استایل تابستانی

با رسیدن فصل تابستان و گرما لباس‌های تیره جای خود را به لباس‌های خنک، سبک با رنگ‌های روشن می‌دهند. ازاین‌رو یکی از چالش‌های انتخاب استایل مناسب برای روزهای گرم سال این است که چه لباسی انتخاب کنیم که هم خنک بمانیم هم خوش استایل؟ پارچه‌های نخی، پنبه‌ای و یا لنین بهترین انتخاب برای فصل گرما هستند چراکه باعث تنفس بهتر پوست می‌شوند و با پیشگیری از تعریق اضافی حسی خوبی در طول فعالیت‌های روزانه به شما می‌دهند. در ادامه برخی از پرکاربردترین و راحت‌ترین استایل‌ های تابستانی زنانه را به شما معرفی می‌کنیم. اغلب این آیتم‌ها با پارچه‌های سبک و خنک در بازار موجود هستند و با ایده گرفتن از آن‌ها می‌توانید استایل تابستانی منحصربه‌فردی در روزهای گرم سال برای خودتان بسازید. پس با مدیسه همراه باشید.

آیتم‌های پیشنهادی مدیسه برای استایل تابستانی

مانتوهای کیمونو

مانتو‌های کیمونو مدل‌های راحت و گشادی هستند که به دلیل مدل آزادی که دارند بسیار خنک هستند. مانتوهای آستین کیمونو درصورتی‌که از پارچه‌های رنگ روشن و سبک دو‌خته شوند انتخاب مناسبی برای یک استایل تابستانی جذاب هستند. این سبک مانتو تنوع زیادی دارد و وجود یکی از آن‌ها در کمد لباس تابستانی هر خانمی لازم و ضروری است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مانتو (1) استایل تابستانی

شلوارهای گشاد

پیشنهاد می‌کنیم با گرم شدن هوا، دور شلوارهای جین چسبان و اسکینی را به‌کل خط بکشید. در هوای گرم تابستان چیزی ناراحت کننده تر از یک لباس چسبان نیست. یکی از آیتم‌های جذاب در استایل تابستانی که چند سالی است به ترندی محبوب تبدیل شده است، شلوارهای گشاد است. این شلوار‌ها تقریباً با هر استیلی از مانتوهای گشاد گرفته تا کت به‌آسانی ست می‌شود.

شلوار گشاد (1) شلوار گشاد (2)

پیراهن‌های بلند ساحلی

اگرچه این پیراهن‌ها همانند نامشان برای رفتن به ساحل و دریا مناسب هستند اما به‌عنوان آیتمی خنک و راحت در استایل‌های تابستانی خیابانی نیز کاربرد دارند. این پیراهن‌ها به‌سادگی می‌توانند نقطه قوت و جذابیت استایل شما باشند به همین دلیل بهتر است که در انتخاب رنگ آن دقت زیادی به خرج دهید. پیراهن‌ بلند ساحلی با مانتو عبایی و یک صندل تابستانی ترکیب جذابی از یک استایل کژوال تابستانی را به نمایش می‌گذارد.

مانتو-ست-پیراهن-ساحلی-و-عبا-بسیار-شیک-پروانه-503568-1164281 پیراهن‌های بلند ساحلی

دامن‌های بلند

اگرچه در سال‌های گذشته دامن به عنوان عنصری کم استفاده در لباس‌‌های بیرونی خانم‌ها شناخته می شد اما اخیراً به یکی از آیتم‌های پرطرفدار در استایل‌‌های تابستانی تبدیل شده است. ست کردن دامن مانند شلوار‌های گشاد چندان کار سختی نیست و با یک کیف کمری و مانتو عبایی راحت ترکیب جذابی به حساب می آید.

دامن (2) دامن (1)

سرهمی یا اورال

سرهمی یا اورال‌ها یکی دیگر از عناصر شیک و جذاب در ساخت استایل تابستانی به شمار می‌روند. اورال‌ها به خاص بودن استایل شما کمک زیادی می‌کنند و بسیار راحت و کاربردی هستند. یک کت یا شومیز جلوباز تکمیل کننده خوبی برای استایل تابستانی با اورال ها است.

سرهمی (2) سرهمی (1)

سارافون‌

یکی از آیتم‌های پرطرفدار امسال، سارافون‌ها هستند. سارافون‌ رنگی که یا یک شومیز با رنگ خنثی ست شده است ترکیب جذابی است که تیپ شما را خاص خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم در لیست خرید تابستانی خود حتماً یک سارافون‌ را نیز بگنجانید.

سارافون (2) سارافون (1)

 

خرید لباس زنانه

 

 

از رنگ زرد انرژی بگیر

⁣امسال از آن سال‌ها است که رنگ‌های بهاری با قدرت هرچه تمام‌تر به تیپ‌های تابستانی هم رسوخ کرده‌است. رنگ زرد که شادترین رنگ رنگین کمان است، این تابستان به شما انرژی مثبت خواهد‌داد. جی جی حدید Gigi Hadid سوپرمدل خوش استایل که در این تصویر در حال پیاده‌روی در نیویورک دیده می‌شود، این رنگ شاد و جذاب را با تمام وجود وارد تابستان کرده‌است.

Yellow

تیپ هیجان‌انگیز جی‌جی ثابت می‌کند که رنگ زرد برای جذب توجه گزینه ایده‌‌الی است. اگر اهل سراپا زرد پوشیدن نیستید، می‌توانید شلوار یا دامن زردتان را با تاپ‌های گل‌دار با تم زرد ست‌کنید.

 

ست لباس خنک زنانه برای داغ ترین روزهای تابستان

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *