بهترین لوازم آرایش مو

آیا با بهترین لوازم آرایش مو را می‌شناسید؟ موها، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت چهره دارند. جهت انتخاب یک استایل موی مناسب که شامل مدل مو، رنگ مو و نحوه آرایش موهاست؛ باید توجه داشته باشید که استایل موهای شما با چهره شما هماهنگی داشته باشد که با ایجاد تعادل در ظاهر، جلوه زیباتری در موها و صورت شما ایجاد شود.

این روزها، لوازم آرایش مو متنوع و گوناگونی از برندهای ایرانی و خارجی معتبر تولید و روانه بازار لوازم آرایشی بهداشتی شده که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، در استایل موهای خود تنوع ایجاد کرده و موهای خود را آرایش نمایید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

داشتن موهای تمیز، مرتب و خوش حالت با یک آرایش موی مناسب، ظاهر شما را آراسته و زیبا نشان می‌دهد. همچنین، درصورتی که یک رنگ موی مناسب با رنگ پوست خودتان را انتخاب کنید، زیبایی چهره شما را دو چندان می‌شود. جهت آرایش موها و رنگ کردن موها، به ابزار رنگ مو نیاز دارید. در ادامه با مجله اینترنتی مدیسه همراه باشید تا ضروری‌ترین محصولات برای آرایش و رنگ کردن موها را به شما معرفی کنیم.

انواع بهترین لوازم آرایش مو

انواع بهترین لوازم آرایش مو

آیا می‌خواهید در استایل موهای خود تنوع ایجاد کنید؟ چه چیزی می‌تواند بهتر از رنگ کردن موها باشد. ریسک پذیر باشید؛ شاید رنگ موی مورد علاقه شما، بیشتر از رنگ موی طبیعی که دارید، به چهره شما بیاید.

شما می‌توانید با رعایت یک سری نکات مهم در زمان رنگ کردن موها، به سادگی در خانه موهای خود را رنگ نمایید. همچنین، جهت رنگ کردن حرفه‌ای موها هم می‌توانید به سالن‌های زیبایی تخصصی برای رنگ مو مراجعه نمایید. در ادامه، فهرستی از محصولات مورد نیاز جهت آرایش و رنگ کردن موها را توضیح می‌دهیم.

رنگ مو

رنگ مو

یکی از پرکاربرد ترین محصولات آرایش مو، رنگ مو می‌باشد. رنگ موها، انواع متنوع و گوناگونی دارند و دارای طیف رنگی گسترده‌ای هستند. شما می‌توانید با رنگ کردن موهای خود، تغییر و تنوع بسیار زیادی را در استایل موهای خود ایجاد نمایید.

همچنین، می‌توانید با استفاده از دو رنگ مو، موهای خود را به روش‌های مختلف رنگ کردن مو مثل هایلایت، مش، آمبره و بالیاژ رنگ کنید. فرمولاسیون رنگ موها، از ترکیبات شیمیایی و رنگدانه‌های طبیعی تشکیل شده است.

رنگ موها، به دسته‌های متفاوتی تقسیم‌بندی می‌شوند. انواع رنگ موها عبارت هستند از:

  • رنگ موی گیاهی
  • رنگ موی شیمیایی
  • رنگ موی موقت
  • رنک موی نیمه دائمی
  • رنگ موی دائمی

جهت رنگ کردن موها با رنگ مو، نمی‌توانید به تنهایی از آن‌ها استفاده نمایید و باید رنگ موها را با محلولی به اسم اکسیدان ترکیب کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

دکلره

دکلره

دکلره مو یا اصطلاحا بلیچینگ مو، به روشی گفته می‌شود که طی این فرایند، رنگدانه‌های مو، رنگ طبیعی خود را از دست داده و می‌توانید موهای خود را به رنگ روشن و بلوند درآورید.

خیلی از رنگ موها، به خصوص رنگ موی بلوند به دکلره کردن موها نیاز دارد تا اصطلاحا رنگ موها به پایه رسیده و موها بی‌رنگ یا سفید شوند. بلیچینگ کردن مو با پودر دکلره و کرم دکلره یا دکو کرم امکان پذیر بوده که پودر دکلره، قدرت بی رنگ کردن بیشتری در مقایسه با دکو کرم دارد.

اکسیدان

اکسیدان

اکسیدان، یک محلول ضروری جهت ترکیب کردن با رنگ مو و آماده سازی رنگ مو برای رنگ کردن موها می‌باشد. اکسیدان (Oxidant)، یک ماده شیمیایی بوده که به رنگ مو اجازه می‌دهد تا بتواند روی تغییر رنگدانه‌های موی شما اثربخشی لازم را داشته باشد.

به طور مثال، درصورتی که فرآیند رنگ کردن مو را یک فرآیند شیمیایی در نظر بگیرید، اکسیدان نقش کاتالیزور را ایفا می‌کند. اکسیدان، یک محلول فعال کننده رنگ مو به حساب می‌آید که با درجه بندی و عددهای متداولی دسته‌بندی شده است. هرچه درصد یا عدد روی اکسیدان بیشتر باشد، میزان روشن کنندگی آن روی موها هم افزایش پیدا می‌کند.

قیمت انواع رنگ مو با کیفیت و ملزومات آن

 

برندهای معروف لوازم آرایش مو

برندهای معروف لوازم آرایش مو

این روزها، برندهای معتبر ایرانی و خارجی بسیاری، انواع محصولات آرایش مو مثل رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره و کرم دکلره را تولید و روانه بازار می‌کنند. در ادامه، فهرستی از پرطرفدارترین برندهای تولید کننده لوازم آرایش مو باکیفیت را به شما معرفی خواهیم کرد.

رنگ مو BEAUTY

BEAUTY  رنگ مویی بسیار پرقدرت و باکیفیت است. رنگ بیوتی دارای مواد مغذی و ویتامین c بوده و ساخت کشور فرانسه است. پرکاربردترین رنگ موهای بیوتی رنگ شماره 10 بلوند روشن، رنگ 90.5 یاسی تیره، رنگ 91 بلوند نقره‌ای، رنگ 9.45 شنی ماسه‌ای می‌باشد.

بهترین مارک رنگ مو REYTON

برندهای معروف لوازم آرایش مو

REYTON اسم یک برند ایتالیایی رنگ مو بوده که می‌توانید تمامی شماره‌های آن را در بازار پیدا نمایید. ریتون همه نوع رنگ دائمی تولید نموده و درخشندگی رنگ‌های آن درجه یک می‌باشد. مقدار آمونیاک رنگ ریتون کم و موثر بوده و پوشش‌دهی بالا و درخشان کنندگی بسیار خوبی دارد.

رنگ موی Loreal

رنگ موی Loreal

Loreal  کمپانی مشهور و قدیمی فرانسوی بوده که انواع محصولات آرایشی بهداشتی را تولید می‌نماید. رنگ موهای لورآل تقریبا در تمامی فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی جهان فروخته می‌شوند. رنگ موی لورآل در دو گروه Excellence و Casting  ارائه می‌شوند. میزان آمونیاک رنگ لورآل کم بوده و برخی از رنگ‌های آن بدون آمونیاک هستند.

در نتیجه بهترین مارک رنگ مو در بارداری می‌باشد. لطافت و درخشش موها بعد از استفاده از رنگ لورآل خوب بوده و دوام رنگ لورآل هم قابل قبول و طولانی است. تفاوت دو گروه در ماندگاری می‌باشد و گروه Casting به علت داشتن آمونیاک در فرمولاسیون از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

کیت رنگ موی لورآل از رنگ‌های پرفروش بازار می‌باشد. این کیت شامل سرم محافظت‌کننده قبل از رنگ و یک نرم‌کننده برای پس از رنگ مو است. استفاده کردن از دو سرم کیت لورآل موجب تقویت مو شده و از خشک شدن و شکنندگی موها جلوگیری می‌نماید. رنگ موی لورآل Excellence شماره 6.1 قهوه‌ای دودی یا تیره بوده که برای طیف گسترده‌ای از موها به ویژه برای موهای سفید و خاکستری مناسب می‌باشد.

لورآل همچنین با LUO COLOR طیف رنگ‌های گوناگونی را در بازار دارد. در میان رنگ‌های LUO COLOR می‌توانید بلوندهای بسیار زیبایی پیدا نمایید که کیفیت فوق‌العاده و ماندگاری زیادی دارند. البته بهترین مارک رنگ موی بادمجانی هم در میان رنگ‌های این برند یافت می‌شود. LUO COLOR هم ساخت فرانسه است.

مطالب مرتبط:  آرایش مو چیست؟ آموزش آرایش مو به کمک وسایل و لوازم جانبی مو

 

بهترین لوازم آرایش موجود در بازار ایران

بهترین لوازم آرایش موجود در بازار ایران

رنگ موهای ایرانی روز به روز در حال توسعه بوده و به کیفیت بهتری دست می‌یابند. هر چند استفاده از آمونیاک هنوز در رنگ‌های داخلی بالا بوده اما رنگ‌های داخلی با جنس موهای ایرانی دارای تطابق بهتری هستند. همچنین حجم داخل تیوپ رنگ‌های ایرانی بالا بوده و برای موهای پرحجم مناسب‌ترند.

  • رنگ موی آرکانوم، یک برند ایرانی موفق بوده که محصولات آرایشی و مراقبت از مو گوناگونی را تولید و روانه بازار می‌کند. رنگ موهای آرکانوم، از محبوب‌ترین محصولات این برند به حساب می‌آید که دارای عصاره گیاهان و روغن‌های حیات بخش مثل بادام، فندق، کنجد و سبوس برنج بوده که موجب استحکام تارهای موها می‌شود.
  • رنگ موی آتوسا یکی از قدیمی‌ترین رنگ‌های بازار بوده و کیفیت و قیمت مناسبی دارد. در رنگ موی آتوسا روغن زیتون و ویتامین E مورد استفاده قرار گرفته است.
  • رنگ موی مارال دارای طیف وسیعی از رنگ است. مارال همچنین انواع محصولات مراقبت و زیبایی را عرضه می‌کند. رنگ‌های تیوپی مارال از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
  • رنگ موی گلباران، نوپا و باکیفیت است. تنوع محصولات گلباران در تولید انواع رنگ مو و پودرهای دکلره موجب شناخته شدن بیشتر آن شده است.

بهترین لوازم آرایش موجود در بازار ایران

  • رنگ موی دوبینا با وجود اینکه به تازگی وارد بازار رنگ شده از کیفیت مناسبی برخوردار است و به پشتیبانی بیشتری نیاز دارد.
  • کرون کالر هم جزو رنگ موهای جدید ایرانی می‌باشد.
  • رنگ موی پروکسا با برندی ایتالیایی اما تولید ایران است. پروکسا افزون بر رنگ مو، اکسیدان هم تولید می‌کند.
  • برند بیول یک برند ایرانی تولیدکننده محصولات مراقبت از زیبایی پوست و مو بوده که محصولات بسیاری مثل انواع رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره را تولید می‎نماید. این برند اسم آشنا و محبوب ایرانی، از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و لوازم آرایش مو با کیفیت و گوناگونی را تولید و روانه بازار کرده است.
  • رنگ موی والانسی نیز جزو رنگ‌های با کیفیت می‌باشد. والانسی همچنین اکسیدان و واریاسیون‌های باکیفیتی در بازار دارد.
  • برند آنیکا از محبوب‌ترین پک‌های رنگ مو برخوردار است. همچنین بهترین مارک رنگ موی شرابی را در بین ایرانی‌ها در این برند می‌توانید پیدا نمایید.

خرید بهترین لوازم آرایش مو با قیمت مناسب

خرید لوازم آرایش مو با بهترین قیمت

جهت ایجاد تنوع در استایل موها و داشتن موهایی منظم، خوش حالت و زیبا و حتی انواع شینیون مو مثل شینیون موی کوتاه دیگر انواع مدل مو زنانه مثل مدل مو دم اسبی، می‌توانید از بهترین لوازم آرایش مو استفاده نمایید. این روزها، فروشگاه‌ها و وبسایت‌های اینترنتی بسیاری انواع محصولات آرایش مو از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهند.

یکی از وبسایت‌های معتبر آرایشی، سایت مدیسه بوده که دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و طیف وسیعی از انواع لوازم آرایش مو مثل رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره از برندهای گوناگون و معتبر را با بهترین قیمت و تخفیفات فوق‌العاده عرضه می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینترنتی مدیسه، تمامی محصولات مورد نیاز جهت آرایش موها را با تخفیف ویژه و بهترین قیمت خریداری نمایید.

مطالب پربازدید:  مدل‌های آرایش مو با روسری برای انواع موهای کوتاه و بلند

 

آشنایی با بهترین لوازم آرایش مو

موها، تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی و جذابیت چهره دارند. جهت افزایش زیبایی و ایجاد تنوع در استایل موها، می‌توانید از بهترین لوازم آرایش مو مثل رنگ موها استفاده نمایید. همچنین، رنگ کردن موها با یک رنگ مناسب با تناژ پوست، قادر است تا موجب ایجاد تعادل در ظاهر شما شود.

در این مطلب، محصولات آرایش مو را توضیح داده‌ایم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، موهایی زیبا، مرتب، خوش‌حالت و درخشان داشته باشید. امیدواریم که بعد از خواندن این مقاله، بتوانید با استفاده از بهترین لوازم آرایش مو، در استایل موهای خود تنوع ایجاد نمایید.

 

منبع : harpersbazaar

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *