آرایش چشم‌ قهوه ای

در این مطلب در مورد آرایش چشم قهوه ای با شما صحبت خواهیم کرد و با ارائه عکس‎های واقعی به طور بصری شما را در جزئیات زیبایی روز عروسی شما یاری می‎کنیم. در ادامه با ما همراه باشید. انواع میکاپ چشم و استایل‌ها برای چشم‌های قهوه‌ای مناسب می‌باشند. از استایل‌‎های دراماتیک گرفته تا مدل‌های سنگین و رسمی‌تر. ولی این که بخواهید در مدل‌های متنوع و انتخاب‌های گوناگون غرق شوید، لزوما انتخاب را برای شما راحت‌تر نخواهد کرد.

در صورتی که مطمئن نیستید چه مدلی را می‌خواهید انتخاب نمایید، از افراد حرفه‌ای کمک گرفته و بر اساس رنگ چشمان خود تصمیم گیری نمایید. ما در اینجا 15 مدل متفاوت ارایش چشم قهوه ای تیره و روشن را برای شما آورده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی از آن‌ها ایده بگیرید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آرایش چشم‌ قهوه ای با سایه اسموکی

آرایش چشم با سایه اسموکی قهوه ای

سایه اسموکی قهوه ای زیبایی طبیعی چشمان قهوه‌ای را بیشتر جلوه خواهد داد. در نتیجه از سایه‌های قهوه‌ای شکلاتی بسیار پررنگ و مشکی زغالی نترسید. سایه اسموکی و تیره زیبایی و درخشش چشم‌های قهوه‌ای را دو چندان خواهد کرد. بدون این که موجب شود چشم‌ها بیش از اندازه خشن به نظر بیایند. تا زمانی که سایه اسموکی شما بسیار زیاد از استخوان پشت پلک شما فاصله نداشته باشد، آرایش شما ظریف و تمیز به نظر خواهد رسید.

آرایش چشم‌ قهوه ای طبیعی دلربا

میکاپ چشم طبیعی دلربا

شما می‌توانید از مقداری سایه چشم جذاب تیره در گوشه خارجی چشمان خود استفاده نمایید و هم ‌زمان آرایش طبیعی‌تری داشته باشید. جهت آن که آرایش شما ساده‌تر به نظر بیاید، شیمرها را از میکاپ خود حذف کنید. آرایش مات و فوق العاده جذاب این عروس ثابت کرده که همیشه هم نیاز نیست در آرایش عروس از شیمرها استفاده کرد.

میکاپ رنگی ست شده برای آرایش چشم‌ قهوه ای

میکاپ رنگی ست شده

رنگ موی عروسی شما قادر است بر جلوه میکاپ چشم شما تاثیر بگذارد. برخی از عروس‌ها برای آرایش چشمان خود از رنگی استفاده کرده که با تن رنگی موهایشان سازگاری داشته باشد.

زمانی که آرایش چشم شما از تناژ رنگی موهایتان انتخاب می‌شود، چشم‌ها بیشتر خودنمایی می‌نمایند، در نتیجه شما ظاهر بسیار شیک پیدا می‌کنید. به عنوان مثال می‌توان موهای بلوند را به زیبایی با یک سایه متالیک که در دسته بهترین رنگ سایه چشم قرار دارد، در گوشه چشم کامل کرده و استایل دلخواه خود را به وجود آورد.

استفاده از مداد تیره داخل چشم

استفاده از مداد تیره داخل چشم

مداد مشکی داخل چشم یک قاب دراماتیک به چشمان شما می‎بخشد و موجب می‌شود که چشم‌هایی گیرا و شکیل داشته باشید. این کار برای چشمان روشن مناسب نبوده و آرایش چشم‌های روشن را بیش از اندازه جلوه می‌دهد ولی برای چشم‌های قهوه‌ای جلوه‌ای خاص به وجود خواهد آورد.

برای این کار از یک سایه تیره یا یک مداد مشکی استفاده نمایید و داخل پلک پایین بکشید. در ادامه می‌توانید اندکی هم آن را به داخل مژه‌های پایین خود بکشید و آن را مقداری محو نمایید. جهت آن که آرایش شما مقداری دراماتیک‌تر بشود، می‌توانید داخل مژه‌های بالایی خود نیز این کار را انجام بدهید.

مدل آرایش چشم‌ قهوه ای کریز

مدل میکاپ چشم کریز

این مدل میکاپی بوده که در آن پس از انجام زیرسازی و استفاده از رنگ‌های خنثی، یک رنگ تیره‌تر بر روی استخوان پشت پلک شما و در راستای آن کشیده می‌شود. عروس‌های کمی این مدل آرایش چشم را برای روز عروسی خود انتخاب می‌کنند ولی این مدل می‌تواند ترکیب متناسبی را پدید آورد.

آرایش چشم‌ قهوه ای بسیار طبیعی

میکاپ بسیار طبیعی

چنانچه مژه‌های طبیعی شما تیره هستند و قصد دارید آن‌ها را در مرکز توجه قرار بدهید، خط چشم مایع را حذف نمایید و به جای آن از سایه مشکی در محل رویش مژه‌های خود استفاده نمایید. این کار موجب می‌شود که مژه‌های شما به صورت طبیعی تیره‌تر دیده شوند و خط بارز مشکی مشاهده نشود.

میکاپ چشم طلایی

میکاپ چشم طلایی

جهت میکاپ روز عروسی خود رنگ طلایی را انتخاب نمایید. استفاده از سایه طلایی متالیک موجب شده که چشم‌های قهوه‌ای در زیر نور نورافکن‌ها بدرخشند. پیگمنت‌های طلایی این سایه‌ها نه تنها موجب می‌شوند که چشمان شما نور را بازتاب بدهند و بیشتر بدرخشند بلکه رگه‌های طلایی و قهوه‌ای مردمک چشم را هم چندین برابر جلوه خواهند داد.

خط چشم نازک

خط چشم نازک

کشیدن یک خط چشم نازک، به چشم‌های طبیعی عمق و درخشندگی خاصی خواهد بخشید، بدون آن که ظاهری بیش از اندازه دراماتیک به وجو آورد. یک براش فوق العاده باریک برداشته و به مایع خط چشم آغشته نمایید و در امتداد حالت چشم‌های خود در کنار خط مژه ادامه داده تا خط چشم بی نقصی داشته باشید.

قیمت انواع لوازم آرایش چشم اورجینال و باکیفیت

 

تعادل تناژهای رنگی

تعادل تناژهای رنگی

تناژ قادر است تا یک آرایش را بی‌نظیر یا بسیار بد جلوه بدهد. در نتیجه در انتخاب آرایش خود حتما تناژ پوست طبیعی خودتان و همچنین تناژ رنگ موها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، هماهنگی آرایش چشم که به رنگ قهوه‌ای با تناژ گرم است با پوست برنزه و موهای بلوند، بسیار جلوه نمایی می‎کند. جهت انتخاب تناژها نور پردازی اهمیت بسیار زیادی دارد.

در سالن‌ها و هتل‌ها به طور معمول نورهای زرد رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند که گاهی موجب می‌شوند نتوانید به درستی تناژهای رنگی را تشخیص بدهید. در صورتی که می‌خواهید وقتی به بیرون سالن قدم می‌گذارید مطمئن باشید که رنگ مناسبی را انتخاب کرده‌اید، بهتر است جلوی پنجره یا در برابر رینگ لایت‌ها رنگ‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

آرایش چشم‌ قهوه ای مات و محصور کننده

میکاپ مات و محصور کننده

آرایش‌‎های مات انتخابی بوده که بسیار طبیعی و سرزنده جلوه می‌نمایند و برای عروس‌هایی که شخصیت آرام و بی سر و صدایی دارند، انتخاب ایده‎آلی محسوب می‌شوند. جهت آن که این آرایش چشم قهوه ای را به بهترین نحو پیاده سازی نمایید، از پرایمر استفاده کرده و مطمئن شوید که سایه مات و نرم شما دقیقا در بخشی که باید باشد، زده شود.

به خاطر داشته باشید که حتما از اسپری فیکس استفاده نمایید، چرا که در روز عروسی باید آرایش شما در تمام طی روز تغییر نکرده و جذابیت اولیه خود را حفظ نماید.

آرایش چشم‌ قهوه ای که شما را جوان‌تر نشان می‌دهد

آرایشی که شما را جوان‌تر نشان می‌دهد

افرادی که به سختی ممکن است یک آرایش اسموکی را انتخاب نمایند، می‌توانند از یک سایه مشکی استفاده کرده و آن را در امتداد مژه‌های خود در محل رویش آن‌ها (بن مژه) بکشند. ابروهای خود را مرتب کرده و با استفاده از ژل ابرو آن‌ها را خوش حالت و فیکس نمایید. سایه چشم را فقط روی پلک بالایی خود استفاده کنید. این کار موجب می‌شود که چشمان شما رو به بالا حالت پیدا کنند و جوان‌تر دیده شوید. جهت متعادل‌‎تر کردن حالت چشم‌های خود به مژه‌های پایینی یک لایه سبک ریمل بزنید.

مطالب کاربردی:  انواع آرایش چشم چگونه است و روش‌های پاک کردن آرایش چشم چیست؟

 

آرایش چشم‌ قهوه ای با ترکیب رنگ مرجانی

میکاپ با ترکیب رنگ مرجانی

تناژهای صورتی و هلویی بهترین و مناسب‌ترین ترکیب رنگ برای افرادی بوده که چشمان قهوه‌ای دارند. رنگ مرجانی روشن بهترین انتخاب برای عروس‌هایی بوده که از آرایش‌های اسموکی قهوه‌ای کلاسیک خسته شده‌اند. می‌توانید جهت داشتن یک ظاهر مونوکرومیک‌تر (تک رنگ‌تر) از رژ گونه‌ای که در این خانواده رنگ است هم استفاده نمایید. همیشه به عروس خانم‌ها پیشنهاد شده که به دنبال میکاپ و مدل مویی باشند که به رنگ چشم، رنگ مو و تناژ پوست آن‌ها شبیه است و سازگاری دارد.

پرنسس یخی

پرنسس یخی

تضاد میان تناژ سرد سایه‌های نقره‌ای و گرمی موها و چشمان قهوه‌ای رنگ ، بسیار جذاب و دلربا خواهد بود. به خصوص برای عروسی‌هایی که در فصل زمستان برپا می‌شوند این استایل فوق‌العاده است. رنگ‌های طوسی و نقره‌ای فریبنده موجب می‌شوند که چشم‌های قهوه ای به شکلی بدرخشند که تا به حال ندرخشیده‌اند. ابرو‌های خود را مرتب کرده و با استفاده از یک مداد، ابرو را پرتر و برجسته‌تر نمایید. به همین ترتیب شما ظاهری متمایز خواهید داشت.

سایه اسموکی پررنگ

سایه اسموکی پررنگ

استفاده از مژه‌های بلند به همراه خط چشم مشکی براق و همچنین یک سایه اسموکی به رنگ قهوه‌ای سوخته که با یک سایه رنگ روشن که در گوشه درونی چشم کشیده شده است، تضادی بسیار جذاب به وجود می‌آورد. این مدل آرایش افزون بر زیبایی، فریبندگی، و دراماتیک بودن،  بسیار شکیل نیز به نظر خواهد رسید.

میکاپ کمی سنگین

میکاپ کمی سنگین

در آرایش چشم‌ قهوه ای با استفاده از رنگ‌هایی مانند شنی، رسی، گلی و.. می‌توانید یک آرایش اسموکی نیمه سنگین داشته باشید. رنگ‌هایی که دارای تناژ طلایی و گرم دارند در میان عروس‌های چشم قهوه‌ای بسیار پرطرفدار هستند، چرا که این رنگ‌ها کنتراست بسیار بی‌نظیری با چشم‌های قهوه‌ای به وجود خواهند آورد.

مطالب پربازدید:  ترفندهای آرایش چشم رنگی مثل یک حرفه‌ای

 

شما می‌توانید با استفاده از شیمر وسط پلک خود نیز آن را فریبنده‌تر و جذاب‌تر نمایید. همچنین بهتر است برای خرید انواع محصولات آرایش چشم خود به انواع فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی بهداشتی مراجعه نمایید.

 

منبع : byrdie

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *