلوار اسلیم و اسکینی را خوب بشناسید تا بتوانید شلوار جین جذب مورد نظر خود را تهیه کنید.

جین اسلیم فیت زنانه همانطور که در بخش قبلی گفته شد قسمت جذب شلوار روی باسن و ران قرار دارد و از زانو به پایین کمی آزادتر است. ولی در مقابل اسکینی جین فیت، شلواری به شدت جذب است، در بخش باسن، ران‌ها و همچنین از زانو تا مچ پا، فرم جذب را داشته و کاملا فرم بدن شما را به خود می گیرد.

شلوار رگولار چیست و چه تفاوت‌هایی با اسکینی فیت دارد؟

دوخت آزاد را می‌توان تن‌خور معمولی معنی کرد که راحت‌تر و آزادتر از اسلیم فیت می‌باشد. دوخت و برش شلوار رگولار فیت، دوختی کلاسیک و سنتی می‌باشد که تن‌خور راحت‌تری دارد. این نوع دوخت سبب می‌شود لباس رخ گشادتری به خود بگیرد.

به رگولار فیت‌ها قواره بزرگ نیز می‌گویند. به این صورت که ممکن است در یک شلوار اسکینی سایز مناسب برای شما مدیوم medium باشد، اما در مدل شلوار رگولار فیت سایز شما اسمال small باشد.

شلوار اسکینی برای چه اندام هایی مناسب است

انتخاب شلوار برای بانوان، کاملاً به فرم بدن و سلیقه آن‌ها بستگی دارد. جین اسلیم فیت برای بانوانی که اندام گلابی شکل دارند مناسب است. زیرا کاملا فرم بدن را نشان نداده و تناسب بین قسمت‌های مختلف پا را حفظ می‌کند.

در مقابل شلوار اسکینی زنانه به دلیل چسبان بودن آن فرم بدن را زیباتر جلوه می‌دهد و برای بانوانی که اندام گرد دارند بسیار مناسب است. اما همین شلوار جین جذاب برای کسانی که پاهای آن‌ها بیش از اندازه لاغر است به هیچ وجه زیبا نخواهد بود زیرا لاغری آن‌ها را بیشتر نشان می‌دهد.

جین اسکینی را اگر بخواهیم برای آقایان توصیه کنیم باید گفت آن دسته از آقایانی که اندام متعادل دارند و زیاد چاق یا لاغر نیستند می‌توانند از این مدل جین استفاده کنند.

لیست قیمت انواع شلوار زنانه ترند

مدل شلوار اسکینی زنانه را چگونه باید ست کرد

شلوار اسکینی جین همانطور که در قسمت‌های قبل گفته شد، شلواری چسبان از باسن تا مچ پا می باشد. این شلوار به دلیل این که فرم بدن را کاملا به خود می گیرد بسیار خوش حالت است و با هر استایل و در هر فصلی از سال می‌توان از آن استفاده کرد. در این بخش از مقاله عکس چند مدل ست کردن لباس‌ها با اسکینی جین فیت زنانه را برای شما گرد آورده‌ایم تا بتوانید استایل مناسبی برای خود مهیا کنید.

شلوار اسکینی با شومیز

شلوار اسکینی با شومیز استایلی راحت و شیک

ست کردن شلوار اسکینی جین با شومیز آن را از حالت ساده و معمولی به یک لباس شیک تبدیل می کند. این را هم باید گفت که همراه با این تیپ حتما باید کفش پاشنه دار بپوشید.

اسکینی جین با کت جین

جین اسکینی با  کت جین

جین اسکینی با  کت جین

اسکینی جین استایلی عالی برای فصل سرماست. شلوار جین نه تنها با کت جین استایلی بی‌نظیر می‌شود بلکه با استفاده از اکسسوری‌های خاص به یک استایل برای مجالس نیز تبدیل می‌شود. استایل شلوار جین مشکی با اکسسوری‌های جذاب مانند ساعت مچی یا کیف دوشی شیک شما را جذاب‌تر می‌کند.

اسکینی جین با کت چرم

جین اسکینی با کت چرم

اسکینی جین با کت چرم

با پوشیدن اسکینی جین همراه با کت چرم ظاهری عالی مانند مدل ها بسازید. این استایل ترکیبی از استایل اسپرت و شیک است.

مطالب دیدنی:  20 مدل کت و شلوار لاکچری زنانه جدید

ست کردن شلوار اسکینی جین با کفش پاشنه بلند

ست کردن شلوار جین اسکینی با کفش پاشنه بلند

ست کردن شلوار جین اسکینی با کفش پاشنه بلند

ست کردن شلوار جین اسکینی با کفش پاشنه بلند

ست کردن شلوار جین اسکینی با کفش پاشنه بلند

کفش‌های پاشنه بلند با شلوار اسکینی مشکی زنانه مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم زیبایی وصف نشدنی پیدا می‌کنند. این استایل را حتما در مجالس نمیه رسمی امتحان کنید.

سخن پایانی

در این مقاله ابتدا شما را با تفاوت شلوار جین اسلیم و اسکینی آشنا کردیم و در نهایت چند استایل مدل شلوار اسکینی زنانه را مورد بررسی قرار دادیم. شما با خواندن این مقاله می‌توانید در انتخاب شلوار اسکینی نسبت به تناسب اندام خود اقدام کنید. شما کدام مدل شلوار را توصیه می‌کنید؟ پیشنهاد شما برای استایل انواع شلوار جین زنانه چیست؟

 

منبع : purewow

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “مدل شلوار اسکینی زنانه چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

  1. حمیرا گفت:

    عالیه

  2. حمیرا گفت:

    عالیه ومن ازهمه لحاظ راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *