این استایل‌ها هرگز از مد نخواهند افتاد - 1

روند تغییر مد، ماجرایی است که قرن‌هاست فصل به فصل به یک چشم به هم زدن می‌آید و می‌رود و البته این تغییر گاهی آنقدر نامحسوس است که بعد از گذشت چند سال، هیچکس باور نمی‌کند که مثلا این شلوار، آن پیراهن و یا آن مانتو برای مدتی جزو شاخ‌های بازار بوده است!

اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک لباس خاص را برای ده سال نگه داشته‌اید و یا یک پیراهن را که متعلق به مادرتان بوده هنوز که هنوز است به راحتی می‌پوشید و هنوز چشم‌ها را به خود خیره می‌کنید. داستان چیست که بعضی لباس‌ها هیچوقت از مد نمی‌افتند و سال‌های سال به روز و جذاب باقی می‌مانند؟

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

یک استایل سیاه کوچک

هر زنی باید یک پیراهن شیک و ساده‌ی مشکی داشته باشد. پیراهنی که گاهی همراه او در مراسم رسمی است، گاهی برای یک قرار ملاقات ویژه‌ پوشیده می‌شود و گاهی می‌شود یک لباس راحت و شیک برای جلسه‌های کاری. گفتن ندارد که هر چه زرق و برق این لباس‌ها کمتر باشد، سال‌های بیشتری بدون دلزدگی قابل پوشیدن خواهد بود. این پیراهن را با یک سِتِ جواهر شیک و ساده و یک کفش پاشنه بلند ساده و نوک‌تیز همراه کنید تا برای هزار سال یک زیبای دلربای خوش‌استایل به نظر بیایید.

 

این استایل‌ها هرگز از مد نخواهند افتاد

 

یک استایل فُرمال جدی

یک شومیز قالب تن و یک شلوار پارچه‌ای راسته یا دمپا به رنگ مشکی به همراه یک کفش پاشنه بلند یکی از استایل‌های همیشگی برای مراسم رسمی‌تر و جلسات کاری است. ممکن است گاه‌گاهی برش شومیز و یا جنس شلوار تغییر کند اما استایل همان ساده و جذابِ همیشگی است.

کژوال و دوست‌داشتنی

یک شلوار استرچِ جین به همراه یک بلوز گل و گشاد و آزاد و یا یک تونیک بدون آستین با پارچه‌ی لَخت با یک لگینگ شما را با هر سن و سالی در نقش یک دختر شیطان و بازیگوش نگه می‌دارد. به این دو یک کفش بدونِ پاشنه‌ی ساده را هم اضافه کنید و ستاره باشید، آن هم برای سالیان سال!

وینتیج و متفاوت

این جور پیراهن‌ها هم که با آن طرح‌های گلدار و پارچه‌های نرم و گاهی کتانی استایلی است که نه تنها از مد نمی‌افتد بلکه روزبه‌روز هم بیشتر مد می‌شود! این بار برای مهمانی آخر هفته یکی از پیراهن‌های طرح وینتیج خود را بپوشید و از لحظه‌ی اول تا آخر در مورد اینکه “چقدر این لباس بهت می‌آید” از ملت تعریف بشنوید!

استایلِ خودِ خودم

اگر در مورد این استایل تابه حال چیزی نشنیده‌اید باید بگویم که مهم‌ترین ویژگی آن این است که آن را جایی جز تن خودتان نخواهید دید! اگر شما هم جزو دسته کسانی هستید که لایف استایل‌ مخصوص به خودتان را دارید، کم پیش می‌آید که به دنبال لباس‌های مد روز باشید. برای شما استایل یک چیز شخصی است که خودتان برای خودتان تعریف می‌کنید و این تعریف، تا آخر دنیا نه تکراری می‌شود و نه از مد می‌افتد!

 

خرید لباس زنانه

 

چه استایلی هرگز از مد خارج نمی‌شود؟

استایل بی‌زمان یا تایملس Timeless Style به نحوه‌ای از لباس پوشیدن گفته می‌شود که دور از ترندهای روز و بر اساس اصول کلاسیک زیبایی انتخاب شده باشد. شاید دقت کرده باشید که بعضی از زنان خوش‌پوش در سرتاسر جهان هیچ‌وقت لباس‌های گشاد و بی‌شکل، پارچه‌های شمعی و پلاستیکی، پاشنه‌ها و لژهای عجیب و حجیم نمی‌پوشند و همیشه با موهایی آراسته ظاهر می‌شوند. استایل بی‌زمان با اینکه ما را به‌یاد فیلم‌های دهه 50 و 60 میلادی همچون «صبحانه در تیفانی» می‌اندازد، امروزی و شیک دیده می‌شود.

کیت میدلتون و امال کلونی معمولا استایل‌های شیک و بی زمانی را انتخاب می‌کنند که می‌شود تجسم کرد ده سال قبل و ده سال بعد هم به همین اندازه شیک و جذاب دیده می‌شود.

 

چه استایلی هرگز از مد خارج نمی‌شود - 1

 

لباس‌های برش‌دار

چند روز پیش کیت برای شرکت در مراسم یادبود سربازان در لندن این کت بلند از برند انگلیسی Catherine Walker  را پوشید. برش‌های عمودی روی لباس کمر آن را جمع و شکیل به‌چشم می‌آورد و دامن هشت‌ترک مواج، دکمه‌های بزرگ و سرشانه‌های تیز لباس نگاه را روی استایل به حرکت در می‌آورد.

 

چه استایلی هرگز از مد خارج نمی‌شود - 2

۱۵ ایده برای داشتن یک استایل زنانه جذاب

موهای شاداب و مرتب

امال کلونی در این عکس در نیویورک یک پیراهن مشکی دکمه‌دار از برند Balenciaga به تن دارد که در عین سادگی با اندام متناسب و اکسسوری‌های شیک و کلاسیک مثل کیف و عینک به یک استایل بی‌زمان و جذاب تبدیل شده است. برگ برنده این استایل موهای سالم و شاداب امال است که به‌اندازه یک تیزر تبلیغاتی شامپو یا رنگ مو پرانرژی و براق است.

 

چه استایلی هرگز از مد خارج نمی‌شود - 3

 

لباس‌های پوشیده

کت و پیراهن سفید امال در این عکس از برند Zac Posen انتخاب شده‌ و در کنار اکسسوری‌های جذابی مثل کیف چرم قهوه‌ای از Michael Kors و کفش‌های جیر بژ و عینک کائوچویی مشکی جذابیتی کلاسیک پیدا کرده‌است. لباس‌های چسبان اما پوشیده از اجزای اصلی یک استایل بی‌زمان هستند.

نظر شما درباره استایل بی‌زمان چیست؟ به نظر شما چه عوامل دیگری باعث بی‌زمان به نظر آمدن استایل می‌شود؟

 

خرید لباس زنانه جدید

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

5 دیدگاه در “این استایل‌ها هرگز از مد نخواهند افتاد

  1. سیما گفت:

    باز هم زیبا و خواستنی.

  2. صبا صفری گفت:

    خیلی ممنونم از شما 🙂

  3. فادی گفت:

    خوشحالم از بودنتون

  4. فرشته گفت:

    باسلام من لباسهایی دارم که زیاد انها را نمی شورم چون شستن زیاد الیاف انرا به مرور ازبین میبرد شاید باورتان نشود پالتویم را از پارسال تا الان نشستم تمیز هم هست انگار تازه خریدم اما جنسش خیلی با کیفیته من دنبال برند ایتالیایی هستم اگر این جنس با قیمت مناسب گیرم بیاد خیلی خوبه حتی دست دومش

  5. mr.naeim گفت:

    چه خوب میشد اگه پیج اینستاگرام هم داشته باشین ☺
    موفقتر باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *