انتخاب کفش مردانه

چه جزو دسته‌ای از افراد باشید که کفش را فقط بخشی از لباس‌‌های روزانه خود می‌دانند، یا دسته‌ای که کفش برای آن‌ها چیزی فراتر از یک پاپوش ساده دارد، احتمالاً می‌دانید که باید چند جفت کفش مختلف در کمد لباس خود داشته باشید؛ چراکه هر کفشی مناسب یک سبک و استایل است و چه به خواهید و چه نخواهید برای شیک و خوش‌پوش به نظر رسیدن باید با هر لباسی، کفش مناسب را با همان لباس را بپوشید. این به آن معنی است که اگر دوست‌دارید در میان دیگران به خوش‌تیپی و خوش استایلی معروف باشید باید بدانید که در هر شرایطی چه کفشی بپوشید. پس با این راهنمای انتخاب کفش مردانه در مدیسه همراه ما باشید.

خرید کفش مردانه

انتخاب کفش‌های مردانه مناسب را انتخاب کنیم

طبق یک باور غلط عامه مردم تصور می‌کنند که مردان به کفش‌های خود توجه نمی‌کنند و تنها زنان مشتری دائمی کفش‌فروشی‌ها هستند. درصورتی‌که در حقیقت این‌گونه نیست و مردان بسیاری هستند که برای کفش‌ها به‌عنوان عنصری مهم در تیپ و استایل خود ارزش زیادی قائل هستند. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد تنها مربوط به داشتن تعداد زیادی کفش در رنگ‌های مختلف نیست، بلکه موضوع با اهمیت انتخاب کفش مردانه مناسب براساس نوع استایل است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

خرید اینترنتی کفش مردانه

پنج قانون کلی در انتخاب کفش‌های مردانه

سعی کنید کفشی انتخاب کنید که متناسب با رنگ شلوارتان یا کمی تیره‌تر باشد. کفش‌هایی با رنگ روشن‌تر از شلوار به لحاظ بصری چندان جالب و جذاب نیستند.

اصلاً نیازی نیست جوراب‌های شما هم‌رنگ کفش‌هایتان باشد! فقط کافی است در مورد جوراب‌هایتان به همان شیوه انتخاب کروات عمل کنید یعنی به‌گونه‌ای که یا به‌کل ست لباستان نزدیک باشد یا سبک منحصربه‌فرد شما را به نمایش بگذارد.

اگر کمربند می‌بندید، سعی کنید کفش‌های خود را با آن هماهنگ کنید، البته مگر اینکه کمربند شما راه‌راه یا چندرنگ باشد.

اگر می‌توانید ترجیحاً کفش‌های باکیفیت از برند‌های معتبر بخرید. اگرچه قیمت‌ کفش‌های برند معمولاً بالا است اما با توجه به دوام بالایی که دارند تا مدت‌ها شما را از خریدن کفش معاف می‌کنند و می‌تواند باعث صرفه‌جوی در هزینه‌های شما بشوند. کفش‌های ارزان و بی‌کیفیت به‌سرعت از شکل می‌افتند و ظاهری بدی پیدا می‌کنند.

علیرغم اهمیت توجه به سبک و استایل، راحتی را فراموش نکنید. کفش انتخابی شما باید ترکیبی از تناسب و راحتی باشد به‌طوری‌که از پوشیدن آن‌ها احساس خوبی به شما دست دهد.

کفش مردانه مناسب شلوار جین

کفش مردانه مناسب شلوار جین

تقریباً می‌توانید هر رنگ و سبک کفشی را با شلوار جین بپوشید. چکمه، کفش ورزشی، کفش راحتی و صندل همگی با شلوار جین عالی به نظر می‌رسند. بااین‌حال از پوشیدن کفش‌های بسیار براق که طبیعتاً برای لباس‌های مجلسی و کاملاً رسمی طراحی‌شده‌اند، خودداری کنید.

کفش مردانه مناسب استایل کژوال

کفش کژوال

با استایل کژوال انواع لوفر (loafers)، آکسفورد (oxfords)، کفش شش ترک (saddle) و انواع کفش کتانی و ورزشی (‌Sneakers) به‌خوبی ست می‌شود.

مدل کفش مردانه با شلوار رسمی

کفش-مردانه-با-شلوار-رسمی

کفش‌هایی مناسب این استایل که اغلب شامل کت‌ و شلوار می‌شود، از نوع کاملاً رسمی هستند؛ یعنی کفش‌های چرم که حتماً پاشنه داشته باشند و دارای کفی یا زیرِ دوتکه‌ای باشند. کفش‌های چرم مات مناسب محیط‌‌های کاری و رسمی است و برای مجالس و مهمانی‌های رسمی کفش‌های چرم براق و کمی طرح دار تر انتخاب بهتری است. درنهایت این‌که آکسفورد‌ کفش مردانه مناسبی برای تکمیل یک استایل رسمی به‌حساب می‌آید.

انتخاب کفش مردانه مناسب بر اساس رنگ شلوار

استایل مردانه

    • کفش‌ مشکی برای شلوار سرمه‌ای، خاکستری یا مشکی کاملاً مناسب است.
    • کفش‌ قهوه‌ای مناسب‌ترین رنگ برای هماهنگی با لباس‌هایی با رنگ‌های قهوه‌ای، بژ، سبز و سایر رنگ‌های تیره است.
    • کفش‌ قهوه‌ای مایل به زرد با لباس‌های رنگ روشن، آبی، بژ یا سفید بسیار زیبا به نظر می‌رسد و برای تیپ کالج مردانه بسیار مناسب است.
    • کفش‌ سرمه‌ای با ست‌های خاکستری، بژ، قهوه‌ای، سفید، زیتونی و قرمز هماهنگ است.

      سایز-محصول سایز-محصول2

خرید اینترنتی کیف و کفش مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *